Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2014-15 (Σχόλια)

Πληροφορίες που αφορούν στο σύνολο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας της σχολής και δεν εντάσσονται σε κάποιο έτος.

Συντονιστής: University Editors

Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2014-15 (Σχόλια)

Δημοσίευσηαπό Billygun » Τετ, 08 Ιούλ 2015 3:32 am

Ισχύει σε κάποιο βαθμό αυτό που λες αλλά μόνο για τα θέματα της ομάδας Γ.
Billygun
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί, 21 Ιουν 2011 9:36 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2014-15 (Σχόλια)

Δημοσίευσηαπό Σκληρος και ορθιος » Τετ, 08 Ιούλ 2015 1:43 pm

Να θυμισω οτι Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015 μεταξύ 11:00 πμ – 2:00 μμ ειναι η προβολη μηχανικης 2
Σκληρος και ορθιος
 
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Τετ, 04 Δεκ 2013 6:41 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2014-15 (Σχόλια)

Δημοσίευσηαπό xvantsik » Τετ, 08 Ιούλ 2015 1:48 pm

Ξέρει κανένας για στατική 3?
Άβαταρ μέλους
xvantsik Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Σάβ, 29 Μαρ 2014 11:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2014-15 (Σχόλια)

Δημοσίευσηαπό mikeportnoy » Τετ, 08 Ιούλ 2015 1:51 pm

xvantsik έγραψε:Ξέρει κανένας για στατική 3?

μέχρι Παρασκευή άκουσα
An eye for an eye makes the whole world blind.
Mahatma Gandhi
Άβαταρ μέλους
mikeportnoy
 
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: Τετ, 12 Ιαν 2011 6:21 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2014-15 (Σχόλια)

Δημοσίευσηαπό xvantsik » Τετ, 08 Ιούλ 2015 2:00 pm

mikeportnoy έγραψε:
xvantsik έγραψε:Ξέρει κανένας για στατική 3?

μέχρι Παρασκευή άκουσα


Ωραίος
Άβαταρ μέλους
xvantsik Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Σάβ, 29 Μαρ 2014 11:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2014-15 (Σχόλια)

Δημοσίευσηαπό TheMaster » Τετ, 08 Ιούλ 2015 2:58 pm

gligor έγραψε:Μία παρατήρηση για το matlab. Το πρώτο και δεύτερο θέμα είχαν γίνει ως ασκήσεις στο μάθημα (ή παρόμοιες), και το τρίτο θέμα ήταν ακριβώς στις διαφάνειες που έχουν στο mycourses. Με άλλα λόγια με κλειστό το facebook στο μάθημα, ένα απλό θέμα εξαμήνου και μία ανάγνωση στις διαφάνειες δεν υπάρχει τρόπος να μην πάρει κανείς βαθμό...

Δηλαδη καποιος που δεν μπορουσε να παραστει στο μαθημα , να εκοβε το λαιμο του ? Γιατι το πρωτο και το δευτερο καμια σχεση με τις διαφανειες δεν ειχε , ενω στο τριτο αν τις ειχε διαβασει εγραφες ανετα ...
"The funny thing about choosing sides is that you don't have to be all the way one one side or the other . It's okay to be feeling like 'this is the one I align a little bit more , ant it's not perfect,but at least there's stuff I can appreciate a little bit more on this side.'"
Άβαταρ μέλους
TheMaster
 
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: Δευτ, 30 Δεκ 2013 2:56 am
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2014-15 (Σχόλια)

Δημοσίευσηαπό edchar » Τετ, 08 Ιούλ 2015 3:33 pm

Χωρίς να έχω παρακολουθήσει MatLab θέλω να πώ το εξής.
Όταν κάποιος δεν μπορεί να παρακολουθήσει, μπορεί να βρεί κάποιον που παρακολουθεί και να του πεί: "Μου βγάζεις μετά από κάθε μάθημα φωτοτυπία τις σημειώσεις και θα στα πληρώνω." ή "σκάναρέ τα μου και στείλ τα μου με ένα email" για όσους μένουν μακρυά!
Δεν γίνεται να είμαστε αδιάφοροι και να έχουμε απαιτήσεις! Οι περισσότεροι στη σχολή μας αδιάφοροι είμαστε (και εγώ έχω υπάρξει με κάποια μαθήματα).

Ο neaoktana στην εισαγωγή του στα μαθήματα της ΜΤΡ έλεγε:
Ενασχόληση και μοντέλο επιτυχίας:
- 65 ώρες στην τάξη και 65 ώρες στο σπίτι.
- Με το 80% των παραπάνω = 100 ώρες εξασφαλίζεται στατιστικώς η πιθανότητα επιτυχίας σε ποσοστό >95%.
- Με το 50 ~ 70% των παραπάνω = 65~90 ώρες προβλέπεται στατιστικώς η πιθανότητα επιτυχίας σε ποσοστό 50%.
- Με το 40 ~ 60% των παραπάνω = 50~80 ώρες εκτιμάται στατιστικώς η πιθανότητα επιτυχία σε ποσοστό 10%.
Οι παραπάνω ώρες περιλαμβάνουν και την τελική προετοιμασία πριν την εξέταση. Αλλά:
- Πρέπει να είναι ομαλώς κατανεμημένες στη διάρκεια του εξαμήνου.
- Μία "χαμένη" ώρα από την τάξη απαιτεί δύο ώρες στο σπίτι για να αναπληρωθεί.


Δεν είναι απαραίτητο οι ώρες αυτές να ισχύουν αλλά δεν γίνεται ένα εξάμηνο να μην ξέρεις κάν τι γίνεται στο μάθημα, ποιός και πώς είναι ο καθηγητής και να περιμένεις μέσα σε 2 μέρες να αποκτήσεις πλήρη εποπτεία ώστε να περάσεις το μάθημα.
Δε θέλω να με αγαπούν πολλοί, θέλω να με αγαπούν λίγοι και πολύ!
Άβαταρ μέλους
edchar
 
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: Τετ, 12 Φεβ 2014 5:43 pm
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2014-15 (Σχόλια)

Δημοσίευσηαπό another brick » Τετ, 08 Ιούλ 2015 3:34 pm

Σκληρος και ορθιος έγραψε:Να θυμισω οτι Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015 μεταξύ 11:00 πμ – 2:00 μμ ειναι η προβολη μηχανικης 2

Προτείνω να δοθεί ένα ραντεβού να πάμε μαζικά κατα τις 12:30-13:00 να απαιτήσουμε το αυτονόητο, να γίνει κανονικοποίηση (δηλαδή αύξηση των βαθμών ούτως ώστε να αυξηθεί το ποσοστό των προβιβάσιμων βαθμών). Έχει γίνει πολλές φορές στο παρελθόν, με πρόσφατο παράδειγμα τη γεωμετρία και έχει φανεί ότι αν δεν υπάρξουν τέτοιες κινήσεις τα φαινόμενα αυθαιρεσίας από πλευράς καθηγητών θα συνεχίζονται. Ως Ανεξάρτητη Αριστερή Παρέμβαση θα στηρίξουμε μια τέτοια κίνηση και καλούμε να δοθεί μια συλλογική απάντηση από πλευράς μας και όχι να να πάει ο καθένας μόνος του να παραπονεθεί....
another brick
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Τρί, 08 Μαρ 2011 10:42 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2014-15 (Σχόλια)

Δημοσίευσηαπό m » Τετ, 08 Ιούλ 2015 5:06 pm

Κανένα νέο για τα ρευστά έχουμε;;; ;)
m
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: Σάβ, 21 Φεβ 2009 6:34 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2014-15 (Σχόλια)

Δημοσίευσηαπό edchar » Τετ, 08 Ιούλ 2015 6:01 pm

Προτείνω να μας ρωτάνε κιόλας από δώ και πέρα για το τί θέματα θα βάζουνε, Η μάλλον να κάνουμε δημοψηφίσματα! Να αναρτούνε τα θέματα και να μας ρωτάνε αν θέλουμε να εξεταστούμε σε αυτά. Δημοκρατικά και ωραία.
Ποιά είναι η αυθαιρεσία των καθηγητών; Βάλανε θέματα από ύλη που δεν διδάξανε; Αυτό είναι όντως αυθαιρεσία και πρέπει να διευθετηθεί θεσμικά. Το ότι βάλανε θέματα που δεν είχαν ξαναβάλει στο παρελθόν είναι δικαίωμά τους από τη στιγμή που τα διδάξανε. Alert: Έχουν και αυτοί δικαιώματα.
Δηλαδή αν ο άλλος έχει απαντήσει για 3, γιατί να πάρει 5; Τότε, να κατεβαίνουμε όλοι σε όλα τα μαθήματα να παίρνουμε 2.5, 3, 4 και μετά να πηγαίνουμε να λέμε θέλουμε κανονικοποίηση. Είναι εκνευριστικό. Κάποια στιγμή πρέπει να γίνει κατανοητό ότι θα βάζουμε υπογραφή και από αυτήν θα εξαρτώνται ζωές.
Δε θέλω να με αγαπούν πολλοί, θέλω να με αγαπούν λίγοι και πολύ!
Άβαταρ μέλους
edchar
 
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: Τετ, 12 Φεβ 2014 5:43 pm
Έτος εισαγωγής: 2013

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μαθήματα-Γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες