Κοινωνικό-θρησκευτική συζήτηση

Οι απόψεις σας πάνω σε γενικά κοινωνικοπολιτικά ζητήματα αναλύονται εδώ.

Re: Κοινωνικό-θρησκευτική συζήτηση

Δημοσίευσηαπό OxYdO » Τρί, 07 Ιαν 2014 5:40 am

@thev
πάτα δεξί κλικ πάνω στην εικόνα που ανέβασα και μετά στην επιλογή "αντιγραφή της διεύθυνσης URL εικόνας". Το λινκ είναι αυτό
από fb είναι αλιευμένη
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
OxYdO Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Παρ, 07 Οκτ 2011 12:18 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Κοινωνικό-θρησκευτική συζήτηση

Δημοσίευσηαπό Jiggly » Τρί, 07 Ιαν 2014 8:34 am

Ταίριαζε...
Συνημμένα
1524577_10202985559184145_142292103_n.jpg
...άνθρωπέ μου τι ξεφτίλα,να σου χαλάνε τ'όνειρο κι εσύ να τους αφήνεις...
Άβαταρ μέλους
Jiggly
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1331
Εγγραφή: Παρ, 26 Οκτ 2012 8:26 am
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Κοινωνικό-θρησκευτική συζήτηση

Δημοσίευσηαπό FREEMAN » Τρί, 07 Ιαν 2014 10:49 am

Νομιζα πως ο τίτλος ήτανε ''Κοινωνικο-θρησκευτική συζήτηση'' και όχι ''πολεμική ή σπάμε πλάκα και ειρωνευόμαστε αδιακρίτως εναντίον ο,τιδήποτε σχετίζεται με την Ορθόδοξη Εκκλησια ή με τον Χριστιανισμό''.επιπλέον,νόμιζα ότι κάποιος μπορει ευκολα να καταλάβει τη στοιχειώδη διαφορά μεταξύ αντίθεσης και διαφοράς θέσης από την εξύβριση.προτείνω στους συντονιστές όχι τη διαγραφή υβριστικών μηνυμάτων,αλλά τη μετονομασία της συζήτησης με βάση το κυρίως περιεχόμενο της συζήτησης.
FREEMAN
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: Τρί, 07 Οκτ 2008 5:32 pm

Re: Κοινωνικό-θρησκευτική συζήτηση

Δημοσίευσηαπό OxYdO » Τετ, 08 Ιαν 2014 6:11 pm

Εν Χριστώ αδελφέ Freeman συγγνώμη για την ασέβειά μου :silent:

Άρχοντας της εκκλησίας δημοσία δαπάνη ο Μελισσανίδης

[...] Θα μου πείτε, όλα αυτά δεν εμπόδισαν την κυβέρνηση Σαμαρά (ή να πούμε τη Δεξιά του Κυρίου, καλύτερα;) να του δώσει χάρισμα τον ΟΠΑΠ, θα εμποδίσει το Πατριαρχείο να τον συμπεριλάβει σε μια λίστα όπου φιγουράρει όλο το χριστεπώνυμο πλήθος των… ολιγαρχών της χώρας; Αναφέρουμε ενδεικτικά μερικά επώνυμα: Αγγελόπουλος, Λαιμός, Δεσποτόπουλος, Τσάκος, Πατέρας. Στη λίστα θα βρει κανείς επίσης τον «Μεγάλο Πρωτέκδικο» κ. Κοντομηνά, τον «Μεγάλο Χαρτοφύλακα» κ. Κόκκινο (πρόεδρο Αρείου Πάγου την εποχή της κυβέρνησης Μητσοτάκη), αλλά και τον -έχουν και χιούμορ στο Πατριαρχείο- «Άρχοντα Λαοσυνάκτη» Σωκράτη Κόκκαλη. Μήπως ο Δ. Κοντομηνάς δεν κατηγορήθηκε για εξαπάτηση μέσω της εταιρείας Ιντεραμέρικαν; Μήπως ο Σ. Κόκκαλης δεν είναι ένας «άρχων» που έχει βουτήξει και τα δύο χέρια στο μέλι του κρατικού κορβανά; Λεπτομέρειες…
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
OxYdO Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Παρ, 07 Οκτ 2011 12:18 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Κοινωνικό-θρησκευτική συζήτηση

Δημοσίευσηαπό FREEMAN » Πέμ, 09 Ιαν 2014 5:29 pm

Απλά υπάρχει και ο στοιχειώδης σεβασμός στα πιστεύω του άλλου.μπορει καποιος να σχολιασει καταστάσεις και γεγονότα και να γίνει ένας υγιής διαλογος.άλλωστε μέσα στην εκκλησία δε συμφωνούν όλοι με τις ενέργειες κάθε κληρικού ή λαικου.ξέρεις για παραδειγμα πόσους εκκλησιασικούς διαφωνούντες έχει ο Πατριάρχης για τις ενέργειες του?μπορεί κάποιος να σχολιασει μια ενεργεια,οπως την παραπάνω αλλά μπορει καποιος να υβριζει ή να κοροιδεύει.αν εγώ εδώ αρχίζω να ανεβάζω εμπαικτικά πράγματα για την αριστερα παράδειγμα.τι αντιμετώπιση θα έχω?ή γιατι δεν περιπαίζει κανείς κάτι σχετικά με τους μουσουλμάνους...........(ξέρουμε όλοι τι τον περιμένει)!!!και άλλωστε αν κάποιος δε θέλει να μην πιστεύει, ας κάνει τη ζωή του και ας μην ασχολειται συνεχεια με το τι ειπε ο Σεραφειμ,τι έκανε ο Πατριαρχης,τι έκανε ο τάδε...για να ειρωνευτεί σχετικά.από τη στιγμη που δεν ενστερνίζεται γιατι να καθεται και να ασχολειται.άλλωστε μονο το κακο κανει ντόρο,ενώ κάθε καλό αποσιωπειται.υπάρχουν και ανάξιοι και άξιοι κληρικοί.στους 12 υπήρξε και ο Ιουδας.ουτε επικαλειται η Εκκλησια οτι είναι αναμάρτητη,το ακριβώς αντίθετο υποστηρίζει.τα μέλη της όμως αγωνίζονται και έχουν ελπίδα παρά τα λάθη τους.ουτε το παίζουν καθαροί.γιατι δε δείχνει κανείς τα συσσίτια των μητροπόλεων που στηρίζουν τόσο κόσμο,γιατι δεν προβάλλονται τόσα ιδρύματα που μεγαλώνουν ορφανά με τη θυσία ανιδιοτελών ανθρώπων?γιατι δεν προβάλλονται οι χιλιαδες των φυλακισμένων λόγω χρεών που αποφυλακιστηκαν με χρήματα εκκλησιαστικών παραγόντων?γιατι δεν προβάλλεται το έργο τόσων κληρικών που σώζουν οικογένειες ένα βήμα πριν τη διάλυση? λόγο έχει η Εκκλησια και οχι επιβολη.αν ειχε επιβολη τωρα ουτε συμφωνα συμβιωσης ουτε νομοι περι εκτρωσεις θα είχαν περαστει.εκφράζει τη θέση της και όποιος θέλει ακολουθεί.μια δήλωση άλλωστε έκανε ο Σεραφείμ,δεν πήγε και στα σπίτια τους να τους ελέγξει?γιατι ζοριστηκανε τοόσο?τόσο πολυ τους επηρεασε?
FREEMAN
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: Τρί, 07 Οκτ 2008 5:32 pm

Re: Κοινωνικό-θρησκευτική συζήτηση

Δημοσίευσηαπό OxYdO » Παρ, 10 Ιαν 2014 2:23 am

FREEMAN έγραψε:αν εγώ εδώ αρχίζω να ανεβάζω εμπαικτικά πράγματα για την αριστερα παράδειγμα.τι αντιμετώπιση θα έχω?ή γιατι δεν περιπαίζει κανείς κάτι σχετικά με τους μουσουλμάνους...........(ξέρουμε όλοι τι τον περιμένει)!!!

Θα τον περιμένει απάντηση ανάλογου ύφους. Περιπεκτικό ύφος ---> περιπεκτική απάντηση. Πολιτικό ύφος---> πολιτική απάντηση. (αν και για το δεύτερο αμφιβάλω. Συνήθως το "πολιτικό ύφος" των περισσοτέρων κινείται μεταξύ εθνικών φαντασιακών αφηγήσεων και κουτσομπολιού αλλά ένιγουεϊ)

από τη στιγμη που δεν ενστερνίζεται γιατι να καθεται και να ασχολειται

Την κρίνω ως κοινωνικό φαινόμενο. Δεν ασχολούμαι με τη μεταφυσική

γιατι δε δείχνει κανείς τα συσσίτια των μητροπόλεων που στηρίζουν τόσο κόσμο,γιατι δεν προβάλλονται τόσα ιδρύματα που μεγαλώνουν ορφανά με τη θυσία ανιδιοτελών ανθρώπων?

Αυτό είναι ψέμα. Προβάλλονται ουκ ολίγες φορές στα μίντια και καλά κάνουν. Αλλά, για να σου αντιστρέψω το ερώτημα:
Γιατί δεν προβάλλονται ποτέ οι δομές αλληλεγγύης που κάνουν την ίδια δουλειά, αλλά όχι με όρους φιλανθρωπίας/ελεημοσύνης; Έχουμε ακούσει ποτέ για το Μυρμήγκι ή άλλες δομές αλληλεγγύης σε πολλές περιοχές της Αθήνας;
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
OxYdO Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Παρ, 07 Οκτ 2011 12:18 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Κοινωνικό-θρησκευτική συζήτηση

Δημοσίευσηαπό FREEMAN » Παρ, 10 Ιαν 2014 4:50 pm

ξαναλεω,δεν είδα διάθεση σχολιασμού.είδα μόνο ειρωνείας και εξυβρισης.τεσπα.δε θελω να ανοιξω διαλογο, για πρακτικους λογους.απλα ανεβαζω που και που κάποια θέση.κι ας σχολιαζεται.δυσκολευομαι με τους διαλογους στον υπολογιστη.εξηγουμαι για να μην παρεξηγουμαι.
FREEMAN
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: Τρί, 07 Οκτ 2008 5:32 pm

Re: Κοινωνικό-θρησκευτική συζήτηση

Δημοσίευσηαπό cv2013 » Παρ, 17 Ιαν 2014 2:38 am

Δέκα μήνες έφαγε ο 27χρονος για το «μαύρο χιούμορ» του με τον Γέροντα Παίσιο

Σε δέκα μήνες φυλάκιση με αναστολή καταδίκασε το δικαστήριο τον 27χρονο Φίλιππο Λοΐζο, που είχε δημιουργήσει ομάδα στο facebook, η οποία σάρκαζε τον Γέροντα Παΐσιο (σεβάσμια μορφή της Ορθόδοξης Εκκλησίας) προσδίδοντάς του το προσωνύμιο: “Γέροντας Παστίτσιος”.

Ο δημιουργός της σελίδας είχε διοργανώσει εκδήλωση μέσω του facebook κατά την οποία οι συμμετέχοντες φόρεσαν ιερά άμφια και πραγματοποίησαν «λιτάνευση» της παραποιημένης εικόνας του Γέροντος Παΐσίου.

Στη διάρκεια της λιτάνευσης κάποιοι από τους συμμετέχοντες σάρκαζαν θρησκευτικούς ύμνους αλλοιώνοντας τα λόγια και το περιεχόμενό τους.

Η κατηγορία για την οποία καταδικάστηκε ο 27χρονος είναι η καθύβριση θρησκεύματος. Ο εισαγγελέας πρότεινε μικρότερη καταδίκη από αυτή των δέκα μηνών.

Πολλοί είναι αυτοί που θεώρησαν την ποινή υπερβολική και σχολίασαν ότι περιορίζει την ελευθερία του λόγου.

Η πράξη του 27χρονου νεαρού, ωστόσο, είχε θεωρηθεί από πολλούς άκρως φασιστική καθώς προσέβαλλε τα πιστεύω μιας ομάδας ατόμων που ευλαβούνται τόσο τον Γέροντα Παΐσιο όσο και τον χριστιανικό τρόπο ζωής. Ο 27χρονος είχε βρεθεί στο στόχαστρο αρκετών σχολιαστών στο facebook οι οποίοι του έλεγαν ειρωνικά ότι είναι τόσο δημοκράτης που δεν μπορεί να δείξει σεβασμό στα πιστεύω μιας μερίδας ανθρώπων οι οποίοι πιστεύουν σε κάτι διαφορετικό από ότι αυτός.
http://www.makeleio.gr/?p=49290
:clap: :clap: :clap:
cv2013
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: Τετ, 16 Ιαν 2013 6:51 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Κοινωνικό-θρησκευτική συζήτηση

Δημοσίευσηαπό OxYdO » Παρ, 17 Ιαν 2014 2:48 am

cv2013 έγραψε:Ο δημιουργός της σελίδας είχε διοργανώσει εκδήλωση μέσω του facebook κατά την οποία οι συμμετέχοντες φόρεσαν ιερά άμφια και πραγματοποίησαν «λιτάνευση» της παραποιημένης εικόνας του Γέροντος Παΐσίου.
Στη διάρκεια της λιτάνευσης κάποιοι από τους συμμετέχοντες σάρκαζαν θρησκευτικούς ύμνους αλλοιώνοντας τα λόγια και το περιεχόμενό τους.
http://www.makeleio.gr/?p=49290

Η εν λόγω λιτανεία είναι αυτή εδώ.
Έγινε μετά την αρχική σύλληψη του Λοΐζου, ως διαμαρτυρία και όχι ύστερα από κάλεσμά του μέσω facebook.

Να προσέχουμε λίγο τις πηγές μας (όταν διαβάζουμε μακελειό αυτά παθαίνουμε) :wave:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
OxYdO Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Παρ, 07 Οκτ 2011 12:18 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Κοινωνικό-θρησκευτική συζήτηση

Δημοσίευσηαπό bandal » Παρ, 17 Ιαν 2014 1:58 pm

ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ? (από unfollow)

Θα μπορούσα να προσφύγω στον βολικό διαχωρισμό και να κάνω τη ζωή μου πιο εύκολη: άλλο η θρησκεία, άλλο η Εκκλησία. Δεν τη θέλω όμως αυτή την υπεκφυγή – κι ας την επιλέγουν πολλοί. Και τα δύο αξίζουν ανελέητη κριτική, ανένδοτο δημόσιο λόγο, πολιτική και πολιτιστική ανάλυση, διαρκή πίεση για τη λειτουργία τους ως ιδεολογικών σχημάτων και τον ρόλο τους ως συστημάτων εξουσίας, και αλλεπάλληλες προκλήσεις με κάθε αναλυτικό και καλλιτεχνικό μέσο – τίποτε από τα οποία δεν εμπίπτει στην κοινότοπη πλην ψευδεπίγραφη κατηγορία του «σεβασμού»…

Οὐαὶ ὑμῖν

Piss_Christ_by_Serrano_Andres_(1987)
Andres Serrano, «Piss Christ», 1987

Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι: ο «σεβασμός», ο οποίος στα συμφραζόμενα αυτά παρουσιάζεται ως «ουδέτερη» έννοια, γέννημα «κοινής λογικής», απαραίτητος για την «αρμονική συνύπαρξη», περίπου δηλαδή ως αναβαθμισμένη, οφειλόμενη «ευγένεια», δεν είναι τίποτε από όλα αυτά. Είναι ένα ιδεολογικό στοιχείο που συσκοτίζει τα πράγματα: η θρησκεία δεν είναι πρωτίστως μια ατομική πεποίθηση· απεναντίας, είναι πρωτίστως τρόπος κοινωνικής οργάνωσης, θέσπισης και τήρησης ιεραρχιών, υπαγωγής σε συγκεκριμένο σύστημα εξουσίας, αποδοχής ενός συγκεκριμένου επιμερισμού των αγαθών – όλα αυτά και ταυτόχρονα η νομιμοποιητική αφήγησή τους, η ιδεολογία τους. Η θρησκεία κάποιου δεν είναι μια προτίμησή του, με τον τρόπο που είναι προτίμησή του το αγαπημένο του χρώμα. Είναι η ένταξή του σε συγκεκριμένη θέση μέσα σε μια ιεραρχημένη κοινότητα και ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβάνεται την ένταξή του αυτή τόσο ο ίδιος όσο και η κοινότητα. (Εδώ έγκειται μάλιστα και το κύριο σφάλμα των λεγόμενων νέων αθεϊστών, οι οποίοι επιχειρηματολογούν κατά του προφανούς παραλογισμού των μεταφυσικών πεποιθήσεων και απορούν που οι πιστοί δεν «καταλαβαίνουν» ότι οι κρίνοι δεν γονιμοποιούν παρθένες.) Δεν έχει λοιπόν κανένα νόημα να μιλάμε για θρησκεία αν δεν εννοούμε τον πραγματικό κόσμο που αυτή οργανώνει, συντηρεί και υπερασπίζεται.

Γι’ αυτό και οι προσχηματικά ίσες αποστάσεις που δηλώνονται στην επιδίωξη του «σεβασμού» δεν είναι ποτέ ίσες, διότι στην πραγματικότητα μεταμφιέζουν ένα σύστημα εξουσίας σε δήθεν άθροισμα ατομικών προτιμήσεων. Ένα σύστημα εξουσίας όμως δεν το «σέβεσαι» με την έννοια της ευγένειας. Σε ένα σύστημα εξουσίας είτε υποτάσσεσαι είτε όχι. Η ευθύτερη λοιπόν μετάφραση του επιδιωκόμενου αυτού «σεβασμού» είναι: υποταγή.

Αν και δεν ομολογείται από κανέναν, η έννοια της υποταγής διαπνέει όλες τις αντιδράσεις των προηγούμενων ημερών στις καρναβαλικές περιπτύξεις του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Βαγγέλη Διαμαντόπουλου. Από τον ηγεμονικό Άνθιμο που ζητάει διαγραφή του βουλευτή κι έτσι ευθύς αμέσως ορίζει το πλαίσιο της συζήτησης· ως τους αυλικούς της Νέας Δημοκρατίας που κραδαίνουν τα εθνικιστικά εξαπτέρυγα κολακεύοντας την ελληνορθόδοξη ιδιοπροσωπία· ως τον ως εκ τούτου ολοκληρωτικά ετεροπροσδιοριζόμενο εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος καταδέχεται να δώσει στη χυδαία ερώτηση «αν ένα κόμμα που φιλοδοξεί και διεκδικεί να κυβερνήσει και τη χώρα έχει ένα τέτοιο πλαίσιο κανόνων συμπεριφοράς που δείχνουν έμπρακτα το σεβασμό» την ισχνή απάντηση ότι «οφείλουν τα κόμματα να σέβονται τις θρησκευτικές επιλογές του οποιουδήποτε»· και ως τον ίδιο τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ που ενημερώνει τον Πατριάρχη ότι η αλλαγή της ακολουθούμενης φασιστικής μεταναστευτικής πολιτικής είναι «ουμανιστικό παναθρώπινο αίτημα» που θέλει «αλληλεγγύη», στην οποία μάλιστα «συμπλέουν» η Εκκλησία και η Αριστερά – αυτό που ουδέποτε παρατηρείται είναι η προφανής αντεπίθεση: Τι πρέπει να «σεβαστούμε» ακριβώς; Τη μοιρασιά δύναμης και πλούτου που έχετε ευλογήσει στο όνομα του Άρχοντος Κουροπαλάτου Μελισσανίδη και του Άρχοντος Λαοσυνάκτη Κόκκαλη; Τις ανώνυμες εταιρείες που στήνετε με την κυβέρνηση για να κάνετε μπίζνες; Τα πάρε-δώσε με την πολιτική εξουσία και τους δικαστικούς; Τους Αρχιεπισκόπους στα υπουργικά συμβούλια; Την υποστήριξη σε ακροδεξιούς και νεοναζί; Ή μήπως το πνευματικό βάθος εκείνου του τύπου που λέει ότι οι ομοφυλόφιλοι έχουν κάνει «αξία ζωής τον σωλήνα αποβολής περιττωμάτων»;




Και μη μου πει κανείς ότι αυτές είναι «εξαιρέσεις», μεμονωμένα παραδείγματα. Σε αυτή τη χώρα –όχι μόνο, αλλά εδώ ζούμε– η θρησκεία και οι κηδεμόνες της εξακολουθούν να είναι με τις ευλογίες όλων ισάξιοι, αν όχι μεγαλύτεροι, εξουσιαστές με το πολιτικοοικονομικό σύμπλεγμα που λυμαίνεται τα πάντα, με το οποίο μάλιστα διαπλέκονται και αλληλοεξυπηρετούνται. Και για όποιον πει ότι, εντάξει, αλλά και πάλι οι «αμαρτίες» των εγκόσμιων εκπροσώπων δεν αλλάζουν το «πνευματικό περιεχόμενο», θα θυμίσω κάτι άλλο:

Το 2003, στη μεγάλη έκθεση σύγχρονης τέχνης Outlook, μετά από πιέσεις της Εκκλησίας –δια στόματος του απίθανου Επιφανίου–, της Νέας Δημοκρατίας –δια στόματος Έβερτ και Ρουσόπουλου–, και του ΛΑΟΣ, ο προοδευτικός, ευρωπαϊστής, στοχαστής της νομικής επιστήμης, κεντροαριστερός των «58», τότε υπουργός Πολιτισμού Ευάγγελος Βενιζέλος είχε λογοκρίνει και κατεβάσει από τον τοίχο ένα έργο τέχνης. Ήταν ο πίνακας Asperges Me του σπουδαίου βέλγου καλλιτέχνη Τιερί ντε Κορντιέ, ένας από μια σειρά που εκτίθετο όλη μαζί σε ένα μικρό δωμάτιο, μέσα στο ημίφως, ο οποίος απεικόνιζε έναν πούτσο να εκσπερματώνει πάνω σε έναν σταυρό. Τραυματισμένος από μια βάρβαρη καθολική ανατροφή και γνώστης της διαδεδομένης παιδοφιλίας της Εκκλησίας του, ο ντε Κορντιέ έκανε κάτι πολύ σημαντικότερο από μια καταγγελία: κοντά στ’ άλλα, έδειχνε πως η υποταγή των παιδιών στους βιαστές τους δεν ήταν ανεξάρτητη από τη θρησκευτική κατάνυξη αλλά ότι η μία ατμόσφαιρα ανατροφοδοτούσε την άλλη, ο φόβος και το δέος ήταν συγγενή και όχι το πρώτο απλώς μια τυχαία διαστροφή του δεύτερου, η χειραγώγηση και η εκμηδένιση της προσωπικότητας συνέβαινε ακριβώς στο πλαίσιο του θρησκευτικού αισθήματος, ήταν ο συμβολισμός της υπερβατικής εξουσίας που καθιστούσε δυνατή την υπαγωγή στην εγκόσμια αντίστοιχή της.

Το «πνευματικό περιεχόμενο» και το σύστημα εξουσίας είναι ένα πράγμα. Θρησκεία, εκκλησία και ιεράρχες είναι ένα πράγμα. Και ο «σεβασμός» είναι το τελευταίο που τους αρμόζει. Αξίζουν ανελέητη κριτική, ανένδοτο δημόσιο λόγο, πολιτική και πολιτιστική ανάλυση, διαρκή πίεση για τη λειτουργία τους ως ιδεολογικών σχημάτων και τον ρόλο τους ως συστημάτων εξουσίας, και αλλεπάλληλες προκλήσεις με κάθε αναλυτικό και καλλιτεχνικό μέσο.

Αν μια Αριστερά θέλει να τα βάλει με «παθογένειες», η παθογένεια αυτή είναι πάντοτε εδώ. Ακλόνητη.

ΥΓ Επειδή μαζί με τ’ άλλα φαιδρά, στον συλλογισμό της ελληνορθόδοξης κεντροαριστεροδεξιάς μονταζιέρας υπονοείται –αν δεν λέγεται και ξεκάθαρα– ότι η απουσία του περίφημου «σεβασμού», που θα όφειλε να είχε δείξει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και κατ’ επέκταση η ίδια η αξιωματική αντιπολίτευση, που δεν τον «καταδίκασε», αποτελεί ανησυχητικό προοίμιο της καταστολής των θρησκευτικών ελευθεριών που απεργάζεται η Αριστερά, ας καταφύγουμε σε λίγο πραγματισμό: Οι μόνοι εδώ γύρω που τη στιγμή που μιλάμε καταστέλλουν ελευθερίες –και θρησκευτικές– είναι οι διάκονοι της ακροδεξιάς βαρβαρότητας που μας κυβερνούν, οι οποίοι μιλάνε με τον Θεό και τους ευωδιάζουν οι εικόνες. Αν μας προκύψει στο μέλλον ο Βαγγέλης Διαμαντόπουλος να μεταμορφωθεί σε Λαυρέντι Μπέρια, θα αντισταθούμε λυσσαλέα, σύντροφοι του χριστεπώνυμου μετριοπαθούς Κέντρου, μην ανησυχείτε…


http://unfollow.com.gr/web-only/8251-rel/
bandal
 
Δημοσιεύσεις: 225
Εγγραφή: Σάβ, 08 Σεπ 2012 11:25 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Πολιτική-Κοινωνική Συζήτηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης