Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Πληροφορίες που αφορούν στο σύνολο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας της σχολής και δεν εντάσσονται σε κάποιο έτος.

Συντονιστής: University Editors

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό apo » Δευτ, 29 Ιουν 2020 11:41 pm

Παρακαλούμε να μας πείτε υλικά στα πιτόγυρα να σας βάλουμε βαθμό στον έλεγχο
apo
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Σάβ, 08 Νοέμ 2014 3:31 am
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό dman » Τρί, 30 Ιουν 2020 9:17 am

Δ.Βαμβατσικος έγραψε:
dman έγραψε:
dokimi έγραψε:Νομίζω ο κ.Βαμβάτσικος σε αυτό το εξάμηνο και ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια προετοιμασίας των εξετάσεων δείχνει έντονα δείγματα έπαρσης, παραλογισμού και αυταπάτης.

Και πολύ κομψά το έθεσες.....!!! :clap:



Αγαπητέ dman, dokimi
Αγαπημένο μου MQN

Θα σας πείραζε να διαβάσετε ένα μακροσκελές κείμενο και μετά να με κρίνετε; Όπως πόσταρε κάποτε και ο Θεμιστοκλής στο λογαριασμό που διατηρούσε ο Ευριβιάδης στον προσωποπάπυρο της κλασικής εποχής, ακούστε πρώτα τι έχω να πω και μετά βαρέστε ελεύθερα.

Ας ξεκινήσουμε με το προφανές: Υπάρχει μη μηδενική πιθανότητα να διακατέχομαι από έπαρση, παραλογισμό και κρίσεις αυταπάτης. Θα προσέθετα μάλιστα και κρίσεις βουλιμίας, δικτατορισμού, τσαντίλας, υπερβολικής λατρείας στα πιτόγυρα, και μιας αιώνιας αδυναμίας στα χαζά αλλά κεχαριτωμένα ανέκδοτα (όσοι παρακολουθήσαν Σιδηρές Ι φέτος ξέρουν τι εννοώ). Για να είμαι ακριβέστερος, όσοι πάρετε το μάθημα της Αξιοπιστίας και Διακινδύνευσης (αναίσχυντη διαφήμιση: Μαθηματάρα επιλογής στο 8ο εξάμηνο, να το πάρετε όλοι!) θα μάθετε ότι ο σωστός μηχανικός προβλέπει και μαθαίνει να ζει με μη μηδενική πιθανότητα πρακτικώς κάθε καταστροφικού γεγονότος. Φροντίζει όμως αυτή να είναι επαρκώς μικρή.

Για τα πιτόγυρα δε μπορώ να σας το εξασφαλίσω με το χέρι στην καρδία, θα ήθελα πολύ όμως να σας πείσω ότι η έπαρση, ο παραλογισμός και η ικανότητά μου να αυταπατώμαι, μπορεί μεν να υφίστανται (δεν φαίνεται άλλωστε επηρμένη η γλώσσα στην οποία γράφω, άσε που είμαι και μέλος ΔΕΠ, μόνο εγώ δεν ξέρω τι καλάμι έχω καβαλήσει;), αλλά η πιθανότητα να αποτελούν τη βάση της συγκεκριμένης ανακοίνωσης που τόσο άκομψα γιουχαρίστηκε είναι πολύ, πολύ, μα πάρα πολύ μικρή. Θα έλεγα μικρότερη από την πιθανότητα κατάρρευσης σύγχρονης πλαισιακής μεταλλικής κατασκευής σχεδιασμένης με Ευρωκώδικα 3 και 8 (αναίσχυντη διαφήμιση: Μαθηματάρα Σιδηρές ΙΙ, όλοι να το πάρετε, όχι μόνο οι Δομοστατικοί).

Το πρόβλημα βλέπετε είναι ότι από τις αρχές του μήνα έχουν προσπαθήσει να με βρουν με τηλέφωνα, ηλεκτρονικά μηνύματα, τηλέγραφο, σήματα καπνού κλπ τουλάχιστον 20-25 άτομα τα οποία ξέχασαν/μπερδεύτηκαν/χάθηκαν και τελοσπάντων δεν κατάφεραν να εγγραφούν στη δια ζώσης εξέταση των Σιδηρών Ι. Λόγω των γνωστών καταστάσεων, κάποιοι με βρήκαν, κάποιοι ενδεχομένως όχι. Αν ήμουν καλός με την πολιτική, θα τους έκανα τη χάρη, δε θα έλεγα τίποτε και όλα θα ήταν θεωρητικώς υπέροχα. Καθότι όμως ανέκαθεν ήμουν ντροπαλό παλικάρι (ω ναι, αν και ειλικρινώς δεν το πιστεύει ούτε και η γυναίκα μου μετά την ναπολεόντια εκστρατεία που έκανα για να τη ρίξω), δεν θα ένιωθα όμορφα να αποκλείσω άτομα που αποδέχτηκαν την καταληκτική ημερομηνία ως πραγματικά καταληκτική και δεν με αναζήτησαν. Πείτε ό,τι θέλετε, αλλά δε μου αρέσει να κάνω χάρες σε λίγους. Προτιμώ να φέρομαι δίκαια και ισότιμα σε όλους. Ατυχώς όμως, οι θέσεις για την εξέταση είναι περιορισμένες. Σιγά τον περιορισμό θα μου πείτε, με 1.5 βάρδια έχουμε 100 παραπάνω από το μέγιστο αριθμό που έχει εμφανιστεί να δώσει το μάθημα την τελευταία δεκαετία (και αυτό συνέβη μόνο μια φορά). Όμως με τις εγγραφές που ήδη έχουν γίνει είμαστε πολύ κοντά στο να εξαντλήσουμε τις δυνατότητές μας. Εξού και η έκκλησή μου για αυτοσυγκράτηση και απελευθέρωση θέσεων από άτομα που ξέρουν ότι δε θα έρθουν. Εδώ επιτρέψτε μου να ευχαριστήσω δημοσίως όλους όσους ήδη ευχαρίστησα και προσωπικά για την εξαίρετη στάση τους και τη βοήθεια που μου έδωσαν στο θέμα αυτό. Χάρη σε αυτούς πιστεύω δε θα μείνει κανείς παραπονεμένος.

Έτσι λοιπόν προέκυψε η συγκεκριμένη ανακοίνωση. Θέλω να πιστεύω ακριβέστατη ώστε να μην υπάρχουν παρανοήσεις για την κατάσταση, αλλά όταν γράφεις κάτι που θα διαβαστεί από 600+ άτομα, πάντα κάποιος θα το προσλάβει διαφορετικά. Δεν πειράζει, ανθρώπινο είναι. Υπάρχει μη μηδενική πιθανότητα όλοι μας να έχουμε υποπέσει σε αυτό το σφάλμα (είπαμε, Αξιοπιστία και Διακινδύνευση, μαθηματάρα). Μη σας πω ότι είμαι σίγουρος πως κάποιος θα διαβάσει και τα παραπάνω, όσο καλοπροαίρετα και αν προσπάθησα να τα πω, και θα διακρίνει ίσως κάτι που δεν ήθελα να πω ή ίσως και να εξέφρασα εσφαλμένα χωρίς να το θέλω.

Παλιότερα θα γκρίνιαζα για ό,τι έγινε, ίσως και θα εκνευριζόμουν. Σίγουρα μου κόστισε και τώρα να βλέπω το όνομά μου δίπλα σε τέτοιους χαρακτηρισμούς, το κακομοιρο κουτί με τα μπισκότα σοκολάτας το ξέρει. Βλέπετε, όμως τώρα πια έπιασα την κρίσιμη μέση ηλικία και καταλαβαίνω καλύτερα: Γκριζάραν τα μαλλιά, αυξήθηκε η ακτίνα καμπυλότητας, δεν μπορώ πλέον να καρφώνω με πλάτη στο καλάθι, ούτε και να βάζω γκολ με ανάποδα ψαλίδια (λέμε τώρα, αλλά εξακολουθεί να είναι μη μηδενική η πιθανότητα και εδώ που με συμφέρει). Ξέρω όμως να βλέπω πέρα από γκρίνιες και συζυγικά καβγαδάκια, γιατί οι μεγάλες αγάπες φαίνονται στη διάρκεια, και όχι στην αρχή. Καθότι λοιπόν αυτές οι καταστάσεις θα επαναληφθούν, θέλω να τις προλάβω πείθοντάς σας, Ω παρόντες, παρελθόντες και μελλοντικοί MQN-τες, ότι ένα πράγμα δεν θα αλλάξει: Οι καλές μου προθέσεις προς εσάς, τους φοιτητές μου. Θέλετε δε θέλετε, είστε δικοί μου φοιτητές. Θέλω να σας βλέπω να ανεβαίνετε, να προχωράτε, να κατακτάτε νέα γνώση και νέους χώρους. Να βρισκόμαστε μετά από χρόνια στο ΕΜΠ, σε μπαράκια, συνέδρια, σουβλατζίδικα, να πίνουμε τα ποτάκια μας, να τρώμε τα πιτόγυρά μας (το χούι δεν κόβεται), και να μου λέτε ιστορίες από τα μέρη που πήγατε, τα κτίρια που μελετήσατε, τις γέφυρες που κατασκευάσατε, και τους ανθρώπους που γνωρίσατε. Θέλω να περηφανεύομαι, να επαίρομαι, να παραλογίζομαι και να αυταπατώμαι (είδατε, μη μηδενική πιθανότητα; Μαθηματάρα, σας το είπα εγώ) ότι είχα και εγώ, μαζί με τους άλλους καθηγητές σας, μια απολύτως θετική συμβολή στην καριέρα σας.

Τις λεπτομέρειες για ό,τι δεν ήταν, δεν είναι ή δεν θα είναι σαφές θα χαρώ να τις συζητήσω και σε προσωπικά μηνύματα ή δια ζώσης. Οι καλές προθέσεις είναι δεδομένες, όλα τα άλλα θα λυθούν. Δε θέλω να σας φάω άλλο χρόνο μέσα στην εξεταστική, ευκαιρία ψάχνουν μερικοί-μερικοί να μη διαβάσουν. Πίσω στα βιβλία λοιπόν, πάω να ετοιμάσω και εγώ την εξέταση, και από Οκτώβρη τα ξαναλέμε στο μάθημα με όση λεπτομέρεια θέλετε.

Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας.

ΔΒ

Κ. Βαμβάτσικε, διάβασα το μήνυμά σας-έκθεση , και μπορώ να πω ότι έχετε τρομερή ικανότητα γραφής! :D παρόλα αυτά, εγω θα ήθελα απο την μερια μου να ζητήσω συγγνώμη για τους χαρακτηρισμούς που συμφώνησα! Λάθος μου, όταν μιλάς για έναν άνθρωπο δημόσια ή μη, θα πρέπει να τον σέβεσαι, και τουλαχιστον επώνυμα να του απευθύνεις την όποια κατηγορία! Πόσο μαλλον όταν στην συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για τον καθηγητή σου! Και παλι συγγνώμη! Το team στα σίδερα, έχει δείξει για το αν ενδιαφέρεται για τους φοιτητές, κάτι το οποίο το θεωρώ τιμή σας! (σας εχω παρακολουθήσει). Αλλά, αναφέρατε για προσπάθεια μη ύπαρξης παρανοησεων από μεριά σας, για αυτό μάλλον και ή απάντησή σας! Και ας μείνουμε σε αυτό. Υπήρχε παρανόηση, όταν λαμβανεις μήνυμα για συγκεκριμένο αριθμό θέσεων και σειρά προτεραιότητας. Και βέβαια υπηρχε! Σε μια πρωτόγνωρη καθημερινότητα για όλους, αντί να διευκολύνετε μια κατάσταση, περιπλέκεται ακομα περισσότερο! Σε ενα μάθημα, που στις 4 Ιουνίου, όντας εν εξελίξει η εξεταστική, να στέλνετε μήνυμα με αλλαγη τρόπου εξέτασης, και ο λόγος οτι δεν μπορει να εξασφαλιστεί το αδιάβλητο της εξέτασης. Σε ένα μαθημα ξαναλέω, που γράφεις με ανοιχτό τυπολογιο και μια σελίδα με προσωπικές σημειώσεις..... Και στο ίδιο μήνυμα, να υπάρχει προειδοποίηση για μέχρι 300 άτομα, γιατί αλλιώς θα σας δυσκολεψουμε στην εύρεση αιθουσών ! Εεε, πιστεύω ότι και εσείς αν το βλέπατε από την μεριά μας, ή μαλλον μου, το πρώτο που θα σας ερχόταν στο μυαλό, είναι το, συγγνώμη κιολας!!! Δεν υπήρχε χθες πρόβλημα, μέχρι να δημιουργηθεί με απόφαση των καθηγητών του μαθήματος! Δηλαδή όλα θα είχαν λυθεί με μια εξ αποστάσεως εξέταση, όπως αρχικά είχε συμφωνηθεί! Και δεν θα υπήρχαν, προβλήματα με σειρές προτεραιότητας και συγκεκριμένο αριθμό θέσεων!
Anyway, οπως εννοείται με μάθανε στο χωριό μου, για αυτό υπάρχει και το mqn, για να ξεκαθαρίζουν κάποιες παρερμηνειες! Σας τιμά που, επώνυμα απαντήσατε και πήρατε θέση, σε αντίθεση με εμένα που συνεχίζω να απευθύνομαι ανώνυμα, (καταλαβαίνετε ελπίζω, είναι περίεργοι οι καιροί που ζούμε), μια στάση που επικυρώνει τα λεγόμενα σας, όσον αφορά την συμπεριφορά σας απέναντι στους φοιτητες! Συγγνώμη και πάλι για τους χαρακτηρισμούς που συμφωνησα, αλλά ελπίζω να καταλάβατε το σκεπτικό μου! :)
dman
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Δευτ, 18 Δεκ 2017 2:06 pm
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό Ramrod » Τρί, 30 Ιουν 2020 12:15 pm

SIMP!
Άβαταρ μέλους
Ramrod
 
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Παρ, 09 Οκτ 2015 4:53 pm
Τοποθεσία: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό Raikiri » Τρί, 30 Ιουν 2020 1:36 pm

Ramrod έγραψε:SIMP!

ALL TEACHERS ARE QUEENS!
Άβαταρ μέλους
Raikiri
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: Πέμ, 20 Νοέμ 2014 7:52 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό dokimi » Πέμ, 02 Ιούλ 2020 7:33 pm

Δ.Βαμβατσικος έγραψε:

Αγαπητέ dman, dokimi

ΔΒ


Αγαπητέ κ.Βαμβάτσικε,

πραγματικά δεν θέλω να έρθω σε προσωπική αντιπαράθεση μαζί σας εν μέσω εξεταστικής εκμεταλλευόμενος την ανωνυμία του φόρουμ αλλά υπάρχουν κάποια πράγματα που θέλω να πω και αν γινόταν και τμήμα καθηγητών δεν θα είχα πρόβλημα να τα πω μπροστά σε όλους.
Αρχικά δεν υπήρξε καθηγητής που δεν δέχτηκε εκπρόθεσμες δηλώσεις για την εξέταση του μαθήματος (τουλάχιστον από τις περιπτώσεις που ξέρω) και μάλιστα στην περίπτωση των εδαφών έβαλαν μία παραπάνω αίθουσα για τους εκπρόθεσμους.
Κατά τη διάρκεια του εξαμήνου λέτε ότι θα κάνετε εξ αποστάσεως εξέταση και στη συνέχεια αφού έχει βγει το πρόγραμμα το αναιρείτε, το κάνετε δια ζώσης και για αυτόν τον λόγο συμπίπτει το μάθημα των σιδηρών με την σιδηροδρομική και υπάρχει έλλειψη θέσεων. Το οποίο προέκυψε μόνο στο μάθημα σας.
Αφού έγινε αυτό με δικιά σας πρωτοβουλία, αντί να βρείτε κάποια λύση (αλλαγή ώρας, μέρας ή κάτι άλλο) το μόνο που κάνετε είναι να σπαμάρετε με email να δηλώσει κάποιος την συμμέτοχη ξανά και ξανά ( παροτρύνοντας να μην το κάνει αν δεν είναι σίγουρος. Φευ. Λες και όσοι θα κατέβουν θα πάρουν προσβάσιμο βαθμό) και αποκλείοντας όσους έχασαν κάποιο από τα mail, εν μέσω εξεταστικής ,με τον χαμό που γινόταν από όλους τους καθηγητές για τις συμμετοχές και τις οδηγίες.

Ειρωνεύεστε ότι προσπάθησαν να σας βρουν με mail, μηνύματα, τηλέγραφο, σήματα καπνού....
Όταν είναι κλειστή η σχολή, δεν επιτρέπετε να έρθει κάποιος στον χώρο της σχολής και εσείς δεν είστε στο γραφείο σας τι προτείνετε να κάνει κάποιος όταν με δική σας αποκλειστικά πρωτοβουλία χάνει το εξάμηνο στα σίδερα 1; Γιατί μη εξέταση=χαμένο εξάμηνο.
Λέτε για τα σουβλάκια και τα μπισκότα που φάγατε από την πίκρα σας. Αναρωτηθήκατε πόσα σουβλάκια και μπισκότα (σοκολάτας ή μη ) θα έφαγε κάποιος που θα είχε κάνει προετοιμασία ή ακόμα και θα σκόπευε να κάνει και τον αποκλείσατε από την εξέταση; Αυτό πρέπει να πολλαπλασιαστεί επί τα 20-25 άτομα που τους ρίξατε το "δίκαιο" άκυρο, συν αυτούς που δεν κατάφεραν να σας βρουν με σήματα καπνού.

Όσον αφορά τον λόγο που ακυρώσατε την εξ αποστάσεως νομίζω ότι το ξέρατε πριν βγει η ανακοίνωση της πρυτανείας. Είχατε πει στους φοιτητές ότι θα όχι μόνο θα είχαν ανοιχτές κάμερες (λογικό εν μέρει) αλλά θα τους καταγράφατε(!) και ο υπολογιστής θα βρισκόταν στο πλάι σε ένα-ενάμιση μέτρο απόσταση αλλά ταυτόχρονα θα έβλεπαν και τα θέματα από την οθόνη. Εγώ δεν έχω ξανακούσει τέτοιες απαιτήσεις σε κανένα πανεπιστήμιο εσωτερικού/εξωτερικού, ιδιωτικό ή μη.Αν υπάρχει μπορείτε να μας διαφωτίσετε.Γιατί δεν εφαρμόζετε και την ρηξικέλευθη πρωτοβουλία να βάλετε κάμερες και στις αίθουσες εξέτασης και να αποθηκεύετε το βίντεο για επανέλεγχο; Ή να βάλετε κάμερες και στο εργαστήριο να καταγράφετε και να κάνετε επανέλεγχο αν δουλεύουν;

Απευθύνεστε στον επαγγελματισμό μας ως μέλλοντες μηχανικοί αλλά αυτό που λένε πολλοί καθηγητές στη σχολή είναι πως βασικό μέλημα του μηχανικού είναι να δίνει λύσεις. Εσείς αντί να βρείτε λύση, το σκουπίζετε κάτω από το χαλί και ρίχνετε την ευθύνη στην κακιά πρυτανεία που δεν σας άφησε να καταγράφετε τις κάμερες και στους κακούς φοιτητές που δηλώνουν συμμετοχή ενώ δεν έχουν σκοπό να κατέβουν.
Όταν ένα μάθημα έχει πολλούς εγγεγραμμένους νομίζω οφείλεται σε τρεις παράγοντες, Αρχικά και κύρια στους φοιτητές τους ίδιους, μετά στο αντικείμενο του μαθήματος και στον τρίτο , που δεν θα υποδείξω γιατί θα με πουν κακό.

Το είπατε και εσείς, οι καλές προθέσεις είναι δεδομένες αλλά ένας δρόμος είναι στρωμένος με αυτές και τη συγκεκριμένη περίοδο μόνο οι φοιτητές έχουν να τον διαβούν, που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του κάθε καθηγητή.
Αυτά τα πολλά και δεν πρόκειται να ξαναεπανέλθω στο θέμα μέσω του φόρουμ.

(ΥΓ.Ρητορική ερώτηση: Τι προθεσμία υπάρχει για τη διόρθωση μίας προόδου; Ένας μήνας, δύο, διόμιση...;)
dokimi
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Σάβ, 27 Ιουν 2015 10:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1950

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό Δ.Βαμβατσικος » Παρ, 03 Ιούλ 2020 12:14 am

Αγαπητέ dokimi

Καταλαβαίνω ότι έχω πολύ δρόμο μέχρι να αποκτήσω το γνώθι σαυτόν. Πέραν της έπαρσης, του παραλογισμού και των κρίσεων αυταπάτης, επιπλέον είμαι ασυνεπής, άθλιος μηχανικός, κακός οργανωτής, ειρωνεύομαι τους φοιτητές μου, αποκλείω φοιτητές από την εξέταση, οδηγώ τους εξεταζόμενους στην παχυσαρκία, εφευρίσκω διαδικασίες από το μυαλό μου χωρίς να έχω πληροφορηθεί από κανέναν, απειλώ την ιδιωτικότητα των φοιτητών και τα προσωπικά τους στοιχεία, δε γνωρίζω ότι προφανώς η εξέταση έπρεπε να είναι διαδικτυακή και να παραμείνει αδιάβλητη χωρίς ουσιαστική επιτήρηση (κατά dman), δε γνωρίζω ότι προφανώς η εξέταση έπρεπε να είναι δια ζώσης (κατά dokimi), ρίχνω τις ευθύνες σε όποιον βρω μπροστά μου για τα δικά μου λάθη, και φυσικά κάνω αμέτρητα λάθη που ο οποιοσδήποτε θα απέφευγε, στρώνοντας το δρόμο για την κόλαση με τις καλές(;) μου προθέσεις.

Αυγατίσανε λοιπόν τα προτεινόμενα πάθη και ελαττώματα της προσωπικότητάς μου, και από τρία πήγαν στα δεκατρία. Δε θα πω δεκατέσσερα, γιατί στο ότι άργησα να διορθώσω την ενδιάμεση, τουλάχιστον εκεί έχεις αποδεδειγμένα δίκιο. Ζητώ συγγνώμη και θα το τακτοποιήσω ταχύτατα. Τώρα για τα υπόλοιπα, καταλαβαίνω ότι μπορεί και να μην τα εννοούσες, καμιά φορά η έξαψη της στιγμής δε βοηθάει. Όπως και να έχει, θα χαρώ πολύ να βάλουμε τις μασκούλες μας (η ασφάλεια πρώτα!), να πιούμε ένα καφεδάκι παρέα στο 222, και να τα βρούμε με την ησυχία μας. Ίσως μπορέσω να σε πείσω για εκείνη την πολύ μικρή πιθανότητα που ανέφερα στην προηγούμενη ανάρτηση.

Αγαπητέ dman, είσαι και εσύ καλεσμένος. Τα στοιχεία μου τα ξέρετε.
Δ.Βαμβατσικος
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Δευτ, 29 Ιουν 2020 7:38 pm
Έτος εισαγωγής: 1992

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό Fmqwl17 » Παρ, 03 Ιούλ 2020 10:18 pm

Μπραβο στην κυρια Δουκα για σημερα.Χιλια μπραβο της αξιζουν που βοηθησε.Του χρονου θα σπασει η χιλιαρα στις Διαφορικες!!!!
Fmqwl17
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Τρί, 14 Νοέμ 2017 7:35 pm
Έτος εισαγωγής: 2016

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό dman » Παρ, 03 Ιούλ 2020 11:10 pm

Δ.Βαμβατσικος έγραψε:Αγαπητέ dokimi

Καταλαβαίνω ότι έχω πολύ δρόμο μέχρι να αποκτήσω το γνώθι σαυτόν. Πέραν της έπαρσης, του παραλογισμού και των κρίσεων αυταπάτης, επιπλέον είμαι ασυνεπής, άθλιος μηχανικός, κακός οργανωτής, ειρωνεύομαι τους φοιτητές μου, αποκλείω φοιτητές από την εξέταση, οδηγώ τους εξεταζόμενους στην παχυσαρκία, εφευρίσκω διαδικασίες από το μυαλό μου χωρίς να έχω πληροφορηθεί από κανέναν, απειλώ την ιδιωτικότητα των φοιτητών και τα προσωπικά τους στοιχεία, δε γνωρίζω ότι προφανώς η εξέταση έπρεπε να είναι διαδικτυακή και να παραμείνει αδιάβλητη χωρίς ουσιαστική επιτήρηση (κατά dman), δε γνωρίζω ότι προφανώς η εξέταση έπρεπε να είναι δια ζώσης (κατά dokimi), ρίχνω τις ευθύνες σε όποιον βρω μπροστά μου για τα δικά μου λάθη, και φυσικά κάνω αμέτρητα λάθη που ο οποιοσδήποτε θα απέφευγε, στρώνοντας το δρόμο για την κόλαση με τις καλές(;) μου προθέσεις.

Αυγατίσανε λοιπόν τα προτεινόμενα πάθη και ελαττώματα της προσωπικότητάς μου, και από τρία πήγαν στα δεκατρία. Δε θα πω δεκατέσσερα, γιατί στο ότι άργησα να διορθώσω την ενδιάμεση, τουλάχιστον εκεί έχεις αποδεδειγμένα δίκιο. Ζητώ συγγνώμη και θα το τακτοποιήσω ταχύτατα. Τώρα για τα υπόλοιπα, καταλαβαίνω ότι μπορεί και να μην τα εννοούσες, καμιά φορά η έξαψη της στιγμής δε βοηθάει. Όπως και να έχει, θα χαρώ πολύ να βάλουμε τις μασκούλες μας (η ασφάλεια πρώτα!), να πιούμε ένα καφεδάκι παρέα στο 222, και να τα βρούμε με την ησυχία μας. Ίσως μπορέσω να σε πείσω για εκείνη την πολύ μικρή πιθανότητα που ανέφερα στην προηγούμενη ανάρτηση.

Αγαπητέ dman, είσαι και εσύ καλεσμένος. Τα στοιχεία μου τα ξέρετε.

Αγαπητέ κ. Βαμβατσικε, μου φαίνεται έχουμε γίνει σόου στους mqn-ήτες, κάτι που δεν μας χαλάει να πούμε στο σημείο αυτό. Παρόλα αυτά, να τονισω ότι από ανώνυμους χαρακτηρισμους απέχω, είτε σε εσάς είτε στον οποιοδήποτε! Είναι και ο λόγος που είχε αυτή την αγάπη το πρώτο μου μήνυμα, και κάποιοι αφελής θεωρησαν οτι σας "γλείφω";;; δεν ξέρω. Καμία πρόθεση, έδωσα απλά νέα βάση σε ενα επικείμενο διαλογο, διαφωνώντας με τους χαρακτηρισμους του dokimi, αλλά συμφωνώντας με το γενικό νοημα της τοποθέτησης του.
Στο δια ταύτα λοιπόν, βλέπω σας αρεσουν τα λαϊκά.. Ωραίο το Φταίω του Οικονομόπουλου, αλλά μην εξαπαταστε! Ας μείνουμε στην ουσία, η οποία εχει κατ εμέ τις εξης βάσεις : κατασκευή οδών, με Cisco webex, γραπτή εξέταση, μηχανική των ρευστών με microsoft teams και forms, το ίδιο και διαφορικές! Σίδερα 1 από κοντά γιατί δεν μπορει να εξασφαλιστεί το αδιάβλητο της εξέτασης, που ξαναλεω σε μάθημα που γραφεις με ανοιχτο τυπολογιο και μια σελίδα με ατομικες σημειώσεις! Τουλάχιστον αστείο το επιχείρημα! Εκτός και αν θεωρείτε τους συναδέρφους σας, διανοητικά κατώτερους, ή εξαπατημενους απο την χρήση της τεχνολογίας και θύματα της νέας τάξης του κορονοιου! Κάποιοι σας δείξανε τον δρόμο, αλλά εσείς αρκεστηκατε στο να αλλάξετε τον τρόπο εξέτασης μέσα στην εξεταστική!Ακόμα να πείτε κάτι για αυτο! Μα τόσο πολύ κακό ειναι αυτό ρε παιδιά; εεε εγώ ήρθα από την πόλη που διαμενω μόνο για τα σιδηρα!δύο ώρες μέσα στη ζέστη, και άλλα σαράντα λεπτά για το σπίτι! Μην σας τύχει.... Και δεν νομίζω να ειμαι ο μόνος παθών! Επίσης, αν μπορείτε, να απαντήσετε γιαβτην σιροδρομικη, που πεφτει την ιδια ωρα με το μάθημα σας! Μιλάμε για κατόρθωμα από τα λίγα! Θέλω να πιστεύω για να μην προτρέχω, οτι εχετε φροντίσει οτι δεν υπάρχει φοιτητής που χρωστάει και τα δύο, και τυχαίνει να είναι στη δεύτερη βάρδια! Τέλος, μια ερώτηση θελω να σας κάνω! Αν ειχανε υπερβεί το όριο συμμετοχής για το μάθημά σας, και έρχονταν εκείνη την μέρα παραπάνω φοιτητές, τι θα τους κάνατε; θα τους διωχνατε; είχατε φροντίσει κάποια έξτρα μορφή εξέτασης, εστω και προφορική για αυτους που δεν θα μπορούσαν αδίκως να παραβρεθούν στην εξέταση;
Κλείνοντας αυτό το υπέροχο κείμενο, ούτε καν ξέρω εγώ, (δεν έχω την ικανότητά σας στην έκθεση, αλλά δεν είμαι και τόσο ξύλινος στις απαντήσεις μου!) θέλω να σας απαντήσω στην πρόταση για καφέ, μην σας αφήσω με την αγωνία της παρουσίας ή μη της αφεντιάς μου! Δεν πιστεύω ότι την θεωρείται σοβαρή την πρόταση! Είναι κάποιο χιούμορ που αργώ να το πιάσω μάλλον! Έτσι λύνεται τις διαφορές σας με τους φοιτητές; τους πατε στο 222 για καφέ και όλα βρίσκουν το δρόμο τους; καλώς ή κακώς, σε σαιτ φοιτητών των πμ του εμπ, μπήκατε επώνυμα και απαντήσατε σε θεμα που σας αφορά Εε, λοιπόν από εμένα εδώ θα μείνει το θέμα αυτό! Εξάλλου δεν έχω εμπιστοσύνη σε κανένα καθηγητή και μην το πάρετε προσωπικά! Καταλαβαίνετε ελπίζω! Μια απάντηση αν θέλετε σε αυτά, και τα όσα είπε και ο dokimi και είμαστε κομπλέ! Αν θέλετε, αν πάλι δεν θέλετε, θα τα συζητάμε με χιουμορ μετά από χρόνια σε κανα μπαράκι ή σε σουβλατζιδικο όπως προτείνατε! Φιλιά!!
dman
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Δευτ, 18 Δεκ 2017 2:06 pm
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό MJ23 » Σάβ, 04 Ιούλ 2020 12:16 am

Θα έπρεπε να υπάρχει δυνατότητα επιλογής, για αυτούς που δεν μπορούν να παραβρεθούν στο μάθημα, εφόσον οι λόγοι είναι σοβαροί ή και λιγότερο σοβαροί τςλως πάντων, υποκειμενικό το θέμα..
Ωστόσο συνάδελφε μηχανικε, για πες μου με ποιον τρόπο θες να εξεταστείς ηλεκτρονικά, με κλειστές κάμερες (ανοιχτές μόνο για ταυτοποίηση) και τόσο οι καθηγητές σου όσο και οι συναδελφοί να γνωρίζουν ότι ξέρω γω δεν δίνεις με τον φιλαράκο σου δίπλα που σου σφυρίζει τις απαντήσεις, ή ότι δεν στέλνεις τα θέματα σε ένα φροντιστήριο και παίρνεις έτοιμες τις απαντήσεις μετά;
Καταλαβαίνω την αδυναμία σου να παραβρεθείς στο μάθημα, δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα σου με τις ανοιχτές κάμερες, ή τελως πάντων την αποστροφή σου για την δια ζώσης εξέταση.
Το αν έχει εφαρμοστεί κάπου στο εξωτερικό ή όχι προφανώς δεν αποτελεί επιχείρημα, όπως και ότι είναι με ανοιχτό το τυπολογιο.
MJ23
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: Σάβ, 15 Οκτ 2016 7:50 pm
Έτος εισαγωγής: 2015

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό dman » Σάβ, 04 Ιούλ 2020 12:53 am

MJ23 έγραψε:Θα έπρεπε να υπάρχει δυνατότητα επιλογής, για αυτούς που δεν μπορούν να παραβρεθούν στο μάθημα, εφόσον οι λόγοι είναι σοβαροί ή και λιγότερο σοβαροί τςλως πάντων, υποκειμενικό το θέμα..
Ωστόσο συνάδελφε μηχανικε, για πες μου με ποιον τρόπο θες να εξεταστείς ηλεκτρονικά, με κλειστές κάμερες (ανοιχτές μόνο για ταυτοποίηση) και τόσο οι καθηγητές σου όσο και οι συναδελφοί να γνωρίζουν ότι ξέρω γω δεν δίνεις με τον φιλαράκο σου δίπλα που σου σφυρίζει τις απαντήσεις, ή ότι δεν στέλνεις τα θέματα σε ένα φροντιστήριο και παίρνεις έτοιμες τις απαντήσεις μετά;
Καταλαβαίνω την αδυναμία σου να παραβρεθείς στο μάθημα, δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα σου με τις ανοιχτές κάμερες, ή τελως πάντων την αποστροφή σου για την δια ζώσης εξέταση.
Το αν έχει εφαρμοστεί κάπου στο εξωτερικό ή όχι προφανώς δεν αποτελεί επιχείρημα, όπως και ότι είναι με ανοιχτό το τυπολογιο.

Αρχηγέ μου, αν απευθύνεσαι σε εμένα, αν και δεν μου αρέσει να να παρεμβαίνω σε διαλογο τρίτων, πόσο μάλλον όταν δεν έχω καταλάβει καλά το κομμάτι της συζήτησης, θα σου εξηγήσω ! Δεν ξέρω αν το ανέφερα, δεν έχω κανένα πρόβλημα με την μορφή της εξέτασης! Δεν παει να γίνει και με δεμένα τα χέρια, και κλειστά μάτια!! Το θέμα είναι ότι έγινε μια αλλαγή του προγράμματος - τρόπο εξέτασης βασικά στα σίδερα, και αμέσως email του τύπου, όσοι προλάβετε προλάβετε! Και τώρα αν θες απάντηση για το αδιάβλητο της εξέτασης, φυσικά δεν ξέρεις αν εγώ παρανομω με βάσει τους κανονισμούς της σχολής! Όπως επίσης δεν ξερεις τι θα κάνω δέκα λεπτά στην τουαλέτα της σχολής εν ώρα εξέτασης . Οπως επίσης δεν ξέρεις, την ωρα που μιλάνε οι επιτηρητες αν έχω βγάλει σκονάκια! Οπως δεν ξερεις αν έχω πάει φροντιστήριο μέσα στην χρόνια, ενώ μπορεί εσύ να μην έχεις την δυνατότητα , και άλλα.... Από πότε η σχολή γίνεται και αστυφύλακας της ηθικής μας! Σε εσένα έγκειται και στον καθένα μας να φανούμε ηθικά σωστοί και με επαγγελματισμο! Δηλαδή προ κορονοιου θέλεις να μου πεις οτι το έξι, είναι το ίδιο έξι για όλους, το εφτά είναι το ίδιο εφτά για όλους και και και... Και τέλος,αν θέλεις, στους καθηγητές των αντίστοιχων μαθημάτων να απευθύνεις τα ερωτήματα σου, που πραγνατοποιησαν εξεταστική με κλειστές κάμερες, και στην διοίκηση της σχολής που το δέχτηκε αυτό το αίτημα!
dman
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Δευτ, 18 Δεκ 2017 2:06 pm
Έτος εισαγωγής: 2013

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μαθήματα-Γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης