Εγώ πάντως αν με ρωτούσε κάποιος δεν θα συνιστούσα το ΕΜΠ και θα του έλεγα απο νωρίς να εφοδιαστεί με ξένες γλώσσες και να σπουδάσει σε ένα διακεκριμένο πολυτεχνείο του εξωτερικού...
1ον δεν είναι οι ξένες γλώσσες το κυριότερο πρόβλημα για τις σπουδές στο εξωτερικό...
2ον, στο καλό και να μας γράφουν...έχουμε γεμίσει ανθρώπους που δεν εκτιμούν αυτό που έχουν και το υποβαθμίζουν συστηματικά και μαλιστα με κομπλεξικο τροπο...
Να λάβουμε υπόψη μας ότι το Πολυτεχνείο (και οι άλλες αντιστοιχες σχολες ανα τη χωρα) μαστίζονται και απο πολλά προβλήματα που προκαλούνται "απ' τα εξω". Δηλαδη, εισαγωγή υπερπληθώρας φοιτητών (μεγάλη αύξηση φοιτητών με τις μεταγραφές - ρουσφέτια κυβερνήσεων), δημιουργία μεγάλου αριθμού σχολών με εξειδικευμένα ή ανυπαρκτα γνωστικά αντικείμενα (μηχανικοι περιβάλλοντος, ορυκτών πορων, οικονομίας κτλ), μπλέξιμο με την "ανωτατοποίηση" των ΤΕΙ κτλ, ελλειπής χρηματοδότηση, ρουσφετολογική χρήση των διοικητικών υπηρεσιών του Ιδρύματος, μεγάλος αριθμός διοικητικών υπαλλήλων χωρίς αντικείμενο εργασίας ενώ την ίδια ώρα υπάρχει έλλειψη προσωπικού σε εργαστήρια κτλ... Κάποια μπορεί να μην έχουν άμεση σχέση με την ποιότητα την εκπαιδευτικής διαδικασίας καθ'αυτής αλλά παίζουν το ρόλο τους στο πως τοποθετείται ο ρόλος του Πολυτεχνειου και των Πανεπιστημίων γενικά μέσα στην κοινωνία και άρα και της αντίληψης των φοιτητών-καθηγητών, των προοπτικών που αυτοί έχουν κτλ