
Εδώ γράφουμε σχόλια και ερωτήσεις για τα αποτελέσματα της εξεταστικής(χειμερινών και εαρινών μαθημάτων).
Συντονιστής: University Editors
Εδώ γράφουμε σχόλια και ερωτήσεις για τα αποτελέσματα της εξεταστικής(χειμερινών και εαρινών μαθημάτων).
abacus έγραψε:ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ
Μελετώντας τα αποτελέσματα ΣΜΣ 6ου εξ. παρατηρούμε ότι στα πρώτα 250 (Α-Κ) υπάρχουν 35 (8-9-10) ενώ στα υπόλοιπα 250 (Λ-Ω) μόνο 10 (8-9-και κανένα 10).
Δηλαδή αυτή η στατιστική διαφορά πως αλλιώς εξηγείται παρά μόνο ότι τα γραπτά έχουν διορθωθεί από δυο διαφορετικά άτομα με διαφορετικά βαθμολογικά κριτήρια… εκτός και αν η αρχή του επωνύμου διαφοροποιεί και τις νοητικές επιδόσεις κάτι που μέχρι σήμερα επιστημονικά ΔΕΝ έχει αποδειχθεί…
abacus έγραψε:ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ
Μελετώντας τα αποτελέσματα ΣΜΣ 6ου εξ. παρατηρούμε ότι στα πρώτα 250 (Α-Κ) υπάρχουν 35 (8-9-10) ενώ στα υπόλοιπα 250 (Λ-Ω) μόνο 10 (8-9-και κανένα 10).
Δηλαδή αυτή η στατιστική διαφορά πως αλλιώς εξηγείται παρά μόνο ότι τα γραπτά έχουν διορθωθεί από δυο διαφορετικά άτομα με διαφορετικά βαθμολογικά κριτήρια… εκτός και αν η αρχή του επωνύμου διαφοροποιεί και τις νοητικές επιδόσεις κάτι που μέχρι σήμερα επιστημονικά ΔΕΝ έχει αποδειχθεί…
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες