
Αν είναι οι κατευθύνσεις να λειτουργούν με όρους μάρκετινγκ αποκρύπτοντας το πραγματικό εννοιολογικό τους περιεχόμενο τότε πέφτουμε κι εμείς στη λούμπα του επικείμενου νομοσχεδίου και υποβαθμίζουμε μόνοι μας τους εαυτούς μας.Οπότε ένα συνολικό ''

Συντονιστής: University Editors
neaoktana έγραψε:Προβληματισμός σε κύκλους του Τομέα Υδατικών Πόρων για το <Πρόβλημα Μ.τ.Ρ.>, το οποίο αποτελεί "αγκάθι" για την προσέλκυση περισσοτέρων Σπουδαστών στην Κατεύθυνση.
lybe33 έγραψε:Βασικά εμένα μ'αρέσει αρκετά η υπάρχουσα δομή (με το μάθημα να διδάσκεται από την ΣΠΜ) και αντίθετα αυτό ακριβώς το μάθημα είναι που με ελκύει στους Υδραυλικούς...Επίσης, είναι θεμιτό που υπάρχει κι ένα αρκετά δύσκολο μάθημα στο 4ο εξάμηνο ώστε η μετάβαση στο 3ο έτος (που είναι συνολικά ζόρικο) να είναι ομαλή. Η μεταβίβαση στο ΣΕΜΦΕ μάλλον σε μαθηματικοποίηση του μαθήματος θα οδηγήσει παρά σε ανάπτυξη εφαρμοσμένης σκέψης.
Αν είναι οι κατευθύνσεις να λειτουργούν με όρους μάρκετινγκ αποκρύπτοντας το πραγματικό εννοιολογικό τους περιεχόμενο τότε πέφτουμε κι εμείς στη λούμπα του επικείμενου νομοσχεδίου και υποβαθμίζουμε μόνοι μας τους εαυτούς μας.Οπότε ένα συνολικό '''' στην πρόταση του δασκάλου.
BullsEye έγραψε:Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες, και θέλω να προσθέσω πως εαν κρίνουμε από τα υπόλοιπα μαθήματα της ΣΕΜΦΕ στη σχολή μας (ειδικά τις μηχανικές) η συγκεκριμένη ρύθμιση μάλλον θα απομακρύνει, παρά θα προσελκύσει κόσμο στην κατεύθυνση. Τα ρευστά είναι δύσκολο μάθημα, αλλά εαν τα καταλάβεις, έχεις πολύ γερές βάσεις για τα υπόλοιπα!
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης