Προβλήματα σε Διδασκαλία Μαθημάτων/Θέματα Εξετάσεων/Διόρθωση γραπτών

Πολιτικά θέματα; Οργανωτικά Προβλήματα; Προτάσεις Βετλτίωσης; Όλα τα ζητήματα που αφορούν στη σχολή αναλύονται εδώ.

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό mike89 » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 4:54 pm

lenore έγραψε:.... αφου τετοια θεματα δνε ειχαν γινει μεσα στην αιθουσα


Κάτσε! αδρανή είχαμε κάνει ίδια με αυτή αλλά πιο ολοκληρωμένη. για το εκχιονιστικό συμφωνώ, (να ναι καλά το παιδί που την ανέβασε) για την λειτουργική ανάλυση ήθελε κοινή λογική. Ο χρόνος ήταν που δυσκόλεψε τους διαβασμένους!
mike89 Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 445
Εγγραφή: Παρ, 17 Οκτ 2008 2:07 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό γάντι του μποξ » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 4:56 pm

Elendil έγραψε:Επειδή αυτό το 50% του βαθμού είναι κάτι που εφαρμόζεται συχνά στην Πάτρα (αλλά και στους υδραυλικούς μας, νομίζω) όπως καταλαβαίνεις θα πρέπει να προηγηθεί συνεννόηση με τους φοιτητές - και φαντάζεσαι πόσο δύσκολο είναι να καταλήξεις σε ομόφωνη απόφαση για το αν η πρόοδος θα μετράει 50%. Προφανώς αντιλαμβάνεσαι ότι δε γίνεται να μετράει προαιρετικά 50%, γιατί τότε δεν μπορούν μπουν αντιπροσωπευτικά θέματα στο τέλος, όπως και το ότι δε γίνεται να έχεις 2 διαφορετικά θέματα γιατί τότε πάει περίπατο το επί ίσοις όροις. Και προφανέστατα δεν υποχρεώνεις κάποιον να συμμετάσχει σε πρόοδο....
Στους Υδραυλικούς μας, αν έχω καταλάβει καλά απ' ό,τι μου έχει πει ο Merde, η πρόοδος (ή κάποιο θέμα εξαμήνου τέλος πάντων) μετράει 50% προαιρετικά! Δεν θυμάμαι για ποιο μάθημα μου έλεγε ότι έκανε το θέμα και έτσι θα έδινε εξέταση τώρα τον Ιούλιο στη μισή ύλη! Αντίθετα όσοι δεν το έκαναν θα εξετάζονταν κανονικά σε όλη την ύλη. Αυτό φαντάζομαι μπορεί να γίνει εύκολα με κοινή εξέταση και έναν διαχωρισμό στην κόλλα με τα θέματα, δηλαδή να είναι πχ. 2 θέματα κοινά για όλους και άλλα 2 για όσους δεν παρέδωσαν θέμα. Με αυτόν τον τρόπο ούτε καμιά ομόφωνη απόφαση χρειάζεται αφού η επιλογή "θέμα - μισή ύλη" ή "όχι θέμα - πλήρης ύλη" θα είναι προαιρετική και επιπλέον θα ισχύει και το "επι ίσοις όροις" όσον αφορά στην εξέταση (ίδια μέρα/ώρα, ίδια κοινά θέματα, ίδια συμπληρωματικά θέματα για όσους δεν παρέδωσαν το θέμα).
Τελευταία επεξεργασία από γάντι του μποξ και Σάβ, 11 Ιούλ 2009 4:57 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Friends help you move. Good friends help you move bodies.
γάντι του μποξ
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 896
Εγγραφή: Τρί, 03 Ιουν 2008 11:22 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό stalin » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 4:57 pm

Εγώ πάντως αν με ρωτούσε κάποιος δεν θα συνιστούσα το ΕΜΠ και θα του έλεγα απο νωρίς να εφοδιαστεί με ξένες γλώσσες και να σπουδάσει σε ένα διακεκριμένο πολυτεχνείο του εξωτερικού...
Είμαστε έτοιμοι να πεθάνουμε για τα ιδανικά μας, αλλά, δόξα τω Θεό, δεν πιστεύουμε πια σε τίποτα.
stalin
 
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ, 28 Φεβ 2009 5:15 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό gandalf » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 4:57 pm

Δε μετράνε καθόλου, αλλά νομίζω είναι απαράιτητες για να μάθεις και να περάσεις κατά περίπτωση και το μάθημα ;) Εξάλλου, απ' οτι θα θυμάσαι, η λογική των στατικάριων δεν είναι να πάρεις το 5 με μισούς βαθμούς από εδώ και από εκεί, αλλά να δούνε κάτι ολοκληρωμένο, να δούνε ότι ξέρεις... και σ'αυτή τη λογική δεν συνάδει το σου δώσουν μπόνους από τις ασκήσεις... Και δε μπορείς να πεις ότι η λογική τους δεν έχει κάποια βάση...

Για την ακριβεια μπορεί οι ασκήσεις και το Θεμα να μην μετράνε ιδιαίτερα, αλλά παρ'ολα αυτά και οι ίδιοι οι καθηγητές τα λαμβάνουν υπόψη και σπρώχνουν λίγο στις στρογγυλέυσεις προς τα πάνω, αρκεί να έχεις γράψει βεβαια, να μην εισαι στο 4,κατι...
"Στου Μακρυγιάννη πριν προλάβεις να μιλήσεις,
Εγγλέζου βόλι σε γονάτισε,
μας κοίταζες με βλέμμα μελαγχολικό,
να σκεφτόσουνα -θαρρείς- πόσο λίγο η μέρα κράτησε..."
Άβαταρ μέλους
gandalf
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1108
Εγγραφή: Σάβ, 17 Μάιος 2008 6:27 pm
Τοποθεσία: Γοργοπόταμος
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό lenore » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 5:03 pm

βασικα δεν το ελεγα για τα αδρανη,για τις αλλες το ελεγα..
το εκχιονιστικο κιολας,που απ οτι καταλαβα πεφτει καθε χρονο.. γιατι δεν το εκαναν μεσα στην αιθουσα? επιανε κ 4 μοναδες,αν θυμαμαι καλα..αν επιανε 1 μπορει να το δικιολογουσα, λεγοντας οτι θελει να ξεχωρισει αυτους που εχουν κατανοησει παρα πολυ καλα το αντικειμενο, απ' τους υπολοιπους. 4 μοναδες ομως? και να μην το διδαξουν?
να ναι καλα οντως το παιδι που την ανεβασε τη λυση :!:
lenore
 
Δημοσιεύσεις: 211
Εγγραφή: Σάβ, 09 Μάιος 2009 10:44 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό gandalf » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 5:07 pm

Εγώ πάντως αν με ρωτούσε κάποιος δεν θα συνιστούσα το ΕΜΠ και θα του έλεγα απο νωρίς να εφοδιαστεί με ξένες γλώσσες και να σπουδάσει σε ένα διακεκριμένο πολυτεχνείο του εξωτερικού...

1ον δεν είναι οι ξένες γλώσσες το κυριότερο πρόβλημα για τις σπουδές στο εξωτερικό...
2ον, στο καλό και να μας γράφουν...έχουμε γεμίσει ανθρώπους που δεν εκτιμούν αυτό που έχουν και το υποβαθμίζουν συστηματικά και μαλιστα με κομπλεξικο τροπο...

Να λάβουμε υπόψη μας ότι το Πολυτεχνείο (και οι άλλες αντιστοιχες σχολες ανα τη χωρα) μαστίζονται και απο πολλά προβλήματα που προκαλούνται "απ' τα εξω". Δηλαδη, εισαγωγή υπερπληθώρας φοιτητών (μεγάλη αύξηση φοιτητών με τις μεταγραφές - ρουσφέτια κυβερνήσεων), δημιουργία μεγάλου αριθμού σχολών με εξειδικευμένα ή ανυπαρκτα γνωστικά αντικείμενα (μηχανικοι περιβάλλοντος, ορυκτών πορων, οικονομίας κτλ), μπλέξιμο με την "ανωτατοποίηση" των ΤΕΙ κτλ, ελλειπής χρηματοδότηση, ρουσφετολογική χρήση των διοικητικών υπηρεσιών του Ιδρύματος, μεγάλος αριθμός διοικητικών υπαλλήλων χωρίς αντικείμενο εργασίας ενώ την ίδια ώρα υπάρχει έλλειψη προσωπικού σε εργαστήρια κτλ... Κάποια μπορεί να μην έχουν άμεση σχέση με την ποιότητα την εκπαιδευτικής διαδικασίας καθ'αυτής αλλά παίζουν το ρόλο τους στο πως τοποθετείται ο ρόλος του Πολυτεχνειου και των Πανεπιστημίων γενικά μέσα στην κοινωνία και άρα και της αντίληψης των φοιτητών-καθηγητών, των προοπτικών που αυτοί έχουν κτλ
"Στου Μακρυγιάννη πριν προλάβεις να μιλήσεις,
Εγγλέζου βόλι σε γονάτισε,
μας κοίταζες με βλέμμα μελαγχολικό,
να σκεφτόσουνα -θαρρείς- πόσο λίγο η μέρα κράτησε..."
Άβαταρ μέλους
gandalf
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1108
Εγγραφή: Σάβ, 17 Μάιος 2008 6:27 pm
Τοποθεσία: Γοργοπόταμος
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό recon » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 5:09 pm

mike89 έγραψε:(να ναι καλά το παιδί που την ανέβασε)

lenore έγραψε:να ναι καλα οντως το παιδι που την ανεβασε τη λυση :!:

να 'ναι καλα! αλλα δεν γινεται να ευχαριστουμε αυτον και να λεμε οτι το πολυτεχνειο μας και οι καθηγητες ειναι σοβαροι ανθρωποι..
και δεν γινεται οπως λεει ενας φιλοσ πιο πανω να φταιμε εμεις που δεν βρηκαμε τον καθηγητη για να του προτεινουμε να αλλαξει τον τροπο διδασκαλιας.!!!! φταιει ο φοιτητης για αλλα θεματα που ειναι προσωπικα για τον καθενα.. αλλα δεν φταιω για κατι που ο αλλος ειναι υποχρεωμενος να κανει και να βλεπει αν κατι δεν παει καλα και να το αλλαζει!! στο ΕΜΠ ειμαστε και αυτοι διδασκουν σε αυτο διαολε!
Don't squeeze too tight
'Cos I can blow up in your face like dynamite
recon Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 641
Εγγραφή: Δευτ, 09 Ιουν 2008 6:04 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό ingenieurin26 » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 5:19 pm

mike89 έγραψε:
lenore έγραψε:.... αφου τετοια θεματα δνε ειχαν γινει μεσα στην αιθουσα


Κάτσε! αδρανή είχαμε κάνει ίδια με αυτή αλλά πιο ολοκληρωμένη. για το εκχιονιστικό συμφωνώ, (να ναι καλά το παιδί που την ανέβασε) για την λειτουργική ανάλυση ήθελε κοινή λογική. Ο χρόνος ήταν που δυσκόλεψε τους διαβασμένους!


Τα αδρανή ήταν τα μόνα που είχαμε κάνει! Η άλλη άσκηση της λειτουργικής ανάλυσης αν ήθελε κοινή λογική δεν θα έπαιρναν οι περισσότεροι 8 συνδυασμούς και δεν θα κοβόταν τόσος κόσμος κάθε χρονιά!
ingenieurin26
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6363
Εγγραφή: Τρί, 03 Ιουν 2008 6:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό akis » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 5:21 pm

Προφανως και οι ευθυνες για τη δημιουργια των προβληματων αυτων δεν ειναι σε καμια περιπτωση δικες μας... Πιστευω παντως οτι ευθυνομαστε κι εμεις για τη διαιωνιση των προβληματων... Αλλο να ειναι ενας καθηγητης κρατος εν κρατει και να βλεπει οτι οι φοιτητες δεν δειχνουν τη δυσαρεσκεια τους κι αλλο να εχουν παει στο γραφειο να του κανουν συστηματικα παραπονα και προφορικες προτασεις για τη βελτιωση του μαθηματος ή ακομα πιο οργανωμενα να καταθετουν προτασεις και επιστολες στη σχολη μαζικα... Τοτε ο καθηγητης θα ειναι αναγκασμενος να κανει κατι ωστε να αλλαξει τη διδασκαλια του (ενταξει με μερικες εξαιρεσεις καθηγητων που νομιζουν οτι ειναι αυθεντιες)... Αυτο με μια εξαιρεση μια μεριδα φοιτητων (που δεν τη κατηγορω για κατι) οι οποιοι δεν θεωρουν τις σπουδες στι ΕΜΠ εκεινες που θα τους δωσουν τα εφοδια να βγουν στην αγορα εργασιας αλλα περιμενουν πως και πως να παρουν οπως να ναι το πτυχιο και να φυγουν εξωτερικο για να σπουδασουν εκει και οχι και εκει... Αυτοι (που μαλλον δεν ειναι πολλοι) προφανως και δεν θα πολυενδιαφερονται να βελτιωσουν το προγραμμα σπουδων (που πιστευω χρειαζεται μικρες βελτιωσεις) ή τη διδασκαλια (που χρειαζεται επιτακτικα τεραστια βελτιωση)...
akis:-Πάμε για καφέ;
lybe:-Περιμένεις λίγο να πάω τα δίδακτρα στη Γραμματεία;
akis:-ΟΚ. Εγώ τα πλήρωσα χτες. Έμαθα θα σε πάρουν στο πρόγραμμα του ΑΚΤΩΡΑ.
lybe:-Ναι ισχύει. Καλός ο Μπόμπολας. Δίνει πολλά λεφτά στο ΕΜΠ. Δουλεύει κι η αδερφή μου εκεί. Πληρώνεται 500ευρώ το μήνα. Καλά είναι κι αν είναι καλή δεν θα την απολύσουν του χρόνου όπως μπορούν να κάνουν αλλά θα την κρατήσουν με 700ευρώ.
akis
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 807
Εγγραφή: Κυρ, 01 Φεβ 2009 10:35 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Προβλήματα στη Διδασκαλία Μαθημάτων και τα Θέματα Εξετάσεων

Δημοσίευσηαπό ingenieurin26 » Σάβ, 11 Ιούλ 2009 5:23 pm

Να προσθέσω ότι καλό θα ήταν κάποιος να ανεβάσει μια μεθοδολογία γι αυτή την άσκηση λειτουργικής ανάλυσης με τα πολλά μηχανήματα γιατί κάποιοι έχουν την αυταπάτη ότι η λύση τους είναι σωστή :D
ingenieurin26
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6363
Εγγραφή: Τρί, 03 Ιουν 2008 6:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Σχόλια/Προτάσεις/Παρατηρήσεις για τη Σχολή

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες