Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Πληροφορίες που αφορούν στο σύνολο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας της σχολής και δεν εντάσσονται σε κάποιο έτος.

Συντονιστής: University Editors

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό pap » Τετ, 16 Απρ 2014 3:47 pm

marimar έγραψε:
TheMaster έγραψε:
Επιπλεον δεν θεωρω οτι καποιος με 5 πρεπει να εχει παρει μονο τις βασικες γνωσεις ... Ενα πτυχιο που αναγραφει 5 και ενα αλλο που γραφει 10 εχει ακριβως την ιδια δυναμη(τουλαχιστον νομιζω ... αν οχι ας με διορθωσει καποιος) , οταν ερχεται στο δικαιωμα υπογραφης ...


γλυκε μου και 10 και 11 να γραψεις, τις βασικες γνωσεις θα χεις παλι.
for your info


+1!
pap
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Παρ, 26 Μαρ 2010 1:12 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό TheMaster » Τετ, 16 Απρ 2014 4:19 pm

Αν εννοεις οτι εχουν παρει τις βασικες τους γνωσεις και η διαφορα τους με ενα "5" ειναι ο τροπος που τι χρησιμοποιουν κτλ δεκτο ... Ομως ακομα και ενας που εχει τελιωσει ενα ΤΕΙ μπορει να εχει βασικες γνωσεις και ενδεχομενως να μπορει να φτιαξει ενα κτηριο ... Γιατι ομως δεν του δινουν δικαιωμα υπογραφης(αν και αναμενουμε με το καινουριο νοοσχεδιο τί θα γινει) ? Για τον ιδιο λογο που δεν επιτρεπουν σε νοσηλευτριες(ΑΕΙ) να κανουν επεμβασεις , οσο απλες και αν ειναι ακομα και αν ξερουν να τις πραγματοποιουν (βλεπε τραχειοτομη) ... Γιατι στην περιπτωση που κατι παει στραβα ο γιατρος θα το καταλαβει και θα επεμβει ... Γι'αυτο θελω καποιος που εχει 5 να εχει την ιδια ικανοτητα να εντοπιζει λαθη (οχι κατα αναγκη να ξερει πως να τα διορθωσει , αφου αντιθετα με το παραδειγμα του γιατρου , θα μπορει να απευθυνθει σε συναδελφο) ... Αν πιστευεις οτι μονο οι βασικες γνωσεις αρκουν για να επιτευχθει αυτο , οκ , μπορει να εχεις δικαιο , αλλα εχω σοβαρες αμφιβολιες ...
"The funny thing about choosing sides is that you don't have to be all the way one one side or the other . It's okay to be feeling like 'this is the one I align a little bit more , ant it's not perfect,but at least there's stuff I can appreciate a little bit more on this side.'"
Άβαταρ μέλους
TheMaster
 
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: Δευτ, 30 Δεκ 2013 2:56 am
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό marimar » Τετ, 16 Απρ 2014 4:31 pm

νομιζεις οτι βγαινοντας απο τη σχολη θα ξερεις τα παντα. τα βασικα θα ξερεις. τα βασικα αποσα διδαχτηκες και απο οσα εχεις να δεις στην πραξη

Και 1000 να γραφει το πτυχιο σου δεν θα εχεις παρα τις βασικες γνωσεις.

καλυτερα τωρα?
marimar
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Παρ, 16 Αύγ 2013 12:55 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό Jiao_Li » Τετ, 16 Απρ 2014 4:36 pm

Πάντως ο καθηγητής στο ΕΜΠ δεν είναι αυτός του 5 αλλά ο άλλος που διάβαζε και μάθαινε και τώρα με την σειρά του πληρώνεται από τους γονείς μας για να μας μεταβιβάσει την γνώση… και νομίζω ότι αυτόν θέλουμε όλοι γιατί με τον άλλο του 5 τι να μάθουμε???
Jiao_Li
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Παρ, 02 Νοέμ 2012 11:40 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό marimar » Τετ, 16 Απρ 2014 4:44 pm

ο καθηγητης εχει εμβαθυνει σε κατι συγκεκριμενο και προφανως δεν ειναι αυτος του 5.δεν εκανε τζαμπα διδακτορικο
marimar
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Παρ, 16 Αύγ 2013 12:55 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό marimar » Τετ, 16 Απρ 2014 4:48 pm

καποιος καθηγητης γεωτεχνικος δεν νομιζω να ειναι του 10 στο συγκοινωνιακο μαθημα που διδασκει ο αλλος καθηγητης του 10 (στο ειδος του). Ομως και οι δυο ξεκινησαν με τις βασικες γνωσεις
marimar
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Παρ, 16 Αύγ 2013 12:55 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό pap » Τετ, 16 Απρ 2014 6:37 pm

TheMaster έγραψε:Αν εννοεις οτι εχουν παρει τις βασικες τους γνωσεις και η διαφορα τους με ενα "5" ειναι ο τροπος που τι χρησιμοποιουν κτλ δεκτο ... Ομως ακομα και ενας που εχει τελιωσει ενα ΤΕΙ μπορει να εχει βασικες γνωσεις και ενδεχομενως να μπορει να φτιαξει ενα κτηριο ... Γιατι ομως δεν του δινουν δικαιωμα υπογραφης(αν και αναμενουμε με το καινουριο νοοσχεδιο τί θα γινει) ? Για τον ιδιο λογο που δεν επιτρεπουν σε νοσηλευτριες(ΑΕΙ) να κανουν επεμβασεις , οσο απλες και αν ειναι ακομα και αν ξερουν να τις πραγματοποιουν (βλεπε τραχειοτομη) ... Γιατι στην περιπτωση που κατι παει στραβα ο γιατρος θα το καταλαβει και θα επεμβει ... Γι'αυτο θελω καποιος που εχει 5 να εχει την ιδια ικανοτητα να εντοπιζει λαθη (οχι κατα αναγκη να ξερει πως να τα διορθωσει , αφου αντιθετα με το παραδειγμα του γιατρου , θα μπορει να απευθυνθει σε συναδελφο) ... Αν πιστευεις οτι μονο οι βασικες γνωσεις αρκουν για να επιτευχθει αυτο , οκ , μπορει να εχεις δικαιο , αλλα εχω σοβαρες αμφιβολιες ...


Έκανα μάθημα οδοποιίας σε συνάδελφο και έγραψε 9. Εγώ είχα πάρει 6. Ακόμα και μια μαϊμού γράφει 10 αν της πέσει η άσκηση που έλυσε χτες βράδυ. Και αφού επιμένεις σε αυτήν τη λογική εξήγησε μου πως έγραψες 19 στην έκθεση. Δεν έχεις βάλει ούτε έναν τόνο στο τελευταίο σου post... :o

Είτε αρνείσαι να καταλάβεις τι σου λέμε, είτε το ξεχειλώνεις γιατί απολαμβάνεις την προσοχή...
pap
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Παρ, 26 Μαρ 2010 1:12 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό TheMaster » Τετ, 16 Απρ 2014 10:34 pm

Καταρχας για τους τονους ... α)Σιγα μην εγραψα και 20 εκθεση :lol: . Ενα 15.1 εγραψα ο ερμος . 2)Σε κανενα post μου δεν εχω τονους και τους βαζω μονο οπου το θεωρω σκοπιμο . Δεν ειναι οτι δεν ξερω να βαζω (ορίστε και οι αποδείξεις και ξέρω πώς να τονίζω και διαλυτικά "αΐ" :clap: ) απλα μου τρωνε πολυ χρονο οταν γραφω σε ηλεκτρονικο μεσο ...

Επισης θεωρεις καλο που ο αλλος ο καθηγητης εβαλε ασκηση που την εγραφε ακομα και μαιμου ?

Τωρα εσυ πραγματικα τι δεν καταλαβες απο αυτο που ειπα ? Θελω ενας συναδελφος του "5" και του "10" να εχει την ιδια ικανοτητα στο να χτιζει ΑΣΦΑΛΗ σπιτια ... Προφανως και οταν βγαινει καποιος απ'την σχολη δεν τα γνωριζει ολα , αλλα νομιζω εχουμε μια υποχρεωση απεναντι στα δικαιωματα που μας εχουν δωθει (καλως ή κακως) , γιατι οσο να'ναι εχουμε να κανουμε με ανθρωπινες ζωες .... Τωρα αν αυτη η ικανοτητα , να φτιαχνει κανεις ασφαλη σπιτια , μπορει να εγγυηθει με τις βασικες γνωσεις που θα παρει καποιος , τοτε παω πασο ... Αλλα μεχρι να το συνειδητοποιησω-δω-εξακριβωσω θα θεωρω οτι για να παρει καποιος πτυχιο θα χρειαζεται το ενα κλικ παραπανω απ'τις βασικες γνωσεις ...

Τελος να ξερεις οτι οποιος εχει αντιθετη αποψη ειναι attention whore ...
"The funny thing about choosing sides is that you don't have to be all the way one one side or the other . It's okay to be feeling like 'this is the one I align a little bit more , ant it's not perfect,but at least there's stuff I can appreciate a little bit more on this side.'"
Άβαταρ μέλους
TheMaster
 
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: Δευτ, 30 Δεκ 2013 2:56 am
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό OxYdO » Πέμ, 17 Απρ 2014 4:06 am

Με το να λύνεις θέματα χωρίς να καταλαβαίνεις τι γράφεις και να λειτουργείς αυτοματοποιημένα, το να χρησιμοποιείς τύπους και αριθμητικές μεθόδους που ούτε καν καταλαβαίνεις το γιατί, το να μαθαίνεις απέξω ορισμούς που ξεχνάς την επόμενη μέρα, το να παραδίδεις ασκήσεις αντιγραμμένες που σου εξασφαλίζουν μπόνους (και η λίστα συνεχίζεται ...) μπορείς να χτυπήσεις βαθμό.

Σίγουρα ο βαθμός υποδηλώνει ενασχόληση (άρα ενδεχομένως περισσότερα ερεθίσματα), εργατικότητα, επιμονή και τα λοιπά, αλλά δεν είναι ο μόνος δείκτης της ποιοτικής γνώσης.
Μπορεί να έχεις πτυχίο με 10 και να χτίζεις εκτρώματα, να μην μπορείς να λειτουργήσεις εκτός της πεπατημένης, να μη μπορείς να σκεφτείς κριτικά, να μη μπορείς να δημιουργήσεις εκ του μη όντος, να βιάζεις το περιβάλλον, την κοινωνία κ.ο.κ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
OxYdO Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Παρ, 07 Οκτ 2011 12:18 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό TheMaster » Πέμ, 17 Απρ 2014 11:56 am

Φιλε OxYdO, το θεμα δεν ειναι τί γινεται , αλλα το τι ειναι σωστο ... Δεν εχω την αυταπατη οτι οσοι βγαινουν πολιτικοι μηχανικοι (ουτε καν οι αριστουχοι) θα ειναι ικανοι να χτισουν το οιδηποτε ... Αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορω να θεωρω σωστο ενα ιδανικο που εχω στο μυαλο μου ...
"The funny thing about choosing sides is that you don't have to be all the way one one side or the other . It's okay to be feeling like 'this is the one I align a little bit more , ant it's not perfect,but at least there's stuff I can appreciate a little bit more on this side.'"
Άβαταρ μέλους
TheMaster
 
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: Δευτ, 30 Δεκ 2013 2:56 am
Έτος εισαγωγής: 2013

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μαθήματα-Γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες