Μηχανική των Ρευστών (2010-11)

Συντονιστής: University Editors

Re: Μηχανική των Ρευστών (2010-11)

Δημοσίευσηαπό amazing_happens » Τετ, 06 Ιούλ 2011 3:20 am

Διαβαζοντας προσεκτικα ολα τα τελευταια ποστ και μετα απο συγκεντρωση των καλυτερων ατακων της ημερας εχω να παραθεσω τα εξης:

1) Εγραψα πιο πριν οτι τα θεματα ηταν απαραδεκτα! Εκφραζω την προσωπικη μου αποψη. Απαραδεκτα, γιατι στις ασκησεις δεν υπηρχε μια διαβαθμιση! Το 2/7 το εγραφες, το 4-4,5/7 απλα ματωνες! Αν καποιος ειναι στο 6-7/7 θα πεσω απο τα συννεφα! Πρωτη φορα που δινω αυτο το μαθημα και εχω ασχοληθει αρκετα μαζι του και εχω πιστη για το μαγικο 5 (dum spiro spero) αλλά με αυτα που βλεπω, τελευταία μαλλον θα συμβιβαστω με καποιο 3 ή 4!

2) Οσα νευρα και να εχουμε, πρεπει να μην ξεχναμε τη λεξη "σεβασμος"! Αυτη χαθηκε παραπανω αρκετες φορες... Απο ολους, σχεδον! Και η "ευαγγελια" που "ανοιξε" το θεμα εχει αρκετα "σωστα" σ αυτα που εγραψε, και ολοι οι υπολοιποι εχουν και αυτοι τα "σωστα" τους! Επισης, επειδη ειναι και επικαιρο το θεμα των "αιωνιων" φοιτητων, απλα για τον τυπο εγραψε κατι για 12ο, 14ο εξαμηνο κ.τ.λ, καλο θα ηταν να μην βαζουμε ολους τους "αιωνιους" στο ιδιο τσουβαλι! Δεν ξερεις, τι κουβαλαει καθενας απο πισω του!

3) Για αυτους που αναφερθηκαν στην ανωνυμια. Παιδια ξεχνιεστε μου φαινεται, ετσι? Μαζι σας, οτι η ανωνυμια ειναι δειλια και υποκρισια ισως, αλλα παραλληλα ειναι και προστασια! Και επειδη δεν ζουμε σε ουτοπικο κοσμο, αλλα στο Ελλαδισταν οπου η αξιοκρατια και ο ελεγχος βρισκονται σε μονιμη απουσια, η προστασια μεσω της ανωνυμιας ειναι αρκετα σημαντικη! Λιγες φορες, εχουν φτασει στα αυτια μας, περιπτωσεις εκδικητικων καθηγητων που δεν περνουσαν συγκεκριμενα ατομα σε συγκεκριμενα μαθηματα επειδη σηκωσαν "μπαιρακι" και εννοειται πως δεν υπηρχε κανεις ελεγχος και καμια τιμωρια για τους καθηγητες-εξουσιαστες! Αρκετες φορες καθηγητες δεν εκοψαν καποια κοπελα επειδη δεν τους εκατσε!( Και ομως προκειται για αληθινα περιστατικα που λαμβανουν χωρα στο χωρο της πανεπιστημιακης εκπαιδευσης και συστηματος! )Δεν κανω κανενα υπαινιγμο για την ομαδα διδασκοντων του συγκεκριμενου μαθηματος παρα τη "διωρυγα του Σουεζ" που εβαλαν στο σημερινο 2ο θεμα. Μπορω να πω, οτι τους εχω σε πολυ υψηλη εκτιμηση για την συνολικη εικονα που παρουσιαζει το μαθημα τους!

4) Αδυνατω να καταλαβω μετα απο 4 χρονια στη σχολη,ΓΙΑΤΙ ολα πρεπει να γινονται κατω απο τοσο μεγαλη χρονικη πιεση! Βαλε για ασκηση τη "φανταστικη"- "φουτουριστικη"- "κινουμενη" διωρυγα στο Καπανδριτι και ασε τον αλλο σε σωστο χρονο να το παλεψει! Προσωπικα οταν διαβαζα το δευτερο θεμα εκανα 15 λεπτα να καταλαβω λιγο τη δομη του... Μαλλον ειμαι χαζος, λεω ή εχω ερθει να γραψω Ιταλικα 4ου εξαμηνου!


5) Πολυκατοικιες δεν χτιζονται σε 2 ωρες! ( τη ψηφιζω για την ατακα της ημερας )

6) Οπως λενε και πολλοι σοφοι, η αληθεια ειναι καπου στη μεση ΠΑΝΤΑ!


Υ.Σ (off topic) @ neoktana: Ειλικρινα γιατι πρεπει να υπαρχει τοσο μεγαλη χρονικη πιεση? (δεν αναφερομαι συγκεκριμενα στη Μ.Τ.Ρ, αλλά γενικα Στατικες, Μπετα κ.τ.λ) Θα ηθελα την αποψη σας επι του θεματος...
amazing_happens
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: Τρί, 10 Φεβ 2009 3:07 am
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Μηχανική των Ρευστών (2010-11)

Δημοσίευσηαπό kyriakos » Τετ, 06 Ιούλ 2011 4:29 am

Δεν περιμενα να ειχε τοση κουβεντα το τοπικ μετα την εξεταση. Περυσυ που ειχα σχολιασει εγω την παπαγαλια που χρειαστηκε στη θεωρια, αντιμετωπισα αρκετα αρνητικα σχολια. Τελος παντων, να πω την προσωπικη μου αποψη. Ειναι η Τριτη φορα που το δινω το μαθημα, και μετα απο αρκετο διαβασμα, περιμενα να παω αρκετα καλα, μιας και ειχα μελετησει διαφανειες, συμμετειχα στις προοδους, κλπ.
Θεματα θεωριας αρκετα βατα (περιεργως πως). Θεματα ασκησεων ηταν διαβαθμισμενης δυσκολιας, αλλα πολυ διαβαθμισμενης ομως. Πρωτο θεμα ΟΚ, τριτο θεμα, ζορικο αλλα εβγαινε, και εκει που γ@μηθηκε ο Διας ηταν το Δευτερο θεμα. Ενα καναλι νερου, που εχει τρυπα στην καρυφη για να διωχνει ποσοτητα νερου, και μετα βαθαινει, και ταυτοχρονα αλλαζει σχημα διατομης, και ολα αυτα δεν ειναι σε διδιαστατο αξονα, αλλα στο χωρο, και χεσε μεσα... Μα ειμαστε σοβαροι? Τιποτα πιο πολυπλοκο δεν ειχαμε να βαλουμε?? Και πας στο διαλο, αν το παλευεις το καταφερνεις. Μα προλαβαινεις μεσα σε 2 ωρες??
Επειδη διαβασα σχολια σε προηγουμενες σελιδες, ενα εχω να πω. Το οτι ενας καθηγητης εχει ολη την καλη διαθεση να βοηθαει τους φοιτητες του με το να λυνει τις αποριες τους, να τους παρεχει σημειωσεις κλπ, δεν σημαινει οτι στην εξεταση πρεπει να τους γ@μαει.
Προσωπικα, αν και σεβομαι τον neoktania σε οτι κανει, στην εξεταση και τωρα, αλλα και στην επαναληπτικη του Σεπτεμβρη που θυμαμαι, τα θεματα που μπηκαν ειναι απαραδεκτα.
Το πως αξιολογειται ο καθηγητης φαινεται απο αυτους που περνανε το μαθημα, αλλα και απο το ποσοι το χρωστανε. Το οτι η μιση σχολη χρωσταει ενα μαθημα 2 ετους πρεπει να προβληματισει τοσο τη σχολη (αντικειμενικα δυσκολο μαθημα) αλλα και τους διδασκοντες του... neoktania δεν ισχυει αυτο που λες για το ποσοι ''ασχοληθηκαν''. Εμενα μπορει να μου καπνισει το καλοκαιρι να πιασω και να διαβαζω ενα μηνα ΜτΡ. Δεν εχω ασχοληθει μεσα στη χρονια. Δε δικαιουμαι να περασω? Η αν κοπω δεν θα τρεχει και τιποτα??
Α, και το ονομα μου φαινεται εμενα, οποτε δεν θεωρουμαι τσαμπα μαγκας, ετσι?? :P Και δεν εχω προβλημα να την πω σε καθηγητη αν το κρινω αναγκαιο. Το εχω κανει και αν χρειαστει θα το ξανακανω... Μεχρι τοτε βλεπουμε ;) ;)
Η μεγαλυτερη δοξα της ζωης δεν ειναι να μην πεφτεις ποτε,
Αλλα να σηκωνεσαι καθε φορα που πεφτεις... (Κομφουκιος)
kyriakos
 
Δημοσιεύσεις: 230
Εγγραφή: Τρί, 01 Ιούλ 2008 4:20 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Μηχανική των Ρευστών (2010-11)

Δημοσίευσηαπό mike89 » Τετ, 06 Ιούλ 2011 9:33 am

Λοιπόν αν και δεν μπορώ να κρίνω αντικειμενικά αφού είμαι υδραυλικός σε μεγάλο εξάμηνο θα έλεγα πως τα θέματα δεν ήταν τόσο δύσκολα όσο ψαρωτικά!
Θεωρία αν και δεν είχα διαβάσει καλά παρατήρησα ότι όλα τα θέματα εκτός ίσως από το πρώτο είχαν ξαναπέσει σε προηγούμενες εξεταστικές. Στο δεύτερο δε υπήρχε ατόφια η ερώτηση σε μια φετινή πρόοδο.
Για τις ασκήσεις (μιλώντας πάντα όπως τις κατάλαβα-έλυσα εγώ)
1η άσκηση Από τις πιο εύκολες υδροστατικής είχες μόνο 3 δυνάμεις. και δεν υπήρχε τριτοβάθμια να μπερδευτείς, Ήθελε απλά να κοιτάξεις να καταλάβεις το σχήμα.
2η άσκηση Όλες κ όλες 3 εξισώσεις έχουμε ρε παιδιά. Εξίσωση ποσότητας κίνησης αρχικά και βγάζεις παροχές ταχύτητες κλπ. Δεν λέω ήταν πρωτότυπο το σχήμα αλλά οκ μια διακλάδωση ήταν. Για το πρώτο ερώτημα Εξίσωση ενέργειας μεταξύ 1-2 και βρίσκεις το Ζ για το δεύτερο εξίσωση ποσότητας κίνησης και βρίσκεις την Νχ (αν και έχω κάποια ένσταση σε αυτό γιατί ζητούσε την δύναμη στην συναρμογή δλδ μετά τον υπερχειλιστή αλλά ακριβώς εκεί δεν είχαμε υδροστατική κατανομή πιέσεων.. τεσπα για όγκο πήρα από τον 1-2 πάλι!) και για το τρίτο ερώτημα είχες καθολικό υπερχειλιστή, έτοιμοι τύποι στις σημειώσεις.
3η άσκηση Έπαιρνες σχετικά εύκολα τα 2 πρώτα ερωτήματα εξίσωση τροχιάς φλέβας έτοιμες εξισώσεις πάλι από τις σημειώσεις. Αν δεν κάνω λάθος (επειδή τα έκανα και λίγο βιαστικά) για το 3-4 νομίζω είναι ίδια με την αντίστοιχη πρώτη παραλλαγή στις σημειώσεις πάλι (ίδια διαφορική εξίσωση=> έτοιμη εξίσωση).
Πιστεύω πως είναι σωστές αυτές οι λύσεις και να μην έχω παρανοήσει σε κάτι. Όπως βλέπουμε δεν ήταν και τόσο δύσκολα, βέβαια έφαγα και εγώ μια φρίκη κοιτώντας τα στην αρχή αλλά μετά προχωρούσε εύκολα το πράγμα..
Καλά αποτελέσματα σε όλους!!
mike89 Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 445
Εγγραφή: Παρ, 17 Οκτ 2008 2:07 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Μηχανική των Ρευστών (2010-11)

Δημοσίευσηαπό redy » Τετ, 06 Ιούλ 2011 4:04 pm

λιγο offtopic αλλα
επειδη διαβαζω τα σχολια σας και τελευταια υπαρχει μια δαιμονοποιηση των φοιτητων του 12ου, 14ου εξαμηνου... αν τα λενε αυτα οι συμφοιτητες μας, τι να πουν οι καθηγητες η ακομα το υπουργειο. Νομιζω εχουμε μπερδευτει και θεωρουμε τους φοιτητες του 6ου και 7ου ετους αιωνιους σε μια σχολη που ο μεσος ορος φοιτητης ειναι 7 ετη. Επειδη κι εγω ειμαι φοιτητης στο 6ο ετος, δεν εφτασα εδω γιατι εκμεταλευτικα το συστημα ουτε γιατι δεν ανοιξα βιβλιο ουτε ακομα οπως νομιζουν μερικοι εκανα λαθος στο μηχανογραφικο και εχω λιγοτερες δυνατοτητες απο εσας τους αλλους. Απλα εκανα καποιες λαθος επιλογες, παρακολουθησα μαθηματα που δεν επρεπε και αφησα μαθηματα που θα επρεπε να τα περασω στο ετος τους, ακομη για καποιους δεν ειναι ευκολο να εχεις τη ιδια συγκεντρωση στη σχολη και τα 5 ετη life happens. Και στο κατω κατω πλεον εκτος απο το πασο δεν εχω αλλες διευκολυνσεις.
redy Οικονομική ενίσχυση στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 211
Εγγραφή: Κυρ, 07 Σεπ 2008 7:18 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Μηχανική των Ρευστών (2010-11)

Δημοσίευσηαπό 3 » Τετ, 06 Ιούλ 2011 6:48 pm

Απο οτι καταλαβαινω το θεμα του 2ωρου ειναι αρκετα σημαντικο. Και δεν αποτελει σιγουρα απαντηση οτι "αμα τα ξερανε, θα γραφανε". Παιζει να ειμαστε η μονη σχολη στο Πολυτεχνειο που κατεβαζει τοσο ΠΟΛΥ τους χρονους εξετασης. Λοιπον, 2ψρο ο ενας, 2 μιση ωρες ο αλλος στα Σιδερα, θα γραψουμε τωρα 1 μιση ωρα στα Εδαφη 2... Ε ΕΛΕΟΣ! Πειτε μας να μην περασουμε καν απο το Γκινη αμα ειναι.

Και βεβαια εδω πρεπει να καταγγελθει το γεγονος οτι καποιες παραταξεις ΞΕΣΚΙΖΟΝΤΑΙ στην ΜΑΖΙΚΗ (οχι ατομικη) αντιγραφη καθε εξεταστικη - και σε αυτο φταιει πρωτιστως ο κοσμος τους που εχει εθιστει στην ευκολια και στο βολεμα. Τα βλεπουν μετα οι καθηγητες και μας ζοριζουν ολους. Φατε τα.
Εικόνα
3
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Δευτ, 22 Σεπ 2008 5:53 pm
Τοποθεσία: Στο βαθος του οριζοντα
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Μηχανική των Ρευστών (2010-11)

Δημοσίευσηαπό BullsEye » Τετ, 06 Ιούλ 2011 6:58 pm

Ποιο 2ωρο στα ρευστά; αρχίσαμε 12.05 και τελειώσαμε 15.10 - με 5λεπτο διάλειμμα μεταξύ θεωρίας - ασκήσεων. Και σε ό,τι αφορά τους χρόνους εξέτασης, αυτό δυστυχώς ή ευτυχώς είναι στην κρίση του καθηγητή - όπως και ο αντίστοιχος όγκος θεμάτων. Άντε και τον πιέζεις να σου βάλει 3ωρο... Αν σου βάλει περισσότερα θέματα, τι θα του πεις; βάλε μου λιγότερα; Μήπως να διαλέξεις και την ύλη του μαθήματος; Προσωπικά έχω πιεστεί πολλές φορές από το χρόνο, αλλά εαν έχεις διαβάσει το μάθημα δεν είναι σημαντικός παράγοντας αποτυχίας. Εξασκείσαι, τα κάνεις πιο γρήγορα και ξαναδίνεις!
BullsEye
 
Δημοσιεύσεις: 226
Εγγραφή: Τρί, 19 Μάιος 2009 7:44 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Μηχανική των Ρευστών (2010-11)

Δημοσίευσηαπό Peace088 » Τετ, 06 Ιούλ 2011 7:51 pm

Ισως είναι και θέμα φιλοσοφίας.. σου λέει δεν αρκεί να έχεις μόνο μια γεύση και να κάτσεις εκεί να σκεφτείς με την ησυχία σου, να ξεφυλλίσεις όπου επιτρέπονται ανοιχτά βιβλία, να το ψάξεις και να γράψεις.. σου λέει πρέπει να έχεις διαβάσει τόσο ώστε να έχεις την απαραίτητη εξοικείωση, την δέουσα εμπειρία να γράφεις γρήγορα χωρίς να σκέφτεσαι και πολύ εκείνη την ώρα!
εκεί που σταματάει η λογική... ξεκινάει το πανεπιστήμιο!
Peace088
 
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: Τρί, 28 Απρ 2009 11:40 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Μηχανική των Ρευστών (2010-11)

Δημοσίευσηαπό - » Τετ, 06 Ιούλ 2011 8:34 pm

Σορυ αλλα αυτο ακριβως ειναι ενα απ'τα βασικα προβληματα των πανεπιστημιων.Δεν απαιτουν να σκεφτομαστε.Και μη πειτε να σκεφτεις πριν γιατι και την ωρα της εξετασης ειναι ακομα πιο σημαντικη η σκεψη.Αν ειναι να εχει λυσει καποιος 50 ασκησεις για να προλαβει να λυσει ολο το διαγωνισμα ,ωραια αξιολογηση.Αλλα οταν εχουμε μαθει ολα να τα μετραμε με το κιλο...
-
 
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: Δευτ, 22 Δεκ 2008 1:15 am

Re: Μηχανική των Ρευστών (2010-11)

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Τετ, 06 Ιούλ 2011 9:00 pm

Το 2ο Θέμα των Ασκήσεων διορθώθηκε σε 4/12 αίθουσες.
Ποσοστό 26% έχει βαθμολογηθεί με τουλάχιστον 1,5/2,5.
Εάν εξαιρεθούν οι "Είδα φως και μπήκα" και οι "Τουρίστριες με τα λευκά"...
Τότε το 1/3 όσων (πραγματικώς) εξετάστηκαν έχει βαθμολογηθεί επαξίως με το 60% (όχι απλώς τη βάση) της Άσκησης :clap:...
η οποία ευφυώς χαρακτηρίστηκε ως "η διώρυγα του Σουέζ" :lol:
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Μηχανική των Ρευστών (2010-11)

Δημοσίευσηαπό amazing_happens » Τετ, 06 Ιούλ 2011 9:05 pm

redy έγραψε:λιγο offtopic αλλα
επειδη διαβαζω τα σχολια σας και τελευταια υπαρχει μια δαιμονοποιηση των φοιτητων του 12ου, 14ου εξαμηνου... αν τα λενε αυτα οι συμφοιτητες μας, τι να πουν οι καθηγητες η ακομα το υπουργειο. Νομιζω εχουμε μπερδευτει και θεωρουμε τους φοιτητες του 6ου και 7ου ετους αιωνιους σε μια σχολη που ο μεσος ορος φοιτητης ειναι 7 ετη. Επειδη κι εγω ειμαι φοιτητης στο 6ο ετος, δεν εφτασα εδω γιατι εκμεταλευτικα το συστημα ουτε γιατι δεν ανοιξα βιβλιο ουτε ακομα οπως νομιζουν μερικοι εκανα λαθος στο μηχανογραφικο και εχω λιγοτερες δυνατοτητες απο εσας τους αλλους. Απλα εκανα καποιες λαθος επιλογες, παρακολουθησα μαθηματα που δεν επρεπε και αφησα μαθηματα που θα επρεπε να τα περασω στο ετος τους, ακομη για καποιους δεν ειναι ευκολο να εχεις τη ιδια συγκεντρωση στη σχολη και τα 5 ετη life happens. Και στο κατω κατω πλεον εκτος απο το πασο δεν εχω αλλες διευκολυνσεις.

+1

Οσο για το χρονο, παιδια ο χρονος ειναι πραγματικα λιγος! Για να γραψεις ανετα-σχετικα καλα πρεπει να εισαι και τυχερος, οχι αναγκαια μονο "σουπερ διαβασμενος"...
amazing_happens
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: Τρί, 10 Φεβ 2009 3:07 am
Έτος εισαγωγής: 2007

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 2ο Έτος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες