
Συντονιστής: University Editors
lily έγραψε:Νομίζω ότι οι διαφάνειες του κ.Καρλαύτη είναι αρκετά κατατοπιστικές για αρχή τουλάχιστον...
Jimmis έγραψε:Στο 3ο θέμα της κανονικής του 2012 τι ακριβώς παίζει?Δηλαδή πως λύνεται..γιατι βλέπω το βάζει κάθε χρονο σχεδον και δεν έχω καταλαβει πως παει..?Ευχαριστω εκ των προτέρων.
dominika έγραψε:zoumbourloudaki έγραψε:καλησπερα...θα ηθελα να ρωτησω μηπως ξέρει κανείς πως ερμηνεύεται η ερώτηση 8 στα θέματα ιουλίου 2008!ευχαριστώ πολύ!
Σε σχέση με τη γραμμική παλινδρόμηση υπάρχει κατι στη σελιδα 22 αλλα και παραγραφος στο 6ο κεφάλαιο.
α) Θέλουμε ενα πρότυπο στο οποιο οι μεταβλητές να ειναι μεταξυ τους ανεξάρτητες. Δηλαδή , να μην εχουν υψηλό συντελεστή συσχέτισης μεταξύ τους. Υψηλος συντελεστης θεωρειται οποιαδηποτε τιμη μεγαλυτερη του 0.7. Η πρωτη σειρά δε μας ενδιαφέρει και δε την κοιτάμε καθολου...Στη 2η σειρα υπαρχει ενας συντελεστης συσχέτισης για τα Χ1 και Χ4 που ειναι 0.93 . Αρα το πρότυπο που συνδυάζει τα Χ1 και Χ4 δε μπορει να εφαρμοστει!
β)παράδειγμα Χ2 = Εισόδημα
Χ3 = Αριθμός μέσων μαζικής μεταφοράς
Χ1 = Πληθυσμός
Χ4 = Αριθμος νοικοκυριών
( προσέχουμε οι μεταβλητες Χ1 και Χ4 που σχετιζονται μεταξυ τους στο α να συνδεονται και στο β ερωτημα! )
mikeportnoy έγραψε:στο θεμα 6ο του περασμενου Ιουνιου για να βρουμε τις φορτισεις λαμβανουμε υποψην μας μονο τις συντομοτερες διαδρομες με βαση το σχημα ; και μετα φορτιζουμε με την μεθοδο ολα η τιποτα ; any ideas ;
.moonwillow έγραψε:Στο θέμα 4β, κανονικής 2012, τι πρέπει να κάνουμε; η αύξηση 15 λεπτών που δίνει, γίνεται μόνο στο χρόνο εντός οχήματος; ή δεν ξέρουμε;
mr_mk έγραψε:.moonwillow έγραψε:Στο θέμα 4β, κανονικής 2012, τι πρέπει να κάνουμε; η αύξηση 15 λεπτών που δίνει, γίνεται μόνο στο χρόνο εντός οχήματος; ή δεν ξέρουμε;
και εγώ μάλλον εκεί θα το έβαζα άλλα δεν παίρνω και όρκο αν είναι σωστό
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες