
Διαβαζοντας προσεκτικα ολα τα τελευταια ποστ και μετα απο συγκεντρωση των καλυτερων ατακων της ημερας εχω να παραθεσω τα εξης:
1) Εγραψα πιο πριν οτι τα θεματα ηταν απαραδεκτα! Εκφραζω την προσωπικη μου αποψη. Απαραδεκτα, γιατι στις ασκησεις δεν υπηρχε μια διαβαθμιση! Το 2/7 το εγραφες, το 4-4,5/7 απλα ματωνες! Αν καποιος ειναι στο 6-7/7 θα πεσω απο τα συννεφα! Πρωτη φορα που δινω αυτο το μαθημα και εχω ασχοληθει αρκετα μαζι του και εχω πιστη για το μαγικο 5 (dum spiro spero) αλλά με αυτα που βλεπω, τελευταία μαλλον θα συμβιβαστω με καποιο 3 ή 4!
2) Οσα νευρα και να εχουμε, πρεπει να μην ξεχναμε τη λεξη "σεβασμος"! Αυτη χαθηκε παραπανω αρκετες φορες... Απο ολους, σχεδον! Και η "ευαγγελια" που "ανοιξε" το θεμα εχει αρκετα "σωστα" σ αυτα που εγραψε, και ολοι οι υπολοιποι εχουν και αυτοι τα "σωστα" τους! Επισης, επειδη ειναι και επικαιρο το θεμα των "αιωνιων" φοιτητων, απλα για τον τυπο εγραψε κατι για 12ο, 14ο εξαμηνο κ.τ.λ, καλο θα ηταν να μην βαζουμε ολους τους "αιωνιους" στο ιδιο τσουβαλι! Δεν ξερεις, τι κουβαλαει καθενας απο πισω του!
3) Για αυτους που αναφερθηκαν στην ανωνυμια. Παιδια ξεχνιεστε μου φαινεται, ετσι? Μαζι σας, οτι η ανωνυμια ειναι δειλια και υποκρισια ισως, αλλα παραλληλα ειναι και προστασια! Και επειδη δεν ζουμε σε ουτοπικο κοσμο, αλλα στο Ελλαδισταν οπου η αξιοκρατια και ο ελεγχος βρισκονται σε μονιμη απουσια, η προστασια μεσω της ανωνυμιας ειναι αρκετα σημαντικη! Λιγες φορες, εχουν φτασει στα αυτια μας, περιπτωσεις εκδικητικων καθηγητων που δεν περνουσαν συγκεκριμενα ατομα σε συγκεκριμενα μαθηματα επειδη σηκωσαν "μπαιρακι" και εννοειται πως δεν υπηρχε κανεις ελεγχος και καμια τιμωρια για τους καθηγητες-εξουσιαστες! Αρκετες φορες καθηγητες δεν εκοψαν καποια κοπελα επειδη δεν τους εκατσε!( Και ομως προκειται για αληθινα περιστατικα που λαμβανουν χωρα στο χωρο της πανεπιστημιακης εκπαιδευσης και συστηματος! )Δεν κανω κανενα υπαινιγμο για την ομαδα διδασκοντων του συγκεκριμενου μαθηματος παρα τη "διωρυγα του Σουεζ" που εβαλαν στο σημερινο 2ο θεμα. Μπορω να πω, οτι τους εχω σε πολυ υψηλη εκτιμηση για την συνολικη εικονα που παρουσιαζει το μαθημα τους!
4) Αδυνατω να καταλαβω μετα απο 4 χρονια στη σχολη,ΓΙΑΤΙ ολα πρεπει να γινονται κατω απο τοσο μεγαλη χρονικη πιεση! Βαλε για ασκηση τη "φανταστικη"- "φουτουριστικη"- "κινουμενη" διωρυγα στο Καπανδριτι και ασε τον αλλο σε σωστο χρονο να το παλεψει! Προσωπικα οταν διαβαζα το δευτερο θεμα εκανα 15 λεπτα να καταλαβω λιγο τη δομη του... Μαλλον ειμαι χαζος, λεω ή εχω ερθει να γραψω Ιταλικα 4ου εξαμηνου!
5) Πολυκατοικιες δεν χτιζονται σε 2 ωρες! ( τη ψηφιζω για την ατακα της ημερας )
6) Οπως λενε και πολλοι σοφοι, η αληθεια ειναι καπου στη μεση ΠΑΝΤΑ!
Υ.Σ (off topic) @ neoktana: Ειλικρινα γιατι πρεπει να υπαρχει τοσο μεγαλη χρονικη πιεση? (δεν αναφερομαι συγκεκριμενα στη Μ.Τ.Ρ, αλλά γενικα Στατικες, Μπετα κ.τ.λ) Θα ηθελα την αποψη σας επι του θεματος...