
Αν και ακομα δεν ετυχε να μπω σε καποιο μαθημα για να δωσω, πρεπει να καταγραψουμε καποια ζητηματα που προκυπτουν και απο αυτην την εξεταστικη, οπως θεματα και επιπεδο δυσκολιας, ωρες εξετασης, καθυστερηση ή οχι στη βαθμολογιση γραπτων, βαθμολογια, επιτηρηση κλπ κλπ
Στο τελος θα προκυψει ενα overall για το αν ειχαμε μια καλη εξεταστικη ή (κατα τη γνωμη μου παντα) μια-απο-τα-ιδια..
Στη φορτραν που γνωριζω το επιπεδο δυσκολιας ηταν μετριο εως ευκολο (αν αναλογιστει κανεις το ποσο εχουν ανεβει πια σε δυσκολια τα θεματα στο μαθημα), παντως τελικα βατο. Δεν ειμαι σιγουρος τι πρεπει να υποθεσω για την κατανομη των βαθμων, γιατι το πρωτο επιανε 5 μοναδες μονο του.. Πρεπει να σπασει αυτη η λογικη του να βαθμολογεις ετσι ωστε ο αλλος να ειναι "στην κοψη του ξυραφιου" και να περιμενει να "τσιμπησει κατι" για να περασει. Οι ωρες εξετασης ηταν 2,5, ωστε ενω το χαρτι να εγραφε 3, καποιος με το στιλο ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕ! Η επιτηρηση κλασσικη... ως συνηθως


Ακουσα επισης οτι και τα σιδερα 2, παλι νουμερα κανανε. Κοινως δεν προλαβαινες να γραψεις, αλλο αν τα ηξερες κιολας! Απλα θελω και λεπτομερειες κι απο αλλους..
Συναδελφοι ας καταθεσουμε τις εμπειριες μας, ανοιχτα και προθυμα, γιατι αυτα μετρανε στα τμηματα των καθηγητων και μπορουν να φερουν πιεσεις. ΣΤΟΙΧΕΙΑ! Θυμιζω οτι εκρεμει και η λειτουργια της δημοσιοποιησης αναλυτικα των στατιστικων αποτελεσματων μετα απο καθε ονομαστικη εκδοση τους στους φοιτητες. Σε αυτο συμφωνησε το τμημα οτι θα γινει, σε καθε εξεταστικη, και εμεις που το προτειναμε, δεν θα το αφησουμε. Αιντε να δουμε..