Καλώς τον! Κι έλεγα είχε αργήσει να εμφανιστεί κάποιος να πει ότι όσα ζητάμε αυτό το διάστημα, τα ζητάμε για κάποιο δικό μας(;) όφελος(!). Αναρωτιέμαι λοιπόν γιατί, στο μυαλό σου, όταν κάποιος μιλάει για τα προβλήματα αυτης της σχολής και αναζητάει μία λύση, είναι επειδή εχει ένα σατανικό σχέδιο; Και μάλιστα γιατί αυτό το σατανικό σχέδιο να είναι «να ανοίξουν οι σχολές για να συνεχίσουμε τον συνδικαλισμό, να φτιάχνουμε πανό και να τα κρεμάμε»;
Αυτό που υπονοείς, είναι ότι δεν μας ένοιαζε, όυτε τότε ούτε τωρα, η υγεία του κόσμου και ότι ξαφνικά ξυπνήσαμε και είπαμε ας ανοίξουμε τις σχολές. Όχι για το προφανές, ότι δηλαδή η εκπαιδευτική και ερευνητική διαδικασία δεν μπορούν να είναι επ αοριστον εξ αποστάσεως. Αλλά γιατί θέλουμε να κρεμάσουμε πανό στη σχολή και να μοιράσουμε φυλλάδια.
Παραθέτω και τα σχετικά, γιατί μάλλον βαριέσαι και να ψάξεις τι λέμε τόσο καιρό.
κείμενο για την εξεταστικήκείμενο για το νέο εξάμηνοσχετικό τόπικ στο μικιουνιΦαντάζομαι λοιπόν, ότι εσύ, που βάζεις στο στόχαστρο τον Εγκέλαδο γι αυτά που ζητάει και διεκδικεί, δεν έχεις κάποιο πρόβλημα με τα όσα συμβαίνουν στη σχολή. Καλώς δηλαδή γίνεται και θα συνεχίσει να γίνεται η εκπαιδευτική διαδικασία εξ αποστάσεως; Καλώς δεν υπάρχει δείγμα σχεδιασμού από το υπουργείο; Καλώς δεν υπάρχει καν η θέληση να γίνουν έστω και κάποια μαθήματα δια ζώσης, για να διατηρείται μία επαφή μεταξύ φοιτητών, καθηγητών;
Εσύ, που απ’ό,τι φαίνεται δεν έχασες μάθημα για μάθημα –πέρα από αυτά που σου στερήσαμε εμείς οι καταληψίες- είσαι οκ με την παραπάνω συνθήκη; Γιατί αν είσαι οκ, θα πω ότι κρίμα τον χρόνο που έχασες στις παρακολουθήσεις, γιατί δεν έμαθες τίποτα για το τι σημαίνει εκπαιδευτική διαδικασία, μάθημα, διαδραση κ.ο.κ.
Αν παλι έχεις πρόβλημα με όλα τα παραπάνω, αλλά δεν θες να κάνεις τίποτα γι αυτά, τότε ψάξε το πρόβλημα σου αλλού και όχι στον Εγκέλαδο.
Και για να το κλείνω. Το ζήτημα του ανοίγματος των σχολών, το συζητούν και αρκετοί καθηγητές όχι μόνο στη σχολή μας, αλλά και σε ολόκληρο το Πολυτεχνείο. Θα ήθελα τη γνώμη σου, μιας και είσαι τόσο διαυγής, αν με τη λογική σου, κι αυτοί έχουν κάποιον απώτερο σκοπό; Όσο για εμάς, θα συνεχίσουμε να συζητάμε με τους συμφοιτητές μας για τα ζητήματα των σχολών, να μοιράζουμε κείμενα με τις συλλογικές μας αναλύσεις, να φτιάχνουμε και να κρεμάμε πανό με τα αιτήματα μας. Και όσο κι αν σου χαλάει την αφήγηση, θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε και τα μαθήματα μας διεκδικώντας τα πανεπιστήμια να μην γίνουν χώροι καταρτησης, σεμιναριακών και φροντιστηριακών μαθημάτων όπως κάποιοι πολύ θα ήθελαν.