
Gerber έγραψε:Τα ποσοστά όμως μιας εξεταστικής δεν μου λένε και πολλά . Αν υπήρχε ένας δείκτης που έδειχνε τον τελικο βαθμό του καθενός σε σχέση με την συνολικη προσπάθεια του μέσα στο εξάμηνο θα μπορούσαμε να πουμε αν τελικά αδικούμαστε ή ευνοούμαστε!
Υπάρχει! Έστω και χονδροειδής... αυτός τον οποίο χρησιμοποιώ με βάση τη <συμμετοχή σε Ασκήσεις, Τεστ κ.λπ.)
Μακάρι να υπήρχε ένα δείγμα εθελοντών κάθε φορά να τον εμβαθύνει ποσοτικά σε (ατομικές) ώρες παρακολούθησης + (χωριστά) απασχόλησης στο σπίτι. Ακόμη και με αυτόν τον Δείκτη έχω εξάγει τα (γνωστά) χρήσιμα συμπεράσματα και έχω δρομολογήσει επαναλαμβανόμενες δράσεις βελτίωσης, σε όλη την "αλυσίδα".
Φιλτάτη ΓΛΑΥΚΗ, τα έχουμε ξανασυζητήσει... Ξαναδιάβασε τα στατιστικά συμπεράσματα με βάση τον παραπάνω δείκτη.
Όταν μόνο το 25% των (πρωτοεγγραφομένων) ασχολείται συστηματικώς με το μάθημα και ένα επι πλέον 25% "απλώς πασαλείβει"...
Όταν το (σχεδόν) 50% δεν εμφανίζεται καν στις δύο εξεταστικές... Τότε μπορεί να φταίνε πολλά, αλλά όχι τα Θέματα...
Αυτά τα πολλά περιμένω να μου επισημάνετε!