Το πρόγραμμα είναι παραμετροποιημένο με βάση, το Γκίνη-Ζωγράφου,δύσκολα εύκολα μαθήματα συνολικά, ανεξαρτήτου έτους (καθαρή κρίση της γραμματείας για να χαρακτηρίστει ένα μάθημα εύκολο ή δύσκολο), την εύρεση αιθουσών, τα τόσα μαθήματα των κατευθύνσεων που μπορούν να επιλεγούν απο τον οποιονδήποτε (έχει υπάρξει η φάση "-Μήπως μπορεί να πάει η Στατική IV την τάδε μέρα?" "Όχι γιατί δίνουν οι υδραυλικοί Περιβαλλοντική Ρευστομηχανική και μπορεί κάποιος να το έχει επιλέξει."

κτλ).
Συμπερασματικά δύο πράγματα
1)Έστω και μία στραβή να γίνει, βλέπε απεργίες κτλ, τινάζονται όλα στον αέρα.Ένα παράδειγμα, η δικιά μας σειρά που είναι τώρα τέταρτο έτος δομοστατικοί, έδωσε Θεμέλια Τρίτη,καπάκι Τετάρτη Στατική IV, Πέμπτη ολοκληρώσαμε εκκρεμότητες σε εργασία Ειδ.Οικοδομικής,Παρασκευή την δώσαμε.Μαθήματα ίδιου έτους και τα τρία.
2)Και επειδή το θέμα δεν είναι προσωπικό, γιατί το πολύ και το λίγο, μπήκαμε νεούδια και βγαίνουμε γιωτάδες, οπότε το να κυνηγάς πρόγραμμα περισσότερο την ηρεμία σου χαλάει πλέον,μπαίνει ένα τεράστιο θέμα αναφορικά με την εκπροσώπησή μας μέσα στη σχολή, σε τέτοια "μικροζητήματα".Δεν μπορούμε να λέμε "οι παρατάξεις το ένα κακό, οι παρατάξεις το άλλο", και όταν γεννιούνται τέτοια θέματα να τις περιμένουμε σαν απομηχανής θεό.Ή θα πρέπει να γίνουμε όλοι μας λίγο πιό δραστήριοι, ή να αποδεχτούμε ένα πρόγραμμα που έρχεται απο άνω,και δεν δέχεται αμφισβήτηση.