Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Πληροφορίες που αφορούν στο σύνολο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας της σχολής και δεν εντάσσονται σε κάποιο έτος.

Συντονιστής: University Editors

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό amfisvitias » Τετ, 09 Σεπ 2009 10:20 pm

merde_conserve έγραψε:Το μόνο που βρίσκουν είναι δουλειές είτε με υπερωρίες (απλήρωτες), είτε με ΠΟΛΥ χαμηλό μισθό (700-800 ευρώ, κάτι το οποίο θεωρώ κοροϊδία για κάποιον που έχει κοπιάσει τόσο πολύ να βγει μηχανικός. Αν είναι έτσι να γίνω υδραυλικός (σκέτος :mrgreen: ) ρε παιδιά να παίρνω 40 ευρώ την επίσκεψη. 40 γκαφρά/επίσκεψη * 3 επισκέψεις/ημέρα * 5 εργάσιμες ημέρες /εβδομάδα* 4 εβδομάδες / μήνα= 2400 ευρώπουλα :mrgreen: )


Μπορεί οι αρκετά πετυχημένοι πολιτικοί μηχανικοί να κερδίζουν πολύ περισσότερα από ότι οι υδραυλικοί, αλλά πιστεύω πως αν για πρώτη δουλεία πας να βρεις κάτι κοντά στα 2400 ευρώ θα περιμένεις πολύ μέχρι να αρχίσεις να δουλεύεις (όχι πως τα 700-800 είναι ικανοποιητικά για τις σπουδές που χρειάζεται να κάνουμε). Πάντως τολμώ να πω πως μου έβαλες ιδέα για το επόμενό μου ανέκδοτο.
Perception dictates reality.
amfisvitias
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: Τετ, 26 Νοέμ 2008 1:44 pm

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Τετ, 09 Σεπ 2009 10:28 pm

αλλά πιστεύω πως αν για πρώτη δουλεία πας να βρεις κάτι κοντά στα 2400 ευρώ θα περιμένεις πολύ μέχρι να αρχίσεις να δουλεύεις (όχι πως τα 700-800 είναι ικανοποιητικά για τις σπουδές που χρειάζεται να κάνουμε)


Απαντώ στο υπογραμμισμένο: ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΠΟΤΕ. Τελεία. Η αγορά αυτά δίνει, τώρα αμα γουστάρεις τα παίρνεις. Αλλιώς, υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές. Και μάλιστα πολλές. Ντόπιες, ή εισαγόμενες. Πελοποννήσου ή και...Valencia. Και ο νοών νοείτω.

Απλά κάνω μια σύγκριση για να δούμε πόσο στρεβλή είναι η αντίληψη του "παραδοσιακού" επαγγελματικού οχυρού που βγάζει σταθερά και σίγουρα φράγκα. Δεν υπάρχει πλέον τέτοιο πράγμα. Οι μηχανικοί είναι στην ελληνική εργασιακή πραγματικότητα σταθεροί και "σίγουροι", αλλά μισθολογικά υποβαθμισμένοι. Οι γιατροί είναι κορεσμένοι μέχρι τα μπούνια, σε άθλιες συνθήκες εργασίας, με μισθούς πείνας. Οι δικηγόροι είναι πολλοί και...αναλώσιμοι, ειδικά οι νεαροί. Δεν υπάρχει πλέον η "ασφάλεια" του κλασικού επαγγέλματος. Αμα είναι να κάνεις κάτι που να έχει απολαβές, γίνε τεχνίτης.
Οι υδραυλικοί (οι καλοί) ξέρετε πόσα παίρνουνε; Οι ρολατζήδες; Οι εξειδικευμένοι εργάτες/τεχνίτες της οικοδομής (συνεργεία μεταλλικών, μαστόροι σε ξύλινες κατασκευές, πετράδες); Μιλάμε για μεγάλη ζήτηση, ελάχιστη καλή προσφορά. Σκληρή τεχνική δουλειά, αλλά οικονομική ικανοποίηση. Σε εποχές που δεν υπάρχει πλέον το καλό, συμπαγές υπόβαθρο του τεχνίτη. Που τα "μικρά Πολυτεχνεία" έχουν περάσει ανεπιστρεπτί, και τέτοια δουλειά τη μαθαίνουν μόνο εμπειρικά.

Αυτά μόνο ως ένδειξη της στρεβλότητας η οποία συναντάται στην αγορά εργασίας, και η οποία φυσικά πηγάζει από τη στρεβλή αντίληψη μιας κοινωνίας για τα "άξια" και τα "ανάξια" επαγγέλματα.
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Πέμ, 10 Σεπ 2009 4:12 pm

ΜΕΡΟΣ V

8. Το "πλαίσιο Διοίκησης Έργων" IPMA (International Project Management Association) και η υποστηρικτική βιβλιογραφία υποστηρίζουν ότι:
α) Υπάρχουν τρείς (3) δρόμοι καριέρας για όσες/ους ασχολούνται σε Εταιρίες Έργων (προσοχή, όχι μόνο Τεχνικών, αλλά για μας είναι μονόδρομος): τις παραθέτω χωρίς η σειρά να σηματοδοτεί "αξιολόγηση" ή προτροπή να ασχοληθείτε με μία από αυτές. Αλλά,.. από τώρα είναι ανάγκη να "αυτοαξιολογηθείτε"- "ανιχνεύσετε" τις μελλοντικές ικανότητές σας, προτού επιλέξετε οτιδήποτε.
- Ειδικού, πχ. "το στατικό ταλέντο-μυαλό" της εταιρίας μελετών.
- Project Manager. Δεν είστε σαν τον/ήν παραπάνω... είστε "πολύ καλός ειδικός", αλλά έχετε ικανότητες να παραδώσετε υπ' ευθύνη σας ένα έργο, σε συνεργασία με πολλούς/ές (πιθανόν "καλύτερους") και όχι απλώς να βρείτε την "καλύτερη λύση".
- Manager. Οι ικανότητές σας στο "τεχνικό πεδίο" είναι ίσως πενιχρές (ίσως περάσατε τη Στατική Ι νύχτα...) έχετε τις βασικές τεχνικές γνώσεις , αλλά έχετε ικανότητες "αλλού" (πχ. διαπραγματεύσεις, ολιστική επιχειρηματική αντίληψη κλπ.)
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό stalin » Παρ, 11 Σεπ 2009 3:31 pm

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο! Με μία μόνο εξαίρεση, υπάρχει και μία ακόμη κατηγορία, οι μη εξελίξιμοι υπάλληλοι, γνωστοί και ως μάζα... (και δεν είναι λίγοι)
Είμαστε έτοιμοι να πεθάνουμε για τα ιδανικά μας, αλλά, δόξα τω Θεό, δεν πιστεύουμε πια σε τίποτα.
stalin
 
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ, 28 Φεβ 2009 5:15 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Παρ, 11 Σεπ 2009 9:32 pm

<Υπάρχουν τρείς δρόμοι καριέρας>
Φίλτατε stalin διαβάζετε πάντοτε προσεκτικά την εκφώνηση (<τώρα>), τις προδιαγραφές και τα συμβόλαια (<αύριο>). ;)
Καριέρα "μή εξελίξιμων" = άχρηστων σε Οργανισμό (κερδοσκοπικό ή όχι) που σέβεται τον ευατό του δεν υπάρχει !
Βεβαίως η εξελίξη βασίζεται στις ικανότητες (σε διαφορετικά πεδία !) και προφανώς σταματάει σε κάποιο επίπεδο "ανικανότητας" ( με την έννοια ότι εις το επόμενο επίπεδο είναι πλέον ανίκανος - Θεώρημα του Peter).
Θα ανέβαζα το σχετικό Πίνακα με τις πιθανές διαδρομές και μή-διαδρομές ανέλιξης (σλάλομ) με βάση τους τρεις δρόμους καριέρας, αλλά ας αφήσουμε και κάτι για έκπληξη στο φετινό μάθημα "Ειδ. Θεμ. Διαχείρ." του 9ου... (από φέτος μόνο για ταλεβάν) :wtf:
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό bob21 » Σάβ, 12 Σεπ 2009 12:15 pm

@Neaoktana: Έχω δύο απορίες!
1. Εσείς, ως εμπειρος μηχανικός κ εργοδότης σε μια εταιρεία, πώς θα βλέπατε ένα νέο μηχανικό ο οποίος θα είχε λ.χ. πρώτο πτυχίο στο ΕΜΠ με κατεύθυνση Συγκοινωνιολόγου και Master (Αγγλοσαξωνικό αλλά από top10 των Βρετανικών πανεπιστημίων) π.χ. στην Υδρολογία κ Διαχείριση Υδατικών πόρων (ή στο Environmental Engineering κοκ...)
Θα λέγατε ''αυτός δεν ξέρει τι του γίνεται και κάνει λίγο απ όλα'' ή ''αυτός έχει ευρύ γνωστικό πεδίο''??

2. Σχετικά με το ''ΜΕΡΟΣ V'' που γράψατε πιο πάνω, υπάρχει κάποια σύνδεση των ''τριών δρόμων'' καριέρας με τις κατευθύνσεις της σχολής μας?
π.χ. είναι λογικό να πει κανείς ''αν θες να γίνεις ειδικός μην πας στην τάδε κατεύθυνση ή αν θες να γίνεις Manager μην πας στην άλλη''??
bob21
 
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Δευτ, 23 Φεβ 2009 7:50 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Σάβ, 12 Σεπ 2009 1:17 pm

1.
α) Στη δική μου εταιρία (υψηλής εξειδίκευσης" θα έλεγα "γιατί ψάχνεται έτσι και χάνει χρόνο" και δεν θα το θεωρούσα προσόν. Θα εκτιμούσα ένα συνδυασμό που ταιριάζει στις δικές μας ανάγκες: "στατικοεδαφομηχανικό" (ή το αντίστροφο).
β) Σε εταιρίες με πιό ευρύ πεδίο δραστηριοποίησης "ίσως" άρχιζε να μετράει θετικά.
γ) Σε εταιρίες με ευρύτατο πεδίο δραστηριοποίησης (κατασκευαστικές) θα μετρούσε πιο θετικά, εξαρτάται από τις ανάγκες εκείνης της στιγμής. (Είναι απίστευτα κοντόφθαλμη η διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού).
2. Όχι, οι διαδρομές καριέρας δεν έχουν σχέση με τις "κατευθύνσεις". Αναφέρονται σε Ικανότητες - Competencies και όχι απλώς Γνώσεις (οι οποίες είναι προαπαιτούμενες).
Είναι χαρακτηριστική η μεγάλη βαρύτητα των "soft" ικανοτήτων Συμπεριφοράς !
βλ. viewtopic.php?f=21&t=383&start=1750#p14709
Εκείνο που χρειάζεστε είναι σε αυτή τη φάση μια πρώτη διεργασία "αυτογνωσίας - αυτοαξιολόγησης" ανεξαρτήτως "κατεύθυνσης".
3. Χρωστάω θέμα για Μεταπτυχιακά και αναλυτικότερα για όλα τα υπόλοιπα, που άνοιξα <εδώ>, δώστε μου λίγο χρόνο...
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό Elendil » Τρί, 22 Δεκ 2009 11:47 pm

Επαναφέρω το τόπικ με μια πεζή - τεχνικής φύσεως ερωτηση. Τα κοινά μεταξύ των κατευθύνσεων μαθήματα (πχ Στατική ΙV 7ου εξ. δομοστατικών & γεωτεχνικών και πειραματική εδαφομηχανική 9ου εξ. δομοστατικών & 7ου γεωτεχνικών) διδάσκονται και στις 2 κατευθύνσεις ταυτόχρονα; (με τους ίδιους καθηγητές, στις ίδιες αίθουσες κλπ και με κοινή εξέταση) σαν να είναι "κορμού";;;
και δε δακρύζεις ποτέ σου μάνα μου Ελλάς
που τα παιδιά σου σκλάβους ξεπουλάς
Νίκος Γκάτσος

If you end up with a boring miserable life because you listened to your mom, your dad, your teacher, your priest, or some guy on television telling you how to do your shit, then you deserve it.
Frank Zappa
Άβαταρ μέλους
Elendil
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1777
Εγγραφή: Τρί, 16 Σεπ 2008 10:22 pm
Τοποθεσία: Ζωγράφου
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό dimos » Τετ, 23 Δεκ 2009 2:05 am

Γιές! Ταυτόχρονα διδάσκονται και η εξέταση είναι ακριβώς ίδια.
Δυο δυο, τρεις τρεις, να παίξετε, να ερωτευθείτε,
Και να ξεσκάσετε, αδελφέ, μετά από τόση κούραση.

(Μας γέρασαν προώρως, Γιώργο, το κατάλαβες;)
Άβαταρ μέλους
dimos
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Δευτ, 02 Ιουν 2008 4:53 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

επιλογή τομέα

Δημοσίευσηαπό andromeda » Παρ, 21 Μάιος 2010 8:28 pm

θα μπορουσε καποιος να μου πει με ποια κριτηρια πρεπει να διαλεξω τομεα;αναλογα με τα μαθηματα που τα παω καλυτερα και εχουν σχέση με τον αντιστοιχο τομέα;( ας πουμε οτι δεν μου αρεσει καποιος συγκεκριμενος τομεας περισσοτερο απο καποιον αλλο). Επίσης τι σημασια εχει η επιλογη του τομεα για το μετα; Σημαίνει απαραιτητα οτι θα ασχοληθεις με θεματα του συγκεκριμένου τομέα ή όχι;
andromeda
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τετ, 11 Νοέμ 2009 1:19 am
Έτος εισαγωγής: 2007

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μαθήματα-Γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης