Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Πληροφορίες που αφορούν στο σύνολο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας της σχολής και δεν εντάσσονται σε κάποιο έτος.

Συντονιστής: University Editors

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό jimys » Τετ, 13 Μάιος 2020 12:43 pm

stefvar έγραψε:συμφωνώ.απλά δεν ξέρουμε και τι μορφή θα μπορούσε να έχει η διπλή εξεταστική...πχ αρχίζει από μέσα Αυγούστου και τελειώνει αρχές Οκτώβρη;Πόσο θα επηρεαστούν έτσι οι τελειόφοιτοι; Θα προλάβουν οι καθηγητές να διορθώσουν μαθήματα 700 φοιτητών σε δυο βδομάδες για να γίνει η επόμενη; τίθενται άλλα ζητήματα μετά.


Ναι έχεις δίκιο ότι η εξεταστική αυτή γενικώς θα πιέσει τα πράγματα σε κάθε πτυχή, μηχανικοί είμαστε όμως.. αυτό που τελικά μαθαίνουμε να κάνουμε είναι υποχωρήσεις για να μη φτάσουμε στην "αστοχία" .. :ugeek:
Αν ο Θεός Δημιουργεί, ο άνθρωπος κατασκευάζει..
Άβαταρ μέλους
jimys
 
Δημοσιεύσεις: 321
Εγγραφή: Τρί, 07 Ιουν 2016 5:40 pm
Έτος εισαγωγής: 2018

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό Ramrod » Τετ, 13 Μάιος 2020 1:25 pm

jimys έγραψε:
stefvar έγραψε:συμφωνώ.απλά δεν ξέρουμε και τι μορφή θα μπορούσε να έχει η διπλή εξεταστική...πχ αρχίζει από μέσα Αυγούστου και τελειώνει αρχές Οκτώβρη;Πόσο θα επηρεαστούν έτσι οι τελειόφοιτοι; Θα προλάβουν οι καθηγητές να διορθώσουν μαθήματα 700 φοιτητών σε δυο βδομάδες για να γίνει η επόμενη; τίθενται άλλα ζητήματα μετά.


Ναι έχεις δίκιο ότι η εξεταστική αυτή γενικώς θα πιέσει τα πράγματα σε κάθε πτυχή, μηχανικοί είμαστε όμως.. αυτό που τελικά μαθαίνουμε να κάνουμε είναι υποχωρήσεις για να μη φτάσουμε στην "αστοχία" .. :ugeek:


Εννοείται. Να συμπληρώσω βέβαια, και την "εκπλήρωση στόχων".
Άβαταρ μέλους
Ramrod
 
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Παρ, 09 Οκτ 2015 4:53 pm
Τοποθεσία: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό μουχαλασετοspace » Τετ, 13 Μάιος 2020 5:54 pm

Να συμπληρώσω ότι ο διαβασμένος, "τίμιος" φοιτητής είναι αυτός που θα πρέπει να θέλει μια σωστή διαδικασία εξέτασης. Αν περιμένετε προφορική εξέταση για παράδειγμα να τη βγάλουμε ζάχαρη προσωπικά δε δίνω ιδιαίτερες ελπίδες για κάτι τέτοιο. Να είστε σίγουροι ότι όσο περισσότερα περιθώρια αφήνει η διαδικασία που θα εφαρμοστεί για πονηριές ή αστοχίες τόσο περισσότερο θα ψάχνουν τρόπο οι καθηγητές να βρουν τρόπο να αντισταθμίσουν όλα αυτά. Είτε μέσω της αυστηρότητας στη διόρθωση-εξέταση, είτε μέσω του χρόνου, είτε είτε. Και η μπάλα θα τους πάρει όλους, και τους πονηρούς και τους υπόλοιπους. Και δεν το θεωρώ λογικό επιχείρημα το ότι και στην παραδοσιακή εξεταστική υπάρχουν τύποι που θα βγάλουν κινητό, θα ανοίξουν στην τουαλέτα τη Ματίνα ή οτιδήποτε άλλο. Αυτό αντίθετα μπορεί να αντιστραφεί. Αν σε μια διαδικασία με επιτήρηση, με φυσική παρουσία, με αποστάσεις ανάμεσα στα θρανία κλπ υπάρχουν κάποιοι που προσπαθούν(και καταφέρνουν) να αντιγράψουν, φανταστείτε πόσοι θα το κάνουν με ένα σύστημα που ούτως ή άλλως δίνει μεγάλα περιθώρια για να κόψει κάποιος δρόμο.
μουχαλασετοspace
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: Πέμ, 25 Φεβ 2016 8:54 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό jimys » Τετ, 13 Μάιος 2020 7:32 pm

μουχαλασετοspace έγραψε:Να συμπληρώσω ότι ο διαβασμένος, "τίμιος" φοιτητής είναι αυτός που θα πρέπει να θέλει μια σωστή διαδικασία εξέτασης. Αν περιμένετε προφορική εξέταση για παράδειγμα να τη βγάλουμε ζάχαρη προσωπικά δε δίνω ιδιαίτερες ελπίδες για κάτι τέτοιο. Να είστε σίγουροι ότι όσο περισσότερα περιθώρια αφήνει η διαδικασία που θα εφαρμοστεί για πονηριές ή αστοχίες τόσο περισσότερο θα ψάχνουν τρόπο οι καθηγητές να βρουν τρόπο να αντισταθμίσουν όλα αυτά. Είτε μέσω της αυστηρότητας στη διόρθωση-εξέταση, είτε μέσω του χρόνου, είτε είτε. Και η μπάλα θα τους πάρει όλους, και τους πονηρούς και τους υπόλοιπους. Και δεν το θεωρώ λογικό επιχείρημα το ότι και στην παραδοσιακή εξεταστική υπάρχουν τύποι που θα βγάλουν κινητό, θα ανοίξουν στην τουαλέτα τη Ματίνα ή οτιδήποτε άλλο. Αυτό αντίθετα μπορεί να αντιστραφεί. Αν σε μια διαδικασία με επιτήρηση, με φυσική παρουσία, με αποστάσεις ανάμεσα στα θρανία κλπ υπάρχουν κάποιοι που προσπαθούν(και καταφέρνουν) να αντιγράψουν, φανταστείτε πόσοι θα το κάνουν με ένα σύστημα που ούτως ή άλλως δίνει μεγάλα περιθώρια για να κόψει κάποιος δρόμο.


Παράδειγμα αυτού που λες ήταν η πρόοδος που έγινε online στην Εδαφομηχανική 1. Το μόνο εργαλείο "ελέγχου" ήταν ο διαθέσιμος χρόνος ο οποίος προφανώς δεν αρκούσε. Με αποτέλεσμα οι περισσότεροι να παραπονιούνται για το χρόνο. Προσωπικά τα ήξερα όλα και δεν πρόλαβα να τα γράψω και μάλιστα έστειλα και με μερικά λεπτά καθυστέρησης τις απαντήσεις.

Φαντάζομαι ότι αν έδιναν 3 άτομα στον ίδιο χώρο άνετα θα αναλάμβανε ένας το κάθε θέμα και μετά απλά θα τα αντέγραφαν. Τελικά καταλήγει να πλήττει το μοναδικό αυτό εργαλείο ελέγχου αυτούς που πάνε με το σταυρό στο χέρι. Οι καθηγητές δεν φέρουν καμία ευθύνη καθώς δεν μπορούν με κανένα άλλο τρόπο να ελέγχουν.
Αν ο Θεός Δημιουργεί, ο άνθρωπος κατασκευάζει..
Άβαταρ μέλους
jimys
 
Δημοσιεύσεις: 321
Εγγραφή: Τρί, 07 Ιουν 2016 5:40 pm
Έτος εισαγωγής: 2018

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό Darkiz » Τετ, 13 Μάιος 2020 8:57 pm

Kαι εγω ημουν απο αυτους που στην προοδο στα εδαφη δεν του εφτασε ο χρονος. Μαλιστα ''θυμωσα'' γιατι σταματησα να γραφω 10 λεπτα πριν το τελος για να προλαβω να φωτογραφισω, να κανω pdf και να στειλω τις λυσεις απο φοβο μην κλεισει το συστημα, τη στιγμη που αλλοι συνεχισαν να γραφουν για ενα 20λεπτο μετα απο εμενα.
Σε 20 λεπτα θα επιανα σιγουρα αλλες 2 μοναδες . Εδω θεωρω οτι ειναι και ενα λαθος των διδασκοντων που λενε στην ανακοινωση ''γραφετε αυστηρα εως την ''ταδε'' ωρα'' και δεν το τηρουν καιγοντας εν μερει τους ''συνεπεις'' χρονικα φοιτητες.

Θελω ομως να ειμαι λογικος και να δωσω ελαφρυντικα γιατι και εκεινοι πρωτη φορα δοκιμαζουν αυτο το συστημα.
Το ιδιο συνεβη και στην κατασκευη οδων. Καποιοι παρεδωσαν ακριβως στη ληξη ενω αλλοι συνεχισαν να γραφουν μεχρι και μιση ωρα μετα!!
Ωστοσο εκει οι διδασκοντες ειχαν δωσει οδηγια οποιος κανει υποβολη στο mycourses να το γραφει στο τσατ. Ετσι μπορουν να ελεγξουν ποιος παρεδωσε στην ωρα του και αν μεχρι εκει που εφτασε ειναι ολοσωστος να ειναι πιο επιεικεις.

Μαλιστα στην επομενη προοδο που θα δοθει εμαθαν και βελτιωσαν τη διαδικασια δινοντας χρονο που γραφεις 1.45 + 15 λεπτα bonus να τα χρησιμοποιεις οπως θες (αν μπορεις να σκαναρεις τα παντα και να τα κανεις pdf σε 2 λεπτα τοτε μαγκια σου γιατι κερδιζεις 13 λεπτα εξτρα χρονο αν οχι τοτε χρησιμοποιεις οσα θες για να ετοιμασεις την παραδοση) μετα ομως το συστημα κλεινει και αν δεν προλαβες ειναι πλεον δικο σου λαθος.

Οσον αφορα την διαδικασια και την αποφυγη αντιγραφων μπορουν να βγουν μονοσημαντα θεματα με αριθμους με βαση τον ΑΜ.
Στα εδαφη που δεν εγινε δεν νομιζω να υπηρχε συνεργασια γιατι ετσι κ αλλιως ειχαμε απαγορευση κυκλοφοριας και εκ των πραγματων ηταν δυσκολο να βγεις. Τηλεφωνικα αν ηθελες να συνεργαστεις παλι δεν εφτανε ο χρονος για κατι τετοιο.
Και οσον αφορα τα θεματα (τουλαχιστον στο τμημα καββαδα που εδινα) δεν ανεβηκε η δυσκολια τους.

Που θελω να καταληξω με αυτα. Ναι, η εξ αποστασεως εξεταστικη μπορει να οδηγησει σε αντιγραφες. Αλλα μην κοροιδευομαστε.
Εδω στην αντοχη υλικων ειχα μπροστα μου φοιτητες που ανταλλαξαν κολλες 2 φορες μεταξυ τους.
Αυτος που θελει να παιξει βρωμικα παντα βρισκει τροπο.
Λογω των συνθηκων η εξ αποστασεως εξεταση μοιαζει σαν καλη λυση (με λιγοτερη ωρα, νουμερα μοναδικα για τον καθενα και την κατανοηση των καθηγητων ως προς τη δυσκολια των θεματων).
Η λυση της διπλης ειναι καμμενο χαρτι. Ειναι εξαντλητικη αφενος και αφετερου δεν σου εξασφαλιζει οτι δεν θα εχουμε 2ο κυμα της πανδημιας τοτε.
Με φυσικη παρουσια το μονο που μπορει να γινει ειναι να απλωθει η εξεταστικη σε διαστημα 2 μηνων (μεχρι τελος ιουλιου) με λιγα μαθηματα/μερα και να γραφουμε αραια εκμεταλλευομενοι ολα τα κτιρια της σχολης.
Αλλα και παλι, οπως ειπαν και καποιοι καθηγητες στα μαθηματα, τι θα γινει αν εχεις ενα κρουσμα σε μια αιθουσα;
Ολοι αυτοι που μπηκαν στην αιθουσα αυτη θα αναγκαστουν να χασουν τα υπολοιπα μαθηματα γιατι θα ιχνηλατηθουν και θα περιοριστουν για ενα 15ημερο.
Η κατασταση ειναι πιο πολυπλοκη απ οτι φαινεται....
Darkiz
 
Δημοσιεύσεις: 197
Εγγραφή: Σάβ, 07 Οκτ 2017 2:16 am
Έτος εισαγωγής: 2017

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό Kcr565 » Τετ, 13 Μάιος 2020 9:39 pm

Βέβαια να πούμε για την Εδαφομηχανική 1( και εγώ εγραψα χωρις σταματημό και δεν τα πρόλαβα) , ο καθηγητής είπε οτι το 10αρι ουστιαστικά θα είναι ο μεγαλύτερος βαθμός που θα γράψει κάποιος στη πρόοδο και αναλογικά θα βαθμολογηθούμε.
Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω οτι αυτός που θέλει να αντιγράψει θα αντιγράψει και θα το καταφέρει ειδικά τώρα.
Και όσον αφορά στη Κατασκευή Οδών , δεν την έδωσα προσωπικά αλλα έμαθα πως με ένα excel έτοιμο είχες έτοιμες τις λύσεις...
“No one gets left behind, remember?”
Άβαταρ μέλους
Kcr565
 
Δημοσιεύσεις: 294
Εγγραφή: Σάβ, 19 Δεκ 2015 6:39 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό μουχαλασετοspace » Τετ, 13 Μάιος 2020 10:45 pm

Εγώ ξέρω πάλι πρόχειρα άτομα που πήραν τηλέφωνα σε προόδους που έδιναν, άλλους που είχαν δίπλα τους λυμένες ασκήσεις κλπ, ακόμα και παιδιά που δεν είναι και τίποτα συστηματικοί αντιγραφείς. Ε τώρα εντάξει ,μην κρυβόμαστε και πίσω από το δάχτυλό μας και με την πρόφαση ότι ''εγώ είδα έναν που έβγαλε κινητό στη Μηχανική'' και παίζουμε την κολοκυθιά. Δε συγκρίνεται η μία διαδικασία με την άλλη στο πόσο διαβλητή είναι σε κάθε επίπεδο. Από κινητό μέχρι λυμένες ασκήσεις ανοιχτές ή ακόμα πιο ακραία να μη δώσει καν ο φοιτητής που υποτίθεται ότι πρέπει να δώσει. Απειρες τρύπες. Γράφεις μπετό σου λέω εγώ και έχεις παράλληλα δίπλα και ένα πάκο ασκήσεις λυμένες φροντιστηριακές. Αν νομίζετε ότι είναι κάτι αμελητέο ρωτήστε άτομα που το χουν δώσει 3 και 4 φορές για να περαστεί. Ετσι και αλλιώς ο πρόχειρα διαβασμένος δεν πάει να πάρει 8 (πόσο μάλλον σε μάθημα παλούκι), με ένα 5 στη λούφα κάνει το σταυρό του και λέει και ευχαριστώ.

Για το ότι η διπλή είναι εξαντλητική συμφωνώ εννοείται. Αλλά εδώ μιλάμε για κάτι πρωτόγνωρο, και είναι η διαδικασία που κατά τη γνώμη μου έχει τον καλύτερο συνδυασμό ασφάλειας-σωστής διαδικασίας. Τώρα εάν υπάρχει πρόβλημα με τον ιό ακόμα και το Σεπτέμβρη τι να πω, εκεί ό,τι θέλει ας γίνει. Να φανταστώ πάντως ότι όσοι είστε υπέρμαχοι του να γίνει εξ αποστάσεως είστε υπέρ και του να γίνει και το Σεπτέμβρη με τον ίδιο τρόπο, αφού ο ιός να σταματήσει να υπάρχει αποκλείεται.
μουχαλασετοspace
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: Πέμ, 25 Φεβ 2016 8:54 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό Darkiz » Πέμ, 14 Μάιος 2020 12:01 am

Kcr565 έγραψε:Βέβαια να πούμε για την Εδαφομηχανική 1( και εγώ εγραψα χωρις σταματημό και δεν τα πρόλαβα) , ο καθηγητής είπε οτι το 10αρι ουστιαστικά θα είναι ο μεγαλύτερος βαθμός που θα γράψει κάποιος στη πρόοδο και αναλογικά θα βαθμολογηθούμε.
Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω οτι αυτός που θέλει να αντιγράψει θα αντιγράψει και θα το καταφέρει ειδικά τώρα.
Και όσον αφορά στη Κατασκευή Οδών , δεν την έδωσα προσωπικά αλλα έμαθα πως με ένα excel έτοιμο είχες έτοιμες τις λύσεις...


Αν ηξερες οτι θα πεσει ο πινακας χωματισμων (ενω υπηρχαν πολλα αλλα μεσα στην υλη) και ααααν ειχες κατσει να φτιαξεις excel και μαλιστα προγραμματιζουμενο να παιζει μπαλα με 2 διαφορετικους συντελεστες επιπλησματος σε διαφορετικα ποσοστα και με οσες διατομες και αν μπουν τοτε θα ηξερες τοσο καλα να χειριζεσαι τον πινακα και το πως βγαινει που χαλαλι. Αν παλι στο εδωσαν ετοιμο... Αγιος ανθρωπος αυτος που θα εδινε τον κοπο του. Γιατι προσωπικα πιστευω οτι ειμαστε σε μια σχολη που οι νεοι φοιτητες (εννοωντας αυτους που εισαγονται τα τελευταια χρονια γιατι οι παλιοι βλεπω ανεβαζατε αρκετα στο φορουμ) δεν δινουν ουτε μια σελιδα απ τις σημειωσεις τους.

μουχαλασετοspace έγραψε:Εγώ ξέρω πάλι πρόχειρα άτομα που πήραν τηλέφωνα σε προόδους που έδιναν, άλλους που είχαν δίπλα τους λυμένες ασκήσεις κλπ, ακόμα και παιδιά που δεν είναι και τίποτα συστηματικοί αντιγραφείς. Ε τώρα εντάξει ,μην κρυβόμαστε και πίσω από το δάχτυλό μας και με την πρόφαση ότι ''εγώ είδα έναν που έβγαλε κινητό στη Μηχανική'' και παίζουμε την κολοκυθιά. Δε συγκρίνεται η μία διαδικασία με την άλλη στο πόσο διαβλητή είναι σε κάθε επίπεδο. Από κινητό μέχρι λυμένες ασκήσεις ανοιχτές ή ακόμα πιο ακραία να μη δώσει καν ο φοιτητής που υποτίθεται ότι πρέπει να δώσει. Απειρες τρύπες. Γράφεις μπετό σου λέω εγώ και έχεις παράλληλα δίπλα και ένα πάκο ασκήσεις λυμένες φροντιστηριακές. Αν νομίζετε ότι είναι κάτι αμελητέο ρωτήστε άτομα που το χουν δώσει 3 και 4 φορές για να περαστεί. Ετσι και αλλιώς ο πρόχειρα διαβασμένος δεν πάει να πάρει 8 (πόσο μάλλον σε μάθημα παλούκι), με ένα 5 στη λούφα κάνει το σταυρό του και λέει και ευχαριστώ.

Για το ότι η διπλή είναι εξαντλητική συμφωνώ εννοείται. Αλλά εδώ μιλάμε για κάτι πρωτόγνωρο, και είναι η διαδικασία που κατά τη γνώμη μου έχει τον καλύτερο συνδυασμό ασφάλειας-σωστής διαδικασίας. Τώρα εάν υπάρχει πρόβλημα με τον ιό ακόμα και το Σεπτέμβρη τι να πω, εκεί ό,τι θέλει ας γίνει. Να φανταστώ πάντως ότι όσοι είστε υπέρμαχοι του να γίνει εξ αποστάσεως είστε υπέρ και του να γίνει και το Σεπτέμβρη με τον ίδιο τρόπο, αφού ο ιός να σταματήσει να υπάρχει αποκλείεται.


Το να εχεις διπλα σου ασκησεις σε τι πειραζει? Δεν κρυβομαστε καθολου πισω απο το δαχτυλο μας (απλα δεν βλεπω να σχολιαζονται ολες οι οψεις της αντιγραφης ). Ολοι ειχαμε και θα εχουμε διπλα ασκησεις λυμενες και λυμενα θεματα και το ξερουν οι καθηγητες απο τη στιγμη που ειμαστε σπιτια μας. Στα εδαφη μαλιστα πρωτη φορα επιτρεποταν. Και μαλιστα υπαρχουν στο mycourses και λυσεις σε ασκησεις και σε παλια θεματα. Και αρκετα μαθηματα παντα δινονται με ανοιχτα βιβλια και σημειωσεις. Οδοποιια, υδρολογια, περιβαλλοντικη, ενεργειακη, υδραυλικη κλπ. και ολοι εχουμε ασκησεις διπλα μας.
Μας βοηθανε να περασουμε? Εγω προσωπικα δεν προλαβαινα να ψαξω. Τις χρησιμοποιουσα μονο για ελαχιστα δευτερολεπτα για να θυμηθω καποια διαδικασια οταν κολλουσα. Αν δεν ειχα ασχοληθει με το μαθημα και καθομουν εκεινη την ωρα να βρω καποια ιδια ή να την προσαρμοσω θα εγραφα max 3. Τωρα πως τα ατομα που λες προλαβαν και πηραν αλλα ατομα και καταλαβαν τι πρεπει να γραψουν και πως να λυσουν σε τοσο συντομο χρονο και να παρουν και προβιβασιμο βαθμο με εκπλησσει αλλα μαλλον εγω υστερω σε σχεση με αυτους οποτε ισως εχεις δικιο.
Οτι μπορει να λυνει αλλος για σενα συμφωνω.
Αλλα με διαφορετικα νουμερα με βαση τον ΑΜ με ποσους θα γινει;

Απ την αλλη υπαρχουν ατομα που ρωτανε ποσο δικαιο ειναι για καποιον που χρωσταει 3 μαθηματα για σεπτεμβρη να φορτωθει να δωσει συνολο 9? (3 + τα 6 του εξαμηνου).

Τελος, ολα ειναι να χαμε να λεγαμε. Εν τελει αλλοι αποφασιζουν. Εγω ειμαι απ την πλευρα της εξ αποστασεως γιατι εχω αδερφο με χρονια παθηση που παιρνει δυνατα ανοσοκατασταλτικα οποτε ισως μεροληπτω.
Ας γινουν οπως να ναι...
Darkiz
 
Δημοσιεύσεις: 197
Εγγραφή: Σάβ, 07 Οκτ 2017 2:16 am
Έτος εισαγωγής: 2017

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό Nakalom_1 » Πέμ, 14 Μάιος 2020 12:38 am

Παιδιά μήπως έχουμε αρχίσει απλά να προσπαθούμε να βρούμε προβλήματα με τους πιθανούς τρόπους εξέτασης που σκέφτεται ο καθένας; Και μήπως τελικά δεν αξίζει να αντιδρούμε με το τι σκέφτεται ο καθένας για την εξεταστική και να χαλιόμαστε;
Επειδή στην τελική δεν έχει παρθεί απόφαση νομίζω για κανένα μάθημα, αν είχε παρθεί τότε θα άξιζε να μετρούσαμε τα θετικά και τα αρνητικά τις εκάστοτε μεθόδου εξέτασης για να κατανοήσουμε ποια είναι τα προβλήματα και πώς να τα διαχειριστούμε ή να τα αλλάξουμε.
Άβαταρ μέλους
Nakalom_1
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: Κυρ, 23 Οκτ 2016 11:01 pm
Έτος εισαγωγής: 2016

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό karn » Πέμ, 14 Μάιος 2020 12:46 am

Συμφωνώ με τον nakalom.
Τι το συζητατε αφου δεν εχει παρθει αποφαση;
Και ακομα και να παρθεί οποια και αν είναι, τσαμπα φαια ουσία θα χαλάτε να ψάχνετε τα θετικα και τα αρνητικά αφου δεν θα αλλάξει τίποτα.
karn
 
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: Δευτ, 22 Ιαν 2018 2:05 am
Έτος εισαγωγής: 2016

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μαθήματα-Γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης