Προβλήματα σε Διδασκαλία Μαθημάτων/Θέματα Εξετάσεων/Διόρθωση γραπτών

Πολιτικά θέματα; Οργανωτικά Προβλήματα; Προτάσεις Βετλτίωσης; Όλα τα ζητήματα που αφορούν στη σχολή αναλύονται εδώ.

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 2:31 pm

Το ΕΜΠ - όπως (τουλάχιστον) και τα γαλλικά πολυτεχνεία - ουσιαστικώς αρνούνται (κακώς) να δώσουν στοιχεία, αμφισβητώντας (καλώς) τα κριτήρια "αξιολόγησης".
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό blink » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 2:38 pm

Εν τελει ομως τα πανεπηστημια γνωστα ως τα καλυτερα στον κοσμο εχουν γινει γνωστα με αυτο το κρητιριο? Δηλαδη τελικα μπορει και να μην ειναι τοσο καλα???? Και τελικα αν ειναι καλα οσο λενε, και θελουμε να κανουμε ενα μεταπτυχιακο εκει, θα μας πουν "ΕΜΠ εε?? Ποσα παπερς εχει βγαλει αυτο το πανεπιστημιο? ποσα??????? αχααχαχ"?
Και με αυτο που λεει ο δασκαλος neaoktana επανερχομαι στην αρχικη μου χαζη απορια.. με τι κρητιριο η ecole normale θεωρειται απο τις καλυτερες? Ποιος την "θεωρησε" απο τις καλυτερες?
blink
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: Σάβ, 24 Ιαν 2009 3:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό SoundOfSilence » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 2:41 pm

εγώ ξερω πως αν πεις έξω σε ανθρώπους που ξέρουν ότι έχεις τελειώσει ΕΜΠ αντιμετωπίζεσαι πολύ θετικά...το θέμα είναι ποιοι ξέρουν και πόσο θέλουν να ξέρουν :mrgreen: ;
when the violence causes silence, we must be mistaken
SoundOfSilence Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: Δευτ, 02 Ιουν 2008 6:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2004

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό havale_tsoglan » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 2:45 pm

SoundOfSilence έγραψε:Το χειρότερο δε είναι να απαξιώνουμε εμεις το ίδρυμα μας, γιατι τότε το πιστευουν και οι αλλοι! Ας πιστεψουμε σε αυτό και ας προσπαθήσουμε να το βελτιώσουμε!

Και τι περίμενες?Να κάνω παντού διθυραμβικα σχόλια για το ΕΜΠ?Όσο για τους άλλους,σε νοιάζει τι θα λέν εκείνοι η το ότι το πανεπιστήμιό μας έχει πιάσει πάτο?Κι όταν λες να το βελτιώσουμε,κάνοντας τι??Αφού ξέρεις πολύ καλά που μας έχει γραμμένους όλους τους φοιτητές το ΕΜΠ...
Άβαταρ μέλους
havale_tsoglan
 
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Τρί, 07 Ιούλ 2009 6:30 pm
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό havale_tsoglan » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 2:46 pm

neaoktana έγραψε:Το ΕΜΠ - όπως (τουλάχιστον) και τα γαλλικά πολυτεχνεία - ουσιαστικώς αρνούνται (κακώς) να δώσουν στοιχεία, αμφισβητώντας (καλώς) τα κριτήρια "αξιολόγησης".

Προφανής ο λόγος,γιατί τότε θα ξεμπροστιαστεί ολόκληρο το πανεπιστήμιο :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
havale_tsoglan
 
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Τρί, 07 Ιούλ 2009 6:30 pm
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό efp@linos » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 2:49 pm

havale_tsoglan έγραψε:Τα χτεσινά θέματα Δομικών Μηχανών ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ!Πέραν του ότι για πρώτη φορά δεν υπήρχε θεωρία που ήταν σχετικά 3 εύκολες μονάδες,οι ασκησεις ήταν αυξημένης δυσκολίας και εκτός κλίματος με το θέμα της προόδου,καθώς και με τις ασκήσεις του βιβλίου!Φέτος παρατηρήθηκε μια τάση σε ΟΛΑ τα μαθήματα (πλην της Μηχανικής 2) να μπαίνουν δύσκολα κι εκτός κλίματος θέματα!Αυτό δείχνει την κατάντια των καθηγητών του ΕΜΠ,καθώς είναι η έσχατη λύση στην οποία μπορεί ένας τομέας να καταφύγει όταν το μάθημά του έχει ξεφτυλιστεί και αποτύχει πλήρως,έτσι ώστε μ αυτό τον τρόπο να ψωνιστεί και να δώσει αξία στο μάθημά του!Είναι φανερό πια πως το ΕΜΠ από διδακτικής απόψεως τουλάχιστον είναι ένα πανεπιστήμιο του κώλου που δε μαθαίνει τίποτα στους φοιτητές του!Γι αυτό μην απορήσετε όταν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θ ανοίγουν σε λίγο το ένα μετά το άλλο!Βρείτε μου ενα σοβαρό πανεπιστήμιο που να βασανίζει τους φοιτητές με μαθήματα της πλάκας όπως οι δομικές μηχανές,οι πιθανότητες κτλ...Να ευχηθώ κι εις ανώτερα στο άχρηστο διδακτικό προσωπικό του ΕΜΠ (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων που όντως ενδιαφέρονται για τους φοιτητές κι είναι με το μέρος τους).


Αρχικά θα ήθελα να πώ ότι ο τρόπος έκφρασης σου δεν πιστεύω ότι αρμόζει σε φοιτητή Ε.Μ.Π. , ίσως να είσαι αγανακτησμένος ( ειδικά όταν λές περί πανεπιστήμια του κώλου κ.λ.π. ) από την κατάσταση της εξεταστικής ...

Η τάση να μπαίνουν δύσκολα θέματα δεν είναι απαραιτήτως κακή . Οι φοιτητές του ΕΜΠ αποφοίτησαν άρτιοι λόγω ΚΑΙ της δυσκολίας των θεμάτων που αντιμετώπισαν κατά την διάρκεια των σπουδών τους . Το θέμα είναι ότι η νοοτροπία του σημερινού φοιτητή καθώς και συνθήκες εκπαίδευσης ( προβλήματα πολλών φοιτητών ανά έτος , έλλειψη εργαστηρίων , πολλά μαθήματα με λίγο χρόνο χωρίς είς βάθος κατανόηση , κλπ ) έχουν καταστήσει το ΕΜΠ εξεταστικό κέντρο ... ( Ας συνυπολογιστούν εδώ και οι καταλήψεις :!: :!: :!: )

Όσον αφορά τώρα το συγκεκριμένο μάθημα ..... Είναι από τα πλέον χρησιμα για την ανάδειξη των πραγματικών προβλημάτων που θα συναντήσει ο Πολιτικός Μηχανικός στην δουλεία του . ΤΩΡΑ ... Το μάθημα δεν έγινε με τον πλέον ορθόδοξο τρόπο ...... Όμως ήμασταν εκεί για να το αλλάξουμε ???? Πήγαμε στον ίδιο τον Καθηγητή να του πούμε ότι θέλουμε κάτι παραπάνω από αυτόν ? Ενδιαφερθήκαμε για το αντικείμενο και μας είπε ΟΧΙ ? Κάποιοι από μας όχι ( συμπεριλαμβανομένου και εμού ) κάποιοι Ναι ...
Το μόνον που κάνουμε ( πάντα μιλάω για την πλειοψηφία ) περιμέναμε σαν κλασσικοί έλληνες φοιτητές τις 3 μέρες πρίν την εξέταση να διαβάσουμε . Ε λογικό δεν ήταν να υπάρχουν και αποτυχίες ?
Το ζήτημα είναι ότι εμείς ήμαστε το ΕΜΠ εμείς διαμορφώνουμε το επίπεδο των σπουδών ... και αν έχουμε κάτι να διεκδικήσουμε σαν φοιτητές αυτό είναι το καλύτερο επίπεδο σπουδών ...

Υ.Γ.
Το φετινό τρίτο έτος στο 5ο εξάμηνο έδειξε ότι ενδιαφέρεται για μαθήματα σαν την Στατική και απόδειξη είναι ότι έγιναν βοηθητικά μαθήματα φροντιστηριακού επιπέδου ( Α ρε theodore πάσα που σου έδωσα :mrgreen: )
efp@linos
 
Δημοσιεύσεις: 170
Εγγραφή: Δευτ, 02 Ιουν 2008 4:48 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό havale_tsoglan » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 2:50 pm

tsiou έγραψε:Μπήκα από περιέργεια να δω το πρόγραμμα σπουδών του Imperial (του καλύτερου ίσως Πολυτεχνείου στην Ευρώπη) και διαπίστωσα ότι όχι μόνο μοιάζει με τον δικό μας αλλά κατά προσωπική άποψη πάλι, ο δικός μας είναι και λίγο καλύτερος.

Σωστή παρατήρηση,αλλά εγώ σου λέω να ψάξεις και το εξής...Όταν τελειώνουμε τη σχολή,τι έχουμε μάθει απ όλα αυτά εμείς εδώ και τι έχουν μάθει στα ξένα πανεπιστήμια!Μάλλον θ απογοητευτείς με τ αποτέλεσμα....
Άβαταρ μέλους
havale_tsoglan
 
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Τρί, 07 Ιούλ 2009 6:30 pm
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό havale_tsoglan » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 2:58 pm

Αγανακτισμένος όντως είμαι με την εξεταστική,αλλά δε νομίζω ότι ισχύει πως ο τρόπος έκφρασής μου δεν αρμόζει σε φοιτητή ΕΜΠ.Πήγαινε σε καμιά καταμέτρηση και θα καταλάβεις....Όταν λέω για ενα μάθημα πως είναι άχρηστο εννοω πως είναι άχρηστο όπως μου διδάσκεται!!Τι με νοιάζει αν η κατανόηση των μηχανημάτων είναι όντως χρήσιμη ειδικά σε εργοτάξιο??Εφ όσον δε μου μαθαινουν τίποτα,το μάθημα αυτόματα γίνεται άχρηστο και της πλάκας!Στους τομείς δηλαδή γιατί καταβάλλεται μεγαλύτερη προσπάθεια??Γιατί αν του χρόνου κανείς δεν επιλέξει τον τομέα τους θα ναι πλήγμα γι αυτούς...Έφ όσον στα μικρότερα έτη δεν υπάρχουν ανάλογα κίνητρα.....ναι ρε φίλε,του κώλου έιναι :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
havale_tsoglan
 
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Τρί, 07 Ιούλ 2009 6:30 pm
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό gandalf » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 3:04 pm

Σωστή παρατήρηση,αλλά εγώ σου λέω να ψάξεις και το εξής...Όταν τελειώνουμε τη σχολή,τι έχουμε μάθει απ όλα αυτά εμείς εδώ και τι έχουν μάθει στα ξένα πανεπιστήμια!Μάλλον θ απογοητευτείς με τ αποτέλεσμα....

Όποιος θέλει να μάθει στο ΕΜΠ και δη στη σχολή μας μαθαίνει...και μαθαίνει και πολλά πραγματα, και σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς και εχει και μεγαλες δυνατότητες κτλ. Το Πολυτεχνειο δεν πασχει στο επιπεδο γνωσεων που παρέχει, άλλα προβλήματα έχει...Και Ξαναλέω, όποιος θέλει μαθαίνει και το ΕΜΠ του δινει την ευκαιρία να γίνει εξίσου αν οχι καλύτερος απ'τους αντιστοιχους μηχανικους του εξωτερικου...Τώρα όποιος δεν θέλει είναι άλλο ζητημα...

Επίσης επαναλαμβάνω πως απ'το 3 έτος και μετά τα πράγματα είναι αρκετά διαφορετικά τόσο σε επίπεδο οργάνωσης του μαθήματος όσο και συνεννόησης με τους καθηγητές, περιεχόμενο κτλ χωρίς να σημαίνει βέβαια οτι δεν υπαρχουν προβλήματα. (επίσης ας ξεφύγουμε απ'την επαρχιώτικη λογική ότι μονο σε εμας υπαρχουν προβλήματα και στο εξωτερικο ολα τα εχουν λυσει και δουλευουν ρολόι). Στα 2 πρώτα έτη, υπάρχουν πολλά θεωρητικά μαθήματα (μαθηματικά, φυσικη, χημεία κτλ) τα οποία χρειάζονται αλλάγές, και παρόλο που τα μαθηματικά ας πούμε είναι πολύ σημαντικά για τον μηχανικό, αλλά παρ'ολα αυτά δεν ειμαστε σε σχολή μαθηματικών, πρέπει το περίεχομενο τους να αντανακλά και πλευρές της εφαρμογής τους στο αντικειμενο του μηχανικου και γενικά να αποκτήσουν και πιο engineering αντιληψη...Γενικώς χρειαζόμαστε "ανακαίνιση" και στο πρόγραμμα σπουδών αλλά και στις αντιλήψεις τόσο των φοιτητών όσο και των καθηγητών...μερικά πράγματα να αλλάξουν και νομίζω μπορεί να βελτιωθεί αισθητά η κατάσταση της Σχολής μας...
"Στου Μακρυγιάννη πριν προλάβεις να μιλήσεις,
Εγγλέζου βόλι σε γονάτισε,
μας κοίταζες με βλέμμα μελαγχολικό,
να σκεφτόσουνα -θαρρείς- πόσο λίγο η μέρα κράτησε..."
Άβαταρ μέλους
gandalf
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1108
Εγγραφή: Σάβ, 17 Μάιος 2008 6:27 pm
Τοποθεσία: Γοργοπόταμος
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό efp@linos » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 3:09 pm

havale_tsoglan έγραψε:Πήγαινε σε καμιά καταμέτρηση και θα καταλάβεις....


Α για εμένα αυτοί δεν είναι φοιτητές ........ είναι αντιπρόσωποι πολιτικών κομμάτων και που και που και φοιτητές ...


havale_tsoglan έγραψε:Στους τομείς δηλαδή γιατί καταβάλλεται μεγαλύτερη προσπάθεια??Γιατί αν του χρόνου κανείς δεν επιλέξει τον τομέα τους θα ναι πλήγμα γι αυτούς
:lol: :lol: :lol:

Υπάρχουν και τομείς που θέλουν λίγους και καλούς ... " Ταλεβάν " ;)

havale_tsoglan έγραψε:ναι ρε φίλε,του κώλου έιναι :mrgreen:


Σου απάντησα ότι " του κώλου " το κάνουμε όλοι μαζί .... καθηγητές και φοιτητές
efp@linos
 
Δημοσιεύσεις: 170
Εγγραφή: Δευτ, 02 Ιουν 2008 4:48 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Σχόλια/Προτάσεις/Παρατηρήσεις για τη Σχολή

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης