Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Εδώ ανακοινώνονται οι διεργασίες των θεσμικών οργάνων της σχολής και σχολιάζεται η δραστηριότητα και το αποτέλεσμά τους.

Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό RaR-RiP » Δευτ, 11 Ιαν 2016 12:48 pm

Την Παρασκευή 8.1 η Σχολή με μια κατάπτυστη ανακοίνωση εξέφρασε την επιθυμία της να θέσει ένα όριο δέκα μαθημάτάτων για το προσεχές εαρινό εξάμηνο.


Μια δικιά μας πρώτη απάντηση μέχρι να πάρει θέση ο Σύλλογος.


Εξεταστική ή Ιερά Εξέταση;

Το τελευταίο διάστημα βλέπουμε πως ό,τι θεωρούσαμε κεκτημένο όσον αφορά τους όρους σπουδών και εξέτασης μας φαντάζει παρελθόν. Αυτό είναι πλέον προφανές ύστερα και από τις τελευταίες εξεταστικές περιόδους με την κατάσταση που επικράτησε. Πιο συγκεκριμένα παρατηρήθηκαν έντονα, τα παράλογα μαζικά κοψίματα φοιτητών σε μαθήματα όπως η Τεχνική Μηχανική 2 ενώ παράλληλα σε αλλά μαθήματα δεν έγιναν προβολές γραπτών (Μηχανική 1, Γεωδαισία). Επιπλέον δεν έλειψαν αναίτιες και επιθετικές συμπεριφορές καθηγητών την ώρα της εξέτασης ή της παράδοσης θεμάτων εξαμήνου ( με ακραία παραδείγματα τα διάφορα σεξιστικά, υποτιμητικά σχόλια προς φοιτητες-τριες, την άρνησή καθηγητών να δώσουν δεύτερη κόλλα αλλά και τις ρατσιστικές λεκτικές επιθέσεις) δημιουργώντας έτσι ένα κλίμα φόβου και υποταγής από την μεριά των καθηγητών προς τους φοιτητές.
Σα να μη έφταναν όλα αυτά, δύο εβδομάδες πριν την έναρξη της εξεταστικής, η Επιτροπή Προπτυχιακών Σπουδών της σχολής, αποτελούμενη από τους καθηγητές και εκπροσώπους της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, συνεδρίασε προκειμένου να συζητηθεί η οργάνωση της εξέτασης εαρινών μαθημάτων στη χειμερινή περίοδο, μετά από την πράξη νομοθετικού περιεχομένου από το υπουργείο παιδείας σχετικά με την εξεταστική των επι πτυχίω φοιτητών -τριών. Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της κυβέρνησης ουσιαστικά προβλέπει πως όλοι οι επι πτυχίω φοιτητές θα μπορούν να δώσουν διπλή εξεταστική(και χειμερινά και εαρινά) . Η επιτροπή σπουδών αντίθετα χρησιμοποιώντας ισοπεδωτικά παραδείγματα και θεωρώντας πως κάτι τέτοιο «υποβαθμίζει» και «αναστατώνει» τον προγραμματισμό της σχολής (η ίδια επιτροπή που ανακοίνωσε το πρόγραμμα εξετάσεων τελευταία στιγμή) και με την πρόφαση ότι «δεν θα ωφεληθούν οι φοιτητές από αυτό» ( οι ίδιοι άνθρωποι που δεν έχουν φέρει καμία αντίρρηση στον προϋπολογισμό και την ακραία υποχρηματοδότηση της σχολής) αντιπαρατίθεται στην ΠΝΠ. Προτείνουν, λοιπόν, τον περιορισμό των εξεταζόμενων μαθημάτων για τους επί πτυχιω σε 10 και την εφαρμογή ορίου δήλωσης μαθημάτων για ΟΛΟΥΣ τους φοιτητές από το επόμενο εξάμηνο σε 10 μαθήματα.
Αυτή η πρόταση καθιστά την απόκτηση πτυχίου για τους φοιτητές ακόμη πιο δύσκολη και σαφώς παρατείνει το χρόνο σπουδών, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από την ήδη επιβαρυμένη καθημερινότητα πολλών φοιτητών στην υπάρχουσα συγκυρία, που είτε μπορεί να εργάζονται είτε να διαμένουν σε άλλη πόλη και να επιβαρύνονται επιπλέον οικονομικά. Για μας αυτή η πρόταση είναι τελείως παράλογη και δεν ωφελεί κανένα φοιτητή αλλά αντίθετα αποσκοπεί στην περαιτέρω εντατικοποίηση των σπουδών μας. Εμείς θεωρούμε πως είναι στο χέρι του κάθε φοιτητή το πως θα προγραμματίσει τις σπουδές του χωρίς να αναγκάζεται να υπακούει σε τέτοιους παραλογισμούς. Παράλληλα, υπό το πρίσμα της κατάστασης και της αυθαίρετης συμπεριφοράς ορισμένων καθηγητών μέσα στο εξάμηνο, εμπεδώνεται και ένα καθεστώς στο οποίο οι φοιτητές-τριες δεν θα έχουν λόγο στις σπουδές τους και την καθημερινότητα τους.
Δεδομένων των συνθηκών είναι αναγκαίο για όλους μας να αντιληφθούμε ότι δεν πρέπει να επιτρέψουμε ΚΑΜΙΑ εφαρμογή ορίου δήλωσης μαθημάτων αλλά και ότι καμία αξιολόγηση των μαθημάτων μέσω ερωτηματολογίων δεν θα είναι προς όφελός μας και προς βελτίωση της διεξαγωγής τους. Είναι απαραίτητο να ενεργοποιηθούν οι συλλογικές διαδικασίες και οι γενικές συνελεύσεις στις οποίες ο φοιτητικός σύλλογος θα θέτει ο ίδιος τα ερωτήματα και θα αποτρέπει κάθε αυθαίρετη απόφαση σαν και αυτή. Γιατί εν τέλει οι φοιτητές γνωρίζουν τι είναι προς το συμφέρον τους και όχι όλοι εκείνοι που υποκριτικά λένε πως ενδιαφέρονται για το «καλό των φοιτητών» ενώ παράλληλα και οι ίδιοι παραδέχονται ότι η κύρια προτεραιότητα τους είναι η εξασφάλιση της χρηματοδότησης τους μέσα από τα ερευνητικά προγράμματα που αναλαμβάνουν. Ούτε και οι όψιμοι “υποστηρικτές” μας της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, που θυμούνται την “διευκόλυνση” των φοιτητών, όποτε μυρίζει πελατεία για το κομματικό μαγαζί τους, ενώ γλύφουν τους καθηγητές και υποστηρίζουν κάθε αναδιαρθρωτική κίνηση ενάντια στα συμφέροντα μας τόσα χρόνια.
Συνοπτικά διεκδικούμε σε αυτήν και σε κάθε εξεταστική τα αυτονόητα, δηλαδή :
• Προβολή γραπτών σε όλα τα μαθήματα
• Να μην επαναληφθούν αυθαίρετες προκλητικές συμπεριφορές από μεριάς καθηγητών
• Κανονικοποίηση βαθμών ώστε τουλάχιστον το 30% των φοιτητών να έχει προβιβάσιμο βαθμό σε περιπτώσεις μαζικών και παράλογων κοψιμάτων
• Διπλή εξεταστική για όλους τους φοιτητές – και τους επι πτυχίω
• Καμία εφαρμογή ορίου δήλωσης μαθημάτων!


Ανεξάρτητη Αριστερή Παρέμβαση - ε.α.α.κ.
Συνημμένα
20160108125131159.pdf
(963.02 KiB) Έχει μεταφορτωθεί 251 φορές
RaR-RiP
 
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Δευτ, 16 Φεβ 2015 3:50 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό PAINTER » Δευτ, 11 Ιαν 2016 2:27 pm

RaR-RiP έγραψε:Συνοπτικά διεκδικούμε σε αυτήν και σε κάθε εξεταστική τα αυτονόητα, δηλαδή :
• Να μην επαναληφθούν αυθαίρετες προκλητικές συμπεριφορές από μεριάς καθηγητών
• Κανονικοποίηση βαθμών ώστε τουλάχιστον το 30% των φοιτητών να έχει προβιβάσιμο βαθμό σε περιπτώσεις μαζικών και παράλογων κοψιμάτων
• Διπλή εξεταστική για όλους τους φοιτητές – και τους επι πτυχίω


- πότε θα νοιαστείτε για τις προκλητικές συμπεριφορές από μεριάς φοιτητών; Τη βρωμιά, την συμπεριφορά 5χρονων μέσα στο μάθημα, τους τραμπουκισμούς σε εκλογές, τις συστηματικές αντιγραφές σε θέματα κ εξετάσεις;
- γιατί μόνο κανονικοποίηση της βαθμολογίας, κ όχι και εντοπισμός του προβλήματος και βελτίωσης της διαδικασίας; Μόνο να περνάτε σας ενδιαφέρει;
- γιατί διπλή εξεταστική για όλους; Αυτό είναι για τους επί πτυχίω για να ξεμπερδεύουν, όχι για να περνάει κανείς επειδή βαρέθηκαν να τον βλέπουν. Εχουν κ άλλες δουλειές να κάνουν οι διδάκτορες, όχι μόνο επιτήρηση διαρκείας.
αυτό το ίδρυμα,εσείς οι ίδιοι το απαξιώνετε κάθε μέρα...με τον να μπαίνετε το πρωί και το να βγαίνετε το βράδυ χωρίς να προσφέρετε τίποτα σ'αυτό,χωρίς να γυρνάτε κάτι σ'αυτό.Εάν κατανοήσετε τη σημασία του να είσαι μέλος του πολυτεχνείου ίσως ανακαλύψετε ότι ο άνθρωπος δεν έχει μόνο έναν ρόλο.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΙΚΙΟΥΝΙΤΕΣ

http://www.youtube.com/watch?v=W3XZqb50SfI
Άβαταρ μέλους
PAINTER
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1438
Εγγραφή: Κυρ, 01 Ιουν 2008 3:40 pm
Τοποθεσία: 109.74.3.51
Έτος εισαγωγής: 2002

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό ze » Δευτ, 11 Ιαν 2016 4:23 pm

Δόξα το θεό, έχει αρκετούς καλοθελητές μέσα στη σχολή για να πρεσβεύσουν τις πιο αντιδραστικές ιδέες. Τσάτσωμα -γλύψιμο σε καθηγητές και κοσμήτορες από εμάς μη περιμένεις.
ze
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: Δευτ, 11 Μαρ 2013 8:50 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό bandal » Τρί, 12 Ιαν 2016 9:28 pm

Παιδιά έχει βγει μια ανακοινωση για την έκτακτη εξέταση των αγγλικών 4ου ότι θα γινει την ίδια ώρα με τα αγγλικά 3ου.
Αν κάποιος επι πτυχίο τα χρωστάει και τα δυο τι γίνεται ?
bandal
 
Δημοσιεύσεις: 225
Εγγραφή: Σάβ, 08 Σεπ 2012 11:25 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό ki.mara mar.aki » Παρ, 15 Ιαν 2016 7:10 pm

Νομίζω ότι δεν έχουμε καταλάβει πόσο σοβαρό είναι αυτό το θέμα. 10 μαθήματα το εξάμηνο σημαίνει ότι δεν θα μπορεί κάποιος να περάσει πάνω από 20 μαθήματα το χρόνο! Κι αυτό για ποιο λόγο να γίνει; Επειδή δεν μπορούν οι καθηγητές να διορθώσουν;;; Αφού δεν συμβαίνει σε καμία άλλη σχολή...
ki.mara mar.aki
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Τρί, 19 Νοέμ 2013 12:38 am
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό nopg » Παρ, 15 Ιαν 2016 11:13 pm

Κανονικοποιηση των βαθμων ? !!!
nopg
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Τρί, 19 Νοέμ 2013 2:42 am
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό amelie_a » Σάβ, 16 Ιαν 2016 12:00 am

ki.mara mar.aki έγραψε:Νομίζω ότι δεν έχουμε καταλάβει πόσο σοβαρό είναι αυτό το θέμα. 10 μαθήματα το εξάμηνο σημαίνει ότι δεν θα μπορεί κάποιος να περάσει πάνω από 20 μαθήματα το χρόνο! Κι αυτό για ποιο λόγο να γίνει; Επειδή δεν μπορούν οι καθηγητές να διορθώσουν;;; Αφού δεν συμβαίνει σε καμία άλλη σχολή...


Πραγματικά θα ήθελα να μάθω αν στη ιστορία της σχολής έχει υπάρξει άνθρωπος που να έχει περάσει πάνω από 7 μαθήματα την εξεταστική (3χ7=21). Αν μάλιστα είναι πολλοί αυτοί που το έχουν καταφέρει θα ήθελα να ήξερα για τι ποσοστό μιλάμε γιατί πάνω απ' όλα μηχανικοί είμαστε (και αν μπορούσαμε να τους βρούμε να μας πουν με ποιο τρόπο το έχουν καταφέρει αυτό).
Άβαταρ μέλους
amelie_a Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 379
Εγγραφή: Τρί, 16 Σεπ 2008 8:27 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό nopg » Σάβ, 16 Ιαν 2016 12:02 am

οντως , εδω 7 μαθηματα με το ζορι περνας ...
nopg
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Τρί, 19 Νοέμ 2013 2:42 am
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό OxYdO » Σάβ, 16 Ιαν 2016 1:33 am

amelie_a έγραψε:Πραγματικά θα ήθελα να μάθω αν στη ιστορία της σχολής έχει υπάρξει άνθρωπος που να έχει περάσει πάνω από 7 μαθήματα την εξεταστική (3χ7=21). Αν μάλιστα είναι πολλοί αυτοί που το έχουν καταφέρει θα ήθελα να ήξερα για τι ποσοστό μιλάμε γιατί πάνω απ' όλα μηχανικοί είμαστε (και αν μπορούσαμε να τους βρούμε να μας πουν με ποιο τρόπο το έχουν καταφέρει αυτό).


Αγαπητή μου, μιας και είστε τόσο τρομερή μηχανικός και επιστημόνισσα που μιλάτε με τα μαθηματικά και μας πουλάτε και εξυπνάδες, επιτρέψτε μου να σας διορθώσω και να σας τονίσω ότι το 3*7=21 δεν ισχύει στην περίπτωσή μας.

Το όριο δεν είναι 20 συνολικά, αλλά 10 σε κάθε εξάμηνο. Ήτοι, μπορεί εγώ να θέλω να περάσω 16 μαθήματα σε μια χρονιά, εκ των οποίων 12 χειμερινά και 4 εαρινά, γιατί ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ και να μην μπορώ.

Δεν θέλει πολλή σκέψη. Μηχανικός είστε
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
OxYdO Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Παρ, 07 Οκτ 2011 12:18 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό amelie_a » Σάβ, 16 Ιαν 2016 2:02 am

OxYdO έγραψε:
amelie_a έγραψε:Πραγματικά θα ήθελα να μάθω αν στη ιστορία της σχολής έχει υπάρξει άνθρωπος που να έχει περάσει πάνω από 7 μαθήματα την εξεταστική (3χ7=21). Αν μάλιστα είναι πολλοί αυτοί που το έχουν καταφέρει θα ήθελα να ήξερα για τι ποσοστό μιλάμε γιατί πάνω απ' όλα μηχανικοί είμαστε (και αν μπορούσαμε να τους βρούμε να μας πουν με ποιο τρόπο το έχουν καταφέρει αυτό).


Αγαπητή μου, μιας και είστε τόσο τρομερή μηχανικός και επιστημόνισσα που μιλάτε με τα μαθηματικά και μας πουλάτε και εξυπνάδες, επιτρέψτε μου να σας διορθώσω και να σας τονίσω ότι το 3*7=21 δεν ισχύει στην περίπτωσή μας.

Το όριο δεν είναι 20 συνολικά, αλλά 10 σε κάθε εξάμηνο. Ήτοι, μπορεί εγώ να θέλω να περάσω 16 μαθήματα σε μια χρονιά, εκ των οποίων 12 χειμερινά και 4 εαρινά, γιατί ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ και να μην μπορώ.

Δεν θέλει πολλή σκέψη. Μηχανικός είστε


Αγαπητέ μου εμπαθή εξυπνάκια,

Καταρχήν να σε ευχαριστήσω πολύ που δεν μου απάντησες με σεντόνι.

Κατά δεύτερον η ανακοίνωση λέει
"Το εγγραφολόγιο επιτρέπει την δήλωση μέχρι 3 εαρινών μαθημάτων.
Φοιτητές της πιο πάνω κατηγορίας που έχουν εγγραφεί σε λιγότερα από 7 χειμερινά μαθήματα και επιθυμούν να εξεταστούν σε περισσότερα των 3 εαρινών μαθημάτων, χωρίς όμως ο συνολικός αριθμός μαθημάτων στα οποία θα εξεταστούν στην τρέχουσα εξεταστική περίοδο να υπερβαίνει τα 10, μπορούν να καταθέσουν μέχρι την Παρασκευή 15 Ιανουαρίου στη Γραμματεία αίτηση για τα επιπλέον των τριών μαθήματα, στα οποία επιθυμούν να εξεταστούν."
Από αυτά που διαβάζω καταλαβαίνω ότι η ανακοίνωση μιλάει για την εξέταση εαρινών μαθημάτων στην τρέχουσα εξεταστική περίοδο. Επίσης δίνει την δυνατότητα να εξεταστεί κανείς αθροιστικά σε 10 μαθήματα είτε χειμερινά είτε εαρινά οπότε δεν καταλαβαίνω από που προκύπτει το πρόβλημα που λες. Εκτός αν έχω παρανοήσει κάτι εξ΄ αρχής.

Τέλος πριν από όλα τα άλλα θα μπορούσες πρώτα να προσπαθήσεις να γίνεις άνθρωπος και να μιλάς καλύτερα γιατί δεν προσέβαλα κανέναν. Και ναι οι αριθμοί και τα μαθηματικά είναι ό,τι πιο αντικειμενικό και σε όποιον αρέσει.
Άβαταρ μέλους
amelie_a Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 379
Εγγραφή: Τρί, 16 Σεπ 2008 8:27 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Επόμενο

Επιστροφή στο Φοιτητικός Σύλλογος Πολ. Μηχ.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες