Αποτίμηση Χειμερινής Εξεταστικής 2010-2011

Πληροφορίες που αφορούν στο σύνολο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας της σχολής και δεν εντάσσονται σε κάποιο έτος.

Συντονιστής: University Editors

Re: Αποτίμηση Χειμερινής Εξεταστικής 2010-2011

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Κυρ, 27 Φεβ 2011 5:36 pm

Gerber έγραψε:Τα ποσοστά όμως μιας εξεταστικής δεν μου λένε και πολλά . Αν υπήρχε ένας δείκτης που έδειχνε τον τελικο βαθμό του καθενός σε σχέση με την συνολικη προσπάθεια του μέσα στο εξάμηνο θα μπορούσαμε να πουμε αν τελικά αδικούμαστε ή ευνοούμαστε!

Υπάρχει! Έστω και χονδροειδής... αυτός τον οποίο χρησιμοποιώ με βάση τη <συμμετοχή σε Ασκήσεις, Τεστ κ.λπ.)
Μακάρι να υπήρχε ένα δείγμα εθελοντών κάθε φορά να τον εμβαθύνει ποσοτικά σε (ατομικές) ώρες παρακολούθησης + (χωριστά) απασχόλησης στο σπίτι. Ακόμη και με αυτόν τον Δείκτη έχω εξάγει τα (γνωστά) χρήσιμα συμπεράσματα και έχω δρομολογήσει επαναλαμβανόμενες δράσεις βελτίωσης, σε όλη την "αλυσίδα".

Φιλτάτη ΓΛΑΥΚΗ, τα έχουμε ξανασυζητήσει... Ξαναδιάβασε τα στατιστικά συμπεράσματα με βάση τον παραπάνω δείκτη.
Όταν μόνο το 25% των (πρωτοεγγραφομένων) ασχολείται συστηματικώς με το μάθημα και ένα επι πλέον 25% "απλώς πασαλείβει"...
Όταν το (σχεδόν) 50% δεν εμφανίζεται καν στις δύο εξεταστικές... Τότε μπορεί να φταίνε πολλά, αλλά όχι τα Θέματα...
Αυτά τα πολλά περιμένω να μου επισημάνετε!
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Αποτίμηση Χειμερινής Εξεταστικής 2010-2011

Δημοσίευσηαπό mourgolykos » Κυρ, 27 Φεβ 2011 6:10 pm

Το γέλιο δάσκαλε πιστευω ότι θα πέσει στην Εφαρμοσμένη Υδραυλική. Την προηγούμενη μέρα το 3ο έτος δίνει τουλάχιστον 1 μάθημα , με πολλα παιδιά να δίνουν 2! Το ξέρω μπορούμε να δώσουμε αρκετές μέρες βαρύτητα στην επανάληψη της Υρδαυλικής, στο χέρι μας είναι! Αλλά για όσους δεν θέλουμε να κάψουμε μαθήματα σίγουρα η εξέταση θα μας έρθει πιο βαριά από ότι όταν είχαμε μια βδομάδα όπου μπορούσαμε να δώσουμε την πλήρη προσοχή μας. Και ναι έχοντας κάνει μια αρχική εβδομάδα επανάληψη (πριν απο 1 μήνα,χωρίς υπερβολές) πιστεύω ότι τώρα με δεύτερη επαναληψη, θα είμαι λιγότερο ετοιμος από άποψη εξάνλησης των λεπτομερειών.
Ενδιαφέρον θα είχε δε η λειτουργία των προαπαιτούμενων μαθημάτων στη συγκεκριμένη περιπτωση! Αν και λίγο όφ τόπικ τι θα γινόταν αν ο "λαός" στατιστικά πάτωνε λόγω συγκυριών? Αν δηλαδή
φταίνε πολλά, αλλά όχι τα Θέματα...
Τι θα γινόταν με τα Αστικά Υδραυλικά?
mourgolykos
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: Δευτ, 31 Ιαν 2011 4:12 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Αποτίμηση Χειμερινής Εξεταστικής 2010-2011

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Κυρ, 27 Φεβ 2011 6:40 pm

Είμαι αναγκασμένος να "προδημοσιεύσω" (λίαν συνοπτικώς) μία από τις προτάσεις μου για "το Ορθολογικό Πρόγραμμα Σπουδών".
Δεν το αμέλησα, απλώς συγγράφω κατα προτεραιότητα τη νέα έκδοση "Σημειώσεων" για τη <Μ.τ.Ρ.>...
Προτείνω λοιπόν την επανάληψη των μαθημάτων κορμού - αλυσίδας στο επόμενο εξάμηνο.
Π.χ. η <Μ.τ.Ρ.> θα διδάσκεται και στο 5ο εξάμηνο (3 ή 4 ώρες - 1 τμήμα - χωρίς παράδοση Ασκήσεων και Εργαστήρια, μόνο Τεστ)
Αυτή η λύση επιτρέπει σε όσους/ες "πασάλειψαν" (ποσοστό επιτυχίας 50% θυμίζω) ή "παρακολούθησαν και ατύχησαν" (αμελητέο ποσοστό 5% θυμίζω) να καλύψουν τα κενά παραλλήλως με την <ΕφΥδρ>, αντί να περιμένουν το επόμενο "έτος".
Δεν καλύπτει βεβαίως όσους/ες για κάποιο λόγο (τεκμηριωμένο ή όχι) απεφάσισαν να το παίζουν allou fun park...
Το μοτίβο επαναλαμβάνεται παρομοίως και για την <ΕφΥδρ> στο 6ο εξάμηνο.

Η πρόταση κατάργησης του υβριδικού συστήματος <έξάμηνο / έτος> έχει κατατεθεί στη Σχολή από το 1985...
Τότε δεν "υπήρχαν" αίθουσες και Διδάσκοντες... Τώρα;
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Αποτίμηση Χειμερινής Εξεταστικής 2010-2011

Δημοσίευσηαπό Alucard » Κυρ, 27 Φεβ 2011 7:10 pm

Δάσκαλε φαντάζομαι αυτά τα τμήματα θα έχουν "προαιρετικό" χαρακτήρα? Δηλ. θα απευθύνονται σε όσους το χρωστάνε κάθε φορά και μόνο? Ρωτάω διότι τα εξάμηνα από το 4ο και πάνω είναι υπερ-συμπυκνωμένα και δεν υπάρχουν εύκολες ώρες-αίθουσες (αυτά καθαρά από προσωπική εμπειρία).
Επίσης στο τέλος που θα είναι όλα φρέσκα, θα γίνονται κανονικές εξετάσεις? (Π.χ. Μ.τ.Ρ. χειμερινές?) Ή μιλάμε για φροντηστηριακά μαθήματα όπως στη Στατική?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Alucard Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Τετ, 04 Ιουν 2008 12:31 pm
Τοποθεσία: Παντού και Πουθενά (Πεύκη συνήθως)
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Αποτίμηση Χειμερινής Εξεταστικής 2010-2011

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Κυρ, 27 Φεβ 2011 7:31 pm

1. Προφανώς σε όσους το χρωστάνε!
2. Κανονικά μαθήματα με εξέταση (στα φρέσκα) στο τέλος του εξαμήνου.
3. Η πρόταση είναι γενική, το παράδειγμα αφορά σε "δικά μου" μαθήματα.
4. Προφανώς συνοδεύεται και με παράρτημα "δυνατότητας εγγραφής" π.χ. στα <Ποταμάκια> του 7ου :mrgreen:
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Αποτίμηση Χειμερινής Εξεταστικής 2010-2011

Δημοσίευσηαπό ΓΛΑΥΚΗ » Δευτ, 28 Φεβ 2011 2:12 pm

1) Αυτά που προτείνει ο κος Κατσαρέλης προέρχονται από τον ορθολογισμό του και την καλή του πρόθεση , και τα θεωρώ πολύ σωστά. Από εκεί και πέρα στα πανεπιστήμια ( σε αντιδιαστολή με τα ΤΕΙ ) τα μαθήματα είναι αυστηρά μόνο χειμερινά και εαρινά. Δηλαδή το πιθανότερο είναι αν κάποιος " χάσει " για οποιοδήποτε λόγο π.χ. τη Μαθηματική Ανάλυση Ι , να έχει μειωμένες πιθανότητες επιτυχίας στη Μαθηματική Ανάλυση ΙΙ ( χωρίς να αποκλείονται θετικές εκπλήξεις !!!). Στα ΤΕΙ λόγω του τρόπου που εισάγονται , όλα τα μαθήματα διδάσκονται σε όλα τα εξάμηνα ( τουλάχιστον έτσι ίσχυε παλιότερα). Άρα δεν είναι καταδικασμένο ένα μάθημα λόγω του ότι έπεττε ενός στο οποίο τυχόν έχουμε αποτύχει.

2) Χαίρομαι γιατί με 5 μέρες κατάληψη παρατάθηκε το εξάμηνο για 15 μέρες , με ότι αυτό σημαίνει. Οι φοιτητές τα θέλουμε " και γαλάτα και μαλάτα και τα κατσίκια θηλυκά ", θέλουμε και κατάληψη και πλήρη λειτουργία της σχολής, πράγματα ασυμβίβαστα. Με αυτό τον τρόπο η όποιας μορφής και για οποιοδήποτε λόγο κατάληψη χάνει όποιο δίκιο κι αν έχει, και οδηγεί τα παιδιά στην απόλυτη ΣΧΟΛΙΚΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ . Τώρα που ακόμα και το πρώτο έτος κόπηκε στη Μηχανική Ι σε ποσοστό πολύ υψηλό και του ήρθε το πρώτο χαστούκι, σε συνδυασμό με την παράταση (που θα μας οδηγήσει αναίτια να γράφουμε στις 15 Ιουλίου), είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να ισοπεδωθούν όλα , μόνο και μόνο με το φόβο της παράτασης και της εύρυθμης εξεταστικής. Αν η κατάληψη θεωρείται " όπλο" ( που κατά τη γνώμη μου είναι ελληνικός ΕΤΣΙΘΕΛΙΣΜΟΣ ), τότε το κάναμε ΝΕΡΟΠΙΣΤΟΛΟ. :yawn:
ΓΛΑΥΚΗ
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Τετ, 22 Απρ 2009 4:46 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Αποτίμηση Χειμερινής Εξεταστικής 2010-2011

Δημοσίευσηαπό mourgolykos » Δευτ, 28 Φεβ 2011 2:44 pm

"με 5 μέρες κατάληψη παρατάθηκε το εξάμηνο για 15 μέρες". Πολύ πιασάρικο, αλλά ρώτα τι γινόταν στις αίθουσες τις μέρες των απεργιών. 5 άτομα μαξ στην τάξη να κάνουν μάθημα -> στο επόμενο μάθημα όλοι έχουν αποριες για το προηγούμενο -> το τρέχον μάθημα μετατρέπεται σε επαναληπτικό του προηγούμενου-> η ύλη μένει πίσω -> αναπληρώσεις και παράταση.
+επειδή έχουμε ξεφύγει από το τόπικ αν κάποιος συντονιστής κρίνει σκοπιμη τη μεταφορά τότε, μπάι ολ μινς...
mourgolykos
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: Δευτ, 31 Ιαν 2011 4:12 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Μαθήματα-Γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron