Προσχέδιο προγράμματος εξετάσεων εαρινών εξαμήνων ακαδ. έτους 2015-16

Πληροφορίες που αφορούν στο σύνολο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας της σχολής και δεν εντάσσονται σε κάποιο έτος.

Συντονιστής: University Editors

Re: Προσχέδιο προγράμματος εξετάσεων εαρινών εξαμήνων ακαδ. έτους 2015-16

Δημοσίευσηαπό Jiggly » Τετ, 03 Φεβ 2016 1:56 pm

Κι επανέρχομαι για έναν γενικότερο σχολιασμό.
Νομίζω ότι όλο αυτό που γίνεται τώρα (κυρίως για το 8ο εξάμηνο που έχει περισσότερα μαθήματα,οπότε και περισσότερα προβλήματα) πότε θα μπει το ένα επιλογής,αν θα μετακινηθεί 2 μέρες το άλλο,αν θα διευρύνουμε ή όχι την εξεταστική μας κτλ, δεν έχει κανένα νόημα.

Τώρα μιλάμε εντελώς στα τυφλά...Ούτε πώς είναι τα μαθήματα ξέρουμε,ούτε τι θα επιλέξουμε. Αν πχ κανένας υδραυλικός δε διαλέξει πεπερασμένα,δεν έχει νόημα να αλλάξουμε το πρόγραμμα των υδραυλικών και δώσουμε παραπάνω μέρες σ'αυτό το μάθημα.Επίσης,τα ειδικά θέματα θεμελιώσεων για παράδειγμα,πέρσι είχαν 3 απαλλακτικές προόδους,και η μεγάλη πλειοψηφία των παιδιών που το είχε δεν έδινε το μάθημα στην εξεταστική.Άρα πάλι το ότι απέχει 1 μέρα από τα πεπερασμένα των δομοστατικών,μπορεί να μην αποτελεί μεγάλο πρόβλημα,αν ισχύει το ίδιο απαλλακτικό μοτίβο και φέτος.Κάτι αντίστοιχο μπορεί να ισχύει για κάποιο άλλο μάθημα,που δεν το γνωρίζουμε όσοι τώρα θα μπούμε στο 8ο.

Πιστεύω,λοιπόν, ότι καλύτερα είναι να ζητήσουμε να δώσουν μια παράταση για ενστάσεις,τουλάχιστον μια εβδομάδα μετά την αρχή του εξαμήνου,που θα έχουμε παρακολουθήσει λίγο τα μαθήματα και θα ξέρουμε τι παίζει. Μόνο έτσι θα μπορούμε να έχουμε εμπεριστατωμένες παρατηρήσεις να κάνουμε,ώστε προτείνουμε αλλαγές-βελτιώσεις. Διαφορετικά,νιώθω πως η δημοσιοποίηση του προσχεδίου,δεν έχει κανένα σημαντικό ρόλο και γίνεται απλά για να πούμε ότι έγινε.

Εντάξει είπαμε ότι θέλουμε να βγάλουμε πρόγραμμα εξεταστικής γρήγορα (για να περάσει και το όριο των 10,12 ή όσων τέλος πάντων μαθημάτων ανά εξάμηνο), αλλά νομίζω είναι ασφυκτικά λίγος ο χρόνος που μας αφήνουν για ενστάσεις.

Spoiler: show
Ακριβώς τα ίδια πιστεύω ότι ισχύουν και για τη σύνδεση δήλωσης μαθημάτων και εξετάσεων.
Πώς μπορείς να ζητάς από κάποιον να σου πει από το Γενάρη αν θα δώσει ένα μάθημα τον Ιούνη,αφού για το μάθημα αυτό εκ των πραγμάτων δεν έχει ιδέα από πριν, ούτε ξέρει πώς θα εξελιχθεί; Ναι για κάποιον που δε χρωστάει αρκετά μαθήματα,δηλώνει αυτά του κανονικού του εξαμήνου και 2-3 που ίσως έχει.Για κάποιον που χρωστάει όμως;
Πώς θα ξέρει αν θα δηλώσει Οδοποιία 1 -που δεν έχει καμία σύνδεση με παλιότερα μαθήματα- ή αντοχή υλικών για παράδειγμα; Κι αν δηλώσει οδοποιία και δεν καταφέρει για τον οποιοδήποτε λόγω να παραδώσει το υποχρεωτικό θέμα εξαμήνου; Θα έχει ''χάσει'' και την αντοχή και την οδοποιία. Πώς ακριβώς αυτό τo σύστημα ωφελεί τον συγκεκριμένο φοιτητή;
Αν όντως το μόνο πράγμα που θέλουμε να πετύχουμε με το ''όριο των 10'' είναι ο καλύτερος προγραμματισμός κι η εξοικονόμηση πόρων (λιγότερα αναλώσιμα,λιγότερες αίθουσες,λιγότεροι επιτηρητές) ,που το κατανοώ απόλυτα και συμφωνώ, τότε η πρόταση του κ.Ευστρατιάδη,της κ.Πανταζίδου και κάποιων ακόμη διδασκόντων,όπως έγινε στη σχετική συζήτηση στο φόρουμ της σχολής, για μια ''δεύτερη'' δήλωση προς το τέλος του εξαμήνου,για τα μαθήματα που θα εξεταστεί ο κάθε φοιτητής, νομίζω ότι βρίσκει τους περισσότερους από εμάς σύμφωνους.
Κι αν ο αντίλογος είναι ότι δε διαθέτουμε το ανάλογο λογισμικό που να υποστηρίζει 2 δηλώσεις ανά εξάμηνο...ε ας φτιάξουμε!Τι μηχανικοί είμαστε (ή έστω θέλουμε να γίνουμε) τέλος πάντων; :P
...άνθρωπέ μου τι ξεφτίλα,να σου χαλάνε τ'όνειρο κι εσύ να τους αφήνεις...
Άβαταρ μέλους
Jiggly
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1330
Εγγραφή: Παρ, 26 Οκτ 2012 8:26 am
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Προσχέδιο προγράμματος εξετάσεων εαρινών εξαμήνων ακαδ. έτους 2015-16

Δημοσίευσηαπό stratosdem » Τετ, 03 Φεβ 2016 6:04 pm

Επειδή το μπετόν 2 είναι μάθημα 8ου που υπάρχουν πολλά περισσότερα μαθήματα λόγω των κατευθύνσεων, αν αλλάξει μέρα θα δυσαρεστηθεί σίγουρα κάποια κατεύθυνση. Από τη στιγμή που το πρόβλημα πολλών είναι η κοντινές μέρες μεταξύ ρευστών και οπλισμένου σκυροδέματος θεωρώ ότι είναι πολύ πιο εύκολο να αλλάξουν θέση τα ρευστά με κάποιο άλλο μάθημα του 4ου εξαμήνου, π.χ γεωδαιτικές, πιθανότητες ή στατική 1.
stratosdem
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Πέμ, 10 Νοέμ 2011 5:11 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Προσχέδιο προγράμματος εξετάσεων εαρινών εξαμήνων ακαδ. έτους 2015-16

Δημοσίευσηαπό ScepticEngineer » Δευτ, 15 Φεβ 2016 12:34 am

Τελικα υπαρχει καπου το τελικο προγραμμα? Ισχυει το παλιο? Εχουμε καποια ενημερωση γενικα?
“I’m sowing the seeds,
I’m sowing the seeds I’ve taken,
I’m sowing the seeds I’ve taken for granted

This thorn in my side
This thorn in my side is from the tree
This thorn in my side is from the tree I’ve planted

Ohh it tears me and I bleed…”
Άβαταρ μέλους
ScepticEngineer
 
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Δευτ, 30 Ιαν 2012 11:31 pm
Τοποθεσία: Κάπου στα 80's
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Προσχέδιο προγράμματος εξετάσεων εαρινών εξαμήνων ακαδ. έτους 2015-16

Δημοσίευσηαπό OxYdO » Δευτ, 15 Φεβ 2016 12:59 am

Δεν έχει ανέβει κάτι επίσημο ακόμα στο site της σχολής
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
OxYdO Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1643
Εγγραφή: Παρ, 07 Οκτ 2011 12:18 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Προσχέδιο προγράμματος εξετάσεων εαρινών εξαμήνων ακαδ. έτους 2015-16

Δημοσίευσηαπό ScepticEngineer » Δευτ, 15 Φεβ 2016 1:03 am

Ευχαριστω :thumbup:
“I’m sowing the seeds,
I’m sowing the seeds I’ve taken,
I’m sowing the seeds I’ve taken for granted

This thorn in my side
This thorn in my side is from the tree
This thorn in my side is from the tree I’ve planted

Ohh it tears me and I bleed…”
Άβαταρ μέλους
ScepticEngineer
 
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Δευτ, 30 Ιαν 2012 11:31 pm
Τοποθεσία: Κάπου στα 80's
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Προσχέδιο προγράμματος εξετάσεων εαρινών εξαμήνων ακαδ. έτους 2015-16

Δημοσίευσηαπό navar » Τρί, 23 Φεβ 2016 6:43 pm

Σε τι δε σας άρεσε το αρχικό προσχέδιο/πρόγραμμα? Tι έγινε τελικά? Στο site της σχολής είναι το τελικό?
navar
 
Δημοσιεύσεις: 165
Εγγραφή: Παρ, 10 Απρ 2009 4:41 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Προσχέδιο προγράμματος εξετάσεων εαρινών εξαμήνων ακαδ. έτους 2015-16

Δημοσίευσηαπό stefvar » Τρί, 23 Φεβ 2016 6:43 pm

καλο ηταν
Τελευταία επεξεργασία από andskia και Τρί, 23 Φεβ 2016 6:57 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: greeklish
stefvar
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Τετ, 12 Νοέμ 2014 9:36 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Προσχέδιο προγράμματος εξετάσεων εαρινών εξαμήνων ακαδ. έτους 2015-16

Δημοσίευσηαπό efyv2 » Τετ, 24 Φεβ 2016 3:35 pm

τελικά ανακοινώθηκε αν θα κάνουν καμία αλλαγή ή θα ισχύει πάνω κάτω αυτό που είναι αναρτημένο. Πάντως τραγικό το πως μπορεί κάποιος να σκέφτεται και να έβαλε σε συνεχόμενες μέρες Ρευστά - Στατική ΙΙ - Μπετόν (για να μην αναφέρω και τις Αντισεισμικές )..... Παρέμβαση καμία? Καμιά απάντηση από την Γραμματεία???
Άβαταρ μέλους
efyv2
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Παρ, 05 Οκτ 2012 5:06 pm
Έτος εισαγωγής: 2004

Re: Προσχέδιο προγράμματος εξετάσεων εαρινών εξαμήνων ακαδ. έτους 2015-16

Δημοσίευσηαπό Ηχώ » Πέμ, 14 Απρ 2016 9:35 pm

το πρόγραμμα θα βγει ποτέ ?????? μας έβαλαν να δηλώσουμε 12 μαθήματα ,δεν ξέρουμε καν αν σχεδόν τα πιο πολλά θα πέσουν την ίδια μέρα... αλλα για ενημέρωση ούτε λόγος....
η αγάπη για ζωή γεννά την τέχνη.....
Ηχώ
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: Δευτ, 13 Ιουν 2011 3:13 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Προσχέδιο προγράμματος εξετάσεων εαρινών εξαμήνων ακαδ. έτους 2015-16

Δημοσίευσηαπό TheMaster » Πέμ, 14 Απρ 2016 9:48 pm

Νμζω εχει βγει εδω και καιρο και αναγραφονταν με κοκκινα γραμματα τα μαθηματα του χειμερινου ... Αν δεν κανω λαθος ειναο στην αρχικη του σαιτ της σχολης .
"The funny thing about choosing sides is that you don't have to be all the way one one side or the other . It's okay to be feeling like 'this is the one I align a little bit more , ant it's not perfect,but at least there's stuff I can appreciate a little bit more on this side.'"
Άβαταρ μέλους
TheMaster
 
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: Δευτ, 30 Δεκ 2013 2:56 am
Έτος εισαγωγής: 2013

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μαθήματα-Γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες