lybe33 έγραψε:Πάντως (πιο πολύ οι μεγαλύτεροι) μπορούμε να προτείνουμε να αλλάξουν κάποια πράγματα στο πρόγραμμα βάσει των εμπειριών μας από άλλες χρονιές (π.χ. φορτωμένες -ή- υπερβολικά χαλαρές ημέρες, επικαλυπτόμενα επιλογής με υποχρεωτικά κατεύθυνσης, μεγάλα αδικαιολόγητα κενά, κτλ.).
Πάντα ο μεγάλος χαμός γίνεται στο προσχέδιο της εξεταστικής ενώ και το ωρολόγιο πρόγραμμα είναι εξίσου μεγάλης σημασίας...
'Εχω προτείνει και συζητούνται με τους συναδέλφους μια σειρά μέτρων για τη βελτίωση της <Μ.τ.Ρ> και της επακολουθούσας (γνωστής)
αλυσίδας.
Ένα από αυτά είναι η διευκόλυνση παρακολούθησης της <Μ.τ.Ρ> στο 6ο εξάμηνο,
εις βάρος μάλιστα - αντί των <ΑΣΤΥΔΡ>.
Σε όσους γνωρίζουν το πρόγραμμα του 6ου και
που πάνω πέφτει η <Μ.τ.Ρ> το παραπάνω είναι σαφές...
Τους επεσήμανα όμως στη Εισήγηση μου ότι, ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟ είναι η ΑΛΛΑΓΗ ΩΡΟΛΟΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Το ότι εδώ και 5 (ΠΕΝΤΕ) συναπτά έτη το default -
μη σκάσουμε από τη σκέψη πρόγραμμα του 5ου/7ου με την <ΕΦΥΔΡ> και τα <ΠΟΤΑΜΑΚΙΑ> την ίδια ώρα και τους ίδιους Διδάσκοντες, που πάντα (προφανώς) αλλάζει στην πράξη... είναι μια σοβαρή ένδειξη ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ του
Συστήματος για την παραμικρή βελτίωση του οτιδήποτε...
