+φωνώ κι εγώ για το θέμα της λειτουργικής με φορτωτές+χωμ. οχήματα
Για το άλλο της λειτουργικής, πιστεύω ότι οι συνολικές φορές ήταν, πχ για τον ισοπεδωτή 5 φορές να περαστεί το κάθε "σημείο" μέχρι να θεωρηθεί ικανοποιητικά ολοκληρωμένη η δουλειά ΕΠΙ το "ζ" που είναι αυτό που βγαίνει από τον τύπο με το πλάτος του δρόμου, της λεπίδας και την απαιτούμςνη επικάλυψη, δηλαδή δίνει τον αριθμό των επαναλήψεων για να καλυφθεί το πλάτος. Μου έβγαινε 2,κάτι άρα 3. Εγώ δηλ θεώρησα πως πρέπει 5*3=15 φορές να κάνει το χρόνο που του παίρνει η διέλευση από το συνολικό μήκος για να ολοκληρώσει την εργασία του. Η ελαχιστοποίηση του κόστους (το β) παραμένει ένα ζήτημα. Τι λέτε, στέκει να πεις ότι: θα κάνει πρώτα ο ισοπεδωτής τη δουλειά του, εικοσιπόσες ώρες του παίρνει και μετά θα ...νοικιάσω πχ το συμπυκνωτή και θα τον φέρω στο εργοτάξιο να κάνει κι αυτό τη δική του; Να ξεκινήσει αμέσως αφού ολοκληρώσει όλα τα τμήματα ο ισοπεδωτής. Αυτό με το σκεπτικό ότι έτσι γλιτώνεις το κόστος που έχουν οι 6 αναμονές του συμπυκνωτή καθώς περιμένει τον ισoπεδωτή να τελειώσει για να πάει κάθε φορά στο επόμενο 500m (αφού η αναμονή πληρώνεται). Βέβαια σα πρακτική μου κάνει λίγο εκτός πραγματικότητας εργοταξίου. Είχε κανείς καμια πιο έξυπνη ιδέα;
Επίσης να υπογραμμίσω την παγιδούλα, στις ερωτήσεις της θεωρίας, στην ερώτηση για την παιπάλη, η σωστή απάντηση ήταν 1% και όχι 16% γιατί ζητούσε στο ΧΑΛΙΚΙ του σκυροδέματος πόσο είναι το ποσοστό της παιπάλης κι όχι στην ΑΜΜΟ του σκυροδέματος. Σελ 7 των χειρόγραφων σημειώσεων για τα αδρανή που είχει στο mycourses, όπως πληροφορήθηκα κι εγώ από τα παιδιά πιο πάνω...
Τέλος,
οι λέξεις κομπλεξικός, μισαλλόδοκος και κακοπροαίρετος έχουν φιαχτεί για τον κ. Κουρή (ε, συγνώμη, ,μάλλον ο κ. Καμαριώτης του Γεωτεχνικού Τομέα είναι περισσότερο ραμμένος και κομμένος στα μέτρα τους) παρ' όλα αυτά εγώ θα προτιμούσα να μην υπήρχαν αυτές οι λέξεις και οι άνθρωποι αυτοί να είχαν καταφέρει να έχουν ένα καλύτερο χαρακτήρα στα 60 τους χρόνια. (Δηλαδή, τι έκανες όλη τη ζωή σου ρε φίλε; ησουν αυτό το πράγμα και τίποτα απ'ότι έκανες δε στάθηκε ικανό για να το αλλάξει;;;!). Απλά ήθελα να του κάνω μια ερώτηση σε κάτι που το είχα 100% και επί του οποίοι δεν είχα καμία απορία κατανόησης παρά μόνον για το τι ακριβώς επιθυμούσαν να τους παρουσιάσουμε στην απάντηση και πριν του την πω μου έκανε διαδοχικά με ύφος...(μαλάκα, τι άλλο;) τις δυο ερωτήσεις: "Έδωσες την άσκηση κατά τη διαρκεια του εξαμήνου;" και "Παρακολούθησες τα μαθήματα;". Και δεν είμαι άνθρωπος που σνομπάρει με οποιοδήποτε τρόπο την παρακολούθηση, πηγαίνω στο εμπ κάθε μέρα επί 5 χρόνια, αν και λίγο αργά τα πρωινά και περνώ τον καιρό μου μέσα στις τάξεις κι όχι αλλού. Απλά δεν ανέχομαι τους κομπλεξικούς και κάπου έπρεπε να ξεσπάσω
