
Συντονιστής: University Editors
angel έγραψε:Στο βιβλίο σελ. 126 σχήμα 3 (Χαρακτηριστικές καμπύλες θραυστήρα) το διάκενο αυξάνεται προς τα δεξιά, ενώ η σχέση θραύσεως προς τα αριστερά (όπως δείχνουν τα βελάκια). Αν ισχύει αυτό, τότε στη θεωρία 2010-2011 πολλαπλής επιλογής είναι 1)1:3 και 3)1:12.
Ας με διαφωτίσει όποιος ξέρει
Mobious έγραψε:Στις ασκησεις Φορτωτη-Αθτοκινήτου, μηπως εχει καταλαβει κανεις οσον αναφορα το ξ (ο απαιτούμενος αριθμός φορτώσεων για να γεμίσει το αυτοκίνητο), προφανως πρεπει να επιλεχθει ακεραιος..ομως εαν στους 2 δωσμενους τυπους προκυπτει για παραδειγμα 5,3 και 5,5 : επιλεγεις 5 ή 6??.
ΥΣ: επελεξα 6 που μου φανηκε το πιο λογικο, αλλά υπολογιζοντας αργοτερα το βάρος του υλικού που μεταφέρεται από το αυτοκίνητο μου βγηκε μεγαλυτερο του μέγιστου ωφέλιμου φορτίου του αυτοκινήτου...
Ευχαριστούμε! Τα θέματα έχουν ανέβει στο πάνελ!
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες