
Συντονιστής: University Editors
Σκληρος και ορθιος έγραψε:κοιτα επειδη μπηκες τωρα και ειναι λογικο να μην το ξερεις, η σχολη συνεχως γινεται πιο δυσκολη και πιο εντατικοποιημενη, χωρις ουσιαστικο αντικρισμα,στην παραστατικη οποιος πηγαινε ολο το εξαμηνο θα επρεπε να ειναι εφικτο να γραφει 10 χωρις πολυ κοπο, το 5 θα επρεπε να ειναι για αυτοσ που πηρε της πολυ βασικες γνωσεις χωρις να παιδευτει πολυ, τωρα το πηγαινω ολο το εξαμηνο κανω ασκησεισ και παραδιδω,διαβαζω ποσες ωρες στο τελος για να παρω 5-6 στην παραστατικη γεωμετρια ειναι κατι που απλα δε θα επρεπε να το αποδεχεσαι,το να μπαινεις και να δικαιωνεις το καθηγητη ειναι αισχρο και θα το καταλαβεις στα επομενα εξαμηνα
gousia έγραψε:Ενα πτυχιο του 5 με ενα του 10 ειναι ακριβως τα ιδια μονο απο την πλευρα οτι και τα δυο θα ιδρωνουν για ενα χαρτζιλικι με το γνωστο "μπλοκακι"(αν δεν το ξερεις αυτο, σημαινει "μαυρα" λεφτα)Οσον αφορα τα υπολοιπα,διαφερουν κατα πολλες ωρες διαβασματος,αρκετο αγχος και νευρα.Και συνεπεια,ακομα, κι αλλα πολλα.Οποτε στο οποιοδηποτε μαθημα ενας καλα διαβασμενος φοιτητης πρεπει να παιρνει και ενα καλο βαθμο!Το αυτονοητο δηλαδη!Επισης οσον αφορα τα μαθηματα τυπου Γεωμετρια(δεν υποτιμω το μαθημα)θα πρεπει να μη χρειαζεται να διαβαζεις ακομα και την υλη του λυκειου για να πιασεις τη βαση!Η εστω οταν βλεπεις 15ο εξαμηνο στα στοιχεια φοιτητη να μην περιμενεις και την αποδειξη για καποια ελλειψη προκειμενου να βαλεις ενα 5...!Λογικα και εσυ θα προσπαθεις να δικαιολογησεις, με καποιον τροπο, ολη αυτη την εντατικοποιηση των σπουδων,οποτε δεν τα βαζω μαζι σου.Παντως να εισαι σιγουρος οτι οι φοιτητες της σχολης μας(και των υπολοιπων σχολων)δεν εγιναν ξαφνικα τεμπεληδες,ουτε "χαζεψαν" και τους φαινονται ολα δυσκολα!Και επισης μην προσπαθεις, σε καμια περιπτωση,να "ξεκοψεις" τη σχολη σου απο το υπολοιπο περιβαλλον σου.Ολα με καποιον τροπο συνδεονται και προφανως ενας τροπος για να κανεις τα αει για λιγους ειναι να ζορισεις τα μαθηματα,προκειμενου να σπρωξεις το παιδι του ανεργου/μεροκαματιαρη/χαμηλοσυνταξιουχου να παρατησει τη σχολη για να φερει κανενα φραγκο στο σπιτι ή τελοσπαντων να μην πληρωνει φροντιστηρια σε ολο το λυκειο για να δωσει 3(!) πανελλαδικες.
pap έγραψε:Το πρόβλημα δεν είναι στο αν θα μάθεις να σχεδιάζεις έναν τρισδιάστατο πλάγιο κώνο με το στυλ των 60s (χωρίς υπολογιστή) μέσα από την (όντως πολύ καλή) παράδοσή του μαθήματος από τον κ. Μαρκάτη ή απ'το σπίτι σου. Το πρόβλημα είναι ότι ο διδάσκοντας δεν σου δίνει την ευκαιρία να περάσεις. Δεν δίνει σημειώσεις, δεν δίνει υποδείγματα, δεν δίνει λυμένες εφαρμογές, δεν βάζει πρόοδους, δεν βάζει προφορική εξέταση αλλά μετα σε κόβει γιατί "δεν παρακολούθησες". Ο ίδιος μου είπε γελώντας ότι οι εφαρμογές του MQN ήταν λάθος λυμένες. Τελικά η επιτυχία δεν βασίζεται στην κατανόηση του μαθήματος αλλά στο ποιος έχει πρόσβαση στις κρυφές σημειώσεις. Υπάρχουν πάρα πολλοί άνεργοι καθηγητές που με χαρά θα παίρναν το τμήμα και θα το απογειώναν αντί να πληρώνονται για να μας παριστάνουν τους καμπόσους - μαζί με τα σπασικλάκια τους με τα Ναπολεόντεια συμπλέγματα. Ξεχνάμε πως είμαστε η γενία που βασανίζεται για τα δικά τους εγκλήματα. 80% αποτυχία, στους ελίτ των λυκείων της Ελλάδος, είναι δική του αποτυχία όχι δική μας.
Συνεχίστε τον κανιβαλισμό και όσο είστε διαιρεμένοι θα βασιλεύουν...
Nestoras έγραψε:Τώρα για την ελίτ των λυκείων κ.τ.λ σου προτείνω να ξεπεράσεις αυτη την έπαρση φίλε μου γιατι θα προσγειώθεις ανώμαλα μόλις βγέις στην αγορά εργασίας. Ο αγώνας για να αποδείξεις την αξία σου είναι διαρκής και ατέρμονος.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης