Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Πληροφορίες που αφορούν στο σύνολο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας της σχολής και δεν εντάσσονται σε κάποιο έτος.

Συντονιστής: University Editors

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό bell » Τρί, 08 Σεπ 2009 4:38 pm

jackson έγραψε:
bell έγραψε:Εξετέστηκε για να τελείωσε το ΕΜΠ-δομοστατικός πριν καν μπεις εσυ στη σχολή..το θέμα είναι όμως το οτι έκανες ένα μάθημα θα ξέρεις να το
εφαρμόζεις και απόλυτα???????

Δηλαδή εσυ θα τα ήξερες όλα αν πήγαινες δομοστατικός και θα ήσουν έτοιμος να αντιμετωπίσεις οποιοδηποτε προβλημα στατικών,ακόμα και αν ήσουν πολύ καλός στα μαθήματα της σχολής και τα κατείχες...Μπράβο σου μάλλον γι αυτό λέγεσαι επιστήμονας και γω κουδούνι


Κοίτα συνάδελφε...στη σχολή σε ένα σωρό ασκήσεις οι πλάκες είναι από 15-25cm το πάρα πολύ. Λες ότι τελείωσε με 7,9, λες ότι ήδη δουλεύει 1,5 χρόνο άρα έχει δει κ κάποια πράγματα το μάτι του, σε όποιο βιβλίο κ αν κοιτάξει πλάκα τέτοια δεν θα δει. Αυτό δεν είναι πρόβλημα στατικών, ούτε μαθηματικών. Όσοι το έχουν διδαχτεί ξέρουν ότι είναι ένας απλός τύπος. Τώρα κ πάλι επιφυλλάσσομαι για ειδική περίπτωση πλάκας.


Eλα σοβαρά τζακσον απο 15 μεχρι 25 είναι και αυτός νόμιζε οτι φτάνει μεχρι 200εκ. :lol:
Πόσες φόρες θα το ξαναπώ τζάκσον ήξερε οτι είχε κάνει λάθος (διάβασε όλο το σχολιο),ακόμα και με την λογική έβγαινε οτι έκανε λάθος ουτε καν με σκέψη μηχανικού και το ήξερε
αλλά για να βρείς που(που όχι το αποτέλεσμα)έγινε το λάθος θέλει σκέψη μηχανικού-εμπειριά,γιατι στην τελική θα μπορούσε να του εβγαινε πλακα 20εκ και να χρειαζοταν 25εκ.
bell
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Πέμ, 02 Ιούλ 2009 2:35 am
Έτος εισαγωγής: 2003

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό intelx86 » Τρί, 08 Σεπ 2009 4:50 pm

Είστε εκτός θέματος. Λογικευτείτε! Η συζήτηση είναι για τις κατευθύνσεις κι όχι για λάθη κάποιου δομοστατικού ή του μπατζανάκη ενός υδραυλικού.
Ποιος είδε τον ικανοτικό και δεν τον φοβήθηκε

I used to be an adventurer like you.
Then I took a longitudinal reinforcement in the knee.


Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
Απολαύστε υπεύθυνα...
Άβαταρ μέλους
intelx86
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2211
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 8:28 pm
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Τρί, 08 Σεπ 2009 6:28 pm

Ή για το ποιός είναι περισσότερο ή λιγότερο αλανιάρης μηχανικός...get on track ή κάντε καινούργιο θέμα. :evil:
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό san » Τρί, 08 Σεπ 2009 6:53 pm

@painter: Από ενδιαφέρον - μια και εγώ τελειώνω τέταρτο έτος - ποιά κατεύθυνση παρακολούθησες και είδες ότι αυτά που διδασκόμαστε είναι ανεπαρκή σε σχέση με αυτά που ζητούνται στην αγορά?
san
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Τρί, 09 Σεπ 2008 12:11 pm

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό PAINTER » Τετ, 09 Σεπ 2009 1:01 am

Αγαπητέ San,
έχω τελειώσει γεωτεχνικός.Δεν θα έλεγα ότι είδα ότι είναι ανεπαρκή αυτά που μας διδάσκουν (πέρα ότι αρκετά μαθήματα είναι ανοργάνωτα ή ένα μάτσο από ασύνδετες μεταξύ τους γνώσεις ή απλά επανάληψη κάποιου παλαιότερου μαθήματος) για δύο λόγους, αλλά ότι τα θεωρούν.Πρώτον γιατί όπως είναι γνωστό δεν μπορείς να τα μάθεις όλα μέσα στην οποιαδήποτε σχολή και δεύτερον αυτό που έχω αρχίσει να ψιλιάζομαι σιγά σιγά ψάχνοντας για δουλειά...οι εργοδότες (όταν ψάχνεις βέβαια σε αυτόν τον τομέα) είναι διστακτικοί εως και αδιάφοροι για το ότι έχεις επιλέξει την κατευθυνση αυτή.Κάτι το ότι οι περισσότεροι αγνοούν ότι το εμπ βγάζει γεωτεχνικούς, κάτι το ότι είναι μια κατεύθυνση που θέλει και πρακτική εμπειρία με όργανα (δεν είναι αϊντε πήραμε μια συνοχή και την βάλαμε στο μοντέλο-πάσχει η κατευθυνση σε αυτό) και κάτι το ότι λίγο πολύ οι περισσότεροι παλαιότεροι γεωτεχνικοι έχουν μεταπτ ή και διδακτ που οδηγεί σε μια νοοτροπία κλίκας (πφ, πως έγινε αυτός γεωτεχνικός χωρίς άλλες σπουδές?)....έτσι έχουμε ως αποτέλεσμα να λες, μα καλά, τί στο καλό πήρα τόσο γεωτεχνικά μαθήματα, άμα θέλουν να πάω να τα ξανακάνω στο μεταπτυχιακό;Δεν πήγαινα δομό και μετά μεταπτυχιακό στα γεωτεχνικά;

αυτά βέβαια βλέπω μέχρι τώρα...μακάρι να έχω πλάσει λάθος εικόνα (και να το καταλάβ γρήγορα!!!)
αυτό το ίδρυμα,εσείς οι ίδιοι το απαξιώνετε κάθε μέρα...με τον να μπαίνετε το πρωί και το να βγαίνετε το βράδυ χωρίς να προσφέρετε τίποτα σ'αυτό,χωρίς να γυρνάτε κάτι σ'αυτό.Εάν κατανοήσετε τη σημασία του να είσαι μέλος του πολυτεχνείου ίσως ανακαλύψετε ότι ο άνθρωπος δεν έχει μόνο έναν ρόλο.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΙΚΙΟΥΝΙΤΕΣ

http://www.youtube.com/watch?v=W3XZqb50SfI
Άβαταρ μέλους
PAINTER
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1438
Εγγραφή: Κυρ, 01 Ιουν 2008 3:40 pm
Τοποθεσία: 109.74.3.51
Έτος εισαγωγής: 2002

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό san » Τετ, 09 Σεπ 2009 2:13 am

Painter,
και εγω μολις τελειωσα το τεταρτο έτος στην γεωτεχνικη κατευθυνση. Γενικα εμεινα ευχαριστημενος απο 7ο και 8ο εξαμηνο χωρις να σημαινει οτι δεν παρατηρησα και αρνητικα στοιχεια. Η απορια μου σχετικα με το κατα ποσο τα μαθηματα που διδασκομαστε στην γεωτεχνικη καταυθυνση στο εμπ ειναι επαρκη γενναται γιατι αφενος μεν ειναι εμφανως λιγότερα απο τα αντιστοιχα των υπολοιπων κατευθύνσεων και αφετερου γιατι εχω δει το προγραμμα μαθηματων γεωτεχνικου τομεα στο απθ και εκει σε 7 - 8 - 9ο εξαμηνο κανουν σιγουρα διπλασσια γεωτεχνικα μαθηματα απο ότι εμεις στα αντιστοιχα εξαμηνα.
Όσον αφορα τις δυσκολιες που συναντας στην αγορα για να βρεις δουλεια σχετικα με τα γεωτεχνικα φανταζομαι οτι μεσες ακρες ισχυει (?) και για τα παιδια που τελειωσαν τις υπολοιπες κατευθυνσεις λογω της περιόδου (ξέρω παιδιά πχ απο αρχιτεκτονικη που εχουν τελειωσει και ψαχνουν αλλα δυσκολα βρισκουν κατι), ενω για αυτο που λες οτι ειναι κλικα οι παλαιοι γεωτεχνικοι ειναι δυστυχως - μαλλον - αναμενομενο λογω μεταπτυχιακων - διδακτορικων που εχουν, όπως εξηγεις. Ελπιζω σιγα - σιγα να αλλαξει αυτη η αντιληψη. Πάντως λίγο με αγχωσες.... Και όταν λες οτι "απαιτειται" καποιο σχετικο μεταπτυχιακο εννοεις αυτο στους μεταλλειολόγους η/και κάποιο στο εξωτερικο?

Παντως επειδη γνωμη μου (σωστή ή λάθος) ειναι οτι καλυτερο ειναι να μετανοιωνει κανεις για πραγματα που ηθελε να κανει και επραξε, παρα για πραγματα που δεν τολμησε να κανει παροτι τα ηθελε, να διαλεξει κανεις κατευθυνση με βαση το τι του αρεσει πραγματικα να (προσπαθησει να) κανει όταν τελειωσει και οχι με αλλα κριτηρια.
san
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Τρί, 09 Σεπ 2008 12:11 pm

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Τετ, 09 Σεπ 2009 11:07 am

ΜΕΡΟΣ ΙΙΙ

4. Από εδώ και πέρα, αφού εμπεδώσαμε (κάποιοι από σας δυστυχώς καθυστερημένα) ότι "όλο το Δίπλωμα" είναι τα 4 εξάμηνα της 3.2 και ότι η "Τέχνη- Επιστήμη του Μηχανικού" είναι ενιαία μπορούμε να συνεχίσουμε εξειδικεύοντας με απάντηση σε τρία (κατά βάση) ερωτήματα:
- Πως βλέπω τη μελλοντική μου καριέρα (Μελέτη / Κατασκευή σε μεγάλα (δημόσια) έργα. Έρευνα/Ακαδημαϊκή καριέρα. Μελέτη+Κατασκευή σε (μικρά) ιδιωτικά έργα. Δημόσιος Υπάλληλος :mrgreen: )
- Τι μου αρέσει-τραβάει περισσότερο ? Προσοχή ως μάθημα ή/και διδάσκοντες ΟΧΙ ως προοπτική!
- Ποιό είναι το "στυλ" μου, (παρακολούθηση, δεξιότητες κλπ.)[/quote]

6. Συνεχίζω με παράθεση ενός μόνο εδαφίου από το Μέρος Ι και εξειδικεύω(όσοι/ες δεν έχουν παρακολουθήσει από την αρχή επιστρέψτε πρώτα εκεί). Ενδιαμέσως πολλές ενδιαφέρουσες απόψεις έχουν κατατεθεί.
α) "Έρευνα κλπ". προφανώς συνδυάζεται με το "Τι μου αρέσει" και δίνει μοναδική λύση
β) "Μικρά ιδιωτικά" δίνει οποιαδήποτε κατεύθυνση με προβάδισμα "δομοστατικού" + "αρχιτεκτονικές" επιλογές.
γ) "Μελέτη Δημόσια" συνδυάζεται με το "τι με τραβάει", αλλά και άγνωστο είναι εάν μετά το εφαρμόσεις και προσοχή: Στην πράξη χρειάζονται πολλοί συνδυασμόι πχ. Στατικογεωτεχνικός, Υδραυλικογεωτεχνικός και ναι Στατικουδραυλικογεωτεχνικός...
δ) "Κατασκευή Δημόσια" εκεί και αν πρέπει να είσαι απ' όλα σήμερα θα κάνεις Κτιριακό, αύρο Οδοποία και μεθαύριο Μετρό, άρα οποιαδήποτε κατεύθυνση
Σημασία για τα γ) και δ) έχουν επιλογές "Διοίκησης", "Ποιότητας", "Επιχειρησιακής Έρευνας" κλπ.
Ξαναγυρνάμε λοιπόν στο καίριο ερώτημα: "ποιό είναι το στυλ μου"?
Εδώ μπορώ μόνο να γράψω για την "υδραυλική". Οικογενειακή,με ανοιχτές πόρτες απο τους διδάσκοντες και αρκετό χρόνο να σε δεχθούν. Όμως δεν μπορείς "να κρυφτείς"... Αν το πάρεις απόφαση να "μετακομίσεις" στο κτίριο είναι "ίσως" η ευκολότερη... Αν όχι...
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό SoundOfSilence » Τετ, 09 Σεπ 2009 2:42 pm

Εγώ θα συμφωνήσω ότι οι κατευθύνσεις δεν είναι το παν, στη σχολή οι βασικές γνώσεις σου προσφέρονται έτσι κι αλλιώς. Στο πολυτεχνείο βασικά μαθαίνουμε τρόπο σκέψης και αντιληψη εννοιών, από κεί και πέρα θεωρώ ότι ένας νέος μηχανικός έχει τη δυνατότητα να εξελιχθεί και να ελιχθεί σε άλλους τομείς και να παράγει έργο. Η έλλειψη πείρας δεν είναι κατακριταία, αντιθέτως είναι αναμενόμενη και για αυτό χρειάζεται.
Τώρα το σωστό είναι να επιλέγει κανείς ανάλογα με τις προσωπικές του κλισεις και ίσως με το αν έχει συγκεκριμένη δουλειά να τον περιμένει..
Για την δική μου κατεύθυνση, θέλω να πώ πως δεν ξερω αν πρέπει να μας ενοχλεί αν στο ΑΠΘ οι γεωτεχνικοί έχουν περισσότερα μαθήματα απο μας. Κάθε σχολή φτιάχνει το δικό της πρόγραμμα σπουδών ανάλογα με δικά της κριτήρια. Προσωπικά είμαι ικανοποιημένη και θεωρώ ότι η κατεύθυνση γενικά είναι πολύ οργανωμένη και οι καθηγητές είναι προσιτοί. Υπάρχουν μαθήματα με αλληλοκαλυπτόμενη ύλη, αλλα αυτό συμβαίνει και σε άλλες κατευθύνσεις, εξάλλου μην ξεχνάμε ότι ο καθένας μπορεί να κάνει ποικίλες επιλογές μαθημάτων άλλων κατευθύνσεων, ακόμα και να συμβιβάσει τις ώρες του, ώστε να βρίσκεται παράλληλα σε δύο αίθουσες. :?
Αυτό που λέει ο Painter για κλίκα το ψιλομυρίζομαι, αν και δεν έχω βγει στην παραγωγή για να μιλώ με αποδείξεις :lol:
Το πιο σπουδαίο είναι να θυμάστε ότι ως μηχανικοί θα φέρουμε την ευθύνη των έργων μας και ο μόνος τρόπος να αποφεύγεις το φόβο μην έχεις κάνει κάτι λάθος είναι η γνώση. Για αυτό θεωρώ σκόπιμο και οφέλιμο, για όποιον θέλει να βλεπεί τα πράγματα κάπως έτσι, να ξεζουμίσει τις γνώσεις που του προσφέρονται όσο είναι ακόμα καιρός.
Καλές επιλογές!
when the violence causes silence, we must be mistaken
SoundOfSilence Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: Δευτ, 02 Ιουν 2008 6:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2004

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Τετ, 09 Σεπ 2009 5:51 pm

ΜΕΡΟΣ ΙV

7. Ίσως δεν γνωρίζετε ότι στα (Δημόσια) Έργα υπάρχει και διαχωρισμός και διαδικασία άτομικής (και εταιρικής) πιστοποίησης:
α) Υπάρχει αυστηρός νομικός διαχωρισμός Μελετητών και Κατασκευαστών (<αλλού> υπάρχει και τρίτος κλάδος).
β) Για να αναλάβεις τη Μελέτη (ή Κατασκευή) Δημοσίου Έργου δεν αρκεί το Δίπλωμα. Υπάρχει η πιστοποίηση με "Πτυχία Εμπειρίας" από το ΥΠΕΧΩΔΕ
γ) Η πιστοποίηση συνδυάζει έτη εμπειρίας ΚΑΙ πραγματική εμπειρία. Στη συνέχεια θα αναφερθώ σε Μελετητικά "Πτυχία", κάτι αντίστοιχο ισχύει και στα "Κατασκευαστικά".
δ) Υπάρχουν πέντε (5) τάξεις Πτυχίων και πολλές κατηγορίες. Επιτρέπεται να έχεις Πτυχίο Μόνο σε δύο (2) κατηγορίες (βλ. παρακάτω). Οι τρείς πρώτες βαθμίδες είναι ατομικές.
- Πτυχίο Α' Τάξης δικαιούσαι "χωρίς κρίση" μετά από συμπλήρωση 4ετίας από την κτήση του Διπλώματος. Επιλέγεις δύο (2) μόνο Από τις >15) κατηγοριές ανεξαρτήτως κατεύθυνσης.
- Πτυχίο Β' Τάξης δικαιούσαι μετά από συμπλήρωση 8ετίας από την κτήση του Διπλώματος, μετά από κρίση του "φακέλου εμπειρίας = έργα στα οποία είχες συμμετοχή).
- Πτυχίο Γ' Τάξης (καταληκτικό) δικαιούσαι μετά από συμπλήρωση 12ετίας από την κτήση του Διπλώματος, μετά από κρίση του "φακέλου εμπειρίας = έργα στα οποία είχες ουσιαστική συμβολή").
- Τα Πτυχία Δ' και Ε΄Τάξης είναι μόνο εταιρικά.
ε) Εντελώς ενδεικτικώς και στο περίπου, χωρίς να θέλω να υπονοήσω κάτι, απλώς μεταφέροντας την ισχύουσα κατάσταση:
- Υπάρχει μόνο ένα (1) Πτυχίο Στατικών, άρα συμπληρώνεις άλλο ένα "όποιο".
- Υπάρχουν 1+ 1/2 Πτυχία Γεωτεχνικών
- Υπάρχουν 2 Πτυχία Συγκοινωνιολόγων
- Υπάρχουν > 5 Πτυχία Υδραυλικών (!) , άρα έχεις πολλές επιλογές αναλόγως με το τι πραγματικώς ασχολείσαι ή πρόκειται να...
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό san » Τετ, 09 Σεπ 2009 6:10 pm

Πολυ ενδιαφεροντα τα οσα γραφετε κ. Κατσαρελη. Συνεχιστε ετσι και αμα μπορειτε δωστε περισσοτερες πληροφοριες για αυτα τα 1,5 πτυχια γεωτεχνικων, 2 συγκοινωνιολογων και ανω των 5 υδραυλικων...Επισης απο οτι καταλαβα αυτα αφορουν μονο τα δημοσια εργα, π.χ. εγω αμα εχω δυο πτυχια υδραυλικων μπορω να υπογραψω ιδιωτικα κτιριακα, έτσι?
san
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Τρί, 09 Σεπ 2008 12:11 pm

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μαθήματα-Γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες