Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2012-13)

Συντονιστής: University Editors

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2012-13)

Δημοσίευσηαπό kallou » Κυρ, 26 Μάιος 2013 9:54 pm

στο Dijkstra θα σχεδιασουμε τα κεντροειδη μονο ??
kallou
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: Παρ, 18 Ιαν 2013 9:02 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2012-13)

Δημοσίευσηαπό Βζ » Δευτ, 27 Μάιος 2013 12:54 pm

Υπάρχει κάποιος που έχει προχωρήσει με το βήμα 9 και μπορεί να βοηθήσει;;
Βζ
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Πέμ, 29 Νοέμ 2012 2:21 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2012-13)

Δημοσίευσηαπό strava » Δευτ, 27 Μάιος 2013 1:12 pm

kallou έγραψε:στο Dijkstra θα σχεδιασουμε τα κεντροειδη μονο ??

Δε σχεδιάζουμε τα κεντροειδή αλλά μόνο τους κόμβους 101-120!
papi έγραψε:πάνω σε αυτό το άσπρο παράθυρο σχεδιάζεις κατά προσέγγιση το δίκτυο σου, βάζεις τους συνδέσμους μεταξύ των κόμβων και βάζεις και το βάρος κάθε συνδέσμου...

Οταν λες βάρη εννοείς αποστάσεις?? Εμένα οι αποστάσεις μου βγαίνουν λιγότερο απο ένα 1km αλλά στο Dijkstra όταν σέρνω το βελάκι πάνω στη γραμμή φτάνει μέχρι το 1, οχι πιο κάτω!! :?
strava
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: Σάβ, 24 Ιαν 2009 8:20 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2012-13)

Δημοσίευσηαπό Βζ » Δευτ, 27 Μάιος 2013 1:17 pm

strava έγραψε:
kallou έγραψε:στο Dijkstra θα σχεδιασουμε τα κεντροειδη μονο ??

Δε σχεδιάζουμε τα κεντροειδή αλλά μόνο τους κόμβους 101-120!
papi έγραψε:πάνω σε αυτό το άσπρο παράθυρο σχεδιάζεις κατά προσέγγιση το δίκτυο σου, βάζεις τους συνδέσμους μεταξύ των κόμβων και βάζεις και το βάρος κάθε συνδέσμου...

Οταν λες βάρη εννοείς αποστάσεις?? Εμένα οι αποστάσεις μου βγαίνουν λιγότερο απο ένα 1km αλλά στο Dijkstra όταν σέρνω το βελάκι πάνω στη γραμμή φτάνει μέχρι το 1, οχι πιο κάτω!! :?

Το γενικευμένο κόστος βάζεις ως βάρος, το οποίο χρησιμοποιείς στο επόμενο βήμα αφού τρέξεις τον αλγόριθμο για όλους τους κεντροειδείς και πάρεις τις συντομότερες διαδρομές.
Βζ
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Πέμ, 29 Νοέμ 2012 2:21 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2012-13)

Δημοσίευσηαπό eirini8 » Δευτ, 27 Μάιος 2013 6:54 pm

Μηπως ξερει κανεις τι ακριβως ζηταει το βημα 10???
eirini8
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Πέμ, 14 Ιουν 2012 3:04 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2012-13)

Δημοσίευσηαπό Βζ » Δευτ, 27 Μάιος 2013 8:16 pm

eirini8 έγραψε:Μηπως ξερει κανεις τι ακριβως ζηταει το βημα 10???

Μιάς και έκανες το βήμα 9 μπορείς να μας φωτίσεις πως γίνεται ο καταμερισμός ζήτησης all or nothing;;
Βζ
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Πέμ, 29 Νοέμ 2012 2:21 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2012-13)

Δημοσίευσηαπό stasgsako » Δευτ, 27 Μάιος 2013 8:54 pm

Ρε παίδες, τα μητρώα απόστασης και χρόνου αφορούν μόνο τα κεντροειδή ή είναι για όλους τους κόμβούς;;;;;
Γιατί στο ερώτημα 8 που ζητάει βελτιστοποίηση χρειάζομαι τις αποστάσεις των κόμβων;;;;;
Έτσι δεν είναι; 'Η εγώ κατάλαβα ότι να ναι;;;
stasgsako
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Πέμ, 23 Σεπ 2010 11:12 am
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2012-13)

Δημοσίευσηαπό papi » Δευτ, 27 Μάιος 2013 9:04 pm

stasgsako έγραψε:Ρε παίδες, τα μητρώα απόστασης και χρόνου αφορούν μόνο τα κεντροειδή ή είναι για όλους τους κόμβούς;;;;;
Γιατί στο ερώτημα 8 που ζητάει βελτιστοποίηση χρειάζομαι τις αποστάσεις των κόμβων;;;;;
Έτσι δεν είναι; 'Η εγώ κατάλαβα ότι να ναι;;;


Στο ερώτημα 8 στάνταρ χρειάζεσαι τις αποστάσεις των κόμβων γιατί με βάση αυτές βρίσκεις το γενικευμένο κόστος και εφαρμόζεις το Dijkstra...
Εκεί που σταματά η λογική ξεκινάει η ελληνική πραγματικότητα...
papi
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Τρί, 01 Μαρ 2011 12:40 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2012-13)

Δημοσίευσηαπό eirini8 » Δευτ, 27 Μάιος 2013 9:21 pm

Βζ έγραψε:
eirini8 έγραψε:Μηπως ξερει κανεις τι ακριβως ζηταει το βημα 10???

Μιάς και έκανες το βήμα 9 μπορείς να μας φωτίσεις πως γίνεται ο καταμερισμός ζήτησης all or nothing;;


Δεν ειμαι σιγουρη αλλα νομιζω πρεπει να ξερεις την ακριβη διαδρομη που ακολουθει απο κομβο σε κομβο και μετα για καθε συνδεσμο προσθετεις την αντιστοιχη φορτιση την ωρα αιχμης. πχ για το 1-2 αν ακολουθεις τη διαδρομη 104-105-102 προσθετεις την φορτιση της ωρας αιχμης της διαδρομης 1-2 και στο συνδιασμο 104-105 κ στον 105-102. κανεις την ιδια δουλεια και για το πηγαινε κ για το ελα σε 2 διαφορετικες στηλες...ελπιζω να βοηθησα δεν μου ειναι ευκολο να το εξηγησω...
eirini8
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Πέμ, 14 Ιουν 2012 3:04 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2012-13)

Δημοσίευσηαπό Βζ » Δευτ, 27 Μάιος 2013 10:17 pm

eirini8 έγραψε:
Βζ έγραψε:
eirini8 έγραψε:Μηπως ξερει κανεις τι ακριβως ζηταει το βημα 10???

Μιάς και έκανες το βήμα 9 μπορείς να μας φωτίσεις πως γίνεται ο καταμερισμός ζήτησης all or nothing;;


Δεν ειμαι σιγουρη αλλα νομιζω πρεπει να ξερεις την ακριβη διαδρομη που ακολουθει απο κομβο σε κομβο και μετα για καθε συνδεσμο προσθετεις την αντιστοιχη φορτιση την ωρα αιχμης. πχ για το 1-2 αν ακολουθεις τη διαδρομη 104-105-102 προσθετεις την φορτιση της ωρας αιχμης της διαδρομης 1-2 και στο συνδιασμο 104-105 κ στον 105-102. κανεις την ιδια δουλεια και για το πηγαινε κ για το ελα σε 2 διαφορετικες στηλες...ελπιζω να βοηθησα δεν μου ειναι ευκολο να το εξηγησω...

Θα σε κουράσω λίγο ακόμα...Όταν λες φόρτιση την ώρα αιχμής εννοείς την βαρύτητα που σου δίνει ο αντίστοιχος κόμβος αφότου φορτιστεί ή το μητρώο του βήματος 7; Αυτή η φόρτιση απλά διανέμεται ανάλογα με το πόσα είναι τα κομμάτια της διαδρομής ή είναι η ίδια για κάθε σύνδεσμο; Το γενικευμένο κόστος g που χρησιμοποιείται; :crazy:
Βζ
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Πέμ, 29 Νοέμ 2012 2:21 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 3ο Έτος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron