Προβλήματα σε Διδασκαλία Μαθημάτων/Θέματα Εξετάσεων/Διόρθωση γραπτών

Πολιτικά θέματα; Οργανωτικά Προβλήματα; Προτάσεις Βετλτίωσης; Όλα τα ζητήματα που αφορούν στη σχολή αναλύονται εδώ.

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό γάντι του μποξ » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 7:03 pm

merde_conserve έγραψε:Όλα στο φως από το γάντι του μποξ!

Καλά, η δεύτερη ιστορία είναι από τα απίστευτα... :shock:
Εσύ merde τα έχεις ξανακούσει αυτά στις επικές μας πολύωρες συζητήσεις-αναλύσεις στα καφέ τις Πανόρμου! :D

Μάλιστα ο Λοίζος είπε "σε συμβουλεύω να το ξαναδώσεις το Σεπτέμβρη".
Ειλικρινά θέλω από τα βάθη της καρδιάς να ευχαριστήσω τον κ. Λοίζο που μου έδωσε αυτήν τη συμβουλή ειδάλλως δεν θα περνούσε ποτέ από το μυαλό η φαεινή ιδέα να δώσω το μάθημα το Σεπτέμβρη και προφανώς θα το άφηνα για του χρόνου τον Ιούλιο. Ε τι να κάνουμε? Δεν είμαι και του ΜΙΤ.
Εικόνα
Friends help you move. Good friends help you move bodies.
γάντι του μποξ
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 896
Εγγραφή: Τρί, 03 Ιουν 2008 11:22 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό stalin » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 7:17 pm

Δεν λέω τίποτε παρά ένα ΒΑΡΔΟΥΛΑΚΗΣ
Είμαστε έτοιμοι να πεθάνουμε για τα ιδανικά μας, αλλά, δόξα τω Θεό, δεν πιστεύουμε πια σε τίποτα.
stalin
 
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ, 28 Φεβ 2009 5:15 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό stalin » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 7:20 pm

Αμέτρητες ιστορίες και μία συνήθεια, να εκδικείται όποιον τον υποχρεώνει να διορθώνει γραπτά τον σεπτέμβριο με θέματα .....
Είμαστε έτοιμοι να πεθάνουμε για τα ιδανικά μας, αλλά, δόξα τω Θεό, δεν πιστεύουμε πια σε τίποτα.
stalin
 
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ, 28 Φεβ 2009 5:15 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 7:23 pm

Εγώ λέω,επειδή θα βρούμε άπειρα περιστατικά τέτοια, να κάνουμε ένα άλλο post σε αντιπαραβολή με αυτό ώστε να αναφέρουμε τις σαφώς λιγότερες ΘΕΤΙΚΕΣ ιστορίες. :lol:
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό lydia » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 7:51 pm

εχουν ειπωθει πολλα σημαντικα και σωστα πραγματα (κατα τη γνωμη μου) και δεν εχω να προσθεσω κατι διαφορετικο....
η αληθεια ειναι οτι δεν μπορουμε να γενικευουμε καταστασεις. Επειδη 10, 20, 30 (??) μαθηματα γινονται με ελλειπη τροπο και 30, 40, 50 διδασκοντες ειναι λιγο ως πολυ ανεπαρκεις στη δουλεια τους, δεν μπορουμε να πουμε πως η σχολη ειναι του κωλου. Εχω ακουσει πως εχουμε πολυ καλη φημη στο εξωτερικο για μεταπτυχιακα, κι αυτο γιατι εχουμε πολλες θεωρητικες γνωσεις και εχουμε διδαχτει πολλα διαφορετικα αντικειμενα, ετσι ωστε τα προγραμματα μεπαπτυχιακων και προπτυχιακων σπουδων σ'ενα βαθμο να συμπιπτουν...
Η αληθεια ειναι πως αφου μπηκα στο πανεπιστημιο, αρχισε να μου λειπει το σχολειο, οσο αφελες κι αν ακουγεται.
θα προσπαθησω να το δικαιολογησω:
* και στο σχολειο ειχαμε καθηγητες που ηταν ανεπαρκεις σε διδακτικο επιπεδο. το εχω γραψει και σε αλλο θεμα, δε με νοιαζει ο καθηγητης και ο καλυτερος στον τομεα του να ειναι, αν δεν εχει μεταδοτικοτητα να γινει ερευνητης, να μην μπαινει σε αιθουσες, ουτε σχολειου ουτε πανεπιστημιου. ποτε ομως δεν ειχαμε καθηγητες τοσο εκτος τοπου και χρονου ουτε τοσο αγενεις. επισης, για το παραμικρο προβλημα ειχαμε να απεθυνθουμε στον λυκειαρχη, ο οποιος μας τουλαχιστον μας ακουγε και μας εμπιστευοταν, αν δεν μπορουσε να βελτιωσει αμεσα την κατασταση, και δεν μας αποπαιρνε ("μαθητες ειστε και ολο χαβαλε κανετε, δε θελετε καλους καθηγητες, γι αυτο εχετε παραπονα" "φοιτητες ειστε και μας πρηζετε με τις καταληψεις σας, ξερουμε πως μονο καφεδες θα θελατε να πινετε, σιγα μην εχετε αληθεια προβλημα με τους καθηγητες σας, στο ΕΜΠ ειστε και εχετε και παραπονα απο πανω")
* μου λειπει το οτι στο σχολειο ασχολουμασταν με διαφορα πραγματα. το σχολειο (τουλαχιστον το δικο μου) προσεφερε καλλιεργεια, εβλεπε τον μαθητη ως προσωπικοτητα και ηθελε να της ανοιξει δρομους. απ' αυτη την αποψη, με ενοχλει που καποιοι θεωρουν πως πρεπει να καταργηθουν τα πιο αοριστα μαθηματα, οπως μαθηματικα, οικολογιες κλπ. ουτε εγω τα βρισκω σουπερ-ενδιαφεροντα, αλλα αν ασχολιομουν μονο με μηχανιλικια και μπετα, θα ειχα τρελαθει (προσωπικη αποψη).
* στην ιδια λογικη κινειται και ο τροπος που γινεται η διδασκαλια. καθεται μπροστα ο καθηγητης και διαβαζει το βιβλιο ή τις διαφανειες στον πινακα? επαναστατικη αντιμετωπιση της διδασκαλιας! τι κριμα που ετσι δε σου μενει τιποτα, εκτος αν σε παρει ο υπνος, οποτε κανεις υπνοπαιδεια. η διδασκαλια πρεπει να εχει αλληλεπιδραση. πρεπει να χει ασκησεις. πρεπει να ειναι ανταποκρινεται στα σημερινα δεδομενα (τι ωραια τα τεχνικα υλικα που χρησιμοποιουσαν πριν 50 χρονια!). δεν εχω κανει ακομα δομικες μηχανες, αλλα αν οπως λετε δεν εχει μια φωτογραφια τοτε να τα χαιρονται τα βιβλια τους. στα γεωλογια για παραδειγμα εβλεπα 3-4 ασπρομαυρες φωτογραφιες απο πετρουλες (πιο πολυ γκρι-μαυρος "θορυβος", σα να χε χαλασει το φωτοτυπικο και να χυθηκε ολο το μελανι) και απο κατω να γραφει "το Χ πετρωμα ειναι καφε πορωδες, το Ψ λευκο-μπεζ, το Ω γυαλιζει στο φως". δυστυχως, ουτε η εκδρομη του συγκεκριμενου μαθηματος ηταν ιδιαιτερα διαφωτιστικη, αφου μας εδειξαν 2-3 πετρωματα.
* στο σχολειο καναμε πειραματα. στη διδασκαλια των κυματων μεχρι και μουσικη παιζαμε με κιθαρες για να καταγραψουμε τα κυματα. σε αλλα μαθηματα ειχαμε αυτοκινητακια με μοτερακια, επειδηξεις εκρηξης αεριων, επειδηξεις αποσυναρμολογησης ενος air condition (!) και παρατηρηση των κοιλιων και των κορυφων των κυματων που αντανακλωνται στο αμφιθεατρο οταν παιζει δυνατα μουσικη. στο καλυτερο πολυτεχνειο της Ελλαδας γινονται τα εξης πειραματα: _________ , ______, και ___________
* οι ασκησεις: μαθητικος πονοκεφαλος. σιχαινομουν να κανω ασκησεις σπιτι. τωρα εχω αναγκη να κανω κατι. αισθανομαι πως αδρανοποιουμαι. μην εχετε την απιτηση οι ασκησεις να μετρανε στο βαθμο σας. ειναι παραλογο ο βαθμος να εξαρταται μονο απο μια εξεταση, αλλα αν ο καθηγητης δε θελει να μετρησει τις ασκησεις η την προοδο, δειτε τις τουλαχιστον ως ενα μεσο που θα σας κρατησει σε επαφη με το μαθημα.
* κανεις δεν απογοητευτηκε που το περασμα απ' το σχολειο στο πανεπιστημιο εφερε και την απουσια του... απουσιολογιου. δυστυχως ομως δεν υπαρχει παρα σπανια κατι που να σε τραβηξει στη σχολη, εκτος ισως απ τις τυψεις. και το οτι "απ' το τριτο ετος τα πραγματα βελτιωνονται" δε μου λεει τιποτα. αν δεν μπορεις να κρατησεις τον πελατη στην αρχη, παρε κανα συμβουλο marketing. δεν ειναι οτι δεν μ' αρεσε κανενα μαθημα. ειναι οτι δε μ αρεσε κανενα μαθημα ετσι οπως γινοταν (σ' αυτο το σημειο θα πρεπει να ευχαριστησω το κ. Σταμου για τη διδασκαλια του στη fortran, αν και επισημα δεν ημουν στο τμημα του, αλλα με κρατησε σ' ολο το 6μηνο. ακομα και στην οικοδμικη που ξεκινησα με πολλη ορεξη, στο τελος πηγαινα μονο ως υποχρεωση απεναντι στην ομαδα μου. αν δεν ηταν τα υπολοιπα παιδια, θα ειχαν γινει ωραια σκηνικα με τους "Αρχιτεκτονες" της σχολης μας :lol:)
* τελος, οσο 'φυτουκλιστικο' και ν' ακουγεται, στο σχολειο και 19 να 'παιρνα, ρωτουσα παντα τον καθηγητη για τα λαθη μου οταν δεν τα καταλαβαινα. τον παιδευα μεχρι να τα καταλαβω. αυτη ειναι η δουλεια του εξαλλου. και στο τελος οι καθηγητες το εκτιμουσαν. κι αυτοι εχουν μια προκληση ν' αντιμετωπισουν, εναν μαθητη που ενδιαφερεται για τις λεπτεμερειες. πρεπει να στριμωχτουν, να κοπιασουν. οταν ακουω για καθηγητες (ή "βοηθους", ή "ερευνητικο προσωπικο" :lol: ) που δυσανασχετουν και αρνουνται να δειξουν γραπτα, εξοργιζομαι. για μενα ειναι υποχρεωση τους να τα δειχνουν και να εξηγουν τα λαθη (που και αν ηταν σωστοι μεσα στο 6μηνο, δηλαδη, κανενας φοιτητης που ασχολειται και διαβαζει και παει να δει το γραπτο του δε θα κανε γελοιο λαθος). αλλα ορισμενοι θεωρουν πως χαρη μας κανουν κιολας που υπαρχουν, χαρη στην ανθρωποτητα, η κατι τετοιο. και οταν αναγνωριστει η αξια τους θα τους παρουν και στο ΜΙΤ, που λεει και το Γαντι!

ουφ..... αυτα ειχα να πω :P
αν καταφερατε να διαβασετε αυτο το κατεβατο, ισως θα πρεπε να ξεκολλησετε τωρα απ' το pc και να κοινωνικοποιηθειτε :D

Spoiler: show
γαντι, πρεπει να γραψεις βιβλιο με τ' αποπνημονευματα σου :D
...είναι ο τελευταίος σχεδόν που πλησιάζει τα σύνορα
ζητάει άσυλο γιατί κουράστηκε απ' το τίποτα...
lydia Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Κυρ, 12 Οκτ 2008 3:50 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό γάντι του μποξ » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 8:05 pm

lydia έγραψε:
Spoiler: show
γαντι, πρεπει να γραψεις βιβλιο με τ' αποπνημονευματα σου :D
Να δούμε τι θα πρωτοπρολάβω! Έχει προηγηθεί και προταση του Merde να γράψω βιβλίο αλλά για άλλου είδους απομνημονεύματα (trash-tv). :D

Εμπρός να πάρει φωτιά το τόπικ! Όλα στη φόρα με αποδείξεις και στοιχεία!

mainrt9.jpg
Εικόνα
Friends help you move. Good friends help you move bodies.
γάντι του μποξ
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 896
Εγγραφή: Τρί, 03 Ιουν 2008 11:22 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό blink » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 8:35 pm

lydia τι σχολειαρα ηταν αυτη που πηγενες???????? :shock: :shock: :shock: :shock:
αποσυναρμολογουσατε air condition και παιζατε με μοτερακια???? τι ειναι αυτα????? δεν ξερω κιολας αν διαφερει τοσο πολυ η επαρχια απο την πρωτευουσα αλλα omg και 3 lol!!!
blink
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: Σάβ, 24 Ιαν 2009 3:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό akis » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 8:47 pm

Συμφωνω με τη λυδια για τα οσα ειπε σε σχεση με το σχολειο... Ενα ειναι αυτο που κραταω περισσοτερο: ας υποθεσουμε οτι η λυδια πηγαινε στο καλυτερο σχολειο της αθηνας ωστε εκανε αυτες τις δραστηριοτητες και αυτα τα πειραματα... Κι εμεις ρε π..... μου διαβασαμε παλεψαμε προσπαθησαμε και περασαμε στο καλυτερο πολυτεχνείο της χωρας (υποτιθεται τουλαχιστον)... Και τι καναμε; Τα εξης πειραματα _____,_____ και _____ ... Το δευτερο ηταν το πιο ενδιαφερον ε; :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
akis:-Πάμε για καφέ;
lybe:-Περιμένεις λίγο να πάω τα δίδακτρα στη Γραμματεία;
akis:-ΟΚ. Εγώ τα πλήρωσα χτες. Έμαθα θα σε πάρουν στο πρόγραμμα του ΑΚΤΩΡΑ.
lybe:-Ναι ισχύει. Καλός ο Μπόμπολας. Δίνει πολλά λεφτά στο ΕΜΠ. Δουλεύει κι η αδερφή μου εκεί. Πληρώνεται 500ευρώ το μήνα. Καλά είναι κι αν είναι καλή δεν θα την απολύσουν του χρόνου όπως μπορούν να κάνουν αλλά θα την κρατήσουν με 700ευρώ.
akis
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 807
Εγγραφή: Κυρ, 01 Φεβ 2009 10:35 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό recon » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 8:55 pm

φιλε blinky σε τιποτα δεν διαφερουν τα σχολεια επαρχιας και αθηνας. απλα στο σχολειο της λυδιας η εκπαιδευτικη διαδικασια γινεται με ευρωπαικα προτυπα και μαλιστα γερμανικα. δεν κανω διαφημιση αλλου θελω να καταληξω.. απλα, αν στα σχολεια του εξωτερικου τα μαθηματα γινονται με αυτο τον τροπο (και ισως ακομα καλυτερα αν σκεφτεις πως μιλαμε για σχολειο αθηνας και οχι αυθεντικο βερολινου π.χ.).. σκεφτειτε πως γινονται στα πολυτεχνεια.............
και υστερα πειτε μου για υψηλες, αμφιβολου αξιολογησης, καταταξεις του ΕΜΠ. για papers και π@π@ριες
Don't squeeze too tight
'Cos I can blow up in your face like dynamite
recon Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 641
Εγγραφή: Δευτ, 09 Ιουν 2008 6:04 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό stallion » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 10:04 pm

οσον αφορα αυτο που λεει η λυδια σε σχεση με το σχολειο που ολοι μας για να ειμαστε εδω προσπαθουσαμε αν μη τι αλλο για το αριστα θυμηθηκα μια φραση του αξιοτιμου πραγματικα δασκαλου και ανθρωπου κ.Ρασσια που ειχε πει περσυ,οτι δηλαδη δεν γινεται οσο ειμαστε μαθητες να προσπαθουμε για το 20 και ξαφνικα οταν γιναμε φοιτητες να μας ειναι αρκετο ενα 5 και ας ερθει οπως να'ναι.

Ακομα δεν εχω συναντησει τετοιους τυπους που λεει το γαντι πιο πανω αλλα αποκλειεται να τους ξεφυγω και για αυτο συμβουλευω να μην κανετε την χαρη σε κανεναν που μπαινει εμποδιο στη γνωση.Πολλοι απο αυτους εχουν λογο να κρατανε τη γνωση για παρτη τους.Αυτο το λεω για τον εξης λογο: Που παραγεται η νεα γνωση?Οι νεες μεθοδοι?ποιοι εχουν πρωτοι προσβαση στα νεα υλικα που φτιαχνουν εταιρειες ανα τον κοσμο ? Φυσικα στα πανεπιστημια τα ξενα και τα ελληνικα. Και επειδη δεν ειναι χαζοι να μην εκμεταλλευονται αυτη την ευκαιρια,χρησιμοποιουν την ''φρεσκια'' γωση για οφελος τους (τεχνικα γραφεια,εταιρειες μελετων-κατασκευων αναλαμβανοντας τα μεγαλυτερα και πιο κερδοφορα εργα). Δεν μπορει ενας απλος μηχανικος που δουλευει 12 ωρες σε οικοδομες,εργοταξια,υπηρεσιες να ενημερωνεται για ολα αυτα αρα παραμενει παντα δευτερης κατηγοριας.

Δεν νομιζω πως ειναι σεναριο επιστημονικης φαντασιας αυτο που εγραψα ουτε κατι απιθανο.Μια γνωμη ειναι που φυσικα δεν ισχυει για ολους τους καθηγητες.
Οι αξιες προσαρμοζονται σε ο,τι εχουμε μπροστα στα ματια μας ενω οι ιδεολογιες παρακαμπτουν οποια γεγονοτα τις αμφισβητουν.
stallion
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: Σάβ, 01 Νοέμ 2008 12:51 am
Έτος εισαγωγής: 2007

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Σχόλια/Προτάσεις/Παρατηρήσεις για τη Σχολή

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες

cron