
Συντονιστής: University Editors
Mobious έγραψε:Στις ασκησεις Φορτωτη-Αθτοκινήτου, μηπως εχει καταλαβει κανεις οσον αναφορα το ξ (ο απαιτούμενος αριθμός φορτώσεων για να γεμίσει το αυτοκίνητο), προφανως πρεπει να επιλεχθει ακεραιος..ομως εαν στους 2 δωσμενους τυπους προκυπτει για παραδειγμα 5,3 και 5,5 : επιλεγεις 5 ή 6??.
ΥΣ: επελεξα 6 που μου φανηκε το πιο λογικο, αλλά υπολογιζοντας αργοτερα το βάρος του υλικού που μεταφέρεται από το αυτοκίνητο μου βγηκε μεγαλυτερο του μέγιστου ωφέλιμου φορτίου του αυτοκινήτου...
jarvis έγραψε:Αν κάποιος έχει λύσει την άσκηση με τους ισοπεδωτές της περασμένης κανονικής εξεταστικής που μόλις ανέβασε στην προηγούμενη σελίδα ο/η annathe μπορεί να την ανεβάσει? Ή έστω να δώσει κάποια βοήθεια για τη λογική επίλυσης?
elcv έγραψε:ΠΡΟΣΟΧΗ! ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΘΕΜΑΤΑ.ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕΤΟΙ Σ ΑΥΤΟ. Ούτε καν το θέμα της λειτουργικής,που δεν έχει λύσεις πάνω,ας είναι και 10' πριν τη λήξη της εξέτασης,ας μην το γράφει πάνω στην κόλλα.Αυτά τα ολίγα από κάποιον που την πάτησε...
ps179 έγραψε:elcv έγραψε:ps179 έγραψε:ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ
πρόθραυση 1 Α δονητικά κόσκινα
αργιλόμαζα 2 Β κολουροκωνικός θραυστήρας
μηχανές διαβαθμίσεως 3 Γ μύλοι αλέσεως
θραύση με κρούση 4 Δ θραυστήρας με κυλίνδρους
παιπάλη (φίλερ) 5 Ε περιστροφικοί θραυστήρες
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: 1-Γ, 2-Ε, 3-Α, 4-Δ, 5-Ε
Νομίζω υπάρχει 2 φορές το Ε στην αντιστοίχισή σου.Όπως το έχει λυμένο στο Θέμα του Ιουνίου 2012 στο πάνελ,η αντιστοίχιση πάει ως εξής: 1-Β,2-Ε,3-Α,4-Δ,5-Γ .Επίσης,πιστεύω ότι είναι σωστό το Π=Τ/(1-ρ)
Δίκιο έχεις για την αντιστοίχιση!!! Για το άλλο ερώτημα έχω δικαιολογήσει την επιλογή μου και στο αρχικό σχόλιο. Τον τύπο που επιλέγεις τον χρησιμοποιούμε όταν το ρ είναι το ποσοστό του υπερδιάστατου. Εδώ ρ είναι το ποσοστό του διερχόμενου από το πρώτο κόσκινο. Άρα θα πρέπει στον τύπο που χρησιμοποιούμε συνήθως να βάλουμε όπου ρ το 1-ρ.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες