
Λοιπόν είναι η ιδέα μου η σε όλα τα μαθήματα οι καθηγητές το έχουν παρακάνει?Για ποιο λόγο σε μια εξεταστική που είναι μικροτερη σε σχεση με προηγούμενες(αναγκαίες 4 εβδομάδες) δυσκολεύουν τα θέματα σε όλα σχεδόν τα μαθήματα,(εκτός απο τις μηχανικές)και μειώνουν τον χρόνο εξέτασης,με αποτέλεσμα ελάχιστα άτομα να πιάνουν την βάση.
Στην εδαφομηχανική σήμερα ο χρόνος ήτανε σημαντικά μειωμένος(1 ώρα και 45 λεπτά πράγμα απαράδεκτο)ενώ ταυτόχρονα τα θέματα ήταν εξαιρετικά δύσκολα και δεν είχαν καμία σχέση με όλα αυτα που κάναμε μεσα στην χρονιά(ανεξάρτητα με το τμήμα που ανήκε ο καθένας γιατί ούτε και στο πρώτο τμήμα είχαν λυθεί παρόμοια θέματα).Επίσης ήταν απαράδεκτο ότι ο ίδιος ο καθηγητής αρνήθηκε να δώσει οποιαδήποτε διευκρίνηση αφού είχε παραδώσει τα θέματα.
Στην γεωμετρία τα κύρια θέματα που πέφτουν(χωματουργικά και παραστατική),και που στον χρόνο που σου δίνουνε προλαβαίνεις σχεδόν να γράψεις μόνο αυτά,πιάνανε μόλις 5,5 μονάδες(σε παλαιότερες χρονιές 6-7)
Θυμηθείτε πως φέτος σκέφτονται να διώξουν τους πρώτους φοιτητές.(ν+2)Ακόμη με το νόμο διαμαντοπούλου αν κοπείς 3 φορές σε ένα μάθημα κινδυνεύεις να μείνεις εκτός σχολής.Πείτε μου πως θα παραμείνουν οι φοιτητές στην σχολή με τα θέματα που όλο και δυσκολευουν?Και μην μου πείτε ότι δεν διαβαζουμε η ότι είμαστε καλομαθημενοι,γιατί πολλα παιδια που εχόυν λιωσει απλα δεν περνάνε.Γιατί ολοι μας έχουμε ψωφίσει στο διάβασμα για καποια μαθηματα μέσα στην χρονιά και δεν έχουμε περάσει....
Ακόμη να θυμηθούμε πολλους μεγαλοκαθηγητάδες που φέτος λέγανε ολη την χρονιά οτι πρεπει να γίνει 'ξεσκαρτάρισμα' με τους φοιτητές.Τι θέλουνε ακριβώς για το πανεπιστήμιο?
Αυτά για να προβληματιστουμε λίγο....