από SoundOfSilence » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 2:19 pm
Η δυσκολία σε μία εξέταση δεν κάνει και ένα μαθημα άχρηστο. Αν κάποιος παρακολούθησε αυτό το μάθημα, τουλάχιστον εγω το έκανα πριν 2 χρόνια, είναι από τα λίγα μαθήματα της σχολής που έχει αντικείμενο καθαρά πρακτικό και νομίζω μια σχολή πανω σε ένα αντικείμενο τόσο εφαρμοσμένο και πρακτικό καλά είναι να σου δίνει και τετοια ερεθίσματα. Δυστυχώς θα κληθούμε να πάμε σε ένα εργοτάξιο και θα γελαν μαζί μας με τις απορίες που μπορεί να έχουμε από το πως ονομάζονται τα μηχανήματα μεχρι το ποιοι τροποι κατασκευης μιας γέφυρας υπάρχουν. Συμφωνώ οτι αυτα ειναι θέματα που ειναι πιο εύκολο να μάθεις μόνο σου στην πράξη, αλλά μη παρέχοντας μας τη δυνατότητα η σχολή να κάνουμε πρακτική ας μας δίνει και ένα πρακτικό μαθημα. Και το οτι τωρα μπηκε στο 2ο ετος, καλό ειναι, γιατί στα δυο πρωτα χρόνια δεν έχεις πολύ καλή αίσθηση του τι πας να κάνεις, ε ενα τέτοιο μάθημα μπορεί να φανεί πρόκληση για κάποιους! Όσο για τις πιθανότητες ρωτήστε συναδέλφους υδραυλικούς, νομίζω και συγκοινωνιολόγους να σας πουν πόσο χρήσιμο τους είναι αυτο μαζί με την στατιστική. Και εξάλλου αυτή ειναι η διαφορα μας με τα Τει, έχουμε ένα λίγο μεγαλύτερο υπόβαθρο και ξέρουμε το γιατι πισω από κάποιες καταστάσεις και δεν εφαρμόζουμε απλά και ασυναίσθητα κώδικες. Αλλιώς προς τι τα 5 χρόνια; Και εγω διαφωνώ με ορισμένους καθηγητές και καταστάσεις και με θέματα και τροπους εξέτασης, αλλά οι δυσκολίες που αντιμετωπίζονται σε μία σχολή δεν την κάνει άχρηστη. Το χειρότερο δε είναι να απαξιώνουμε εμεις το ίδρυμα μας, γιατι τότε το πιστευουν και οι αλλοι! Ας πιστεψουμε σε αυτό και ας προσπαθήσουμε να το βελτιώσουμε!
Δεν μπορώ να περιγραψω την ντροπή μου όταν ένας μηχανικός στην Ντόχα (εκδρομη Γκαζέτα) μας υπονόμευε την σχολή μας επειδή κάναμε κάποιες καταλήψεις και έλεγε ότι το politexnic που έβγαλε αυτός στην Αγγλία ήταν καλύτερο! Έλεος! Δεν ισχύουν τέτοια πράγματα! Και πως βλέπεις λύση με τα ιδιωτικά; Τα προβλήματα δεν λύνονται με αφορισμό, συμφωνώ Γκάνταλφ!
when the violence causes silence, we must be mistaken