Προσχέδιο Προγράμματος Επαναληπτικής Εξεταστικής 2011-2012

Πληροφορίες που αφορούν στο σύνολο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας της σχολής και δεν εντάσσονται σε κάποιο έτος.

Συντονιστής: University Editors

Re: Προσχέδιο Προγράμματος Επαναληπτικής Εξεταστικής 2011-2012

Δημοσίευσηαπό civil_emp » Κυρ, 24 Ιουν 2012 3:40 pm

Νομίζω το πρόγραμμα είναι απαράδεκτο ειδικά για το 4ο έτος. Η 2η και η 5η εβδομάδα είναι πολύ φορτωμένες. Και έχουν μαθήματα που είναι "κοντά" σε αυτήν την εξεταστική, τό ίδιο κοντά και στην επαναληπτική. (πχ Μπετό 2, Στατική 3)
Και συμφωνώ ότι αυτό το πρόβλημα Γκίνη-Ζωγράφου δημιουργεί πρόβλημα. Ας έβαζαν Τρ-Πε Γκίνη και Δε-Τε-Πα Ζωγράφου ώστε να ήταν πιο χαλαρό το πρόγραμμα και πιο ευέλικτες οι αλλαγές. Τώρα τι αλλαγές να προτείνεις και τι να λάβουν υπόψη που τις μέρες που είναι για Ζωγράφου για παράδειγμα έχουν στριμώξει 5-6 μαθήματα σε μια μέρα? :clap: :clap:
Ντάξει κάποια στιγμή πρέπει να ασχοληθούν σοβαρά με το πρόγραμμα και να το φτιάξουν εξαρχής σε συνεργασία με τους φοιτητές. Και αυτό προφανώς δεν μπορεί να γίνεται σε περίοδο εξεταστικής τώρα που ο κάθενας μας έχει τα γραψίματά του.
civil_emp
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: Πέμ, 23 Ιούλ 2009 7:50 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Προσχέδιο Προγράμματος Επαναληπτικής Εξεταστικής 2011-2012

Δημοσίευσηαπό omerta » Κυρ, 24 Ιουν 2012 4:16 pm

Δε μας φτάνουν οι δυσκολίες των μαθημάτων έχουμε και τα κωλοπρογράμματα. (αναφέρομαι στην τωρινή) :thumbdown:
Το πρόγραμμα της επαναληπτικής τόσο δύσκολο είναι ωστε να βγει πριν τα τέλη ιουνίου; :thumbdown:
omerta
 
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: Κυρ, 12 Φεβ 2012 12:17 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Προσχέδιο Προγράμματος Επαναληπτικής Εξεταστικής 2011-2012

Δημοσίευσηαπό morisson » Κυρ, 24 Ιουν 2012 5:55 pm

Το πρόγραμμα είναι παραμετροποιημένο με βάση, το Γκίνη-Ζωγράφου,δύσκολα εύκολα μαθήματα συνολικά, ανεξαρτήτου έτους (καθαρή κρίση της γραμματείας για να χαρακτηρίστει ένα μάθημα εύκολο ή δύσκολο), την εύρεση αιθουσών, τα τόσα μαθήματα των κατευθύνσεων που μπορούν να επιλεγούν απο τον οποιονδήποτε (έχει υπάρξει η φάση "-Μήπως μπορεί να πάει η Στατική IV την τάδε μέρα?" "Όχι γιατί δίνουν οι υδραυλικοί Περιβαλλοντική Ρευστομηχανική και μπορεί κάποιος να το έχει επιλέξει." :wtf: κτλ).

Συμπερασματικά δύο πράγματα

1)Έστω και μία στραβή να γίνει, βλέπε απεργίες κτλ, τινάζονται όλα στον αέρα.Ένα παράδειγμα, η δικιά μας σειρά που είναι τώρα τέταρτο έτος δομοστατικοί, έδωσε Θεμέλια Τρίτη,καπάκι Τετάρτη Στατική IV, Πέμπτη ολοκληρώσαμε εκκρεμότητες σε εργασία Ειδ.Οικοδομικής,Παρασκευή την δώσαμε.Μαθήματα ίδιου έτους και τα τρία.
2)Και επειδή το θέμα δεν είναι προσωπικό, γιατί το πολύ και το λίγο, μπήκαμε νεούδια και βγαίνουμε γιωτάδες, οπότε το να κυνηγάς πρόγραμμα περισσότερο την ηρεμία σου χαλάει πλέον,μπαίνει ένα τεράστιο θέμα αναφορικά με την εκπροσώπησή μας μέσα στη σχολή, σε τέτοια "μικροζητήματα".Δεν μπορούμε να λέμε "οι παρατάξεις το ένα κακό, οι παρατάξεις το άλλο", και όταν γεννιούνται τέτοια θέματα να τις περιμένουμε σαν απομηχανής θεό.Ή θα πρέπει να γίνουμε όλοι μας λίγο πιό δραστήριοι, ή να αποδεχτούμε ένα πρόγραμμα που έρχεται απο άνω,και δεν δέχεται αμφισβήτηση.
...brothers and sisters of the pale forest
children of night
who among you will run with the hunt?
Άβαταρ μέλους
morisson
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2306
Εγγραφή: Τρί, 09 Δεκ 2008 5:27 pm
Τοποθεσία: On the corner of Rush Street and Chestnut Street.
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Προσχέδιο Προγράμματος Επαναληπτικής Εξεταστικής 2011-2012

Δημοσίευσηαπό teo » Κυρ, 24 Ιουν 2012 6:08 pm

morisson έγραψε:Το πρόγραμμα είναι παραμετροποιημένο με βάση, το Γκίνη-Ζωγράφου,δύσκολα εύκολα μαθήματα συνολικά, ανεξαρτήτου έτους (καθαρή κρίση της γραμματείας για να χαρακτηρίστει ένα μάθημα εύκολο ή δύσκολο), την εύρεση αιθουσών, τα τόσα μαθήματα των κατευθύνσεων που μπορούν να επιλεγούν απο τον οποιονδήποτε (έχει υπάρξει η φάση "-Μήπως μπορεί να πάει η Στατική IV την τάδε μέρα?" "Όχι γιατί δίνουν οι υδραυλικοί Περιβαλλοντική Ρευστομηχανική και μπορεί κάποιος να το έχει επιλέξει." :wtf: κτλ).

Συμπερασματικά δύο πράγματα

1)Έστω και μία στραβή να γίνει, βλέπε απεργίες κτλ, τινάζονται όλα στον αέρα.Ένα παράδειγμα, η δικιά μας σειρά που είναι τώρα τέταρτο έτος δομοστατικοί, έδωσε Θεμέλια Τρίτη,καπάκι Τετάρτη Στατική IV, Πέμπτη ολοκληρώσαμε εκκρεμότητες σε εργασία Ειδ.Οικοδομικής,Παρασκευή την δώσαμε.Μαθήματα ίδιου έτους και τα τρία.
2)Και επειδή το θέμα δεν είναι προσωπικό, γιατί το πολύ και το λίγο, μπήκαμε νεούδια και βγαίνουμε γιωτάδες, οπότε το να κυνηγάς πρόγραμμα περισσότερο την ηρεμία σου χαλάει πλέον,μπαίνει ένα τεράστιο θέμα αναφορικά με την εκπροσώπησή μας μέσα στη σχολή, σε τέτοια "μικροζητήματα".Δεν μπορούμε να λέμε "οι παρατάξεις το ένα κακό, οι παρατάξεις το άλλο", και όταν γεννιούνται τέτοια θέματα να τις περιμένουμε σαν απομηχανής θεό.Ή θα πρέπει να γίνουμε όλοι μας λίγο πιό δραστήριοι, ή να αποδεχτούμε ένα πρόγραμμα που έρχεται απο άνω,και δεν δέχεται αμφισβήτηση.


:clap: :thumbup:
teo
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: Τρί, 17 Φεβ 2009 1:41 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Προσχέδιο Προγράμματος Επαναληπτικής Εξεταστικής 2011-2012

Δημοσίευσηαπό airetikos » Κυρ, 24 Ιουν 2012 6:16 pm

Λοιπόν αν και προσωπικά δεν με αφορά τόσο καυτά όσο άλλους συναδέλφους μου θα ήθελα να κάνω μια τοποθέτηση και μια πρόταση που πιστεύω ότι θα βελτίωνε την κατάσταση. Το πρόγραμμα για τα μικρά έτη (1-2-3) δεν είναι κακό στη βάση της λογικής του πρώτα κοιτάμε τους φοιτητές του ιδίου έτους . Το 4ο έτος όμως (γιατί το 5ο είναι μια τελείως διαφορετική ιστορία) είναι το πιο αδικημένο γιατί πάντα δίνει (από όσο δειγματοληπτικά κοίταξα) στις 15 00 ή στις 18 00 οπότε χάνει την μέρα τελείως για διάβασμα και αν δίνει και κολλητά μαθήματα τον φέρνει σε αδιέξοδο. Οπότε όπως το σκέφτομαι εγώ μια καλή ιδέα (η οποία μπορεί να φέρει δυσάρεστα του στύλ Στατική 2 με Μπετό 1 κοντά αλλά μετά θα το κοιτάξεις αυτό) είναι να επιλέξεις 2 ζεύγη ετών πχ (1-3 και 2-4) και να βάζεις μαθήματα την ίδια μέρα πάντα και να κοτσάρεις εναλλάξ και τις ώρες πχ (1-3 8 30 15 00 ) (2-4 12 00 18 00 ζωγράφου) και για το Γκίνη να βάλεις στις 15 00 όλα τα μαθήματα που θέλει πολύ κόσμο πχ Στατικές 1-2 Μπετά 1-2 κλπ κλπ. Έτσι θα έβγαινε ένα πρόγραμμα που τουλάχιστον θα έδινες κάποια μαθήματα σε λογικές ώρες και μέρες. Αλλά με τόσα πολλά μαθήματα και 4 σκάρτες βδομάδες είναι δύσκολο να τα χωρέσεις όλα. Αυτά.
Αρχιεπίσκοπος Άρειος ο Α'
airetikos
 
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ, 11 Απρ 2009 9:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Προσχέδιο Προγράμματος Επαναληπτικής Εξεταστικής 2011-2012

Δημοσίευσηαπό ingenieurin26 » Κυρ, 24 Ιουν 2012 6:37 pm

airetikos με το συμπάθειο δεν καταλαβαίνω τι γράφεις και είναι σημαντικό να διαβάζονται οι δημοσιεύσεις, αλλιώς πως θα μπορέσει ο 3 να μεταφέρει κάποιες προτάσεις; Αν θες ξαναγράψε μόνο το ζουμί της πρότασης σου!
ingenieurin26
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6363
Εγγραφή: Τρί, 03 Ιουν 2008 6:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Προσχέδιο Προγράμματος Επαναληπτικής Εξεταστικής 2011-2012

Δημοσίευσηαπό airetikos » Κυρ, 24 Ιουν 2012 6:44 pm

ωραία πάμε σε μπούλετς με τη σειρά τον τρόπο σκέψης
1 Επιλέγουμε 2 ζεύγη ετών πχ 1-3 2-4
2 Επιλέγουμε ζεύγη ωρών μαθημάτων και τα ζευγαρώνουμε με τα έτη πχ (1-3 8 30 15 00 2-4 12 00 18 00 ) (προφανώς θα μπορούν οι ώρες να ναι και αναποδα κάποιες φορές)
και στις 15 00 στο γκίνη να βάλουμε όλα τα μαθήματα που έχουν πολύ κόσμο πχ Στατική 2
Έτσι θα έβγαινε μια τυπική μερα με το εξής πρόγραμμα
8 30 Μαθ Αναλ 1
12 00 Δομικές Μηχανές
15 00 Τεχνική Υδρολογία
18 00 Διαχείριση έργων
και την επομένη πχ
8 30 Εφαρμοσμένη Υδραυλική
12 00 Σίδερα 1 ή 2
15 00 Μαθηματική Ανάλυση 2
18 00 Πειραματική Αντοχή Υλικών
ένα παράδειγμα.
Αρχιεπίσκοπος Άρειος ο Α'
airetikos
 
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ, 11 Απρ 2009 9:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Προσχέδιο Προγράμματος Επαναληπτικής Εξεταστικής 2011-2012

Δημοσίευσηαπό conni » Κυρ, 24 Ιουν 2012 6:53 pm

'ιδεα/πρόταση' για 3ο ετος: ανταλλαγές
*στατική ΙΙΙ<>εφαρμοσμένη υδραυλική [Γκιν],
*το μάθημα επιλογής 5oυ εξαμ.(Προχ. Αριθ. Ανάλυση,Εφαρμογές Η/Υ,Εισαγ. Στην Βελτιστοποίηση Συστημάτων ) <> οδοποιια Ι[ΚτΖ]
έτσι: στατικές κατανεμημένες σε διαφορετικές εβδομάδες και θα είναι πιο χαλαρό για τεχν.υδρολογία
conni
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Τετ, 26 Μάιος 2010 8:11 pm
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Προσχέδιο Προγράμματος Επαναληπτικής Εξεταστικής 2011-2012

Δημοσίευσηαπό doodookopoulos » Κυρ, 24 Ιουν 2012 10:33 pm

Εγω παντως το βρισκω αρκετα καλο το προσχεδιο. Δεν πιστευω οτι υπαρχουν και τρελα προβληματα και καλυτερα να μεινει ως εχει
Κρυφά και φανερά σ' ακολουθούνε
οι συμμορίες κι οι βασανιστές
και ψάχνουν μέρα - νύχτα να σε βρούνε,
μα δεν υπάρχει δρόμος να διαβούνε
γιατί ποτέ δεν ήταν ποιητές,
το χώμα που πατούν να προσκυνούνε..
doodookopoulos
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Παρ, 13 Φεβ 2009 8:38 pm
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Προσχέδιο Προγράμματος Επαναληπτικής Εξεταστικής 2011-2012

Δημοσίευσηαπό 3 » Δευτ, 25 Ιουν 2012 4:22 am

ingenieurin26 έγραψε:airetikos με το συμπάθειο δεν καταλαβαίνω τι γράφεις και είναι σημαντικό να διαβάζονται οι δημοσιεύσεις, αλλιώς πως θα μπορέσει ο 3 να μεταφέρει κάποιες προτάσεις;


Αυτο παει προς ολους: το οτι το ανεβασα, δεν σημαινει οτι αναλαμβανω να μεταφερω γνωμες διοτι δεν προλαβαινω (Τεταρτη δινω). Ελπιζω να καταφερει να ασχοληθει καποιος αλλος απο παραταξη ή απο το mqn στο συγκεκριμενο, να καλεσει δσ εγκαιρως, να βγει ακρη.. Το παραταμε παντα, ενω γινεται για εμας τους ιδιους.
Εικόνα
3
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Δευτ, 22 Σεπ 2008 5:53 pm
Τοποθεσία: Στο βαθος του οριζοντα
Έτος εισαγωγής: 2005

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μαθήματα-Γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες