
Νομίζω ότι όλο αυτό που γίνεται τώρα (κυρίως για το 8ο εξάμηνο που έχει περισσότερα μαθήματα,οπότε και περισσότερα προβλήματα) πότε θα μπει το ένα επιλογής,αν θα μετακινηθεί 2 μέρες το άλλο,αν θα διευρύνουμε ή όχι την εξεταστική μας κτλ, δεν έχει κανένα νόημα.
Τώρα μιλάμε εντελώς στα τυφλά...Ούτε πώς είναι τα μαθήματα ξέρουμε,ούτε τι θα επιλέξουμε. Αν πχ κανένας υδραυλικός δε διαλέξει πεπερασμένα,δεν έχει νόημα να αλλάξουμε το πρόγραμμα των υδραυλικών και δώσουμε παραπάνω μέρες σ'αυτό το μάθημα.Επίσης,τα ειδικά θέματα θεμελιώσεων για παράδειγμα,πέρσι είχαν 3 απαλλακτικές προόδους,και η μεγάλη πλειοψηφία των παιδιών που το είχε δεν έδινε το μάθημα στην εξεταστική.Άρα πάλι το ότι απέχει 1 μέρα από τα πεπερασμένα των δομοστατικών,μπορεί να μην αποτελεί μεγάλο πρόβλημα,αν ισχύει το ίδιο απαλλακτικό μοτίβο και φέτος.Κάτι αντίστοιχο μπορεί να ισχύει για κάποιο άλλο μάθημα,που δεν το γνωρίζουμε όσοι τώρα θα μπούμε στο 8ο.
Πιστεύω,λοιπόν, ότι καλύτερα είναι να ζητήσουμε να δώσουν μια παράταση για ενστάσεις,τουλάχιστον μια εβδομάδα μετά την αρχή του εξαμήνου,που θα έχουμε παρακολουθήσει λίγο τα μαθήματα και θα ξέρουμε τι παίζει. Μόνο έτσι θα μπορούμε να έχουμε εμπεριστατωμένες παρατηρήσεις να κάνουμε,ώστε προτείνουμε αλλαγές-βελτιώσεις. Διαφορετικά,νιώθω πως η δημοσιοποίηση του προσχεδίου,δεν έχει κανένα σημαντικό ρόλο και γίνεται απλά για να πούμε ότι έγινε.
Εντάξει είπαμε ότι θέλουμε να βγάλουμε πρόγραμμα εξεταστικής γρήγορα (για να περάσει και το όριο των 10,12 ή όσων τέλος πάντων μαθημάτων ανά εξάμηνο), αλλά νομίζω είναι ασφυκτικά λίγος ο χρόνος που μας αφήνουν για ενστάσεις.
Spoiler: show