Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Πληροφορίες που αφορούν στο σύνολο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας της σχολής και δεν εντάσσονται σε κάποιο έτος.

Συντονιστής: University Editors

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό pap » Δευτ, 14 Απρ 2014 8:48 pm

Spoiler: show
Nestoras έγραψε:
pap έγραψε:Το πρόβλημα δεν είναι στο αν θα μάθεις να σχεδιάζεις έναν τρισδιάστατο πλάγιο κώνο με το στυλ των 60s (χωρίς υπολογιστή) μέσα από την (όντως πολύ καλή) παράδοσή του μαθήματος από τον κ. Μαρκάτη ή απ'το σπίτι σου. Το πρόβλημα είναι ότι ο διδάσκοντας δεν σου δίνει την ευκαιρία να περάσεις. Δεν δίνει σημειώσεις, δεν δίνει υποδείγματα, δεν δίνει λυμένες εφαρμογές, δεν βάζει πρόοδους, δεν βάζει προφορική εξέταση αλλά μετα σε κόβει γιατί "δεν παρακολούθησες". Ο ίδιος μου είπε γελώντας ότι οι εφαρμογές του MQN ήταν λάθος λυμένες. Τελικά η επιτυχία δεν βασίζεται στην κατανόηση του μαθήματος αλλά στο ποιος έχει πρόσβαση στις κρυφές σημειώσεις. Υπάρχουν πάρα πολλοί άνεργοι καθηγητές που με χαρά θα παίρναν το τμήμα και θα το απογειώναν αντί να πληρώνονται για να μας παριστάνουν τους καμπόσους - μαζί με τα σπασικλάκια τους με τα Ναπολεόντεια συμπλέγματα. Ξεχνάμε πως είμαστε η γενία που βασανίζεται για τα δικά τους εγκλήματα. 80% αποτυχία, στους ελίτ των λυκείων της Ελλάδος, είναι δική του αποτυχία όχι δική μας.

Συνεχίστε τον κανιβαλισμό και όσο είστε διαιρεμένοι θα βασιλεύουν...


Κατ'αρχην καλησπέρα σε ολούς και καλα αποτελέσματα,

Με όλο το θάρρος σαν πρωτοετής που παρακολούθησα, όλα τα μαθήματα του κου Κοντοκώστα έχω να πώ τα εξής :

Για τις κρύφες σημειώσεις http://www.math.ntua.gr/~dkodokostas/ μπορείτε να τις κατεβάσετε είναι ελευθερες για όλους
Για τις λυμένες εφαρμογές εαν παρακολουθούσες θα έβλεπες τις λυμένες εφαρμογές τις οποίες έλυσε βήμα-βήμα μεσα στην αίθουσα. Μπορεί να μην το έκανε με φωτοβολίδες και ειδικά εφε χολυγουντ αλλά το έκανε.
Παράλληλα έδωσε ασκήσεις για προπόνηση που ήταν παραπλήσιες με αυτές που έπεσαν. Το γεγονός οτι δεν υπάρχει ''γκαρουτσος'' για το μάθημα και πρέπει να αφιερωσεις λιγο χρόνο στο μάθημα, δεν είναι λόγος να λέγονται αηδίες περι ανικανότητας του καθηγητή και ανυπαρκτων σημειωσεων και τα λοιπα γιατι απλά δείχνει μια γενική ανωριμότητα. Τώρα για την ελίτ των λυκείων κ.τ.λ σου προτείνω να ξεπεράσεις αυτη την έπαρση φίλε μου γιατι θα προσγειώθεις ανώμαλα μόλις βγέις στην αγορά εργασίας. Ο αγώνας για να αποδείξεις την αξία σου είναι διαρκής και ατέρμονος.

Καλά αποτελέσματα σε όλους και καλή συνέχεια


Αγαπητέ πρωτοετή,

Έχω εργαστεί για πολλά χρόνια και αν θες ανοίγουμε άλλο τόπικ όσον αφορά την αγορά εργασίας. Αν θες θα σου αφιερώσω και δυο τρεις παραγράφους για την στρατιωτική θητεία. Μπορώ να σου πω και ποιες δεξιότητες δεν θα πάρεις από ένα πανεπιστήμιο και που είναι απαραίτητες για τις περισσότερες δουλειές. Αν δεν σε πείσω μπορώ να σου γνωρίσω κόσμο που δουλεύει με ή χωρίς πτυχίο και να σου μιλήσουν αυτοί για ανώμαλες προσγειώσεις.
Επίσης μπορώ να σε παραπέμψω σε μαθήματα με σωστές σημειώσεις (σιδηρές, υδραυλικά) όπου εκεί μπορεί να σου δικαιολογήσει κανείς τις αυξημένες απαιτήσεις αφού θα βρεις όλη την ύλη όπως την χρειάζεσαι για να την καταλάβεις. Ακόμα και αν δεν έχε0ις την δυνατότητα να παρακολουθήσεις - μπορεί να δουλεύεις γτ αυτοσυντηρείσαι, μπορεί να χρωστάς μάθημα που παραδίδεται την ίδια ώρα, μπορεί να είσαι στο νοσοκομείο γτ είχες ατύχημα- θα μπορέσεις να γράψεις το 5 εφόσον ασχοληθείς σωστά. Και να σου δείξω μαθήματα που είναι σχεδιασμένα για να τα παρακολουθείς μέσω παράδοσης ασκήσεων και προόδων. Ας αλλάξουν την δομή του μαθήματος να τελειώνουμε...
Μιλάς για ανωριμότητα ενώ δικαιώνεις έναν άνθρωπο που στέλνει 8 στους 10 ένα εξάμηνο πίσω σε ένα μάθημα που έχει τίτλο "γεωμετρία". Δείξε μου έναν πολυτεχνίτη που να μην αγαπάει την γεωμετρία... Μπράβο σου που κατάφερες να είσαι στους δύο που περάσαν, σου αξίζει το μπράβο, αλλά μην νομίζεις ότι η επιτυχία σου εντείνεται με την αποτυχία των άλλων. Μην μειώνεις τον συνάδελφο για να ικανοποιείς το μίζερο εγώ σου. Εσύ είσαι ο ελιτιστής αν κρίνεις τόσο αυστηρά τον διπλανό σου. Οι συνθήκες αυτής της εξεταστικής ήταν τουλάχιστον τραγικές. Με τέτοιους βαθμούς το μόνο που πετυχαίνουν είναι να στέλνουν τον κόσμο στην κατάθλιψη και σε ότι άλλο συνεπάγεται αυτό.
Σπάσε λοιπόν την φούσκα σου και δες πέρα απ'την μύτη σου. Υπάρχει πολύ ασχήμια γύρω μας μην συμμετέχεις και συ σ'αυτήν...
pap
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Παρ, 26 Μαρ 2010 1:12 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Δευτ, 14 Απρ 2014 8:52 pm

Συναγωνισμός ΔΕΝ είναι η αλληλεγγύη για τη Μετριότητα.
Συναγωνισμός είναι η αλληλοβοήθεια - δικτύωση όσων ενδιαφέρονται και επιδιώκουν την Αριστεία.
Ο Ανταγωνισμός ΔΕΝ έχει εθνικά σύνορα = μιζέρια με μπλοκάκια κ.λπ.
Ο Ανταγωνισμός έχει ανοιχτά σύνορα (τουλάχιστον Ευρωπαϊκά) και όποιος/α έχει τα κότσια παίζει εκεί.
Η κυριαρχία της Μετριότητας = των ευθέως Κρατικοδίαιτων (Δημοσίων Υπαλλήλων) και των εμμέσως Κρατικοδίαιτων (Εταιρειών και "Ελεύθερων Επαγγελματιών") με προσόντα - ικανότητες διαδρόμου Σχολής, Κομματικών ευσήμων και Διαπλοκής ΕΥΤΥΧΩΣ μας τέλειωσε (δυστυχώς απότομα).
Υπάρχει ( εδώ και δεκαετίες) η Ιταλική έκφραση: Ingeniere de la MTUA, σε επί λέξει μετάφραση: Μηχανικός του ΙΚΑ. Σε επί της ουσίας μετάφραση: μηχανικός του κ#λου (μ μικρό στο μηχανικός).
Ξυπνήστε!
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό amazing_happens » Δευτ, 14 Απρ 2014 9:02 pm

pap έγραψε: Επίσης μπορώ να σε παραπέμψω σε μαθήματα με σωστές σημειώσεις (σιδηρές, υδραυλικά) όπου εκεί μπορεί να σου δικαιολογήσει κανείς τις αυξημένες απαιτήσεις αφού θα βρεις όλη την ύλη όπως την χρειάζεσαι για να την καταλάβεις. Ακόμα και αν δεν έχε0ις την δυνατότητα να παρακολουθήσεις - μπορεί να δουλεύεις γτ αυτοσυντηρείσαι, μπορεί να χρωστάς μάθημα που παραδίδεται την ίδια ώρα, μπορεί να είσαι στο νοσοκομείο γτ είχες ατύχημα- θα μπορέσεις να γράψεις το 5 εφόσον ασχοληθείς σωστά. Και να σου δείξω μαθήματα που είναι σχεδιασμένα για να τα παρακολουθείς μέσω παράδοσης ασκήσεων και προόδων. Ας αλλάξουν την δομή του μαθήματος να τελειώνουμε...
Μιλάς για ανωριμότητα ενώ δικαιώνεις έναν άνθρωπο που στέλνει 8 στους 10 ένα εξάμηνο πίσω σε ένα μάθημα που έχει τίτλο "γεωμετρία". Δείξε μου έναν πολυτεχνίτη που να μην αγαπάει την γεωμετρία... Μπράβο σου που κατάφερες να είσαι στους δύο που περάσαν, σου αξίζει το μπράβο, αλλά μην νομίζεις ότι η επιτυχία σου εντείνεται με την αποτυχία των άλλων. Μην μειώνεις τον συνάδελφο για να ικανοποιείς το μίζερο εγώ σου. Εσύ είσαι ο ελιτιστής αν κρίνεις τόσο αυστηρά τον διπλανό σου. Οι συνθήκες αυτής της εξεταστικής ήταν τουλάχιστον τραγικές. Με τέτοιους βαθμούς το μόνο που πετυχαίνουν είναι να στέλνουν τον κόσμο στην κατάθλιψη και σε ότι άλλο συνεπάγεται αυτό.
Σπάσε λοιπόν την φούσκα σου και δες πέρα απ'την μύτη σου. Υπάρχει πολύ ασχήμια γύρω μας μην συμμετέχεις και συ σ'αυτήν...

+1
Απο τα καλυτερα που εχουν γραφτει στο MQN τον τελευταιο καιρο!!
amazing_happens
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: Τρί, 10 Φεβ 2009 3:07 am
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Δευτ, 14 Απρ 2014 9:26 pm

1. Ο πιο ΑΧΡΗΣΤΟΣ - ΔΗΘΕΝ Δείκτης Αξιολόγησης είναι το ποσοστό επιτυχόντων επί των προσελθέντων.
Παράδειγμα: (Τραβηγμένο, αλλά δεν απέχει από την πραγματικότητα)
Χρωστάνε τη <Μ.τ.Ρ> 900, ασχολήθηκαν 100.
1ο Σενάριο (απίθανο): Προσέρχονται στη εξέταση μόνο οι ως άνω 100. Στατιστικό ποσοστό επιτυχίας >95%.
2ο Σενάριο (σύνηθες): Προσέρχονται στη εξέταση οι ως άνω 100 και άλλοι 200 μπας και . Στατιστικό ποσοστό επιτυχίας ~35%.
3ο Σενάριο (απίθανο): Προσέρχονται στην εξέταση ΟΥΛΟΙ οι 900. Στατιστικό ποσοστό επιτυχίας <10%.

Ίδια Θέματα, άλλος ΔΗΘΕΝ Δείκτης - ΔΗΘΕΝ Δυσκολίας...
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό Red Mullet » Δευτ, 14 Απρ 2014 9:51 pm

pap +1
Μακαρι ολες οι σημειωσεις και η διδασκαλια να ηταν σαν τα υδραυλικα και τα σιδερα...
και μακαρι να υπηρχε περισσοτερη αλληλοβοηθεια μεταξυ των φοιτητων , και δεν εννοω την "αντιγραφη της λυμμενης ασκησης" αλλα πολυ πιο απλα πραγματα που δεν γινονται...
Red Mullet
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: Σάβ, 25 Αύγ 2012 11:46 am
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό TheMaster » Δευτ, 14 Απρ 2014 9:57 pm

pap έγραψε:Επίσης μπορώ να σε παραπέμψω σε μαθήματα με σωστές σημειώσεις


Καταφερες ρε θηριο να κρινεις σημειωσεις 140+ σελιδων μεσα σε 1:30 ωρα ?


pap έγραψε:Μην μειώνεις τον συνάδελφο


Οι ιδιοι μειωνουν τον εαυτο τους οταν βγαζουν φτηνες δικαιολογιες και δεν αναλαμβανουν τις ευθυνες τους ....

Επιπλεον οπως ειπε και ο neoktanas "συναγωνισμός είναι η αλληλοβοήθεια - δικτύωση όσων ενδιαφέρονται και επιδιώκουν την Αριστεία."
Στο συγκεκριμενο μαθημα ειμασταν μια ομαδα 3 ατομων , και προτειναμε και σε αλλους , που μαζευτηκαμε και αποφασισαμε να λυσουμε ασκησεις , ωστε αν κολλησει ο ενας να βοηθησουνε οι αλλοι δυο ... Guess what , περασαμε και οι τρεις ... Ποσοι πραγματικα ενδιαφερθηκαν για να περασουν το μαθημα ? Το να παιζεις στο κυλικειο ολο το εξαμηνο tichu στην ωρα της γεωμετριας και τελευταια στιγμη να ψαχνεις μεσω των σημειωσεων της ΔΑΠ και τηλεφωνηματων , μπας και γραψεις τιποτα , δεν το θεωρω ενδιαφερον αξιο της επιτυχιας ...

Τελος θα ηθελα να ρωτησω για τα θεματα που ηταν ΤΟΣΟ δυσκολα ? Τί ακριβως περιμενε καποιος οτι θα βαλει ο καθηγητης ? Προσωπικα τα θεματα τα περιμενα ετσι ακριβως , αν εξαιρεσεις το 2ο θεμα (που το βαλε ο κος Μαρκατης αν δεν κανω λαθος) που περιμενα κατι πιο "κλασικο" ... Δηλαδη πραγματικα τί αλλο θα μπορουσε να βαλλει ?
"The funny thing about choosing sides is that you don't have to be all the way one one side or the other . It's okay to be feeling like 'this is the one I align a little bit more , ant it's not perfect,but at least there's stuff I can appreciate a little bit more on this side.'"
Άβαταρ μέλους
TheMaster
 
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: Δευτ, 30 Δεκ 2013 2:56 am
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό amazing_happens » Δευτ, 14 Απρ 2014 10:07 pm

neaoktana έγραψε:2ο Σενάριο (σύνηθες): Προσέρχονται στη εξέταση οι ως άνω 100 και άλλοι 200 μπας και . Στατιστικό ποσοστό επιτυχίας ~35%.

Μια ενσταση! Το ποσοστο του 66,67% (200/300) για τους "μπας και"... μου φαινεται υπερβολικο. Ειδικα για τα "ζορικα" μαθηματα. Σαφεστατα η γεωμετρια δεν εντάσσεται σε αυτα, ενω η ΜΤΡ ειναι ψηλα στη λιστα. Οπως και να εχει, επειδη δεν ειμαστε σε ΤΕΙ Αφισοκόλλησης, θεωρώ οτι το ποσοστο των "μπας και" -ειδικα στα "ζορικα"- κυμαινεται γυρω στο 25-30%! Αντιθετως το 5 σε πολλα μαθηματα (περιπου...66,67% του συνολου για το πτυχιο) ειναι "τραγελαφικ-ώς" απαιτητικό!
amazing_happens
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: Τρί, 10 Φεβ 2009 3:07 am
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό eX-mc » Δευτ, 14 Απρ 2014 10:18 pm

pap έγραψε:Ο ίδιος μου είπε γελώντας ότι οι εφαρμογές του MQN ήταν λάθος λυμένες.

Να σημειώσω εδώ ότι ο Μαρκάτης δε γνώριζε για το σάιτ μέχρι προ ολίγων μηνών όταν κι ενημερώθηκε, τουλάχιστον απ'όσο ισχυρίστηκε. Μπήκε, είδε την καρτέλα κι ειδοποίησε για τα λάθη, κάτι είναι κι αυτό. Μένουν τώρα τα φύλλα από τα φοιτητο-μάγαζα πρώτη πόρτα αριστερά να τσεκάρει για να ξέρουμε κι εμείς από που να διαβάζουμε! :lolno:
c'est en faisant n'importe quoi
qu'on devient n'importe qui


Spoiler: show
δεν είναι πτήση, είναι πτώση με στυλ.
Άβαταρ μέλους
eX-mc
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 1736
Εγγραφή: Τρί, 05 Οκτ 2010 9:44 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό OxYdO » Δευτ, 14 Απρ 2014 10:23 pm

neaoktana έγραψε:Συναγωνισμός ΔΕΝ είναι η αλληλεγγύη για τη Μετριότητα.
Συναγωνισμός είναι η αλληλοβοήθεια - δικτύωση όσων ενδιαφέρονται και επιδιώκουν την Αριστεία.[/b]

Χωρίς φιλελεύθερες πινελιές:
Συναγωνισμός είναι η αλληλοβοήθεια - δικτύωση όσων ενδιαφέρονται και επιδιώκουν την Επάρκεια
επάρκεια: τι ειναι : υποκειμενική στοχοθεσία, προϊόν συνειδητής επιλογής, δικαίωμα, χαρακτηριστικό που σε καθιστά ανάξιο βοήθειας
αριστεία: τι δεν είναι : αυταξία, υποχρέωση, χαρακτηριστικό που σε καθιστά άξιο βοήθειας

neaoktana έγραψε:Η κυριαρχία της Μετριότητας = των ευθέως Κρατικοδίαιτων (Δημοσίων Υπαλλήλων) και των εμμέσως Κρατικοδίαιτων (Εταιρειών και "Ελεύθερων Επαγγελματιών") με προσόντα - ικανότητες διαδρόμου Σχολής, Κομματικών ευσήμων και Διαπλοκής ΕΥΤΥΧΩΣ μας τέλειωσε (δυστυχώς απότομα).

Μάλλον ζούμε σε άλλη χώρα. Όποιος νομίζει ότι η τελευταία τετραετία είχε να κάνει, έστω και κατ΄ελάχιστο, με συγκρούσεις με τον κρατικοδίαιτο εσμό των εργολαβομηχανικογιάπηδων πλανάται.



Για να μείνω ον-τόπικ, θα παραθέσω την προσωπική μου μαρτυρία. Όταν πέρασα Γεωμετρία το Σεπτέμβρη του πρώτου έτους (είμαι τρίτο), την πέρασα μόνο με Παραστατική, Χωματουργικά και Στέγη και πήρα ένα τίμιο 6. Δεν έχω καμία αυταπάτη ότι ξέρω γεωμετρία, αλλά με τα κριτήρια του κ.Μαρκάτη άξιζα να περάσω. Δεν έχω την κατάρτιση να κρίνω τα κριτήρια του κ.Μαρκάτη και να αποφανθώ εάν πράγματι καλύπτουν την επάρκεια ή όχι και ακριβώς για αυτό το λόγο δεν έχω την απαίτηση και από τον καινούριο καθηγητή να τα διατηρήσει και υπερασπίζομαι το δικαίωμά του να τα επαναξιολογήσει και να "επανατοποθετήσει" το σημείο της επάρκειας (π.χ. πρέπει να περνάς αν δεν έχεις πάρει μυρωδιά του τι κάνεις και απλά κάνεις μηχανικά το σχέδιο χωρίς να ξέρεις την αντίστοιχη θεωρία;). Για να προλάβω την εξ΄αριστερ(ιστ)ών κριτική δεν υπαινίσσομαι ότι οι φοιτητές δεν μπορούν να έχουν κανένα λόγο στη διάρθρωση των μαθημάτων. Λέω ρητά, ότι δεν μπορούν να έχουν τον πρωτεύοντα, καθολικό και μονομερή λόγο. (άρα μάλλον δε γλιτώνω την εξ'αριστερ(ιστ)ών κριτική), αλλά να υπεισέρχονται σε μια διαλεκτική σχέση με τον καθηγητή.

Δεν έχω ακριβή εικόνα των θεμάτων, αλλά το υπερβολικά μεγάλο ποσοστό αποτυχίας μάλλον σημαίνει κάτι από τα δύο:
α) Όντως έβαλε θέματα υπερβολικά δύσκολα, διαστημικά, αναντίστοιχα της παράδοσης κ.ο.κ.
β) Απλά άλλαξε τη διάρθρωση της εξέτασης και τη βαρύτητα του κάθε θέματος και δεν το περίμεναν τα παιδιά.

Με μια γερή δόση αυτοκριτικής ομολογώ πως αν έδινα φέτος το μάθημα, θα πήγαινα όπως πάντα με χωματουργικά, παραστατική, στέγες. Σε αυτή την περίπτωση (είμαστε στο "β" ) θεωρώ ότι ΔΕΝ θα δικαιούμουν να έχω την απαίτηση να περάσω.

Αν ισχύει το α, τότε ορθώς έχουμε/τε παράπονα.

Θα μπορούσα, δεδομένης της αριστερής μου ταυτότητας, να βγω στα κάγκελα, εκλογές γαρ, αλλά δεν ψήνομαι ιδιαίτερα...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
OxYdO Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Παρ, 07 Οκτ 2011 12:18 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό TheMaster » Δευτ, 14 Απρ 2014 10:41 pm

Και φετος αν εγραφες την παραστατικη , στεγες και χωματουργικα παλι περναγες με 6 (2.5,1,2.5 οι βαθμολογιες που επιαναν τα αντιστοιχα θεματα) .... Επισης να πω πως μεσω της συνεργασειας μπορει να φτασει καποιος στην αριστεια , δουλευοντας τις αδυναμιες του ... Κατα τα αλλα δεν θα διαφωνησω καπου ...
Τελευταία επεξεργασία από TheMaster και Δευτ, 14 Απρ 2014 10:45 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
"The funny thing about choosing sides is that you don't have to be all the way one one side or the other . It's okay to be feeling like 'this is the one I align a little bit more , ant it's not perfect,but at least there's stuff I can appreciate a little bit more on this side.'"
Άβαταρ μέλους
TheMaster
 
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: Δευτ, 30 Δεκ 2013 2:56 am
Έτος εισαγωγής: 2013

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μαθήματα-Γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες