
KMPEN έγραψε:[.........]
Σχετικα με την υπευθυνη δηλωση για το Μπετο 1, γνωριζουμε αν πρεπει να περασει πρωτοκολλο?
Πρώτα στο πρωτόκολλο, μετά για το χαρτόσημο
Μετά έλα να φιλήσεις της παντόφλας το οικόσημο
Συντονιστής: University Editors
KMPEN έγραψε:[.........]
Σχετικα με την υπευθυνη δηλωση για το Μπετο 1, γνωριζουμε αν πρεπει να περασει πρωτοκολλο?
KMPEN έγραψε:Πως γινεται να διαβαζουμε στις ενημερωσεις για αρχη των εξετασεων στη 1/6, ενω ακομα δε γνωριζουμε το προγραμμα
?
marilena έγραψε:Τουλάχιστον απαράδεκτη αντιμετώπιση του ζητήματος. Αρχικά για ποιο λόγο πρέπει στο Μπετο Ι να κάνουμε υπεύθυνη δήλωση που να περιλάμβανει εκτός απο το ονοματεπώνυμο μας , τη διευθυνσή μας, τον αριθμό ταυτότητας κτλ. Δεν αρκεί το ονοματεπώνυμο μας εφόσον η ταυτοποίηση μπορεί να γίνει με το συνηθισμένο τρόπο(πάσο) κατά τη διάρκεια της εξέτασης? Έπειτα στις σιδηρές κατακεύες ο επιτηρητής της "αίθουσας" θα μπορεί να έχει πρόσβαση σε κάμερα και μικρόφωνο, αποκλείωντας θεωρητικά τις περιπτώσεις απάτης και αντιγραφής, προφανώς και θα υπάρξουν περιπτώσεις αντιγραφής οπότε σχεδόν άσκοπο. Στο μειλ μάλιστα λέει πως αν προκύψει κάποιο τεχνικό πρόβλημα που δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί εκείνη τη στιγμή ο φοιτήτης χάνει τη δυνατότητα να συμμετάσχει στην εξέταση , οπότε πάει για σεπτέμβρη κατευθείαν.
Μήπως λοιπόν θα ήταν προτιμότερο να υπάρχει ένας συνδυασμός εργασίας και προφορικής διαδικτυακής εξέτασης ; αλλα ξέχασα θα πέσουμε απο τη θέση που είμαστε στη λίστα με τις καλύτερες πολυτεχνικές σχολές, αν βρούμε μια λύση που διευκολύνει τη διαδικασία εξέτασης για τους φοιτητές...κι ολα αυτά ενω έχουμε 16 του μήνα κι ενώ θεωρητικά σε 15 μέρες ξεκινούσαμε εξεταστική χωρίς καμιά ενημέρωση σχετικά με το πότε ξεκινάμε και ποιο είναι το πρόγραμμα..Ναι οκ να δείξουμε κάποια επιείκεια λόγω της πρωτόγνωρης κατάστασης απέναντι στους καθηγήτες αλλα προσωπικά δε βλέπω καποιά επιεική αντιμετώπιση απέναντι μας ..
ktiriakias έγραψε:marilena έγραψε:Τουλάχιστον απαράδεκτη αντιμετώπιση του ζητήματος. Αρχικά για ποιο λόγο πρέπει στο Μπετο Ι να κάνουμε υπεύθυνη δήλωση που να περιλάμβανει εκτός απο το ονοματεπώνυμο μας , τη διευθυνσή μας, τον αριθμό ταυτότητας κτλ. Δεν αρκεί το ονοματεπώνυμο μας εφόσον η ταυτοποίηση μπορεί να γίνει με το συνηθισμένο τρόπο(πάσο) κατά τη διάρκεια της εξέτασης? Έπειτα στις σιδηρές κατακεύες ο επιτηρητής της "αίθουσας" θα μπορεί να έχει πρόσβαση σε κάμερα και μικρόφωνο, αποκλείωντας θεωρητικά τις περιπτώσεις απάτης και αντιγραφής, προφανώς και θα υπάρξουν περιπτώσεις αντιγραφής οπότε σχεδόν άσκοπο. Στο μειλ μάλιστα λέει πως αν προκύψει κάποιο τεχνικό πρόβλημα που δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί εκείνη τη στιγμή ο φοιτήτης χάνει τη δυνατότητα να συμμετάσχει στην εξέταση , οπότε πάει για σεπτέμβρη κατευθείαν.
Μήπως λοιπόν θα ήταν προτιμότερο να υπάρχει ένας συνδυασμός εργασίας και προφορικής διαδικτυακής εξέτασης ; αλλα ξέχασα θα πέσουμε απο τη θέση που είμαστε στη λίστα με τις καλύτερες πολυτεχνικές σχολές, αν βρούμε μια λύση που διευκολύνει τη διαδικασία εξέτασης για τους φοιτητές...κι ολα αυτά ενω έχουμε 16 του μήνα κι ενώ θεωρητικά σε 15 μέρες ξεκινούσαμε εξεταστική χωρίς καμιά ενημέρωση σχετικά με το πότε ξεκινάμε και ποιο είναι το πρόγραμμα..Ναι οκ να δείξουμε κάποια επιείκεια λόγω της πρωτόγνωρης κατάστασης απέναντι στους καθηγήτες αλλα προσωπικά δε βλέπω καποιά επιεική αντιμετώπιση απέναντι μας ..
Πρακτικά ηλεκτρονική εξέταση ΔΕ γίνεται, πολύ απλό. Ειδικά σε τόσα άτομα. Μια μερίδα θα φροντίσει να στείλει τα θέματα σε φροντιστήριο και να πάρει λύσεις , μια άλλη μερίδα θα αντιμετωπίσει προβλήματα σύνδεσης, κάποιοι άλλοι πιθανώς θα παίξουν συνεργατικα και ένα σωρό άλλα προβλήματα. Καλώς ή κακώς με την μέχρι σήμερα γνωστή τεχνολογία δεν υπάρχει τρόπος να γίνουν 100 % δίκαιες ηλεκτρονικές εξετάσεις ( ούτε προς τη μια , ούτε προς την άλλη μεριά, των καθηγητών και των φοιτητών αντίστοιχα ) .
Dottore έγραψε:Συνοψίζοντας, υπάρχουν 10 λόγοι για τους οποίους δε μπορεί να γίνει 100% τέλεια η διαδικτυακή εξέταση και άλλοι 10 λόγοι που δε μπορεί να γίνει 100% τέλεια η εξέταση με φυσική παρουσία. Ή κάνουμε ό,τι βολεύει τον καθένα και όσοι θέλουν να κάτσουν σπίτι τους (ή να προσπαθήσουν να αντιγράψουν;) πάνε διαδικτυακά και όσοι θέλουν να έρθουν στο ΕΜΠ και θέλουν να υπογράψουν υπεύθυνες δηλώσεις και να παίξουν κορώνα-γράμματα στις μεταφορές με ΚΤΕΛ/ΟΑΣΑ/AEGEAN/ΜΙΝΟΑΝ/BLUESTAR πάνε με φυσική παρουσία. Μετά θα αναρωτιόμαστε για ανισότητες στο αποτέλεσμα κλπ κλπ. Να μη σχολιάσω καν το δίλημμα (και τα δικαιώματα) των επιτηρητών υποψήφιων διδακτόρων που θα πρέπει να κάνουν 5+ επιβλέψεις έκαστος/η. Συμπέρασμα, δεν υπάρχει καμία τέλεια μέθοδος. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο
Το βασικό ερώτημα είναι απλό: Είμαστε διατεθειμένοι να συμβιβαστούμε με μια ατελή λύση ή θα περιμένουμε να λήξει η πανδημία για να εξεταστούμε με τον παραδοσιακό τρόπο; Διαφορετικά, οι συζητήσεις καταλήγουν να είναι μια άσκηση μηδενισμού.
stefvar έγραψε:Εγώ δεν καταλαβαίνω γτ αρχίζουμε 1 και όχι 8 η 15 ..πολλοί συμφοιτητές δεν έχουν καν βιβλία...και το κυριότερο γιατί αντιδρούν πολλοί καθηγητές με τέτοιο μένος απέναντί μας.Δηλαδή και χωρίς βιβλία και χωρίς πρόγραμμα σαν πρόβατα για σφαγή και σε κράζουν κιόλας. θα μπορούσαμε να αρχίζαμε στις 15 και να τελειώναμε 20 κάτι Ιουλίου και του Σεπτεμβρίου να έπαιρνε αντίστοιχα δυο βδομάδες παράταση.Τέλος να πω ότι πρέπει ανεξαρτήτως παρατάξεων και λοιπά όλοι ενωμένοι να διατυπώσουμε ενιαία θέση επίσημα μπας και αλλάξει τίποτα όσο είναι νωρίς για να μην έχουμε εξεταστικές τραγέλαφους με 10% επιτυχίας και 5αρακια.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες