
Συντονιστής: University Editors
nopg έγραψε:χαχαχα ειναι παγιδα ...
icepink έγραψε:Αν είναι όπως πέρυσι θα έχει θεωρία, μία άσκηση με νμσ, μία με υψόμετρα και μία που θα επεξεργαστείτε δεδομένα μετρήσεων και θα εφαρμόσετε τα θεμελιώδη. Για να μη σας πιάσουν απροετοίμαστους, στην άσκηση με το νόμο μετάδοσης το σφάλμα του οργάνου *λογικά* θα δίνεται σε cc, στον τύπο όμως πρέπει να διαιρεθεί το νούμερο με 636620 για να γίνει rad (βλ. άσκηση ΣΤ σελ.25-25 στο βιβλίο του Γεωργόπουλου), στην υψομετρία το σχήμα θα είναι περίπλοκο έως κουλό, όσο για την τελευταία άσκηση μεγάλη προσοχή στα δεδομένα μήκη, αν είναι οριζόντια ή κεκλιμένα (την πάτησε κόσμος πέρυσι).. Γενικά θα συνιστούσα να ξέρετε να χειρίζεστε πολύ καλά τα θεμελιώδη γιατί πέρυσι ο χρόνος ήταν ένα θέμα.. πχ ρωτούσε στην τελευταία άσκηση να εξεταστεί αν τρία σημεία που προσδιορίστηκαν είναι συνευθειακά χωρίς τη χρήση γνώσεων από άλλα μαθήματα
Αυτό που ζητά να εξεταστεί αν είναι συνευθειακά τα τρία σημεία,το θυμάμαι και από άλλη χρονιά που είχε μπει.Παίζει να θυμάσαι πάνω-κάτω πως το δείχνουμε?
icepink έγραψε:εεε δεν το 'χα γράψει τότε![]()
ίσως να υπολογίσεις τις γωνίες διεύθυνσης των δύο τμημάτων και να πρέπει να μην έχουν μεγάλη απόκλιση?
ή ίσως από τα δεδομένα να μπορείς να υπολογίσεις τη γωνία θλάσης?![]()
το πρώτο μου κάνει πιο πολύ!
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες