
Παιδιά καλησπέρα .
Λοιπον εχω την εξής απορια και την παραθέτω εδω πέρα μηπως καποιος που γνωριζει εχει να μου δώσει καποια συμβουλή .
Λοιπον εχω ενα λαπτοπ λενοβο που το εχω παρει απο το e-shop . Πριν 2 μηνες αποφάσισα να του κανω μια μικρή αναβάθμιση . Το εστειλα λοιπον στο eshop ( εντός εγγύησης ) και μετα απο 4 μερες ηταν ετοιμο . Το πηρα πισω και οταν το ανοιξα δουλευε μια χαρα στην επιφάνεια εργασίας . Ωστόσο οταν πηγα να παίξω παιχνίδι , σήκωσε πολύ υψηλές θερμοκρασίες και μπροστα στην οθονη εμφανιζόντουσαν ασπρες γραμμες . Το πηρα λοιπον και τους το επέστρεψα πισω .Περασε μια βδομαδα και μου παν πως δεν μπορουν να το επισκευάσουν και θα το στειλουν λενοβο .
Το χει λοιπον η λενοβο 1,5 μηνα τωρα .
Πηρα τηλέφωνο το eshop δευτερα και μου λεει μεχρι τελος βδομαδας θα είναι ετοιμο . Περνω σήμερα και μου λενε δευτερα τριτη . Ωστόσο ξαναπέρνω μετα απο λιγο να κανω καποια ερωτηση σχετικά με την εγγύηση και το σηκώνει αλλος τεχνικός ο οποιος μου απανταει για το λαπτοπ δικαιολογία που μου ειχαν πει 3 βδομαδες πριν ( οτι η λενοβο περιμένει ενα ανταλλακτικό ) .Επομένως συμπερένουμε οτι δευτερα τριτη δεν θα ειναι ετοιμο .
Εχει λοιπον καποιος να μου προτείνει πως να χειριστώ την κατασταση για να τους πιέσω παραπάνω , καθως εχω μείνει χωρις εργαλείο ;