Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Πληροφορίες που αφορούν στο σύνολο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας της σχολής και δεν εντάσσονται σε κάποιο έτος.

Συντονιστής: University Editors

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό OxYdO » Δευτ, 14 Απρ 2014 10:45 pm

@themaster
Τότε τα μεγάλα ποσοστά αποτυχίας δε δικαιολογούνται.

ή τα ποσοστά ήταν πάντα τέτοια και φέτος το πήραμε χαμπάρι..... :P
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
OxYdO Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Παρ, 07 Οκτ 2011 12:18 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό TheMaster » Δευτ, 14 Απρ 2014 10:51 pm

Και θα ξαναπω πως οι συμφοιτητες μου ειχαν γραμμενο το μαθημα ...
"The funny thing about choosing sides is that you don't have to be all the way one one side or the other . It's okay to be feeling like 'this is the one I align a little bit more , ant it's not perfect,but at least there's stuff I can appreciate a little bit more on this side.'"
Άβαταρ μέλους
TheMaster
 
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: Δευτ, 30 Δεκ 2013 2:56 am
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό OxYdO » Δευτ, 14 Απρ 2014 10:56 pm

@themaster
Έτερον εκάτερον
Η προσδοκία/απαίτησή μου να περάσω ένα μάθημα, εφόσον έχω ασχοληθεί με αυτό, δεν είναι γραμμική συνάρτηση του πόσο έχω παρακολουθήσει.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
OxYdO Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Παρ, 07 Οκτ 2011 12:18 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό Nestoras » Τρί, 15 Απρ 2014 12:47 am

pap έγραψε:
Spoiler: show
Nestoras έγραψε:
pap έγραψε:Το πρόβλημα δεν είναι στο αν θα μάθεις να σχεδιάζεις έναν τρισδιάστατο πλάγιο κώνο με το στυλ των 60s (χωρίς υπολογιστή) μέσα από την (όντως πολύ καλή) παράδοσή του μαθήματος από τον κ. Μαρκάτη ή απ'το σπίτι σου. Το πρόβλημα είναι ότι ο διδάσκοντας δεν σου δίνει την ευκαιρία να περάσεις. Δεν δίνει σημειώσεις, δεν δίνει υποδείγματα, δεν δίνει λυμένες εφαρμογές, δεν βάζει πρόοδους, δεν βάζει προφορική εξέταση αλλά μετα σε κόβει γιατί "δεν παρακολούθησες". Ο ίδιος μου είπε γελώντας ότι οι εφαρμογές του MQN ήταν λάθος λυμένες. Τελικά η επιτυχία δεν βασίζεται στην κατανόηση του μαθήματος αλλά στο ποιος έχει πρόσβαση στις κρυφές σημειώσεις. Υπάρχουν πάρα πολλοί άνεργοι καθηγητές που με χαρά θα παίρναν το τμήμα και θα το απογειώναν αντί να πληρώνονται για να μας παριστάνουν τους καμπόσους - μαζί με τα σπασικλάκια τους με τα Ναπολεόντεια συμπλέγματα. Ξεχνάμε πως είμαστε η γενία που βασανίζεται για τα δικά τους εγκλήματα. 80% αποτυχία, στους ελίτ των λυκείων της Ελλάδος, είναι δική του αποτυχία όχι δική μας.

Συνεχίστε τον κανιβαλισμό και όσο είστε διαιρεμένοι θα βασιλεύουν...


Κατ'αρχην καλησπέρα σε ολούς και καλα αποτελέσματα,

Με όλο το θάρρος σαν πρωτοετής που παρακολούθησα, όλα τα μαθήματα του κου Κοντοκώστα έχω να πώ τα εξής :

Για τις κρύφες σημειώσεις http://www.math.ntua.gr/~dkodokostas/ μπορείτε να τις κατεβάσετε είναι ελευθερες για όλους
Για τις λυμένες εφαρμογές εαν παρακολουθούσες θα έβλεπες τις λυμένες εφαρμογές τις οποίες έλυσε βήμα-βήμα μεσα στην αίθουσα. Μπορεί να μην το έκανε με φωτοβολίδες και ειδικά εφε χολυγουντ αλλά το έκανε.
Παράλληλα έδωσε ασκήσεις για προπόνηση που ήταν παραπλήσιες με αυτές που έπεσαν. Το γεγονός οτι δεν υπάρχει ''γκαρουτσος'' για το μάθημα και πρέπει να αφιερωσεις λιγο χρόνο στο μάθημα, δεν είναι λόγος να λέγονται αηδίες περι ανικανότητας του καθηγητή και ανυπαρκτων σημειωσεων και τα λοιπα γιατι απλά δείχνει μια γενική ανωριμότητα. Τώρα για την ελίτ των λυκείων κ.τ.λ σου προτείνω να ξεπεράσεις αυτη την έπαρση φίλε μου γιατι θα προσγειώθεις ανώμαλα μόλις βγέις στην αγορά εργασίας. Ο αγώνας για να αποδείξεις την αξία σου είναι διαρκής και ατέρμονος.

Καλά αποτελέσματα σε όλους και καλή συνέχεια


Αγαπητέ πρωτοετή,

Έχω εργαστεί για πολλά χρόνια και αν θες ανοίγουμε άλλο τόπικ όσον αφορά την αγορά εργασίας. Αν θες θα σου αφιερώσω και δυο τρεις παραγράφους για την στρατιωτική θητεία. Μπορώ να σου πω και ποιες δεξιότητες δεν θα πάρεις από ένα πανεπιστήμιο και που είναι απαραίτητες για τις περισσότερες δουλειές. Αν δεν σε πείσω μπορώ να σου γνωρίσω κόσμο που δουλεύει με ή χωρίς πτυχίο και να σου μιλήσουν αυτοί για ανώμαλες προσγειώσεις.
Επίσης μπορώ να σε παραπέμψω σε μαθήματα με σωστές σημειώσεις (σιδηρές, υδραυλικά) όπου εκεί μπορεί να σου δικαιολογήσει κανείς τις αυξημένες απαιτήσεις αφού θα βρεις όλη την ύλη όπως την χρειάζεσαι για να την καταλάβεις. Ακόμα και αν δεν έχε0ις την δυνατότητα να παρακολουθήσεις - μπορεί να δουλεύεις γτ αυτοσυντηρείσαι, μπορεί να χρωστάς μάθημα που παραδίδεται την ίδια ώρα, μπορεί να είσαι στο νοσοκομείο γτ είχες ατύχημα- θα μπορέσεις να γράψεις το 5 εφόσον ασχοληθείς σωστά. Και να σου δείξω μαθήματα που είναι σχεδιασμένα για να τα παρακολουθείς μέσω παράδοσης ασκήσεων και προόδων. Ας αλλάξουν την δομή του μαθήματος να τελειώνουμε...
Μιλάς για ανωριμότητα ενώ δικαιώνεις έναν άνθρωπο που στέλνει 8 στους 10 ένα εξάμηνο πίσω σε ένα μάθημα που έχει τίτλο "γεωμετρία". Δείξε μου έναν πολυτεχνίτη που να μην αγαπάει την γεωμετρία... Μπράβο σου που κατάφερες να είσαι στους δύο που περάσαν, σου αξίζει το μπράβο, αλλά μην νομίζεις ότι η επιτυχία σου εντείνεται με την αποτυχία των άλλων. Μην μειώνεις τον συνάδελφο για να ικανοποιείς το μίζερο εγώ σου. Εσύ είσαι ο ελιτιστής αν κρίνεις τόσο αυστηρά τον διπλανό σου. Οι συνθήκες αυτής της εξεταστικής ήταν τουλάχιστον τραγικές. Με τέτοιους βαθμούς το μόνο που πετυχαίνουν είναι να στέλνουν τον κόσμο στην κατάθλιψη και σε ότι άλλο συνεπάγεται αυτό.
Σπάσε λοιπόν την φούσκα σου και δες πέρα απ'την μύτη σου. Υπάρχει πολύ ασχήμια γύρω μας μην συμμετέχεις και συ σ'αυτήν...


Για να μην παρεξηγούμαι γιατί η κουβέντα πήρε κακή τροπή,

η κουβέντα ξεκίνησε στο γεγονός ότι δεν έγινε μάθημα, οτι δεν υπήρχε υλικό για να μελετήσουν οι φοιτητές , οτι εν πάση περιπτώση οτι αυτα που ζητήθηκαν ήταν εξωφρενικά ή εξωπραγματικά.Ήταν ότι συζητήθηκε μεσα στην αίθουσα.
Σε τελική ανάλυση πριν αρχίζει το δριμύ κατηγορώ στο ''σύστημα'' πρεπει ο καθένας να δεί τι προσπάθεια κατέβαλε και τι αποτέλεσμα είχε.
Όσο για τις μικρότητες του ''μιζερου εγώ'' και την υπόλοιπη παροδία, ας το αφήσουμε εκεί γιατι δεν έχει να προσφέρει τίποτα. Δική μου συμβούλη για όσους θέλουν να ξεμπερδεύουν από το μάθημα είναι να ασχοληθούν με το μάθημα, να ενοχλήσουν τον καθηγητή με ευλογες απορίες και μετα την επαναληπτική να το ξανασυζητήσουμε. Η δική μου εμπειρία μεχρι στιγμής αυτό το συμπέρασμα έβγαλε.

Υ.Γ Όσο για τα στρατα και την δουλεία στείλε π.μ να σου απαντήσω.

Καλό βραδυ σε όλους.
Άβαταρ μέλους
Nestoras
 
Δημοσιεύσεις: 247
Εγγραφή: Κυρ, 12 Ιαν 2014 7:31 pm
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό Red Mullet » Τρί, 15 Απρ 2014 1:10 am

OxYdO έγραψε:@themaster
Έτερον εκάτερον
Η προσδοκία/απαίτησή μου να περάσω ένα μάθημα, εφόσον έχω ασχοληθεί με αυτό, δεν είναι γραμμική συνάρτηση του πόσο έχω παρακολουθήσει.

+1
Red Mullet
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: Σάβ, 25 Αύγ 2012 11:46 am
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό tsik » Τρί, 15 Απρ 2014 5:04 am

Να κανουμε τη σχολη εξεταστικό κέντρο τοτε μόνο..
tsik
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Παρ, 31 Ιαν 2014 7:49 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό Σκληρος και ορθιος » Τετ, 16 Απρ 2014 12:44 am

tsik έγραψε:Να κανουμε τη σχολη εξεταστικό κέντρο τοτε μόνο..

Γιατι καποιοι δεν καταλαβαινετε οτι ο καθενασ εχει τον τροπο του για να διαβαζει και να περναει μαθηματα,αλλος μπορει να χρειαζεται παρακολουθηση αλλος οχι, για να περασεις το μαθημα η προϋποθεση θα επρεπε να ειναι να εχεις τις βασικες γνωσεις ανεξαρτητα πως τις απεκτησες
Σκληρος και ορθιος
 
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Τετ, 04 Δεκ 2013 6:41 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Τετ, 16 Απρ 2014 1:15 am

Είναι απλό: "Τρόποι υπάρχουν πολλοί"!...ΑΛΛΑ: Ενασχόληση - Μάθηση - Επιτυχία, ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ...
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό Σκληρος και ορθιος » Τετ, 16 Απρ 2014 2:24 am

neaoktana έγραψε:Είναι απλό: "Τρόποι υπάρχουν πολλοί"!...ΑΛΛΑ: Ενασχόληση - Μάθηση - Επιτυχία, ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ...

Εγω προφανως δεν εννοουσα λυμενα θεματα με κινητο την ωρα της εξετασης αλλα οτι αναλογα με το τι θελει ο καθενας και τι μπορει να προσφερει πρεπει να επιλεγει το δρομο του ο οποιος δεν μπορει να ειναι μονο ενας
Σκληρος και ορθιος
 
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Τετ, 04 Δεκ 2013 6:41 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό marimar » Τετ, 16 Απρ 2014 2:05 pm

TheMaster έγραψε:
Επιπλεον δεν θεωρω οτι καποιος με 5 πρεπει να εχει παρει μονο τις βασικες γνωσεις ... Ενα πτυχιο που αναγραφει 5 και ενα αλλο που γραφει 10 εχει ακριβως την ιδια δυναμη(τουλαχιστον νομιζω ... αν οχι ας με διορθωσει καποιος) , οταν ερχεται στο δικαιωμα υπογραφης ...


γλυκε μου και 10 και 11 να γραψεις, τις βασικες γνωσεις θα χεις παλι.
for your info
marimar
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Παρ, 16 Αύγ 2013 12:55 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μαθήματα-Γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες