neaoktana έγραψε:Εις το επόμενο θα αποδομηθεί η "τσουβαλιαστή" κατηγορία Ζ σε 10ο, ν+1, ν+2, ν+ν...
Να προσθέσω εδώ, ότι ο γράφων θεωρεί απαράδεκτη την έξωθεν επιβολή του ν+ 2, (ή ν+3, ή 2.ν). Διότι:
- Θεωρεί τα κατασταλτικά μέτρα αναποτελεσματικά και προκρίνει τα προληπτικά - αυτά των προτάσεών του, ή άλλα.
- Θεωρεί ντροπή υμών και ημών, απαράδεκτη σπατάλη κοινωνικών πόρων και Δείκτη αναποτελεσματικότητας και παρακμής οτιδήποτε πέραν του ν+1 (εξαιρουμένων ειδικών - ελαχίστων περιπτώσεων).
Δασκαλε με καθε σεβασμο, εδω νομιζω οτι ειστε offside! Ειναι αποδεδειγμενο οτι οι φοιτητες που βρισκονται σε εξαμηνο μεγαλυτερου του 10ου δεν προκαλουν προβληματα στην πανεπιστημιακη λειτουργια!
Εν αντιθεση, δεν ειναι λιγες οι φορες που αρκετοι "επιτηδειοι" το εκμεταλλευονται για δικο τους οφελος. Π.χ : Εχουμε στον καταλογο γραμμενους 1000 φοιτητες, θα κανουμε ενα εργαστηριο, το κοστος του οποιου θα ειναι αναλογο του αριθμου του καταλογου. Εκει λοιπον να συμφωνησω οτι προκειται για "απαραδεκτη σπαταλη κοινωνικων πορων"... το θεμα ειναι οτι οι ποροι αυτοι ποτε δεν καταληγουν σε "εργαστηριακα υλικα και συναφη"... Τις περισσοτερες φορες το εργαστηριο σχεδιαζεται για ενα πληθος γυρω στους 300-400max φοιτητες και τα υπολοιπα γλαρο-σουπα!
Βεβαια, με καποιον πιο ορθολογικο σχεδιασμο θα μπορουσαν να υπαρχουν "ετησια αποθεματα" και η συγκεκριμενη "επιπλεον" επιβαρυνση να ηταν μηδαμινη! Επιπροσθετως, δεν μπορω να διακρινω καμια αλλη τραγικη συνεπεια των αιωνιων φοιτητων... Συγγραμματα και πασο δεν εχουν! ( Το μεγαλυτερο αρνητικο ισως ειναι η γενικη "εικονα-
αισθητικη" του εκαστοτε πανεπιστημιακου ιδρυματος! Εκει οκ! Απαιτειται βελτιωση! )
Οποτε, λοιπον αφου κανουμε εναν πιο ορθολογικο σχεδιασμο, θα πρεπει να εισαγουμε και την αξιολογηση των καθηγητων για το παραγομενο εργο τους (αντιστοιχη με των φοιτητων), οπως επισης και καποιας "τριτης" ομαδας ατομων στην οποια θα πρεπει οι καθηγητες-το ΔΕΠ- ο πρυτανης κ.τ.λ. να λογοδοτουν και να δινουν απαντησεις σε ερωτηματα του τυπου "Πως αξιοποιηθηκε το Χ,Ψ,Ζ κονδυλι που πηρατε? " , "Γιατι υπαρχει η ταδε οικονομικη διαφορα?" , Δημοσιευσατε κυριοι το ισολογισμο του ιδρυματος σας! κ.ο.κ.
Μπορει να ξεφυγα απο λιγο εως πολυ απο το θεμα, αλλα δεν νομιζω οτι το ν+χ ειναι το μεγαλυτερο ζητημα που εχει να αντιμετωπισει η πανεπιστημιακη κοινοτητα..
Αντιθετως, η υπαρξη ενδοπανεπιστημιακων συντεχνιων και η ασυδοσια αυτων, ειναι πολυ σοβαροτερο και πολυ πιο ζημιογονο ζητημα.