
Συντονιστής: University Editors
giorikas έγραψε:ναι ρε παιδιά, είναι νομίζω υπερβολικά πυκνό το πρόγραμμα για το 3ο εξάμηνο, προσωπικά θα πρότεινα η μαθηματική ανάλυση να πάει στη βδομάδα με τις διαφορικές για να ξεμπλοκάρει το πρόγραμμα λίγο [προτείνω την ανάλυση γιατί πέφτει την ίδια μέρα με την μηχανική 1 την οποία καλώς η κακώς αρκετοί χρωστάμε] και για όσους πουν πως το να βάλεις και τα 2 μαθηματικά του 3ου εξαμήνου σε κοντινές ημερομηνίες δεν είναι και ότι καλύτερο, έχω να προτείνω να πάει η ανάλυση στη θέση της γεωδαισίας [ η και της φυσικής] και να πάει η γεωδαισία μαζί με τις διαφορικές
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.
sofibo έγραψε:Αυτή η επιμονή να μπαίνει η υδρολογία με τη στατική 4.....Υδρολογία είναι ένα μάθημα που το χρωστάνε αρκετά παιδιά μεγαλύτερου εξαμήνου και στατική είναι ένα μάθημα βασικότατο κατεύθυνσης,καθώς και δύσκολο και απαιτεί καθαρό μυαλό.Δε μπορεί να αλλάξει αυτό το τελείως αταίριαστο ντουέτο??
mike89 έγραψε:giorikas έγραψε:ναι ρε παιδιά, είναι νομίζω υπερβολικά πυκνό το πρόγραμμα για το 3ο εξάμηνο, προσωπικά θα πρότεινα η μαθηματική ανάλυση να πάει στη βδομάδα με τις διαφορικές για να ξεμπλοκάρει το πρόγραμμα λίγο [προτείνω την ανάλυση γιατί πέφτει την ίδια μέρα με την μηχανική 1 την οποία καλώς η κακώς αρκετοί χρωστάμε] και για όσους πουν πως το να βάλεις και τα 2 μαθηματικά του 3ου εξαμήνου σε κοντινές ημερομηνίες δεν είναι και ότι καλύτερο, έχω να προτείνω να πάει η ανάλυση στη θέση της γεωδαισίας [ η και της φυσικής] και να πάει η γεωδαισία μαζί με τις διαφορικές
Αριθμητική Ανάλυση εννοείς μάλλον..
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες