Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Πληροφορίες που αφορούν στο σύνολο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας της σχολής και δεν εντάσσονται σε κάποιο έτος.

Συντονιστής: University Editors

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό amfisvitias » Τετ, 11 Φεβ 2009 3:12 am

Καλά όπως είπα πηγαίνοντας σε μία κατεύθυνση μπορείς να έχεις υποχρεωτικά μόλις 6 μαθήματα, εννοείται πως δεν θα καθορίσουν αυτά τι μπορείς να κάνεις και πως δεν γίνεται να κάνουν περαιτέρω διαχωρισμούς. Όμως είναι γεγονός πως θα περάσεις ουσιαστικά ένα χρόνο επηρεασμένος από την κατεύθυνσή σου, οπότε αν μπορείς να την κάνεις πιο ευχάριστη και ενδιαφέρουσα αξίζει τον κόπο. Τεσπα, πάω για ύπνο γιατί αρκετά το ανέλυσα το θέμα για σήμερα και μ'αυτά και μ' αυτά παραμέλησα τόσο την υδραυλική που αν το περάσω το μάθημα θα πρέπει να κάνω παράπονα ότι βάζουν πολύ εύκολα θέματα και ρίχνουν πολύ το επίπεδο σπουδών. :lol: :twisted:
Perception dictates reality.
amfisvitias
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: Τετ, 26 Νοέμ 2008 1:44 pm

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό abcd » Σάβ, 28 Μαρ 2009 3:11 pm

καλησπερα,θα ηθελα να ρωτησω δυο πραγματα:1)αν γινεται να επιλεξουμε μαθηματα απο αλλες κατευθυνσεις που δεν ειναι στη αντιστοιχη λιστα της κατευθυνσης που εχει επιλεξει καποιος(π.χ γινεται καποιος στους υδραυλικους να παρει σιδηρες 3?επειδη δν το εχουν στα επιλεγομενα).
2)αν υπαρχει ελαχιστος αριθμος φοιτητων για να γινει ενα μαθημα..εννοω δηλαδη ΟΧΙ να προσερχονται ενας δυο φοιτητες για το μαθημα απο τους 50 εγγεγραμμενους,αλλα εαν το εχουν δηλωσει ενας δυο και δν υπαρχουν αλλοι..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
abcd
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Τετ, 18 Φεβ 2009 4:39 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό sur la route » Κυρ, 29 Μαρ 2009 5:20 pm

abcd έγραψε:καλησπερα,θα ηθελα να ρωτησω δυο πραγματα:1)αν γινεται να επιλεξουμε μαθηματα απο αλλες κατευθυνσεις που δεν ειναι στη αντιστοιχη λιστα της κατευθυνσης που εχει επιλεξει καποιος(π.χ γινεται καποιος στους υδραυλικους να παρει σιδηρες 3?επειδη δν το εχουν στα επιλεγομενα).
2)αν υπαρχει ελαχιστος αριθμος φοιτητων για να γινει ενα μαθημα..εννοω δηλαδη ΟΧΙ να προσερχονται ενας δυο φοιτητες για το μαθημα απο τους 50 εγγεγραμμενους,αλλα εαν το εχουν δηλωσει ενας δυο και δν υπαρχουν αλλοι..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ


Αν δεν κάνω λάθος, είχε ειπωθεί στην ενημέρωση κατευθύνσεων πριν 2-3 χρόνια ότι από το νόμο ο καθηγητής υποχρεούται να διδάξει κάποιο μάθημα όταν στην αίθουσα υπάρχουν 2 ή 3 φοιτητές, δε θυμάμαι κάτι για αριθμό εγγεγραμμένων, αλλά προφανώς τυπικά οι εγγεγραμμένοι θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 2-3. Πάντως, έχει γίνει μάθημα με 2 άτομα σε γραφείο καθηγητή, επομένως ίσως είναι και στην ευχέρεια του καθηγητή το τι θα κάνει. Τώρα αν δηλώσεις κάποιο μάθημα μόνο εσύ, δεν ξέρω τι γίνεται. Αν έχεις κάποιο συγκεκριμένο μάθημα στο μυαλό σου, ίσως θα'πρεπε να ρωτήσεις τον αντίστοιχο καθηγητή.
Όσο για μάθημα άλλης κατεύθυνσης, αν δεν είναι σε αυτά που προβλέπονται για την κατεύθυνσή σου, μπορείς να το επιλέξεις μόνο σαν "επιπλέον", δλδ και στη φόρμα των εγγραφών αν θυμάμαι καλά μπορούσες να το τσεκάρεις.
sur la route
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Πέμ, 10 Ιούλ 2008 8:36 pm

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό PAINTER » Δευτ, 07 Σεπ 2009 1:53 am

θεωρώ ότι μιας και ξεκινάει η νέα χρονιά, πρέπει να επαναφέρουμε το θέμα, για να προλάβουμε καταστάσεις....

εύχομαι όσοι μπαίνετε στο 4ο έτος, να κάνετε σωστή επιλογή κατεύθυνσης και να μην χτυπάτε το κεφάλι σας στον τοίχο αργότερα...και θα αναφέρω και τα δικά μου πονήματα από την επιλογή κατεύθυνσης σε συνάρτηση με την δουλειά.στην πορεία...
αυτό το ίδρυμα,εσείς οι ίδιοι το απαξιώνετε κάθε μέρα...με τον να μπαίνετε το πρωί και το να βγαίνετε το βράδυ χωρίς να προσφέρετε τίποτα σ'αυτό,χωρίς να γυρνάτε κάτι σ'αυτό.Εάν κατανοήσετε τη σημασία του να είσαι μέλος του πολυτεχνείου ίσως ανακαλύψετε ότι ο άνθρωπος δεν έχει μόνο έναν ρόλο.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΙΚΙΟΥΝΙΤΕΣ

http://www.youtube.com/watch?v=W3XZqb50SfI
Άβαταρ μέλους
PAINTER
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1438
Εγγραφή: Κυρ, 01 Ιουν 2008 3:40 pm
Τοποθεσία: 109.74.3.51
Έτος εισαγωγής: 2002

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Δευτ, 07 Σεπ 2009 12:24 pm

εύχομαι όσοι μπαίνετε στο 4ο έτος, να κάνετε σωστή επιλογή κατεύθυνσης και να μην χτυπάτε το κεφάλι σας στον τοίχο αργότερα...και θα αναφέρω και τα δικά μου πονήματα από την επιλογή κατεύθυνσης σε συνάρτηση με την δουλειά.στην πορεία...


Έλα που δεν το βλέπουν οι περισσότεροι έτσι αλλά σε συνάρτηση με το πως είναι μέσα στη σχολή τα πράγματα. Που πάει η "ελίτ", ποιά είναι η κατεύθυνση με τους καλύτερους (;) καθηγητές κ.ο.κ...
Spoiler: show
(Αυτό μας βολεύει εμάς, δεν λέω) :mrgreen:


Πάντα με κριτήριο τι σας αρέσει, όχι με κριτήριο τη μόδα/τάση/ρεύμα. Και αν δεν είστε σίγουροι, διαλέξτε την κατεύθυνση με τις περισσότερες επιλογές που σας αρέσουν...
Πάντως δεν θεωρώ ότι τα πράγματα είναι τόσο τελεσίδικα με την κατεύθυνση που επιλέγεις. Δεν νομίζω ότι συνέχεια σε "ξεσκαρτάρουν" μετά να δουν από που βγήκες και τι έχεις κάνει. Με ενιαίο πτυχίο βγαίνουμε όλοι, προς Θεού.
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό brahe » Δευτ, 07 Σεπ 2009 2:40 pm

Φαντάζομαι πως η δικιά μου άποψη δεν θεωρείται και πολύ αντικειμενική.. :lol: :lol:
"Ο τέλειος ο άνδρας,
ο άνδρας ο σωστός,
είναι μονάχα ο έξυπνος...
ο όμορφος...
...ο δομοστατικός"
brahe
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: Σάβ, 05 Ιούλ 2008 2:02 pm
Τοποθεσία: Στέλμπουργκ, Ουρανούπολη
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό Epistimonas_ » Δευτ, 07 Σεπ 2009 5:07 pm

Η ταπεινή μου γνώμη:

Η κατεύθυνση του δομοστατικού είναι αυτή με το περισσότερο γνωστικό πεδίο. Η γνώση που υπάρχει στα γεωτεχνικά είναι πολύ λίγη έως ανύπαρκτη σε σχέση με αυτά που συμβαίνουν αλήθεια γύρω μας, όπως και τα υδραυλικά. Ειδικά στην τελευταία περίπτωση, η ύπαρξη και μόνο επαναληπτικών μεθόδων για το προσδιορισμό των χαρακτηριστικών ροής δείχνει έλλειψη γνώσης. Οι (ημι-)εμπειρικοί τύποι σε γεωτεχνικά και υδραυλικά δείχνουν επίσης την έλλειψη επιστημονικής γνώσης. Για τα συγκοινωνιακά δεν ξέρω αν υπάρχει γνωστικό πεδίο ικανό όπως αυτό των δομοστατικών.

Το ερώτημα δεν είναι το τί κατεύθυνση θα επιλέξει κάποιος, αλλά εάν θέλει να κάνει έρευνα ή όχι. Έρευνα γίνεται σε τομείς που δεν είναι καλά θεμελιωμένοι σε αξιώματα, ενώ σε τομείς που η επιστήμη έχει προχωρήσει πολύ, δεν υπάρχει πλέον χώρος για νέους επιστήμονες! Όσο πιο λίγη η επιστημονική γνώση, τόσο περισσότεροι επιστήμονες υπάρχουν.

Σκεφτείτε και το εξής: Είστε επιβάτης ενός αεροπλάνου και γίνεται ατύχημα στον αέρα. Φοράτε το αλεξίπτωτό σας, το οποίο ενώ πέφτετε ανοίγει, και έτσι προσγειώνεστε ομαλά σε μια ζούγκλα, ανεξερεύνητη από τον κόσμο. Δεν σας έχει μείνει τίποτε που να θυμίζει πολιτισμό (κινητό, γυαλιά, βιβλία πολιτικού μηχανικού, ηλεκτρονικός υπολογιστής, φώς, φαγητό, νερό).

Ερώτηση: Ποιό θα είναι το πρώτο σας μέλημα?
-Η κατασκευή μιας στέγης για να προφυλαχτείτε?
-Η εξασφάλιση ότι η στέγη αυτή δεν θα πάθει καθίζηση?
-Η ανεύρεση πηγών και η μεταφορά του νερού με σωλήνες για να πίνετε νερό?
-Η διάνοιξη μονοπατιών για να μπορείτε να πηγαίνετε μακρινές διαδρομές?
-Ο συντονισμός των ενεργειών σας ώστε να ελαχιστοποιήσετε τον κόπο σας?
Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στον κόσμο. Ο παράλογος προσαρμόζει τον κόσμο στα μέτρα του. Συνεπώς όλη η πρόοδος βασίζεται στον παράλογο άνθρωπο.
Epistimonas_ Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: Τετ, 28 Ιαν 2009 11:43 am
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Δευτ, 07 Σεπ 2009 5:32 pm

Ενδιαφέρουσα η ανάλυσή σου για το γνωστικό πεδίο αλλά πρέπει να πούμε ότι το αντικείμενο των δομοστατικών είναι σαφώς πιο καθορισμένο σε αυστηρά "μηχανικά" όρια απ'ότι τα αντικείμενα των γεωτεχνικών και υδραυλικών, και για αυτό μπορεί να αναλυθεί στο βαθμό που αναλύθηκε. Τόσο η συμπεριφορά των ρευστών όσο και των εδαφών είναι πολύ πιο περίπλοκα φαινόμενα, και δεν είναι δυνατή (μέχρι στιγμής) η ακριβής και πλήρης ανάλυσή τους με μαθηματικά εργαλεία, και για αυτό καταφεύγουμε σε πειραματικές και εμπειρικές εξισώσεις. Μιλάμε για μέσα φυσικά τα οποία μπορεί να είναι ανισότροπα, μη ομογενή, με μεγάλη ποικιλία ιδιοτήτων στα οποία δεν ακουμπάμε καν την κλίμακα του "μικροσκοπικού". Τα δομικά υλικά (τα οποία αναλύει ο δομοστατικός), έχουν πάνω-κάτω πιο σαφείς/καθορισμένες ιδιότητες και συμπεριφορές, με ως ένα βαθμό ελεγχόμενες ιδιότητες και μηχανικά μεγέθη από την παραγωγή τους.

Πέραν αυτών, όντως η στατική ως προγενέστερη επιστήμη των άλλων έχει αναλυθεί εκτενώς, αλλά δεν πιστεύω ότι δεν υπάρχει περιθώριο έρευνας. Ιδίως τα θέματα που αφορούν σε νέα υλικά και σε υπολογιστική ανάλυση είναι ακόμα "hot". :mrgreen:
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Δευτ, 07 Σεπ 2009 6:41 pm

brahe έγραψε:Φαντάζομαι πως η δικιά μου άποψη δεν θεωρείται και πολύ αντικειμενική.. :lol: :lol:

Η δική μου μάλλον θεωρείται, θα τα τεκμηριώσω στο τέλος...

ΜΕΡΟΣ Ι
Ας αρχίσουμε με κάποιες βασικές αλήθειες (τα παρακάτω ισχύουν πλην Αρχιτεκτονικής):
1. Το Δίπλωμα είναι ενιαίο.
2. Το Δίπλωμα ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές-πραγματικές απαιτήσεις της παραπάνω πιστοποίησης. Το αυτό συμβαίνει σε όλες τις Σχολές του ΕΜΠ.
3. Μέσα στις σπουδές υπάρχουν τρείς (3) κύκλοι-φάσεις:
3.1 Ο φυσικομαθηματικός 1ο~3ο+ εξάμηνο. Τα μαθήματα σε όλες τις Σχολές του ΕΜΠ είναι πάνω από 80% τα ίδια (σε συγγενείς Σχολές >90%). Θα μπορούσαν (όπως στη Γαλλία) να είναι κοινός κύκλος σε όλο το ΕΜΠ. (Στη Γαλλία οι εξετάσεις εισαγωγής γίνονται μετά από δύο μεταλυκειακά έτη, δηλαδή τα Πολυτεχνεία έχουν τρία έτη, τα δικά μας 3ο~5ο...)
3.2 Ο κορμός 3ο+~7ο+ εξάμηνο (δηλάδή περίπου 4 εξάμηνα). Εδώ είναι όλη η αξία. "Μαθαίνεις πως θα μαθαίνεις". Αυτό έχει μέγιστη σημασία. Υπάρχουν μελέτες για το χρόνο υποδιπλασιασμού των γνώσεων = παρούσης αξίας του Μηχανικού. Ο γράφων έχει υπολογίσει εμπειρικώς ότι το σημείο ισορροπίας είναι η δεκαετία. Δηλαδή πχ. Μηχανικός 12ετίας "αξίζει" όσο ο 8ετίας ! Ο δε γράφων 35ετίας ( :sick: ) "αξίζει όσο ο 5ετίας ας πούμε...
Συμβαίνει αυτό ? Ευτυχώς όχι, χάρις στον παραπάνω μεσαίο κύκλο !
3.3 Η κατεύθυνση 7ο+~Διπλωματική. Εδώ υπάρχει εξειδίκευση και state-of-the art γνώσεις.
Αυτές ακριβώς οι οποίες απαξιώνονται με ταχύτατο ρυθμό !
4. Από εδώ και πέρα, αφού εμπεδώσαμε (κάποιοι από σας δυστυχώς καθυστερημένα) ότι "όλο το Δίπλωμα" είναι τα 4 εξάμηνα της 3.2 και ότι η "Τέχνη- Επιστήμη του Μηχανικού" είναι ενιαία μπορούμε να συνεχίσουμε εξειδικεύοντας με απάντηση σε τρία (κατά βάση) ερωτήματα:
- Πως βλέπω τη μελλοντική μου καριέρα (Μελέτη / Κατασκευή σε μεγάλα (δημόσια) έργα. Έρευνα/Ακαδημαϊκή καριέρα. Μελέτη+Κατασκευή σε (μικρά) ιδιωτικά έργα. Δημόσιος Υπάλληλος :mrgreen: )
- Τι μου αρέσει-τραβάει περισσότερο ? Προσοχή ως μάθημα ή/και διδάσκοντες ΟΧΙ ως προοπτική!
- Ποιό είναι το "στυλ" μου, (παρακολούθηση, δεξιότητες κλπ.)
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Απόψεις και ερωτήσεις για τις κατευθύνσεις της σχολής μας

Δημοσίευσηαπό Elendil » Δευτ, 07 Σεπ 2009 8:00 pm

Έχω και μια εμβόλιμη απορία: Κοιτώντας το πρόγραμμα των κατευθύνσεων, είδα ότι στις ομάδες απ' τις οποίες επιλέγουμε μαθήματα, πολλά απ' αυτά είναι τις ίδιες ώρες. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι δεν μπορώ να παρακολουθώ ταυτόχρονα ή υπάρχει πιθανότητα να αλλάξουν οι ώρες, αφού γίνουν οι δηλώσεις, ώστε να βολευτούν όσο το δυνατόν περισσότεροι φοιτητές;; (Δηλαδή, για να παρακολουθώ ουσιαστικά περισσότερα μαθήματα ή και άλλων κατευθύνσεων ούτε λόγος :problem: ...)
και δε δακρύζεις ποτέ σου μάνα μου Ελλάς
που τα παιδιά σου σκλάβους ξεπουλάς
Νίκος Γκάτσος

If you end up with a boring miserable life because you listened to your mom, your dad, your teacher, your priest, or some guy on television telling you how to do your shit, then you deserve it.
Frank Zappa
Άβαταρ μέλους
Elendil
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1777
Εγγραφή: Τρί, 16 Σεπ 2008 10:22 pm
Τοποθεσία: Ζωγράφου
Έτος εισαγωγής: 2007

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μαθήματα-Γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες