Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Πληροφορίες που αφορούν στο σύνολο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας της σχολής και δεν εντάσσονται σε κάποιο έτος.

Συντονιστής: University Editors

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό another brick » Κυρ, 27 Απρ 2014 7:04 pm

Για να επανέλθουμε στην ουσία του ζητήματος αύριο έχει προβολή γραπτών στη γεωμετρία στο κτήριο Ε στη Σεμφε στις 15:00-17:00. Ως Ανεξάρτητη Αριστερή Παρέμβαση καλούμε σε παράσταση διαμαρτυρίας για το μαζικό "κόψιμο" στις 15:00 στον καθηγητή της γεωμετρίας. Ας είμαστε όλοι εκεί, όσοι δεν βλέπουμε τη σχολή σαν ένα αποστειρωμένο εξεταστικό κέντρο και θέλουμε να διασφαλίσουμε ανθρώπινους ρυθμούς σπουδών, ανθρώπινα θέματα και βαθμολόγηση. Ας είμαστε εκεί, κι όσοι κόπηκαν αλλά κι όσοι πέρασαν, όσοι έχουν αντιμετωπίσει τα μαζικά κοψίματα και στο παρελθόν σ' αυτό το μάθημα, για ένα θέμα που αφορά την καθημερινότητα όλων στη σχολή!
another brick
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Τρί, 08 Μαρ 2011 10:42 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό Σκληρος και ορθιος » Κυρ, 27 Απρ 2014 7:35 pm

Εχω περασει το μαθημα καιρο πριν χωρις κανενα προβλημα ομως θα ερθω γτ η παραστατικη γεωμετρια ειναι μονο μια απο τις παρα πολλες περιπτωσεις αισχρου παραλογισμου των καθηγητων και πιστευω οτι ο ακτιβισμος ειναι η μονη λυση για το φοιτητη
Σκληρος και ορθιος
 
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Τετ, 04 Δεκ 2013 6:41 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό another brick » Τρί, 13 Μάιος 2014 10:51 pm

Αν και καθυστερημένα, μια ενημέρωση για την παράσταση διαμαρτυρίας στο γραφείο του καθηγητή της Παραστατικής Γεωμετρίας. Ο λόγος της διαμαρτυρίας ήταν το μαζικό κόψιμο του 82% των φοιτητών με παραπάνω απο το 56% να παίρνει το βαθμό {1) στη χειμερινή εξεταστική, ποσοστό πρωτοφανές για το συγκεκριμένο μάθημα. Παρότι ο καθηγητής είχε ενημερωθεί για τη παράσταση διαμαρτυρίας επέλεξε η στάση του να είναι κάτι παραπάνω από περιφρονητική . Παρότι λοιπόν στην αρχή δε δεχόταν να συνομιλήσει καθόλου με άτομα του συλλόγου, ισχυριζόμενος ότι δίνει λογαριασμό μόνο στο προιστάμενο του τομέα του και ότι δεν αναγνωρίζει το φοιτητικό σύλλογο ως σώμα, η συνεχής πίεση τον οδήγησε εν τέλη να ακούσει το αίτημα του φοιτητικού συλλόγου το οποίο είχε υπογραφεί από το διοικητικό συμβούλιο. Συγκεκριμένα του ζητήθηκε είτε να υπάρξει αναβαθμολόγιση-επανεξέταση όλων των γραπτών είτε κανονικοποίηση. Μετά από ένα 40λέπτο συζήτησης καταλήξαμε ότι ο καθηγητής θα μιλήσει με τον υπεύθυνο τομέα και θα υπάρξει περαιτέρω κινητοποίηση απο μεριά του συλλόγου προκειμένου να εξασφαλιστεί η απόφαση του. Λίγες μέρες μετά πληροφορηθήκαμε ότι ο καθηγητής μέσω mail δίνει τη «δυνατότητα» στους φοιτητές μέσω παράδοσης προαιρετικής εργασίας για bonus στη βαθμολόγηση της εξεταστικής του επόμενου Σεπτέμβρη.
Δεν θα είχε κάποιο νόημα μια απλή ανασκόπηση των γεγονότων αν δε βγάζαμε κάποια συμπεράσματα. Θεωρούμε ότι αυτή η κίνηση του καθηγητή έρχεται να διορθώσει (από τη σκοπιά του) τη παρανοική βαθμολογία και ουσιαστικά αναγνωρίζει και ο ίδιος το λάθος του. Αυτό αποτελεί την καλύτερη απάντηση σε όσους πίστεψαν στη καθηγητική αυθεντία και οδηγήθηκαν εύκολα στο συμπέρασμα ότι η παράσταση διαμαρτυρίας ήταν μια κίνηση μάλλον αβάσιμη. Ως ανεξάρτητη αριστερή παρέμβαση, δεν αναγνωρίζουμε φυσικά μεσοβέζικες λύσεις η οποίες εξακολουθούν να ρίχνουν την ευθύνη της μαζικής αποτυχίας στους φοιτητές και θα εξακολουθήσουμε να επιδιώκουμε την πραγματοποίηση της απόφασης του συλλόγου. Θα ήταν υπερβολικά αισιόδοξο εξάλλου η πίστη ότι με μια κίνηση και μόνο θα πετυχαίναμε οποιοδήποτε αίτημα. Η μάχη ενάντια στην εντατικοποίηση και την καθηγητική αυθαιρεσία είναι μια συνεχής μάχη θέσεων και κατοχυρώσεων. Τίποτα δεν καταφέρεται μόνο με γραπτές αναφορές της λέξης «εντατικοποίησης» σε κείμενα , άλλα ούτε και με παραστάσεις πυροτεχνήματα, ας είμαστε όλοι σε εγρήγορση προκειμένου μέσα από συνεχείς μάχες σε όλους τους τομείς , να καταφέρουμε να έχουμε ανθρώπινους ρυθμούς σπουδών μέσα σε ένα δημόσιο-δωρεάν-δημοκρατικό πανεπιστήμιο.
another brick
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Τρί, 08 Μαρ 2011 10:42 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό TheMaster » Τρί, 13 Μάιος 2014 11:15 pm

1ον) Ασκησεις για βελτιοποιησει του βαθμου υπηρξαν και πριν την παρεμβαση της "ανεξαρτητης αριστερης παρεμβασης" , αλλα ποσοι αραγε ασχοληθηκαν ?
2ον) Ο καθηγητης ουσιαστικα τρολλαρει βαζοντας τις ασκησεις , για βελτιοποιησει του βαθμου , για Σεπτεμβρη διοτι το bonus του +2 θα μετρησει μονο αν ειναι να κοπει ο φοιτητης με περισσοτερες απο δυο μοναδες διαφορα . Ομως αν καποιος λυσει τις ασκησεις αυτες ΜΟΝΟΣ του, δεν ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να γραψει κατω απο 5 (θα ελεγα 6-7 , αλλα κοβω λιγο για να μην με πουν περιεργο) ...
"The funny thing about choosing sides is that you don't have to be all the way one one side or the other . It's okay to be feeling like 'this is the one I align a little bit more , ant it's not perfect,but at least there's stuff I can appreciate a little bit more on this side.'"
Άβαταρ μέλους
TheMaster
 
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: Δευτ, 30 Δεκ 2013 2:56 am
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό ballet » Τετ, 14 Μάιος 2014 3:59 am

βελτιοποιησει :thumbdown: , βελτίωση :thumbup: (με αγάπη πάντα <3)
ballet
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Παρ, 21 Ιαν 2011 7:04 pm
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Παράσταση Διαμαρτυρίας για την Παραστατική Γεωμετρία

Δημοσίευσηαπό swt » Τετ, 14 Μάιος 2014 3:25 pm

ballet έγραψε:βελτιοποιησει :thumbdown: , βελτίωση :thumbup: (με αγάπη πάντα <3)

Mήπως ήθελε να πει το παιδί βελτιστοποίησει? :crazy2:
swt
 
Δημοσιεύσεις: 205
Εγγραφή: Τρί, 08 Ιουν 2010 1:20 am
Έτος εισαγωγής: 2009

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Μαθήματα-Γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες