
Συντονιστής: University Editors
OxYdO έγραψε:@ολοκληρωμένος
Το μόνο που θυμάμαι από τον Ιούνη, είναι ότι θέλουν συγκεκριμένη (δε θυμάμαι νούμερο) κλίμακα (μου το είχε πει μόλις το παρέδιδα όταν την ρώτησα αν την είχα κάνει λάθος). Κατά τα άλλα δε θυμάμαι να απαιτεί κάποια άλλη "ιδιαίτερη" λεπτομέρεια
xamiles_ptiseis έγραψε:michos έγραψε:Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει τα εξής ερωτήματα( θεμα 2013- θεωρία)
1) ποιά ειναι τα στοιχεία χάραξης και πως υπολογίζονται 2) τι αλλάζει αν οι συντεταγμένες αναφέρονται σε τοπικό αυθαίρετο σύστημα 3) να ιεραρχήσετε με βάση την αβεβαιότητα προσδιορισμού συντεταγμένων τους τα εξής: πολυγωνομετρικό, ταχυμετρικό και τριγωνομετρικό.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
1. Χάραξη = πύκνωση, οπότε τα βρίσκεις στις αρχές.
2. Αν το σύστημα είναι αυθαίρετο και ορίζεις μόνος σου τα σημεία, νομίζω πως έχεις ανεξάρτητη όδευση. Ενώ αν η όδευση έχει ένα στάνταρ σημείο γίνεται εξαρτημένη, αν έχει 2 ή παραπάνω στάνταρ σημεία πλήρως εξαρτημένη.
Επίσης θέλω να ρωτήσω κάτι τους πιο πρόσφατους. Άκουσα πως έχουν αλλάξει στο νέο βιβλίο τα σύμβολα για
οριζόντιες αποστάσεις και κεκλιμένα μήκη. Μπορεί κάποιος να γράψει τους θεμελιώδεις π.χ. για να δούμε οι πιο παλιοί αν άλλαξαν τα σύμβολα ή όχι;
μόνος στο σπίτι έγραψε:για το χρήστη elcv
ο αγωγός σχηματικά δεν προκύπτει από την κλίση που υπολογίζουμε ( η κλίση που βρίσκεις είναι στην πραγματικότητα και όχι στο χαρτί)
γιατί η κλίμακα των υψομέτρων είναι 10 φορές μεγαλύτερη από αυτή των αποστάσεων ,
στην αρχή μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση , σε σημείο που νόμιζα οτι είχα λάθος την μηκοτομή
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες