Κάτι τέτοια διαφοροποιούν τους Σπουδαστές - Μηχανικούς * από τους υποψηφίους χοροδιδασκάλους... Να τα αναμένετε και στα θέματα της Εξεταστικής
* Επίσημος όρος στα Γαλλικά Πολυτεχνεία , ο οποίος σηματοδοτεί το στόχο... και - μεταξύ άλλων - τον διαφοροποιεί από όρους όπως Φοιτητής.
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk "Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
Υπενθυμίζεται ότι η παράδοση της 6ης Σειράς λήγει αύριο Τρίτη 31/01. Η λύση θα αναρτηθεί αύριο το απόγευμα εν' όψει και του 2ου Τεστ την Πέμπτη 02/02. (2η ώρα του μαθήματος - Ύλη: "Ροή με Ελεύθερη Επιφάνεια").
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk "Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
cvk έγραψε:ναι, κατι τετοιο ειπε στο μαθημα. και εμενα η ροοη μου βγαινει υποκρισιμη σε ολα τα τμηματα, οποτε μαλλον δεν οριζεται αλμα..
η ροη βγαινει υποκρισιμη αλλα αν h<Yκ τοτε συμφωνα με τισ σημειωσεις η ροη μετατρεπεται σε υπερκρισιμη αναντι. αρα ισως θα πρεπει να βρουμε το εναλλακτο βαθος ροης στο 2 τμημα και να το εξισωσουμε με c*Y3
μια διορθωση σε οτι εγραψα πριν. αφου βρουμε εναλλ βαθος τουΥ2 βρισκουμε και το συζυγες(του εναλλ,αφου εχουμε αλλαγη κλισης) και το εξισωνουμε με c*h (βαθος ροης καταντη του θυροφραγματος)
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk "Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."