Παιδια μην ειστε σιγουροι. Μπορει πχ να μην εχει βαθμολογηθει ολοκληρο θεμα και να το λυσετε επι τοπου το ζητημα. Γινονται κι αυτα, αμα δεν εισαι εκει να το ελεγχεις, τοτε ειναι που χανεις την ευκαιρια.
Και επειδη εχω κοντινη μου αληθινη περιπτωση, αμα ειστε και μεγαλο ετος και σας εκοψε (= εσφαξε) πηγαινετε να το δειτε.. Ποτε δεν ξερεις τι γινεται..
Βασικα, τωρα που το σκεφτομαι, τα γραπτα θα επρεπε το λιγοτερο να σκαναρονται και να επιδεικνυονται στον εκαστοτε φοιτητη (και μονο σε αυτον, λογω διακριτικοτητας) για να μην εχει αναγκη να πηγαινει να ρωταει τον βαθμο του απο το πουθενα. Ή το λιγοτερο να φωτοτυπουνται και να παραλαμβανονται ονομαστικως στο τελος του εξαμηνου, σε οποιον ενδιαφερεται.
Να μπορουμε δηλαδη να τεσταρουμε το τι γραψαμε καθε φορα (γιατι μπορει και να εχουμε κοπει και πολλες) αλλα
και να μπορουμε και να τα τεσταρουμε και μεταξυ μας αν χρειαζεται και αν θελουμε και οι 2 συμβαλλομενοι. Δεν καταλαβαινω αυτη την αρχη του "απυροβλητου του καθηγητη" στο πανεπιστημιο. Αν φαινεται οτι εχει παιξει αδικια ή εχει παιξει "η μεθοδος του ανεμηστηρα" θα πρεπει να μπορουμε να το γνωριζουμε, και οχι να το μαντευουμε..
edit: Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε τη δυνατότητα που σας παρέχει το site να επεξεργάζεστε ή να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας εντός δεκαλέπτου μετά τη δημοσίευση αντί να κάνετε νέα δημοσίευση. Σχετικές οδηγίες εδώ.
ingenieurin26