Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Πληροφορίες που αφορούν στο σύνολο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας της σχολής και δεν εντάσσονται σε κάποιο έτος.

Συντονιστής: University Editors

Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό TrexoKaiDenFtano » Πέμ, 10 Απρ 2014 9:53 pm

Μετά από μια σύντομη ανάγνωση των αποτελεσμάτων της εξεταστικής στο μάθημα της Παραστατικής Γεωμετρίας διαπιστώνει κανείς πως ένα ποσοστό της τάξης του 80% έχει αποτύχει να πάρει προσβάσιμο βαθμό στο μάθημα. Επιπροσθέτως είναι άκρως αποκαλυπτικό το γεγονός πως η συντριπτική πλειοψηφία των εξεταζόμενων έχει βαθμολογηθεί με 1, ενώ οι επιτυχόντες με 7-9 μετρούνται στα δάκτυλα του ενός χεριού σε ένα δείγμα περίπου 150-200 ατόμων.

Είναι φανερό πως τα εν λόγω αποτελέσματα διεγείρουν έντονα ερωτηματικά για μια σειρά ζητημάτων. Συγκεκριμένα εάν συνυπολογίσει κανείς το βαθμό στον οποίο τα θέματα της φετινής εξεταστικής στην πλειονότητα των μαθημάτων δυσκόλεψαν επικίνδυνα , την συνολική ένταση του ρυθμού σπουδών και εξετάσεων λόγω του πρόχειρου και πιεσμένου ακαδημαϊκού ημερολογίου μα και περιστατικά κατά τα οποία τα εξεταζόμενα θέματα δεν είχαν διδαχθεί καταλήγει πως σε καμιά περίπτωση δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις απαιτήσεις μας η εν λόγω εκπαιδευτική διαδικασία.

Από τη μεριά μας θεωρούμε πως ο διδάσκων φέρει ξεκάθαρη ευθύνη για το αυξημένο ποσοστό αποτυχίας ενώ η συνολικότερη εικόνα εντατικοποίησης σε συνδυασμό με το καίριο ζήτημα των διαγραφών φοιτητών πιστεύουμε πως οδηγεί σε μια σειρά ζητήματα όπως η όξυνση των ταξικών φραγμών, η διαμόρφωση μιας παιδείας για λίγους και εκλεκτούς, η όξυνση των τάσεων ελιτισμού και ρεβανσισμού από μέρος των καθηγητών και άλλα συναφή Αποτέλεσμα δε όλων αυτών η στροφή στον ατομικό δρόμο ως μοναδική λύση, η πειθάρχηση του φοιτητή και η διαμόρφωση ενός αποστειρωμένου κλίματος στα πανεπιστήμια, ιδανικό για το νέο τους πανεπιστήμιο.

Με αυτή και παρόμοιες σκέψεις τις οποίες μπορείτε να βρείτε στα σχετικά κείμενα, ως πρώτο βήμα,

ΚΑΛΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ ΣΤΙΣ 12 ΣΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ

Απαντάμε συλλογικά και μαχητικά για να επιβάλλουμε τη δικιά μας νοοτροπία, τις ανάγκες μας για αξιοπρεπείς, ανθρώπινους όρους στους ρυθμούς σπουδών.
Για να μην οδηγηθούμε στη λογική του ατομικού δρόμου και του κοινωνικού κανιβαλισμού.
Πάμε κόντρα σε όποια μορφή καθηγητικής αυθαιρεσίας και εντατικοποίησης προωθούνε για να μας πειθαρχήσουν και να μας κάνουν να στρεφόμαστε στην ατομική λύση ως μόνο τρόπο επιβίωσης.

ΑΝεξάρτητη ΑΡιστερή ΠΑρέμβαση-ΕΑΑΚ
TrexoKaiDenFtano Σημαντική βοήθεια & οικονομική ενίσχυση στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: Κυρ, 10 Οκτ 2010 9:49 am
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό Nysta » Πέμ, 10 Απρ 2014 9:59 pm

οι βαθμολογίες σε chart,
Συνημμένα
aaa.jpg
chart
Η πληρότητα του μπλε κάδου είναι ευθέως ανάλογη με το επίπεδο του διαλόγου στο forum..
Άβαταρ μέλους
Nysta
 
Δημοσιεύσεις: 619
Εγγραφή: Πέμ, 08 Οκτ 2009 3:49 am
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό TheMaster » Πέμ, 10 Απρ 2014 10:14 pm

Με το χερι στην καρδια ποσοι πιστευουν οτι εγραψαν για να περασουν και τους εκοψε ο καθηγητης ? Επιπλεον αν εχει καποιος θεμα βρισκει τον καθηγητη και βλεπει το γραπτο του . Επιπροσθετως ποσοι απο αυτους που κοπηκαν πατουσαν στο μαθημα ? Προσωπικα πιστευω οτι οποιος πηγαινε στο μαθημα , παρακολουθουσε , εθετε ερωτηματα , διαβασε και κατανοησε την υλη και στο τελικο διαγωνισμα δεν "αυτοκτωνησε" το περναγε ... Καλο να απαιτουμε καλυτερους καθηγητες και ανωτερο επιπεδο μορφωσης , αλλα μερικες φορες να κοιταμε και την καμπουρα μας ...
"The funny thing about choosing sides is that you don't have to be all the way one one side or the other . It's okay to be feeling like 'this is the one I align a little bit more , ant it's not perfect,but at least there's stuff I can appreciate a little bit more on this side.'"
Άβαταρ μέλους
TheMaster
 
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: Δευτ, 30 Δεκ 2013 2:56 am
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό Becoming_I » Πέμ, 10 Απρ 2014 10:22 pm

TheMaster έγραψε:Με το χερι στην καρδια ποσοι πιστευουν οτι εγραψαν για να περασουν και τους εκοψε ο καθηγητης ? Επιπλεον αν εχει καποιος θεμα βρισκει τον καθηγητη και βλεπει το γραπτο του . Επιπροσθετως ποσοι απο αυτους που κοπηκαν πατουσαν στο μαθημα ? Προσωπικα πιστευω οτι οποιος πηγαινε στο μαθημα , παρακολουθουσε , εθετε ερωτηματα , διαβασε και κατανοησε την υλη και στο τελικο διαγωνισμα δεν "αυτοκτωνησε" το περναγε ... Καλο να απαιτουμε καλυτερους καθηγητες και ανωτερο επιπεδο μορφωσης , αλλα μερικες φορες να κοιταμε και την καμπουρα μας ...


Να υποθέσω ότι είσαι ένας από τους "πολλούς" επιτυχόντες.
Απ ότι βλέπω είσαι πρώτο έτος. Μην βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα , έχεις άλλα 4 χρόνια να πας στα μαθήματα , να παρακολουθείς, να θέτεις ερωτήματα , να διαβάσεις και να κατανοήσεις. Για ρώτα και κανένα μεγαλύτερο να δεις ότι τα προαναφερθέντα σε πολλές περιπτώσεις δεν εξασφαλίζουν την επιτυχία σε ένα μάθημα .

Καλό υπόλοιπο σπουδών
Άβαταρ μέλους
Becoming_I Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 571
Εγγραφή: Σάβ, 19 Ιουν 2010 9:40 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό Ολοκληρωμένος Τύπος » Πέμ, 10 Απρ 2014 11:08 pm

τι έγινε, ήταν τόσο δύσκολα; μήπως οι περισσότεροι δεν είχαν προετοιμαστεί σωστά; και σε άλλα μαθήματα μπαίνουν δύσκολα θέματα, η λύση είναι η ενασχόληση. αν θέλουμε πτυχίο χωρίς να κοπιάσουμε καθόλου, κάποια στιγμή στη δουλειά (αν βρούμε) θα εκτεθούμε σοβαρά.
δε λέω, η εικόνα των βαθμών ήταν απογοητευτική, αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις δε φταίει μόνο ο καθηγητής...
Ολοκληρωμένος Τύπος
 
Δημοσιεύσεις: 272
Εγγραφή: Πέμ, 12 Ιαν 2012 9:24 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό shamrock1992 » Πέμ, 10 Απρ 2014 11:15 pm

TheMaster έγραψε:Με το χερι στην καρδια ποσοι πιστευουν οτι εγραψαν για να περασουν και τους εκοψε ο καθηγητης ? Επιπλεον αν εχει καποιος θεμα βρισκει τον καθηγητη και βλεπει το γραπτο του . Επιπροσθετως ποσοι απο αυτους που κοπηκαν πατουσαν στο μαθημα ? Προσωπικα πιστευω οτι οποιος πηγαινε στο μαθημα , παρακολουθουσε , εθετε ερωτηματα , διαβασε και κατανοησε την υλη και στο τελικο διαγωνισμα δεν "αυτοκτωνησε" το περναγε ... Καλο να απαιτουμε καλυτερους καθηγητες και ανωτερο επιπεδο μορφωσης , αλλα μερικες φορες να κοιταμε και την καμπουρα μας ...

+1
shamrock1992
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: Τετ, 15 Δεκ 2010 5:51 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό Σκληρος και ορθιος » Πέμ, 10 Απρ 2014 11:25 pm

Παιδια να πατε δεν ειναι λογικο σε μαθημα πρωτου εξαμηνου να γινεται τετοια σφαγη ,πρεπει να υπαρχει μια κλιμακουμενη δυσκολια οσο περνανε τα χρονια, αμα κοβει στην παρασττικη 80% τοτε στισ στατικεσ,ρευστα,μπετο(η λιστα δεν τελειωνει εδω,να μην νοιωσουν ασχημα λοιπον αλλοι διδασκοντες)θα πρεπει να δεχεσαι δημοσιο μαστιγωμα και λιθοβολισμο για να παρεις 5
Οι διδασκοντες τησ παραστατικης και οχι μονο ας καταλαβουν οτι δεν καταξιωνονται,παρα μονο στα δικα τους ισως ματια, πετσοκοβωντας σχεδον ολο το ετος μεχρι να ερθει η ωρα της αναγκαστικης σκουπας
Σκληρος και ορθιος
 
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Τετ, 04 Δεκ 2013 6:41 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό tsik » Πέμ, 10 Απρ 2014 11:32 pm

Λογικά θα είχαν ακούσει τους "παλιούς" οτι ειναι εύκολο μάθημα με στάνταρ μορφή θεμάτων, που οντως μεχρι προτινος ίσχυε, και γιαυτο θα παρακολουθούσαν λιγοι.. Άμα άλλαξε ο καθηγητής και δεν παρακολουθούσατε δύσκολα θα το βρείτε το δικιο σας παιδια.
tsik
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Παρ, 31 Ιαν 2014 7:49 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό TheMaster » Παρ, 11 Απρ 2014 12:14 am

Becoming_I έγραψε:Να υποθέσω ότι είσαι ένας από τους "πολλούς" επιτυχόντες.
Απ ότι βλέπω είσαι πρώτο έτος. Μην βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα , έχεις άλλα 4 χρόνια να πας στα μαθήματα , να παρακολουθείς, να θέτεις ερωτήματα , να διαβάσεις και να κατανοήσεις. Για ρώτα και κανένα μεγαλύτερο να δεις ότι τα προαναφερθέντα σε πολλές περιπτώσεις δεν εξασφαλίζουν την επιτυχία σε ένα μάθημα .

Καλό υπόλοιπο σπουδών


Καταρχας ευχαριστω για την ευχη σου . Προφανως αναφερομουν στο συγκεκριμενο μαθημα ... Στα υπολοιπα δεν ξερω τί ισχυει και θα τα βρω μπροστα μου .... Αυτο που δεν αντεχω ειναι να βγαινει η ΑΝΑΡΠΑ και η καθε ΑΝΑΡΠΑ να εκμεταλευτε το γεγονος της σφαγης (ασχετα με το ποιος εφταιγε , που κατ'εμε οι φοιτητες φταινε για την γενικοτερη εικονα) πολιτικα ... Επισης αν θελουν να διαμαρτυρηθουν σοβαρα , βγαζει ο συλλογος φοιτητων ανακοινωση(ή εστω ως ΕΑΑΚ) ... Με το να παρισταντε εξω απ'το γραφειο του καθηγητη θα προσπαθησουν να κανουν τί ? Να βελτιωσουν τον βαθμο το κομμενων ασκωντας του ψυχολογικη πιεση ή/και λεκτικη βια ? Να δωσουν μια γευση στον καθηγητη τι θα παθει καποιος οταν δεν συμφωνει με τον "λαο" ? Αν οντως ηθελε καποιος να εκφρασει κατηγορια (η οποια δεν ξερω κατα ποσο στοιχειοθετειται) κοινοποιει ανακοινωση με ορθα διατυπωμενο λογο στα καταλληλα ατομα ,σε δημοσια fora και ανα πασα κατευθυνση θεωρει σκοπιμη , και δεν θα λειτουργουσε με την λογικη του οχλου και του τραμπουκισμου .
"The funny thing about choosing sides is that you don't have to be all the way one one side or the other . It's okay to be feeling like 'this is the one I align a little bit more , ant it's not perfect,but at least there's stuff I can appreciate a little bit more on this side.'"
Άβαταρ μέλους
TheMaster
 
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: Δευτ, 30 Δεκ 2013 2:56 am
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό Nysta » Παρ, 11 Απρ 2014 1:04 am

TheMaster έγραψε: Αυτο που δεν αντεχω ειναι να βγαινει η ΑΝΑΡΠΑ και η καθε ΑΝΑΡΠΑ να εκμεταλευτε το γεγονος της σφαγης (ασχετα με το ποιος εφταιγε , που κατ'εμε οι φοιτητες φταινε για την γενικοτερη εικονα) πολιτικα ...

αυτή είναι όντως σοβαρή διαφωνία μεταξύ μας. Επειδή έχουμε μια ΔΑΠ στο σύλλογο που ότι και να κάνει το εξισώνει με ''έλα να μας το ρίξεις στις εκλογές'', πρέπει όλοι να το βλέπουμε ως επάγγελμα το να γίνονται κάποια πράγματα στη σχολή.

TheMaster έγραψε: Επισης αν θελουν να διαμαρτυρηθουν σοβαρα , βγαζει ο συλλογος φοιτητων ανακοινωση(ή εστω ως ΕΑΑΚ)
έχει πάρει ο σύλλογος απόφαση


TheMaster έγραψε: ... Με το να παρισταντε εξω απ'το γραφειο του καθηγητη θα προσπαθησουν να κανουν τί ? Να βελτιωσουν τον βαθμο το κομμενων ασκωντας του ψυχολογικη πιεση ή/και λεκτικη βια ? Να δωσουν μια γευση στον καθηγητη τι θα παθει καποιος οταν δεν συμφωνει με τον "λαο" ? Αν οντως ηθελε καποιος να εκφρασει κατηγορια (η οποια δεν ξερω κατα ποσο στοιχειοθετειται) κοινοποιει ανακοινωση με ορθα διατυπωμενο λογο στα καταλληλα ατομα ,σε δημοσια fora και ανα πασα κατευθυνση θεωρει σκοπιμη , και δεν θα λειτουργουσε με την λογικη του οχλου και του τραμπουκισμου .


πληθώρα παραδειγμάτων έχει δείξει ότι στη σχολή μας δεν σέβονται κανέναν τυπικό κανόνα, υπάρχει επίσης ξ κοινή παραδοχή ότι διαρκώς τα θέματα σκληραίνουν, η αντιμετώπιση από μεριάς καθηγητών δυσχεραίνει. Κάνοντας τέτοιες κινήσεις πολύ καιρό έχουμε καταφέρει σε αρκετές περιπτώσεις αναβαθμολογήσεις και αλλαγές σε όρους σπουδών. Ακούγοντας από ανθρώπους που δεν έχουν έρθει σε καμία τέτοια την εντύπωση που δίνεις, επιβεβαιώνεται και το ότι στο σύλλογό μας, η παρουσιαζόμενη ως ανεξάρτητη άποψη είναι πολλές φορές η άποψη της ΔΑΠ. Όσο και να προσπαθείς, ότι έχουν γίνει τραμπουκισμοί και έχουν επιβληθεί απόψεις με τη βία από φοιτητές προς καθηγητές είναι κάτι τόσο αφελές, που αν ήταν ρεαλιστικό θα είχαμε λύσει πολλά προβλήματα. Το φθινόπωρο του '11 όταν η διοίκηση της Σχολής έλεγε ότι οφείλει να εφαρμόσει τον Νόμο Διαμαντοπούλου, τον Δεκέμβρη του '13 που απειλούσανε το προσωπικό της Σχολής για να ανοίξουν κτίρια. Όταν σε καλέσουνε να δώσεις παραπάνω από αυτά που μπορείς για τη Σχολή, μπορείς να ψάξεις για τα κατάλληλα άτομα, τον πιο ορθά διατυπωμένο λόγο αφού το συζητήσεις με έναν συνάδελφο που παρακολουθεί και Άρη Κουτούγκο, και μπορείς προφανώς να ανατρέξεις στα δημόσια fora(κάθε δευτέρα πρετεντέρης). Εμείς προτιμούμε να εμπιστευόμαστε τον συνάδελφό μας που πλήττεται.
Η πληρότητα του μπλε κάδου είναι ευθέως ανάλογη με το επίπεδο του διαλόγου στο forum..
Άβαταρ μέλους
Nysta
 
Δημοσιεύσεις: 619
Εγγραφή: Πέμ, 08 Οκτ 2009 3:49 am
Έτος εισαγωγής: 2009

Επόμενο

Επιστροφή στο Μαθήματα-Γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες