Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Πληροφορίες που αφορούν στο σύνολο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας της σχολής και δεν εντάσσονται σε κάποιο έτος.

Συντονιστής: University Editors

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό Σκληρος και ορθιος » Κυρ, 13 Απρ 2014 11:46 pm

εσυ παιρνεις τη χειροτερη περιπτωση φοιτητη, θεωρεις οτι οσοι κοπηκαν ηταν σε αυτο το επιπεδο?
Σκληρος και ορθιος
 
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Τετ, 04 Δεκ 2013 6:41 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό TheMaster » Κυρ, 13 Απρ 2014 11:53 pm

Ολοι , σιγουρα οχι ... Ολοι εχουμε μια κακη μερα στο γραφειο και επιπλεον οποιος απο αυτους θεωρει οτι αδικηθηκε μπορει να κοιταξει το γραπτο του με τον καθηγητη ... Η πλειονοτητα παντως , ναι ...
"The funny thing about choosing sides is that you don't have to be all the way one one side or the other . It's okay to be feeling like 'this is the one I align a little bit more , ant it's not perfect,but at least there's stuff I can appreciate a little bit more on this side.'"
Άβαταρ μέλους
TheMaster
 
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: Δευτ, 30 Δεκ 2013 2:56 am
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό pap » Δευτ, 14 Απρ 2014 12:24 am

Το πρόβλημα δεν είναι στο αν θα μάθεις να σχεδιάζεις έναν τρισδιάστατο πλάγιο κώνο με το στυλ των 60s (χωρίς υπολογιστή) μέσα από την (όντως πολύ καλή) παράδοσή του μαθήματος από τον κ. Μαρκάτη ή απ'το σπίτι σου. Το πρόβλημα είναι ότι ο διδάσκοντας δεν σου δίνει την ευκαιρία να περάσεις. Δεν δίνει σημειώσεις, δεν δίνει υποδείγματα, δεν δίνει λυμένες εφαρμογές, δεν βάζει πρόοδους, δεν βάζει προφορική εξέταση αλλά μετα σε κόβει γιατί "δεν παρακολούθησες". Ο ίδιος μου είπε γελώντας ότι οι εφαρμογές του MQN ήταν λάθος λυμένες. Τελικά η επιτυχία δεν βασίζεται στην κατανόηση του μαθήματος αλλά στο ποιος έχει πρόσβαση στις κρυφές σημειώσεις. Υπάρχουν πάρα πολλοί άνεργοι καθηγητές που με χαρά θα παίρναν το τμήμα και θα το απογειώναν αντί να πληρώνονται για να μας παριστάνουν τους καμπόσους - μαζί με τα σπασικλάκια τους με τα Ναπολεόντεια συμπλέγματα. Ξεχνάμε πως είμαστε η γενία που βασανίζεται για τα δικά τους εγκλήματα. 80% αποτυχία, στους ελίτ των λυκείων της Ελλάδος, είναι δική του αποτυχία όχι δική μας.

Συνεχίστε τον κανιβαλισμό και όσο είστε διαιρεμένοι θα βασιλεύουν...
pap
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Παρ, 26 Μαρ 2010 1:12 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό Σκληρος και ορθιος » Δευτ, 14 Απρ 2014 12:31 am

κοιτα επειδη μπηκες τωρα και ειναι λογικο να μην το ξερεις, η σχολη συνεχως γινεται πιο δυσκολη και πιο εντατικοποιημενη, χωρις ουσιαστικο αντικρισμα,στην παραστατικη οποιος πηγαινε ολο το εξαμηνο θα επρεπε να ειναι εφικτο να γραφει 10 χωρις πολυ κοπο, το 5 θα επρεπε να ειναι για αυτοσ που πηρε της πολυ βασικες γνωσεις χωρις να παιδευτει πολυ, τωρα το πηγαινω ολο το εξαμηνο κανω ασκησεισ και παραδιδω,διαβαζω ποσες ωρες στο τελος για να παρω 5-6 στην παραστατικη γεωμετρια ειναι κατι που απλα δε θα επρεπε να το αποδεχεσαι,το να μπαινεις και να δικαιωνεις το καθηγητη ειναι αισχρο και θα το καταλαβεις στα επομενα εξαμηνα
Σκληρος και ορθιος
 
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Τετ, 04 Δεκ 2013 6:41 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό TheMaster » Δευτ, 14 Απρ 2014 12:33 am

Δεν ξερω για τον κυριο Μαρκατη , αλλα ο κος Κοντοκωστας εχει αναρτησει σημειωσεις (οι οποιος αν και πληρεις χρειαζονται λιγο δουλεια , απο πλευρας λυμενων ασκησεων) ... Να κανω και εγω μια ερωτηση ? Απο ποτε ο Ελληνας θα αποποιειται της προσωπικης του ευθυνης ?
"The funny thing about choosing sides is that you don't have to be all the way one one side or the other . It's okay to be feeling like 'this is the one I align a little bit more , ant it's not perfect,but at least there's stuff I can appreciate a little bit more on this side.'"
Άβαταρ μέλους
TheMaster
 
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: Δευτ, 30 Δεκ 2013 2:56 am
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό TheMaster » Δευτ, 14 Απρ 2014 12:44 am

Σκληρος και ορθιος έγραψε:κοιτα επειδη μπηκες τωρα και ειναι λογικο να μην το ξερεις, η σχολη συνεχως γινεται πιο δυσκολη και πιο εντατικοποιημενη, χωρις ουσιαστικο αντικρισμα,στην παραστατικη οποιος πηγαινε ολο το εξαμηνο θα επρεπε να ειναι εφικτο να γραφει 10 χωρις πολυ κοπο, το 5 θα επρεπε να ειναι για αυτοσ που πηρε της πολυ βασικες γνωσεις χωρις να παιδευτει πολυ, τωρα το πηγαινω ολο το εξαμηνο κανω ασκησεισ και παραδιδω,διαβαζω ποσες ωρες στο τελος για να παρω 5-6 στην παραστατικη γεωμετρια ειναι κατι που απλα δε θα επρεπε να το αποδεχεσαι,το να μπαινεις και να δικαιωνεις το καθηγητη ειναι αισχρο και θα το καταλαβεις στα επομενα εξαμηνα


Ρε φιλε , το θεμα εινα οτι δεν θεωρω οτι το διαγωνισμα ηταν ενα τρελων απαιτησεων (αν και ειχε ενα θεματακι με την διαχειρηση του χρονου) ... Επισης δεν μπορω να βλεπω τους ξυσιματιες να βγαινουν και να το παιζουν αθωες περιστερες ... Επιπλεον δεν θεωρω οτι καποιος με 5 πρεπει να εχει παρει μονο τις βασικες γνωσεις ... Ενα πτυχιο που αναγραφει 5 και ενα αλλο που γραφει 10 εχει ακριβως την ιδια δυναμη(τουλαχιστον νομιζω ... αν οχι ας με διορθωσει καποιος) , οταν ερχεται στο δικαιωμα υπογραφης ... Οποτε το να θελω δυο μηχανικοι που εχουν την δυνατοτητα να αναλαβουν το ιδιο εργο , να ειναι εξισου ικανοι να το διεκπεραιωσουν δεν το θεωρω τρελο ... Τωρα θα μου πεις "Παραστατικη Γεωμετρια" ειναι , και θα συμφωνησω ... Αλλα τι γινεται οταν η λογικη που προτεινεις εφαρμοστει και σε πιο βασικα μαθηματα ?
"The funny thing about choosing sides is that you don't have to be all the way one one side or the other . It's okay to be feeling like 'this is the one I align a little bit more , ant it's not perfect,but at least there's stuff I can appreciate a little bit more on this side.'"
Άβαταρ μέλους
TheMaster
 
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: Δευτ, 30 Δεκ 2013 2:56 am
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό gousia » Δευτ, 14 Απρ 2014 2:16 am

Ενα πτυχιο του 5 με ενα του 10 ειναι ακριβως τα ιδια μονο απο την πλευρα οτι και τα δυο θα ιδρωνουν για ενα χαρτζιλικι με το γνωστο "μπλοκακι"(αν δεν το ξερεις αυτο, σημαινει "μαυρα" λεφτα)Οσον αφορα τα υπολοιπα,διαφερουν κατα πολλες ωρες διαβασματος,αρκετο αγχος και νευρα.Και συνεπεια,ακομα, κι αλλα πολλα.Οποτε στο οποιοδηποτε μαθημα ενας καλα διαβασμενος φοιτητης πρεπει να παιρνει και ενα καλο βαθμο!Το αυτονοητο δηλαδη!Επισης οσον αφορα τα μαθηματα τυπου Γεωμετρια(δεν υποτιμω το μαθημα)θα πρεπει να μη χρειαζεται να διαβαζεις ακομα και την υλη του λυκειου για να πιασεις τη βαση!Η εστω οταν βλεπεις 15ο εξαμηνο στα στοιχεια φοιτητη να μην περιμενεις και την αποδειξη για καποια ελλειψη προκειμενου να βαλεις ενα 5...!Λογικα και εσυ θα προσπαθεις να δικαιολογησεις, με καποιον τροπο, ολη αυτη την εντατικοποιηση των σπουδων,οποτε δεν τα βαζω μαζι σου.Παντως να εισαι σιγουρος οτι οι φοιτητες της σχολης μας(και των υπολοιπων σχολων)δεν εγιναν ξαφνικα τεμπεληδες,ουτε "χαζεψαν" και τους φαινονται ολα δυσκολα!Και επισης μην προσπαθεις, σε καμια περιπτωση,να "ξεκοψεις" τη σχολη σου απο το υπολοιπο περιβαλλον σου.Ολα με καποιον τροπο συνδεονται και προφανως ενας τροπος για να κανεις τα αει για λιγους ειναι να ζορισεις τα μαθηματα,προκειμενου να σπρωξεις το παιδι του ανεργου/μεροκαματιαρη/χαμηλοσυνταξιουχου να παρατησει τη σχολη για να φερει κανενα φραγκο στο σπιτι ή τελοσπαντων να μην πληρωνει φροντιστηρια σε ολο το λυκειο για να δωσει 3(!) πανελλαδικες.
γιαούρτι με κέτσαπ
gousia
 
Δημοσιεύσεις: 502
Εγγραφή: Τρί, 22 Φεβ 2011 2:10 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό TheMaster » Δευτ, 14 Απρ 2014 7:48 am

gousia έγραψε:Ενα πτυχιο του 5 με ενα του 10 ειναι ακριβως τα ιδια μονο απο την πλευρα οτι και τα δυο θα ιδρωνουν για ενα χαρτζιλικι με το γνωστο "μπλοκακι"(αν δεν το ξερεις αυτο, σημαινει "μαυρα" λεφτα)Οσον αφορα τα υπολοιπα,διαφερουν κατα πολλες ωρες διαβασματος,αρκετο αγχος και νευρα.Και συνεπεια,ακομα, κι αλλα πολλα.Οποτε στο οποιοδηποτε μαθημα ενας καλα διαβασμενος φοιτητης πρεπει να παιρνει και ενα καλο βαθμο!Το αυτονοητο δηλαδη!Επισης οσον αφορα τα μαθηματα τυπου Γεωμετρια(δεν υποτιμω το μαθημα)θα πρεπει να μη χρειαζεται να διαβαζεις ακομα και την υλη του λυκειου για να πιασεις τη βαση!Η εστω οταν βλεπεις 15ο εξαμηνο στα στοιχεια φοιτητη να μην περιμενεις και την αποδειξη για καποια ελλειψη προκειμενου να βαλεις ενα 5...!Λογικα και εσυ θα προσπαθεις να δικαιολογησεις, με καποιον τροπο, ολη αυτη την εντατικοποιηση των σπουδων,οποτε δεν τα βαζω μαζι σου.Παντως να εισαι σιγουρος οτι οι φοιτητες της σχολης μας(και των υπολοιπων σχολων)δεν εγιναν ξαφνικα τεμπεληδες,ουτε "χαζεψαν" και τους φαινονται ολα δυσκολα!Και επισης μην προσπαθεις, σε καμια περιπτωση,να "ξεκοψεις" τη σχολη σου απο το υπολοιπο περιβαλλον σου.Ολα με καποιον τροπο συνδεονται και προφανως ενας τροπος για να κανεις τα αει για λιγους ειναι να ζορισεις τα μαθηματα,προκειμενου να σπρωξεις το παιδι του ανεργου/μεροκαματιαρη/χαμηλοσυνταξιουχου να παρατησει τη σχολη για να φερει κανενα φραγκο στο σπιτι ή τελοσπαντων να μην πληρωνει φροντιστηρια σε ολο το λυκειο για να δωσει 3(!) πανελλαδικες.


Ενδεχομενως φλε να εχετε δικαιο και δεν προκειται να το παιξω Παπας σε ενα θεμα που δεν εχω αρκετα στοιχεια για να εχω περιστατωμενη αποψη ... Το θα ειναι οτι προσπαθειτε να με πεισετε οτι ισχυει κατι τετοιο μεσω των αποτελεσματων της παραστατικης στην οποια δεν ειδα δειγματα γραφεις που να στηριζουν κατι τετοιο ... Δεν ξερω αν οι συμφοιτητες μου"χαζεψαν" ή τεμπελιασαν ή αν προσπαθουν να ριξουν την αποτυχια τους σε ενα υπαρκτο προβλημα της σχολης ... Αυτο που ξερω ειναι πως αν βαλεις τα στοιχεια κατω(στο συγκεκριμενο μαθημα , το συγκεκριμενο εξαμηνο) τα αποτελεσματα ηταν αναμενομενα ...
"The funny thing about choosing sides is that you don't have to be all the way one one side or the other . It's okay to be feeling like 'this is the one I align a little bit more , ant it's not perfect,but at least there's stuff I can appreciate a little bit more on this side.'"
Άβαταρ μέλους
TheMaster
 
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: Δευτ, 30 Δεκ 2013 2:56 am
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό Nestoras » Δευτ, 14 Απρ 2014 7:02 pm

pap έγραψε:Το πρόβλημα δεν είναι στο αν θα μάθεις να σχεδιάζεις έναν τρισδιάστατο πλάγιο κώνο με το στυλ των 60s (χωρίς υπολογιστή) μέσα από την (όντως πολύ καλή) παράδοσή του μαθήματος από τον κ. Μαρκάτη ή απ'το σπίτι σου. Το πρόβλημα είναι ότι ο διδάσκοντας δεν σου δίνει την ευκαιρία να περάσεις. Δεν δίνει σημειώσεις, δεν δίνει υποδείγματα, δεν δίνει λυμένες εφαρμογές, δεν βάζει πρόοδους, δεν βάζει προφορική εξέταση αλλά μετα σε κόβει γιατί "δεν παρακολούθησες". Ο ίδιος μου είπε γελώντας ότι οι εφαρμογές του MQN ήταν λάθος λυμένες. Τελικά η επιτυχία δεν βασίζεται στην κατανόηση του μαθήματος αλλά στο ποιος έχει πρόσβαση στις κρυφές σημειώσεις. Υπάρχουν πάρα πολλοί άνεργοι καθηγητές που με χαρά θα παίρναν το τμήμα και θα το απογειώναν αντί να πληρώνονται για να μας παριστάνουν τους καμπόσους - μαζί με τα σπασικλάκια τους με τα Ναπολεόντεια συμπλέγματα. Ξεχνάμε πως είμαστε η γενία που βασανίζεται για τα δικά τους εγκλήματα. 80% αποτυχία, στους ελίτ των λυκείων της Ελλάδος, είναι δική του αποτυχία όχι δική μας.

Συνεχίστε τον κανιβαλισμό και όσο είστε διαιρεμένοι θα βασιλεύουν...


Κατ'αρχην καλησπέρα σε ολούς και καλα αποτελέσματα,

Με όλο το θάρρος σαν πρωτοετής που παρακολούθησα, όλα τα μαθήματα του κου Κοντοκώστα έχω να πώ τα εξής :

Για τις κρύφες σημειώσεις http://www.math.ntua.gr/~dkodokostas/ μπορείτε να τις κατεβάσετε είναι ελευθερες για όλους
Για τις λυμένες εφαρμογές εαν παρακολουθούσες θα έβλεπες τις λυμένες εφαρμογές τις οποίες έλυσε βήμα-βήμα μεσα στην αίθουσα. Μπορεί να μην το έκανε με φωτοβολίδες και ειδικά εφε χολυγουντ αλλά το έκανε.
Παράλληλα έδωσε ασκήσεις για προπόνηση που ήταν παραπλήσιες με αυτές που έπεσαν. Το γεγονός οτι δεν υπάρχει ''γκαρουτσος'' για το μάθημα και πρέπει να αφιερωσεις λιγο χρόνο στο μάθημα, δεν είναι λόγος να λέγονται αηδίες περι ανικανότητας του καθηγητή και ανυπαρκτων σημειωσεων και τα λοιπα γιατι απλά δείχνει μια γενική ανωριμότητα. Τώρα για την ελίτ των λυκείων κ.τ.λ σου προτείνω να ξεπεράσεις αυτη την έπαρση φίλε μου γιατι θα προσγειώθεις ανώμαλα μόλις βγέις στην αγορά εργασίας. Ο αγώνας για να αποδείξεις την αξία σου είναι διαρκής και ατέρμονος.

Καλά αποτελέσματα σε όλους και καλή συνέχεια
Άβαταρ μέλους
Nestoras
 
Δημοσιεύσεις: 247
Εγγραφή: Κυρ, 12 Ιαν 2014 7:31 pm
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό koutsou-bilo » Δευτ, 14 Απρ 2014 8:22 pm

Nestoras έγραψε:Τώρα για την ελίτ των λυκείων κ.τ.λ σου προτείνω να ξεπεράσεις αυτη την έπαρση φίλε μου γιατι θα προσγειώθεις ανώμαλα μόλις βγέις στην αγορά εργασίας. Ο αγώνας για να αποδείξεις την αξία σου είναι διαρκής και ατέρμονος.


Ε, αυτό είναι και που το σώζει το σύστημα. Ότι αυτοί οι οποίοι έτυχε να παρακολουθήσουν, παρέα με τον καθηγητή "εκδικούνται" όσους δεν πρόλαβαν ή δεν θέλησαν να μπουν στο μάθημα, λες και αυτό θα τους δώσει αβάντα όταν βγουν στην αγορά εργασίας. Στην αγορά εργασίας εσύ είσαι το εμπόρευμα, και όσο καλλιεργούνται τέτοιες σχέσεις ανταγωνισμού (και όχι συναγωνισμού και αλληλεγγύης) μεταξύ των φοιτητών, τόσο χειρότερα θα περάσουμε αύριο μεθαύριο (ή και παραμεθαύριο μιας και τα δείγματα δεν είναι ενθαρρυντικά) σαν εργαζόμενοι. Και τέλος πάντων, ας αναθεωρήσουμε κάποια στιγμή αυτό με τον ατέρμονο και διαρκή αγώνα.
Σήμερον ιδικό μου
Αύριον ιδικό σου
Μηδέποτε μηδενός

Βυζαντινό λαϊκό ρητό 9ος αιώνας

http://luben.tv/wp-content/uploads/2014/10/stin-ugeia-mas.gif?3fb042
Άβαταρ μέλους
koutsou-bilo
 
Δημοσιεύσεις: 392
Εγγραφή: Τετ, 15 Δεκ 2010 6:35 pm
Έτος εισαγωγής: 2009

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μαθήματα-Γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης