xvantsik έγραψε:Βέβαια, θα ανακοινωθούν. Αξιολόγηση κεκλισμένων των θυρών δεν είναι αξιολόγηση καθώς δεν ασκεί καμία πίεση για αλλαγή. Παράδειγμα τα ερωτηματολόγια που μας ήρθαν σε μέιλ από την ΜΟΔΙΠ, η οποία δεσμεύει τον Κοσμήτορα να μην κοινοποιήσει τα αποτελέσματα γιατί είναι "προσωπικά δεδομένα".
Επίσης συνάδελφοι/ισσες συμπληρώστε τα ερωτηματολόγια. Ο αριθμός των συμπληρωμένων είναι αρκετά μικρός, γεγονός απαράδεκτο. Είναι πρωτοβουλία που πρέπει να στηριχθεί.
Επίσης να μην γκρινιάζουμε πάλι μετά για το ότι δεν γίνεται αξιολόγηση και ότι φταίνε οι κακές παρατάξεις, γιατί από ότι φαίνεται την αξιολόγηση την έχουμε γραμμένη στα @@ μας
Βλέπω πως έχετε μεγάλη καούρα εκεί στον Εγκέλαδο ( λόγω και της προηγούμενης δήλωσής σου) να υποστηρίξετε ( ή μήπως να διαπραγματευτείτε επειδή είναι της μόδας) το σπουδαίο έργο της σχολής μας να προσαρμόσει το πρόγραμμα των σπουδών σύμφωνα με τις ανάγκες τις αγοράς εργασίας (και όχι την άποψη των φοιτητών).
Οι στόχοι της αναδιάρθρωσης του προγράμματος γίνανε παραπάνω από σαφείς σε όλους τους παρευρισκόμενους στο πραξικοπηματικό τμήμα καθηγητών της 11/11 ( και ήσασταν και εσείς μπροστά και ακούσατε) οι στόχοι αυτής της αλλαγής οι οποίοι ήταν γραμμένοι στον πίνακα.
Χαίρομαι τουλάχιστον που επιτέλους η παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ ασχολείται με κάτι που συμβαίνει στη σχολή, ελπίζω την επόμενη φορά που η σχολή θα διαλέξει να βοηθήσει τους κουρασμένους φοιτητές με ηλεκτρονικές ψηφοφορίες αντί γενικών συνελεύσεων του φ.σ. (στο δρόμο που άνοιξε ο Φορτσάκης), να βρει "πολιτική" στήριξη και από υπόλοιπα κομμάτια του συλλόγου εκτός από την παραδοσιακή δεξιά της ΔΑΠ.
Υπενθυμίζω το τι είχε ειπωθεί σε εκείνο το τμήμα/ανάλυση που κάναμε στην ανακοίνωση της Ανεξάρτητης Αριστερής Παρέμβασης
Αλλαγή του προγράμματος σπουδών: Σε μια κατεύθυνση που συμβαδίζει με τη γενικότερη πολιτική των οργανισμών και του ν.Διαμαντοπούλου, προτάθηκε η μείωση των μαθημάτων για πτυχίο σε 54, η αύξηση των μαθημάτων κατευθύνσεων, η συνεπακόλουθη μείωση μαθημάτων κορμού, εισαγωγή νέων «μανατζερίστικων» μαθημάτων και η οριοθέτηση ανωτάτου και κατώτατου αριθμού μαθημάτων. Επίσης έμπαινε σαν κατεύθυνση ότι το πρόγραμμα σπουδών θα καθορίζεται με βάση τις αντικειμενικές αιχμές δηλαδή θα αλλάζει ανάλογα με τις ανάγκες που θα έχει κάθε φορά η αγορά και οι εκάστοτε επιχειρηματικοί όμιλοι.Ουσιαστικά υλοποιείται η κατεύθυνση εξειδίκευσης του προγράμματος σπουδών. Αυτό σημαίνει ότι ο απόφοιτος θα μπορεί να εργάζεται μόνο σε ορισμένους τομείς(π.χ μόνο σε υδραυλικά έργα), δεν θα έχει σε καμία περίπτωση συνολική εποπτεία του αντικειμένου του μηχανικού και θα αναγκάζεται να κυνηγά συνεχώς νέες δεξιότητες μέσα από σεμινάρια που μόνος του θα πληρώνει έτσι ώστε να εργαστεί σε ένα διαφορετικό τομέα πέραν αυτού της εξειδίκευσής του. Στην ουσία το πρόγραμμα σπουδών απαντάει στην ανάγκη για ένα εργατικό δυναμικό αναλώσιμο και εξειδικευμένο, που απέχει από την έννοια ενός εργαζομένου με δικαιώματα
http://aparemvasi.blogspot.gr/2014/11/blog-post.html