Θαλάσσια Υδραυλική και Λιμενικά Έργα (2010-11)

Συντονιστής: University Editors

Re: Θαλάσσια Υδραυλική και Λιμενικά Έργα (2010-11)

Δημοσίευσηαπό sessilia » Πέμ, 29 Σεπ 2011 1:20 pm

καλησπερα! θα ηθελα τη βοηθεια σας.Μηπως μπορει καποιος να μου πει στην ασκηση 4 απο τις παλιες ασκησεις, στο ερωτημα 1 που ειναι το σχημα?γιατι εγω δεν το βλεπω.... :shock: :crazy2:
sessilia
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: Πέμ, 02 Ιούλ 2009 2:38 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Θαλάσσια Υδραυλική και Λιμενικά Έργα (2010-11)

Δημοσίευσηαπό Denis » Πέμ, 29 Σεπ 2011 2:27 pm

Μην ανησυχείς...ούτε εμείς το βλέπουμε!!:-) Ούτως ή άλλως δεν νομίζω οτι υπάρχει μόνο ένα σωστό σχήμα. Δεν ξέρω αν θα πέσει άσκηση σαν την 4 ώστε να χρειαστεί να σχεδιάσουμε εμείς το λιμάνι...μέσα στην τάξη όμως δεν έγινε φέτος τέτοια άσκηση,απλώς επισημάνθηκαν τα βάθη εισόδου,παραβολής κλπ σε περίπτωση που πέσει. Άρα οι υπόλοιπες διαστάσεις και ο προσανατολισμός θα αποφασισθούν με βάση την "Γενική Διάταξη των Λιμενικών Έργων" κεφ.3 απο το βιβλίου του κ.Μέμου.
Denis
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Σάβ, 01 Νοέμ 2008 10:07 pm

Re: Θαλάσσια Υδραυλική και Λιμενικά Έργα (2010-11)

Δημοσίευσηαπό sessilia » Πέμ, 29 Σεπ 2011 7:43 pm

σε ευχαριστω πολυ!
sessilia
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: Πέμ, 02 Ιούλ 2009 2:38 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Θαλάσσια Υδραυλική και Λιμενικά Έργα (2010-11)

Δημοσίευσηαπό manolios » Δευτ, 03 Οκτ 2011 2:09 am

:D
Συμφωνώ, απόλυτα με τον Denis. Θα ήθελα να κάνω μια παρατήρηση επι της Άσκησης στην περίπτωση που πέσει
να μπορούμε όλοι να την αντιμετωπίσουμε με κάποια λογική.(Ασκηση 4η Terry ) :)
Η διάταξη των έργων (6ο ερώτημα) και η τυχόν απαίτηση εσκαφής του διαύλου (ερώτημα 4ο) και το μήκος
των μώλων λιμένος(9ο ερώτημα)δεν μπορούν να απαντηθούν πρωτού βρεθούν τα άλλα χαρακτηριστικά. :shock:
Εν ολίγοις, πρώτα υπολογίζουμε:
1)Πλάτος Εισόδου Λιμένα:W=Lmax
Βάθος Εισόδου Λιμένα: Dmax+2m
Ανάλογα με το Βαθος εισόδου και βλέποντας τη διεύθυνση του κύριου κυματισμού και άρα του κύριου ανέμου
Τοποθετούμε πάνω στο σχέδιο που θέλουμε να είναι η είσοδος ώστε να ΜΗΝ κάνουμε εσκαφή για το δίαυλο προσέγγισης
;)
Έπειτα:
2)Υπολογίζουμε την επιφάνεια ελιγμών:
Διαλέγουμε κυκλική επιφάνεια ελιγμών d=(2-3)Lmax
Βάθος επιφάνειας ελιγμών : Dmax+1,5 m
Ζώνη ασφαλείας : max(1,5Bmax,50m) (λέει 30 στην αρχή το βιβλίο και μετά λέει 50 παίρνουμε το μέγιστο απο αυτά) ;)
3)Κρηπίδωμα:
Μήκος Κρηπιδώματος =1,2*Lφορτηγου*n n αριθμός των σκαφών
Βάθος Κρηπιδώματος = Dφορτηγού+1m
4)Νηοδόχος:
Μηκος Νηοδόχου=1,2*Lπλοίου*n
Πλάτος Νηοδόχου=π=2*Β+30m>3,5*B
Βάθος Νηοδόχου:Dπλοίου+1m
Αφού τα κάνω ΟΛΑ ΑΥΤΑ σκέφτομαι το εξης: :!:
Πως να τοποθετήσω το προσήνεμο και πως τον υπηνεμο μώλο ώστε να μου τοποθετεί το κρηπίδωμα και τη Νηοδόχο σε τέτοια σημεία
που να μήν χρειάζεται να ΣΚΑΨΩ για να πετύχω το μέγιστο απαιτούμενο Βάθος ????
Η απάντηση δεν είναι μονοσήμαντη και χρειάζεται σκέψη εκείνη τη στιγμή βάσει του τοπογραφικού σχεδίου που εχουμε μπροστά μας
και βάση των αποτελεσμάτων των προηγουμένων.
Έτσι τελικά προκύπτει το μήκος των μώλων του Λιμένα και μαζί με τη ιδεατή τοποθέτηση και των ελιγμών προκύπτει η γεωμετρική
διάταξη του έργου. :D
Βάλτε την φαντασία σας να δουλέψει. :angel:
Παρατήρηση:Στην ερώτηση γιατί να μήν χρειάζεται να σκάψουμε η απάντηση δεν είναι μονοσήμαντη.Για παράδειγμα όταν εχεις έδαφος
βραχώδες οι εσκαφές είναι πανάκριβες και το κόστος του έργου ανεβαίνει.Αντιθετα σε πιο αμμώδες έδαφος τα πράγματα αλλάζουν.
Επομένως , η σωστή άποψη είναι οτι κάνεις μια σύγκριση δύο λύσεων (ελαχιστες εσκαφές μεγάλος μώλος-Πολλές εσκαφές μικρός μώλος)
και αποφασίζεις για την βελτιστη λύση.Εδώ δεν υπάρχει η δυνατότητα αυτη. :D
(Υ.Γ : Η παραπάνω μεθοδολογία αποτελεί προσωπική εκτίμηση στην επίλυση του προβλήματος.Την έγραψα όλη εδω, ετσι ωστε να
βοηθήσω τα μέγιστα κάποιον συμφοιτητή ,ο οποίος έχει σαφώς τη δυνατότητα να την εκτυπώσει και να την πάρει μαζί του στην
εξέταση.) :D
manolios Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: Κυρ, 13 Ιούλ 2008 4:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Θαλάσσια Υδραυλική και Λιμενικά Έργα (2010-11)

Δημοσίευσηαπό manolios » Δευτ, 03 Οκτ 2011 2:17 am

Προσοχή στο Βιβλίο του Μουτζούρη διότι έχει αρκετά τυπογραφικά λάθη:
1)Κ=2*π/L και όχι 2*κ/L που λέει (Σελιδα 11)
2)Ο τύπος είναι Pβ=ρ*g*(H)/(cosh(2*π*h/L)) ΕΧΕΙ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΟ h(Σελίδα 120)
Σημαντικό το 2 μιας και πέφτει συχνά! :)
manolios Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: Κυρ, 13 Ιούλ 2008 4:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Θαλάσσια Υδραυλική και Λιμενικά Έργα (2010-11)

Δημοσίευσηαπό terry » Δευτ, 03 Οκτ 2011 11:29 am

γεια σου ρε μονολιε!!! φιλε μου χαραμιζεσαι στους δομοστατικους!
ελα αγορι μου στους υδραυλικους!
χαχαχαχα
ωραιος!!!
+111111111111
terry
 
Δημοσιεύσεις: 97
Εγγραφή: Τετ, 08 Απρ 2009 5:16 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Θαλάσσια Υδραυλική και Λιμενικά Έργα (2010-11)

Δημοσίευσηαπό manolios » Τρί, 04 Οκτ 2011 2:17 pm

:D Καταρχάς , Οφείλουμε όλοι να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Terry για την δημοσίευση των ασκήσεων-λύσεων
στο μάθημα αυτό.Δίχως αυτές τις ασκήσεις η ανάγνωση του μαθήματος θα ήταν εξαιρετικά δυσχερής,διότι αφενός μεν
οι ασκήσεις που δώθηκαν μέσα στη χρονιά δεν ήταν αρκετές,αφετέρου δε μέσα στο μάθημα επιλύθηκαν κάπως μη κατανοητά.
Θα ήθελα να κάνω κάποιες επισημάνσεις επι των ασκήσεων:
1)Η Άσκηση 3 και η Άσκηση 6 έχουν πρακτικά το ίδιο περιεχόμενο.Θα παρατηρήσετε ότι:
Χρησιμοποιούνται διαφορετικές διακυμάνσεις στις διατομές Ι και ΙΙ σε σχέση με αυτές που προτείνει το βιβλίο.Κατα
τη γνώμη μου το σωστο είναι να πάμε στο βιβλίο σελ 124 και να δούμε εκει τις διακυμάνσεις κοκομετρίας. ;)
Επίσης το ακρομώλιο στην Άσκηση 3 λύνεται ως διατομή Ι και στην άσκηση 6 ως διατομή ΙΙ.Το σωστό είναι να λυθεί
ως διατομή ΙΙ (βιβλίο σελ 123 το λέει καθαρά :angel: ) όπως ακριβώς έχει επιλυθεί στην 6η άσκηση.
2)Σελίδα 45 των ασκήσεων εκέι που γίνεται έλεγχος σε ολίσθηση:
Τα R1 που έχουν τοποθετηθεί είναι αυτά που προκύπτουν όταν το κύμα είναι στην κορυφή,εγινε λάθος
copy paste μαλλον,πάρα ταύτα εκει πρέπει να μπούν αυτα που προκύπτουν απο την κοιλία.
Σε αυτην την άσκηση έχω μια συμβουλή για να γλυτώσετε αρκετες σελίδες με πράξεις.
Αφου επιλύσετε το πρόβλημα όταν το κύμα είναι στην κορυφή μετά θα θελήσετε να πάτε να κάνετε τους
ίδιους υπολογισμούς όταν έχετε κοιλία. :D
Σκέφτομαι λίγο και λέω:Εφόσον η κοιλία μου δίνει κατεξοχήν χαμηλότερες δυνάμεις πάνω στο κατακόρυφο μέτωπο
και χαμηλότερες ροπές ... δεν χρειάζεται να κάνω πράξεις για ολίσθηση,ανατροπή,τάσεις στα άκρα? :think:
Όμως παρατηρώ ότι αλλάζει το σημείο περιστροφής όσον αφορά την ανατροπη... :think: ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ...
Σκέφτομαι ποιες ροπές ευσταθείας παραμένουν σταθερές...Παω και τις διαιρώ με τις ροπές ανατροπής
της ΚΟΡΥΦΗΣ.Αν ισχύουν για αυτές τότε σίγουρα ισχύουν ΚΑΙ ΓΙΑ της κοιλίας!!!!
Όσον αφορά την ολίσθηση τα πράγματα είναι πιο εύκολα:Εφόσον ισχύει για μεγαλύτερες δυνάμεις(κορυφή)
θα ισχύει και για όλες τις μικρότερες ο έλεγχος. :!:
Όσον αφορά τις τάσεις εδάφους , με το ίδιο σκεπτικο ισχύει πάλι ότι θα είναι μικρότερες οι σmax κοιλιας απο αυτές τις
κορυφής! :D
Με αυτήν την παρατήρηση γλυτώνω τις πράξεις και κερδίζω χρόνο. ;)
Στην τελευταία Άσκηση:
1)Το Τ=7,4s
2)Οι ροπές στην τελευταία σελίδα έχουν ως εξής:
ΜΙΤ=Pδ*(h-3)*((h-3)/2+1)+0.5*(Pγ-Pδ)*(h-3)*(2*(H-3)/3+1)+0.5*Pγ(H+hoc)*((H+hoc)/3+(h-2))
Οι δυο πρώτες ροπές στο φυλλάδιο του Terry έχουν τυπογραφικό λάθος :) :) :) :)
Τα παραπάνω αποτελούν πάντα προσωπική εκτίμηση και τα παραθέτω προκειμένου να βοηθήσω
στο βαθμό που αυτό είναι δυνατό!
Και πάλι ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Terry! :D
manolios Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: Κυρ, 13 Ιούλ 2008 4:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Θαλάσσια Υδραυλική και Λιμενικά Έργα (2010-11)

Δημοσίευσηαπό terry » Τρί, 04 Οκτ 2011 3:02 pm

εγω παντως δεν εχω καμια σχεση με τον terry που επιμεληθηκε τις ασκησεις των λιμενικων!
terry
 
Δημοσιεύσεις: 97
Εγγραφή: Τετ, 08 Απρ 2009 5:16 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Θαλάσσια Υδραυλική και Λιμενικά Έργα (2010-11)

Δημοσίευσηαπό fosia89 » Τετ, 05 Οκτ 2011 6:41 pm

Ψάχνοντας για μία πιο καλή εικόνα του διαγράμματος της σελίδας 82 (από τις σημειώσεις), έπεσα πάνω σε αυτό το βιβλιαράκι. Το διάγραμμα (όχι τέλειο, αλλά καλύτερο από αυτό του βιβλίου μας) βρίσκεται στις σελίδες 222-223. Το βιβλίο αυτό μπορεί να φανεί ενδιαφέρον σε πολλούς (από πλευράς εμβάθυνσης-καψίματος) όχι μόνο για τα Λιμενικά αλλά και για άλλα μαθήματα (Ακτομηχανική π.χ., δεν ξέρω). :geek:

Spoiler: show
Για να μην υπάρχουν προβλήματα πνευματικής ιδιοκτησίας, το site όπου το βρήκα είναι -> http://www.archive.org/details/shoreprotectionm01coas


Καλό διάβασμα φίλοι υδραυλικοί και μη! :)
Συνημμένα
shoreprotectionm01coas.pdf
(24.74 MiB) Έχει μεταφορτωθεί 244 φορές
"συνάδελφοι" είμαστε όλοι στην τρέλα...
fosia89 Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 190
Εγγραφή: Δευτ, 02 Ιουν 2008 5:07 pm
Τοποθεσία: 38 03 31.43N, 23 45 50.34E
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Θαλάσσια Υδραυλική και Λιμενικά Έργα (2010-11)

Δημοσίευσηαπό Amelie » Τετ, 05 Οκτ 2011 9:52 pm

Μπορεί κάποιος να βοηθήσει με το β ερώτημα στο 2ο θέμα επαναληπτικης 10?? Πώς πρέπει να δουλέψουμε?
Aν δεν μπορείς να βρεις λύση, βρες άλλο πρόβλημα...
Amelie
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: Τρί, 10 Ιουν 2008 12:08 am
Τοποθεσία: Ameloκηποι
Έτος εισαγωγής: 2006

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4ο Έτος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης