
Θα ήθελα και εγω να αναφερθώ στο θέμα αυτό και γενικότερα στο θέμα που έχει προκύψει στη σχολή μας σχετικά με τις εξετάσεις. Σήμερα θεωρώ πως τα θέματα ήταν υπερβολικά πολλά. Προσωπικά εκνευρίζομαι πολύ όταν βλέπω πως όλος ο κόπος που κάνεις στο εξάμηνο, παρακολουθώντας μαθήματα, παραδιδοντας ασκήσεις και εργαστήρια, πάει χαμένος. Υποτίθεται πως σε αυτή τη σχολή είσαι μαθητευόμενος μηχανικός όπως εύστοχα έχει υποθεί, ωστόσο στο μαθητευόμενο μηχανικό πρέπει να του δίνεται η ευκαιρία να αποτυπώνει στο χαρτί τη γνώση του. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος που διάβασε και προσπάθησε στο εξάμηνο, να μην προλαβαίνει να αποτυπώνει τις γνώσεις που πήρε λόγω του ελάχιστου χρόνου που δίνεται. Να μας πείτε αν μπορείτε κύριε Κατσαρέλλη για ποιο λόγο δεν μπορούσαμε να έχουμε 20 λεπτα ακόμα πχ. Δεν θα συμφωνήσω με την άποψη ότι και στη μετέπειτα πορεία θα κληθούμε σε λίγο χρόνο να βγάλουμε κάποια δουλειά, θεωρώ ότι η εξέταση είναι κάτι διαφορετικό και θα έπρεπε οι καθηγητές να σέβονται λίγο τον κόπο και την προσπάθεια των φοιτητών που ενώ έχουν διάθεση να μάθουν και να γράψουν στην εξέταση, δεν τους αφήνουν.
Επιπλέον, τα θέματα στη σχολή έχουν δυσκολέψει πολύ τον τελευταίο καιρο, δεν νομίζω να είναι μόνο δική μου ιδέα. Κάθε φορά εντυπωσιάζομαι με τις εμπνεύσεις των καθηγητών μας στα θέματα, (δεν μιλάω για τη μηχανική των ρευστών σήμερα, προσωπικά με το χρόνο έχω παράπονο) οι οποίοι διδάσκουν πράγματα στο εξάμηνο, αλλά στην εξέταση πάντα βλέπουμε κάτι διαφορετικό. Τέλος, θεωρώ πως σε τόσο δύσκολους καιρούς που το πτυχίο μας ενδεχομένως να μην αποδώσει σε τέτοιο βαθμό όσο ο κόπος μας για να τελειώσουμε τη σχολή, θεωρώ πως δεν θα έπρεπε να μας δυσκολεύουν να τελειώσουμε, αυξάνοντας τη δυσκολία των θεμάτων σε σχέση με τα παλιότερα χρόνια, σε σημείο να μην μπορούμε να γράψουμε κάποιο βαθμό ή έστω και το 5. Η ανταγωνιστικότητα της σχολής μας και το επίπεδο της δεν φαίνεται μόνο στα δύσκολα θέματα της εξέτασης αλλά και στην ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία και οργάνωση στο πανεπιστήμιο γενικότερα. Μπορούμε να κάνουμε άλλα πράγματα που θα κάνουν τη σχολή μας και το πανεπιστήμιο ανταγωνιστικό,όχι μόνο να αυξάνουμε τη δυσκολία των εξετάσεων.