Προσχέδιο προγράμματος εξετάσεων εαρινών εξαμήνων ακαδ. έτους 2015-16

Πληροφορίες που αφορούν στο σύνολο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας της σχολής και δεν εντάσσονται σε κάποιο έτος.

Συντονιστής: University Editors

Re: Προσχέδιο προγράμματος εξετάσεων εαρινών εξαμήνων ακαδ. έτους 2015-16

Δημοσίευσηαπό icepink » Σάβ, 30 Ιαν 2016 1:27 pm

markos2175 έγραψε:Διπλα απο τα Μαθηματα τι ειναι οι αριθμοι?


Πιστεύω είναι τα άτομα που το χρωστάνε από παλαιότερα έτη
Μιας και δεν έχουν γίνει ακόμη οι εγγραφές των εαρινών δεν μπορεί να πρόκειται για τα άτομα που το έχουν δηλώσει
If you can't play the game, play the gamer
Άβαταρ μέλους
icepink
 
Δημοσιεύσεις: 399
Εγγραφή: Σάβ, 25 Οκτ 2014 6:40 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Προσχέδιο προγράμματος εξετάσεων εαρινών εξαμήνων ακαδ. έτους 2015-16

Δημοσίευσηαπό BxLZoo » Κυρ, 31 Ιαν 2016 3:36 am

και το νικητηριο μαθημα παει στα ρευστα, 821 το χρωστανε. και του χρονου, 8.30 στο ΟΑΚΑ το μαθημα.
BxLZoo
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ, 16 Μαρ 2014 6:02 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Προσχέδιο προγράμματος εξετάσεων εαρινών εξαμήνων ακαδ. έτους 2015-16

Δημοσίευσηαπό TheMaster » Κυρ, 31 Ιαν 2016 3:53 am

927 δομικες μηχανες ;)
"The funny thing about choosing sides is that you don't have to be all the way one one side or the other . It's okay to be feeling like 'this is the one I align a little bit more , ant it's not perfect,but at least there's stuff I can appreciate a little bit more on this side.'"
Άβαταρ μέλους
TheMaster
 
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: Δευτ, 30 Δεκ 2013 2:56 am
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Προσχέδιο προγράμματος εξετάσεων εαρινών εξαμήνων ακαδ. έτους 2015-16

Δημοσίευσηαπό emma.d » Κυρ, 31 Ιαν 2016 2:45 pm

Δεν παίζει αυτό που λέτε γιατί 927 είναι πολλοί και σε κάποια είναι 1-2 που είναι λίγοι. Κάτι άλλο είναι όχι αυτοί που το χρωστάνε.
emma.d
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Τρί, 29 Δεκ 2009 11:05 pm
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Προσχέδιο προγράμματος εξετάσεων εαρινών εξαμήνων ακαδ. έτους 2015-16

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Κυρ, 31 Ιαν 2016 3:27 pm

Όχι ότι τη ΜτΡ την χρωστάνε λίγοι... έχω αναφερθεί πολλές φορές "γιατί" και έχω προσπαθήσει χρόνια να στρώσω την κατάσταση, όπως και στην ΕφΥδρ... αλλά ιδεοληψίες και μέτρα χωρίς στόχο και ΜΕΤΡΗΣΗ αποτελεσμάτων μας έφεραν 10 (ΔΕΚΑ) χρόνια πίσω!..
Αλλά, το νούμερο αυτό προκύπτει από τους ΠΡΩΤΟΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΥΣ φέτος!.. είναι το τσουνάμι των μετεγγραφών όπου η κάθε "κουτσή μαρία" και ο κάθε "τυφλός τοτός" βρέθηκαν στο ΕΜΠ... από το ΠΟΥΘΕΝΑ...
Δείτε προσεκτικά το πρόγραμμα μαθημάτων και θα διαπιστώσετε ότι εξ' αυτού προβλέπονται φέτος 3 (ΤΡΙΑ) τμήματα!.. όχι ότι θα πατήσει και κανένας... όσο μπορείς να εγγράφεσαι "υδραυλικός" στο 7ο και το 40% (ΣΑΡΑΝΤΑ) να μην έχει περάσει ΕφΥδρ!.. και το 60% (ΕΞΗΝΤΑ) να μην έχει περάσει ΜτΡ!..
Σημείωση 1: όταν γράφω "περάσει", εννοώ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΕΞΩ από τα μαθήματα...
Σημείωση 2: κατά τα άλλα προτείνονται ΑΤΟΛΜΑ και ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ μέτρα του στυλ "όριο δήλωσης μαθημάτων"... όπου θα εξακολουθείς να εγγράφεσαι "υδραυλικός" ως ανωτέρω με ΜΗΔΕΝΙΚΟ υπόβαθρο, αλλά δεν θα μπορείς αν έχεις μάθει και περάσει... αλλά χρωστάς (ενδεικτικώς) Γεωδαισία, Τεχνικά Υλικά ή Δομικές Μηχανές :crazy2:
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Προσχέδιο προγράμματος εξετάσεων εαρινών εξαμήνων ακαδ. έτους 2015-16

Δημοσίευσηαπό pithero » Κυρ, 31 Ιαν 2016 6:54 pm

neaoktana έγραψε: είναι το τσουνάμι των μετεγγραφών όπου η κάθε "κουτσή μαρία" και ο κάθε "τυφλός τοτός" βρέθηκαν στο ΕΜΠ... από το ΠΟΥΘΕΝΑ...:


Βλέπω τα παιδιά που ήρθαν απο μετεγγραφή έχουν την τιμητική τους..και στο κατω κατω επειδή ενα παιδί π ειναι "κουτσό" η "τυφλό" δεν μας φταίει και δεν βλέπω γιατί ν τους συγκρίνουμε με όλους αυτούς τους άχρηστους ,βλέπω μια αρνητική προδιάθεση ισως θ έπρεπε μαζι με οποιονδήποτε άλλον χρωστάει μαθήματα και δεν είναι ακριβώς επιμελής φοιτητής
(δεν γνωρίζω πως μπορούμε να το ορίσουμε αυτό) ν αναφερθούν ως κατώτερα όντα τα οποία ουδεμιά σχέση θ έπρεπε να έχουν με την τιμημένη μας σχολή..ίσως θ έπρεπε να απομακρυνθούν απο αυτήν ν καθαρίσει ο τόπος.. :thumbdown:
pithero
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Δευτ, 29 Δεκ 2014 7:31 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Προσχέδιο προγράμματος εξετάσεων εαρινών εξαμήνων ακαδ. έτους 2015-16

Δημοσίευσηαπό trauma » Κυρ, 31 Ιαν 2016 7:33 pm

Off topic:
Με το που πατάς το πόδι σου στο ευλογημένο χώμα του ΕΜΠ νιώθεις την φωτεινή μεγαλειότητα των όντων που μπήκαν επάξια να σε ακτινοβολεί
Άβαταρ μέλους
trauma
 
Δημοσιεύσεις: 570
Εγγραφή: Παρ, 17 Οκτ 2014 2:42 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Προσχέδιο προγράμματος εξετάσεων εαρινών εξαμήνων ακαδ. έτους 2015-16

Δημοσίευσηαπό xvantsik » Κυρ, 31 Ιαν 2016 9:50 pm

neaoktana έγραψε:Όχι ότι τη ΜτΡ την χρωστάνε λίγοι... έχω αναφερθεί πολλές φορές "γιατί" και έχω προσπαθήσει χρόνια να στρώσω την κατάσταση, όπως και στην ΕφΥδρ... αλλά ιδεοληψίες και μέτρα χωρίς στόχο και ΜΕΤΡΗΣΗ αποτελεσμάτων μας έφεραν 10 (ΔΕΚΑ) χρόνια πίσω!..
Αλλά, το νούμερο αυτό προκύπτει από τους ΠΡΩΤΟΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΥΣ φέτος!.. είναι το τσουνάμι των μετεγγραφών όπου η κάθε "κουτσή μαρία" και ο κάθε "τυφλός τοτός" βρέθηκαν στο ΕΜΠ... από το ΠΟΥΘΕΝΑ...
Δείτε προσεκτικά το πρόγραμμα μαθημάτων και θα διαπιστώσετε ότι εξ' αυτού προβλέπονται φέτος 3 (ΤΡΙΑ) τμήματα!.. όχι ότι θα πατήσει και κανένας... όσο μπορείς να εγγράφεσαι "υδραυλικός" στο 7ο και το 40% (ΣΑΡΑΝΤΑ) να μην έχει περάσει ΕφΥδρ!.. και το 60% (ΕΞΗΝΤΑ) να μην έχει περάσει ΜτΡ!..
Σημείωση 1: όταν γράφω "περάσει", εννοώ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΕΞΩ από τα μαθήματα...
Σημείωση 2: κατά τα άλλα προτείνονται ΑΤΟΛΜΑ και ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ μέτρα του στυλ "όριο δήλωσης μαθημάτων"... όπου θα εξακολουθείς να εγγράφεσαι "υδραυλικός" ως ανωτέρω με ΜΗΔΕΝΙΚΟ υπόβαθρο, αλλά δεν θα μπορείς αν έχεις μάθει και περάσει... αλλά χρωστάς (ενδεικτικώς) Γεωδαισία, Τεχνικά Υλικά ή Δομικές Μηχανές :crazy2:


Off topic:
Για μένα η παραπάνω τοποθέτηση που μιλάει για κουτσούς και τυφλούς μόνο ντροπιαστική μπορεί να χαρακτηριστεί για το διδακτικό προσωπικό της σχολής. Και φυσικά είναι και άτοπη καθότι αν δούμε τα στατιστικά η συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών από μεταγραφή αποδίδει ισότιμα η ακόμα και καλύτερα από τους "κανονικούς (?) δίχως κινητικά προβλήματα (?)" :sick: σπουδαστές της σχολής. Μάλιστα μιλάω με στατιστικά τα οποία μου έγιναν γνωστά κατά την διάρκεια της τελευταίας συζήτησης της επιτροπής προπτυχιακών σπουδών και αφορούσαν ακριβώς τα μαθήματά ΜτΡ και ΕφΥδρ.
Είναι πάρα πολύ εύκολο κ. Κατσαρέλη να τα ρίχνουμε όλα στους κακούς φοιτητές, αλλά όταν ήσαστε διδάσκων επί σειρά ετών σε αυτά τα μαθήματα και υπάρχει αυτό το χάος και αυτό το όνομα κάτι έχετε κάνει πολύ λάθος, Η στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε που λένε στο χωριό μου. Μάλιστα άμα θέλετε να συζητήσουμε τι κατά την γνώμη μου πάντα, πάει λάθος να τα πούμε δημόσια στο τόπικ του μαθήματος.
Και για να μην μπαίνουν υπόνοιες ότι κρύβομαι πίσω από την ανωνυμία του φόρουμ, Πουλιάσης Γιώργος
Άβαταρ μέλους
xvantsik Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Σάβ, 29 Μαρ 2014 11:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Προσχέδιο προγράμματος εξετάσεων εαρινών εξαμήνων ακαδ. έτους 2015-16

Δημοσίευσηαπό lost body » Κυρ, 31 Ιαν 2016 11:35 pm

Ψυχραιμία με τον ελιτισμό των Διδασκόντων εδώ μέσα.Η βάση της σχολής έχει πέσει στο 16,7 και στις <<ομόσταβλες>> σχολές στην υπόλοιπη Ελλάδα κυμαίνονται στην γειτονιά του 14.Πάνε τα μεγαλεία και τα ρετιρέ.Και έχει και πιο κάτω φυσικά στα χρόνια που έρχονται.
lost body
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Τρί, 25 Ιουν 2013 1:10 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Προσχέδιο προγράμματος εξετάσεων εαρινών εξαμήνων ακαδ. έτους 2015-16

Δημοσίευσηαπό mohas » Δευτ, 01 Φεβ 2016 1:10 am

lost body έγραψε:Ψυχραιμία με τον ελιτισμό των Διδασκόντων εδώ μέσα.Η βάση της σχολής έχει πέσει στο 16,7 και στις <<ομόσταβλες>> σχολές στην υπόλοιπη Ελλάδα κυμαίνονται στην γειτονιά του 14.Πάνε τα μεγαλεία και τα ρετιρέ.Και έχει και πιο κάτω φυσικά στα χρόνια που έρχονται.


Και τι σχέση έχει το ότι η βάση έπεσε στο 16,7?? Οι βάσεις διαμορφώνονται ανάλογα με τις προτιμήσεις των εξεταζομένων.
mohas
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Τετ, 27 Μάιος 2015 5:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μαθήματα-Γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες