Εκρηκτικός Μηχανικός έγραψε:Ως πρωτοετής αυτές τις δύο μέρες το πανεπιστήμιο είναι ζωντανό νεκρό την πρώτη μέρα ούτε παραστατική γεωμετρία δεν κάναμε, καλύτερα κλειστό για να εντατικοποιηθουν οι κινητοποιήσεις
Κι εγώ πρωτοετής είμαι αλλά έχω σχηματίσει λίγο διαφορετική άποψη τελικά. Πρόσεξε, αναφέρεις ως παράδειγμα ότι δεν έγινε η παραστατική γεωμετρία. Παρόλα αυτά, θα πρέπει να ξέρεις ότι το μάθημα εξετάζεται στην εξεταστική που γίνεται παράλληλα με τα δικά μας μαθήματα και ο καθηγητής είναι απασχολημένος εκεί. Έτσι τουλάχιστον πληροφορήθηκα από έναν επιτηρητή που ρώτησα σήμερα φεύγοντας. Γίνονται μεγάλες προσπάθειες για να εκτελεί το πανεπιστήμιο τα ακαδημαϊκά του καθήκοντα παρά το πλήγμα που έχει υποστεί με την κινητικότητα. Οι ίδιοι οι καθηγητές κάθονται και κάνουν δουλειά που κανονικά κάνουν οι διοικητικοί, δηλαδή την οργάνωση του προγράμματος μαθημάτων και των εξετάσεων.
Η εξεταστική πάλι είναι κάπως συμπιεσμένη γιατί θα πρέπει να τελειώσει νωρίς, για να ξεκινήσουν όλα τα εξάμηνα τη Δευτέρα. Καλό θα ήταν λοιπόν να δείξουμε λίγη κατανόηση.
Αν κλείσουμε πάλι το πολυτεχνείο κακό στον εαυτό μας θα κάνουμε, γιατί θα κινδυνεύουμε ακόμα περισσότερο με απώλεια εξαμήνου. Από την άλλη πλευρά, δεν θα συνεισφέρουμε παραπάνω στις κινητοποιήσεις των εργαζομένων από όσο συνεισφέρουμε κάνοντας μάθημα. Ίσως μάλιστα να συνεισφέρουμε περισσότερο όταν η σχολή δουλεύει (όπως δουλεύει). Ακούγεται πολύ παράξενο αλλά σκέφτομαι το εξής:
Το πολυτεχνείο υπάρχει για να παράγει μέρος (πολύ μεγάλο) του επιστημονικού προσωπικού της χώρας. Ο λόγος που υπάρχουν κτήρια, αίθουσες, καθηγητές, διοικητικοί, είναι - πέρα από τα ερευνητικά έργα- οι σπουδές των φοιτητών. Μια απαραίτητη θέση εργασίας που προκύπτει είναι οι υπάλληλοι διοίκησης. Δουλεύουν λοιπόν, για να εξυπηρετούν κυρίως τους φοιτητές.
Οι διοικητικοί υπάλληλοι, που αντιδρούν -ίσως δικαίως- στα μέτρα, για να ανατρέψουν την κατάσταση είχαν κλείσει τη σχολή, με τη λογική ότι απεργούν, δηλαδή δεν εκτελούν το εργασιακό τους καθήκον, δηλαδή δεν εξυπηρετούν αυτούς που αποτελούν το λόγο ύπαρξης της θέσης τους. Η κυβέρνηση λοιπόν θα έπρεπε για να μπορούμε ξανά εμείς οι φοιτητές να επιστρέψουμε στις αίθουσες και να κάνουμε το μάθημά μας, να πάρει πίσω τα μέτρα.
Όταν λοιπόν πάμε μόνοι μας και κλείνουμε τη σχολή, για ποιο λόγο να πάρει πίσω η κυβέρνηση τα μέτρα;
Περισσότερο θα βοηθήσει την κατάσταση εμείς να επιμένουμε να ξεκινήσουμε τα μαθήματα.
Δεν είναι κίνηση αλληλεγγύης να κλείνουμε τη σχολή εμείς. Δε δείχνει αλληλεγγύη, δεν προσφέρει κάτι και είναι και επικίνδυνο..
