Θα ήθελα να ρωτήσω εσάς και τον κύριο Ευστρατιάδη, μιας και φαίνεται από τις αναρτήσεις σας πως επισκέπτεστε συχνά το φόρουμ μας, τι ποσοστό εκτιμάτε πως συμμετείχε σε κάτι οργανωμένο. Ρωτάω από καθαρή περιέργεια, έτσι για να ξέρω και τι γίνεται γύρω μου. Πραγματικά από τα παραπάνω καταλαβαίνω πως το ποσοστό είναι τεράστιο.
Μια πολύ πρόχειρη εκτίμηση είναι στο 50-60%. Τουλάχιστον οι μισοί εξ αυτών σε οργανωμένο κύκλωμα.
Μα πόσους υδρολόγους και υδραυλικούς έχει αυτή η χώρα πια.
Ευτυχώς όχι τόσους ώστε να μην αποφεύγονται τα χτυπητά λάθη, τα οποία μας διευκολύνουν στο να εντοπίζουμε τις καραμπινάτες αντιγραφές, που αποδεικνύονται και πολύ εύκολα.
Η πρόκληση είναι να πιάσεις τους αντιγραφείς που έχουν δώσει σωστή ή σχεδόν σωστή απάντηση. Εκεί επιστρατεύονται άλλα κόλπα, αλλά αυτά είναι μυστικά της δουλειάς.
Έτσι ίσως το καλύτερο που μπορεί να γίνει είναι η δομή και η δυσκολία των θεμάτων να προσεγγίσει τις νορμάλ εξεταστικές.
Δεν είναι σωστό αυτό που λες. Στα μαθήματα της Ενεργειακής Τεχνολογίας και των Υδραυλικών Έργων τα θέματα ήταν πολύ πιο εύκολα, αφήστε που σχεδόν σας τα είχαμε πει στο μάθημα.
Παράδειγμα ερώτησης για χαζούς: Δεξαμενή στα 100 μ. σε παραθαλάσσιο οικισμό. Θέλει ή δεν θέλει πιεζομετρικές ζώνες;
Δεν ξέρω ποιος άσχετος κυκλοφόρησε την απάντηση ότι δεν θέλει, που εντοπίστηκε στο 80-85% των γραπτών.
Κανονικά και μόνο από αυτή την ερώτηση, που είναι ότι πιο στοιχειώδες μπορεί να ρωτήσει κάποιος, το οποίο απαιτεί 1 δευτερόλεπτο σκέψη και 10 δευτερόλεπτα τεκμηρίωση, πρέπει να φύγει με το καλημέρα για Σεπτέμβριο το αντίστοιχο 85%.
Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω για ποιό λόγο ο τομέας Υδραυλικής επιμένει στις εξετάσεις με φόρμες. Είναι πολύ πιο εύκολο για κάποιον να παραφράσει 3 σειρές απάντηση σε κάθε ερώτηση παρά 1 ολόκληρο γραπτό
Δεν ξέρω για τον τομέα, αλλά για μένα ακριβώς για αυτόν τον λόγο ενδείκνυνται οι φόρμες. Είναι πολύ εύκολο να αντιγράψεις, αλλά εξίσου εύκολο να πιάσεις τις αντιγραφές.
Επίσης, οι φόρμες είναι μονόδρομος, όταν κατεβαίνουν στην εξέταση 200, 300 ή 400 άτομα.