TheMaster έγραψε:Αυτο με το να γινονται συνεχεια "λαθη" στην βαθμολογηση ορισμενων ατομων και ξαφνικα αφοτου δουν το γραπτο τους να εντοπιζεται και να διορθωνεται ο βαθμος δεν νομιζω να το χωνεψω ευκολα ποτε ....
Στα μαθήματα του "Εργαστηρίου Εφαρμοσμένης Υδραυλικής = ΜτΡ, ΕφΥδρ, κ.λπ." τα γραπτά διορθώνονται από ένα διδάσκοντα για την κάθε Άσκηση + ένα για τη Θεωρία,
οριζόντια ανεξαρτήτως τμήματος του Σπουδαστή/ριας. Στη συνέχεια
"παντρεύονται" Θεωρία και Ασκήσεις, υπολογίζεται ο τελικός βαθμός εξέτασης και συνυπολογίζεται ο βαθμός "ενασχόλησης".
Σε αυτή την
αμερόληπτη και δίκαια διαδικασία υπεισέρχονται πολλά πεδία διακινδύνευσης λανθασμένης αξιολόγησης στα διάφορα στάδια, με
1ο σε συχνότητα επικινδυνότητας:
"Δεν αξιολογήθηκε το υπόλοιπο μιας Άσκησης, η οποία συνεχίστηκε 4 σελίδες παρακάτω χωρίς παραπομπή".
Όλοι οι Διδάσκοντες
αναγνωρίζουμε αυτό (και τα άλλα) λάθη της διαδικασίας,
χαιρόμαστε που άλλος ένας/μια Σπουδαστής επέτυχε και είμαστε
υπερήφανοι για τη διαδικασία, της οποίας αναπόσπαστο τμήμα (από 10ετίες) αποτελεί η προβολή των γραπτών,
προτού οριστικοποιηθεί ο βαθμός και αποσταλεί στη Γραμματεία.